جدول ساعت تشکیل کلاس ها در برنامه شاد مدارس سال تحصیلی 1402

جدول ساعت تشکیل کلاس ها در برنامه شاد مدارس سال تحصیلی 1402 - 1403

جهت مشاوره در زمینه جدول ساعت تشکیل کلاس ها در برنامه شاد مدارس سال تحصیلی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جدول ساعت تشکیل کلاس ها در برنامه شاد مدارس سال تحصیلی 1402 : مسئول پروژه شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) درباره ساعات برگزاری کلاس‌های درس در این شبکه توضیح داد. مسئول پروژه شبکه شاد و مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره چگونگی زمان‌بندی برای برگزاری کلاس های درس در این شبکه با توجه به مشکلات ترافیک اینترنت در ساعاتی از روز و احتمال قطع شدن اینترنت در حین آموزش اظهار کرد …

جدول ساعت تشکیل کلاس ها در برنامه شاد مدارس سال تحصیلی 1402 - 1403


 زمانبندی تشکیل کلاس ها در برنامه شاد مدارس سال تحصیلی 1402

جدول ساعت تشکیل کلاس ها در برنامه شاد مدارس سال تحصیلی 1402 در ادامه ی این مطلب پرداخته شده است …

در سال تحصیلی جدید کلاس های غیرحضوری در سراسر کشور از طریق برنامه یا اپلیکیشن شاد مدارس برگزار می شود. آموزش غیرحضوری دانش آموزان در مناطق قرمز ، زرد و سفید ادامه دارد.

به گزارش مشاورگروپ و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن الحسینی مسئول پروژه شبکه شاد و مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره چگونگی زمان‌بندی برای برگزاری کلاس های درس در این شبکه با توجه به مشکلات ترافیک اینترنت در ساعاتی از روز و احتمال قطع شدن اینترنت در حین آموزش اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی برای اجرای برنامه ها در شبکه شاد و آموزش های مجازی موضوع زیرساخت‌های مربوط به آن است.

او ادامه داد: در موضوع زیرساخت‌ها با دو مساله مشکل دسترسی به اینترنت و نیز بار ترافیکی آن مواجه هستیم. بر همین اساس کلاس های درس در شبکه شاد طبق زمان بندی درنظرگرفته‌شده برگزار خواهد شد.

مسئول پروژه شبکه شاد به تشریح زمان های درنظرگرفته‌شده برای برگزاری کلاس ها و توزیع ترافیکی برنامه آموزشی مدارس پرداخت و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده برگزاری کلاس ها در ساعات ۸:۳۰ تا ۱۰:۱۵، ۱۰:۳۰-۱۲:۴۵، ۱۳:۰۰-۱۵:۱۵ و ۱۵:۳۰۱۷:۴۵ در نظر گرفته شده اند.

الحسینی تصریح کرد: با این زمان بندی سعی کردیم کمترین مشکل را در دانلود و فعالیت شبکه شاد داشته باشیم همچنین بار ترافیکی این شبکه را کنترل کنیم.

او با اشاره به اینکه استفاده از بازه‌های زمانی درنظرگرفته‌شده در اختیار استان ها و مدارس است، اظهار کرد: به این ترتیب هر مقطع و پایه تحصیلی یکی از این بازه‌های زمانی را برای تشکیل کلاس ها در نظر می‌گیرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این برنامه ریزی برای تمام مدارس دولتی و غیردولتی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام فعالیت های تعلیم و تربیتی کشور در شبکه شاد خواهد بود بنابراین تمام مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ موظف به استفاده از این شبکه و برنامه ریزی های مربوط به آن هستند.

تمام مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ موظف به استفاده از شبکه شاد در ساعات اعلام شده در این صفحه می باشند.

ساعت برگزاری کلاس درس در برنامه شاد مدارس سال 1402

مشاور وزیر آموزش و پرورش ساعت برگزاری کلاس های درسی در برنامه شاد مدارس سال 1402 را اعلام کرد. مطابق برنامه ریزی های انجام شده ساعت تشکیل کلاس غیرحضوری مدارس برای دانش آموزان در برنامه شاد به شرح زیر است:

ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۱۵
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۴۵
ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۵:۱۵
ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۴۵

** استفاده از بازه‌های زمانی درنظرگرفته‌شده در اختیار استان ها و مدارس قرار دارد. به این ترتیب هر مقطع و پایه تحصیلی از اول ابتدایی تا پایه دوازدهم، یکی از این بازه‌های زمانی را برای تشکیل کلاس ها در نظر بگیرد.

در برخی شهرها نظیر تهران کلاس ها کاملا غیرحضوری خواهد بود. درسایر شهرهای سفید و زرد حتی درصورتی که کلاس ها به صورت غیرحضوری تشکیل شود، دانش آموزان می توانند از برنامه شاد و تشکیل غیرحضوری کلاس ها استفاده نمایند.

نحوه تشکیل کلاس های غیرحضوری مدارس تهران

اولیای گرامی توجه داشته باشند که حذف برنامه شاد ممنوع است. اگر قصد نصب نسخه جدید برنامه شاد را دارید، پیش از پاک کردن نسخه قدیمی، نسخه جدید را نصب نمایید.

دانلود و نصب نسخه جدید برنامه شاد مدارس 1402

برای دانلود و نصب نسخه جدید برنامه شاد مدارس در سال تحصیلی 1402 لینک دانلود را انتخاب نمایید. دانش آموزان ابتدایی، متوسطه اول و دوم، باتوجه به راهنمای نصب اپلیکیشن شاد را بر روی گوشی یا کامپیوتر نصب نمایید. در صورتی که نمی توانید از نسخه های نصبی استفاده کنید می توانید از شاد وب نسخه تحت وب آن استفاده نمایید.

راهنمای تلفنی برای نصب برنامه شاد

چنانچه در نصب یا حذف برنامه شاد با مشکل روبرو شده اید می توانید برای کسب راهنمایی از طریق شماره تلفن های زیر با کارشناسان مرکز تحصیلی مشاورگروپ ، تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه جدول ساعت تشکیل کلاس ها در برنامه شاد مدارس سال تحصیلی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی