بهترین آزمون آزمایشی برای من کدام است ؟ برترین قبولی های هر رشته در کدام آزمون ها بودند ؟

بهترین آزمون آزمایشی برای من کدام است ؟

جهت مشاوره در زمینه بهترین آزمون آزمایشی برای من کدام است ؟ برترین قبولی های هر رشته در کدام آزمون ها بودند ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین آزمون آزمایشی  : شما با شرکت در یک آزمون آزمایشی هم روند مطالعاتی بهتر و منسجم تری پیدا خواهید کرد، هم با سایر رقبای خود از سراسر کشور مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهید گرفت. مطمئن باشید شرکت در آزمون آزمایشی دست آوردهای بسیار خوبی برای شما در ادامه مسیر مطالعاتی‌تان به همراه خواهد داشت.

بهترین آزمون آزمایشی

انواع آزمون های آزمایشی کنکور در ایران

آزمون های آزمایشی کنکور موجود در ایران در حال حاضر این ۴ مورد هستند:

آزمون های آزمایشی کانون – قلم چی
آزمون های آزمایشی گزینه دو
آزمون های آزمایشی گاج
آزمون های آزمایشی سنجش

بهترین آزمون آزمایشی : در ادامه به بررسی هر کدام از این آزمون ها خواهیم پرداخت و نقاط قوت و ضعف هر کدام را بیان خواهیم کرد تا شما بتوانید متناسب با شرایط خودتان در یکی از این آزمون ها شرکت کنید:

شرط لازم کنکور !

بهترین آزمون آزمایشی :   یکی از عوامل موفقیت در کنکور نحوه تست زنی است. آزمون کنکور با آزمون هایی که تا به امروز در مدرسه برگزار می شده متفاوت است:

1- ادبیات سوال های کنکور با سوال های تشریحی متفاوت است .
2- سوالات تمامی دروس بصورت متوالی مطرح شده است .
3- شما باید در زمانی 4 ساعته به تمامی دروس باتنوع مباحث بالا پاسخ دهید .
4- اگر در امتحانات مدرسه موفق عمل می کردید در این آزمون نیز لزوما موفق نخواهید بود.
در نتیجه باید مهارت های خود را در زمینه تست زنی افزایش دهید.
یکی از راه های افزایش مهارت تست زنی ، آزمون های آزمایشی است که ویژگی آن حل کردن سوالات در مدت زمان محدود است تا موجب تثبیت آموخته هایتان شود.بهترین آزمون آزمایشی/

بهترین آزمون آزمایشی :  هنگامی که شما بتوانید بر اساس زمان بندی استاندارد در آزمون های آزمایشی تست زنی کنید به حل تست در زمان کنکور هر درس نزدیک می شوید، هرچند برگزاری آزمون های زمان دار از مباحث مختلف مفید است اما هیچ چیز جای یک آزمون آزمایشی جامع کلیه دروس را نمی گیرد. البته ممکن است در ابتدا با سرعت کم تست ها را حل کنید اما جای نگرانی نیست چون سرعت تست زنی شما به مرور افزایش پیدا خواهد کرد .

چرا در آزمون های آزمایشی قلم چی ، گزینه 2 و سنجش شرکت کنیم ؟

بهترین آزمون آزمایشی  : همان طور که پیش تر گفتیم شما با شرکت در یک آزمون آزمایشی آموخته هایتان را در روند مطلعاتی خود تثبیت می کنید .تفاوت آزمون های آزمایشی که این شرکت ها برگزار می کنند با آزمون های آزمایشی که شما در خانه برنامه ریزی می کنید در مواردی مانند :

1-سطح سوالات

?آزمون های کانون (قلم چی)

بهترین آزمون آزمایشی  :  با توجه به تغییر نظام آموزشی کشور ، قلم چی به سمتی می رود که دارای ایده های نو است و سعی می کند داوطلب را از چند جهت مورد بررسی قرار دهد . سوال های دام دار و سوال های طبقه بندی شده از نظر سختی از این قبیل هستند.

برخی بر این باور غلط هستند که آزمون های کانون سطحی بالاتر از کنکور دارد و اگر در این آزمون ها موفقیت کسب کنند پس در سوالات کنکور نیز موفق خواهند بود !

?آزمون های گزینه 2

بهتر است با شعار گزینه 2 شروع کنیم : تطابق سوالات آزمون ها با سوالات کنکور های سراسری!
سوالات گزینه 2 از نظر شیوه طراحی دارای شباهت زیادی به کنکور می باشد . این شباهت با تغییر نظام آموزشی کشور بیشتر با آن همسو شده است .

و سطح سوالات آن در نمونه هایی که برای سال دهم و یازدهم مشاهده شد نشان از نحوه عملکرد بهینه این آزمون ها دارد.

?آزمون های سنجش
بهترین آزمون آزمایشی  : این باور غلط در رابطه با آزمون های سازمان سنجش وجود دارد که طراحان کنکور سراسری این آزمون ها را نیز طراحی می کنند و با شرکت در آزمون های سالیانه این شرکت شما با سبک سوالات کنکور آن سال آشنا خواهید شد!
به واقع چنین نیست و سطح سوالات آزمون سنجش همچون آزمون های دیگر طبقه بندی شده است.

2-جامعه آماری

?آزمون های کانون (قلم چی)
بهترین آزمون آزمایشی  : از بین آزمون های آزمایشی مختلفی که در طول سال برگزار می شود قلم چی بیشترین جامعه آماری را دارد.جامعه آماری بسیار بالای کانون (قلم چی ) به شما این توانایی را می دهد که جایگاه خود را در میان رقبا محک بزنید . این آزمون ها هر 2 هفته یکبار برگزار می شوند و این فاصله زمانی باعث می شود از جو رقابتی کنکور و درس خواندن خارج نشوید.

?آزمون های گزینه 2
بهترین آزمون آزمایشی  :  این شرکت با توجه به دارا بودن ویژگی های خاص آزمونی متاسفانه جامعه آماری بالایی ندارد ، گرچه این عدد هر ساله رو به افزایش است.

گزینه 2 برای رفع این مشکل ویژگی مقایسه درصد های خام داوطلبان را در جامعه آماری کنکور برطرف کرده و رتبه و رشته معادل کنکور گذشته را به شما ارائه می دهد.

?آزمون های سنجش
بهترین آزمون آزمایشی  :  آزمون های آزمایشی سنجش در دو بخش مرحله ای (در طول سال) و جامع (جمع بندی پایان سال) برگزار می شود .
جامعه آماری آزمون های مرحله ای سنجش چندان بالا نیست ولی آزمون های جامع سنجش بیشترین جامعه آماری کنکور های آزمایشی کنکور را داراست. به همین دلیل هیچ دانش آموزی جامعه آماری مشابه به کنکور سراسری را از دست نمی دهد.

3-کارنامه آزمون

?آزمون های کانون (قلم چی)
بهترین آزمون آزمایشی  : ویژگی کارنامه های کانون (قلم چی) این است که بعدازظهر روز آزمون بر روی سایت قرار می گیرد . نمودار پیشرفت تحصیلی ، تراز و درصد خام از ویژگی های دیگر این کارنامه است.

?آزمون های گزینه 2
ویژگی کارنامه گزینه 2 تنوع در گزارش دهی آن است این کارنامه که در همان روز صادر می شود با گزارش دهی های گوناگونی انجام می شود :

1.کارنامه اصلی :
در این کارنامه می توانید درصدخام و تراز خود را نسبت به میانگین سایر داوطلبان مشاهده کنید.
2.کارنامه زیر درس:
در این کارنامه نسبت به ریز وضعیت خود در هر درس مطلع می شوید بعنوان مثال متوجه می شوید تست های قواعد را در درس عربی بهتر از تست های ترجمه پاسخ می دهید.
3.کارنامه تخمین رتبه کنکور سراسری : نتیجه مشابه در کنکور سال گذشته را به شما ارائه می دهد.

4.کارنامه تعیین سطح تحصیلی
5. کارنامه تحلیل آزمون
6.کارنامه روند تحصیلی
7.کارنامه مشاوره تحصیلی
8.کارنامه رشته های قبولی

?آزمون های سنجش

بهترین آزمون آزمایشی  :  متاسفانه سازمان سنجش تنها شرکتی است که در روز آزمون کارنامه ای صادر نمی کند .این شرکت از نظر خدمات پس از آزمون متاسفانه ضعیف عمل می کند.

اما مهم ترین سوال این است که کدام آزمون برای شما مناسب است ؟

آکادمی آینده برتر با افتخار نماینده ثبت نام 3 آزمون قلم چی ، گزینه 2 و سنجش است و با توجه به تجربه خود شما را در انتخاب آزمون مناسب شما یاری می کند.

.معایب و مزایای موجود در آزمون های موسسات برگذار کننده آزمون:

1-برنامه ریزی غیر اصولی، درسته که برنامه خوبی را دارن ولی به آجرای آن هیچ فکری نشده است، مثلا امروز صبح از ساعت ۷:۳۰!!! تا ۹ فصل ۲ شیمی ۲ رو بخونید.این چند تا مشکل به وجود میاره:
من بعید و حتی غیر ممکن می دونم که شما سه ماه تابستون هر روز ساعت ۷:۳۰ شروع به درس خوندن کنید.اگر هم این کار رو کنید باور کنید تو آذر ماه که انرژی فوق العاده ای لازم دارید باور کنید کم میارید.
حالا فرض کنید من هر روز ۷:۳۰ شروع به درس خوندن کردم . اومدیم و ساعت ۷:۳۰ من حس شیمی نداشتم و خواستم ریاضی(که تا سه روز تو برنامه نیست) رو بخونم.باور کنید برنامه تون قاطی میشه(اینو خودتون بارها تجربه کرده اید)
حالا اگه من دو سه روز درس نخوندم دیگه باید برنامه رو تعطیل کنم واحد جبرانی هم که برای یه روز هم کافی نیست.چه برسه به ۲هفته مسافرت.حس عقب بودن از برنامه خیلی حس بدیه که باعث میشه تمرکزی روی مطالعه نداشته باشید.
2- گزینه دو بیشتر رتبه محور می باشد یعنی بیشتر به رتبه داوطلب اهمیت می دهد تا به جنبه آموزشی .
3-به دلیل برنامه ریزی غلطی که برای دانش آموزاش انجام می دهد خیلی از آن ها ریزش می کنند و جامعه آماری آزمون های آن خیلی پایین می آید.

4-آخرین آزمون گزینه دو 3 هفته به کنکور مانده بر گذار می شود و بعد از آن هیچ برنامه ای برای برگذاری آزمون ندارد که این یک کار اشتباه می باشد. در طول این 3 هفته هزار اتفاق خواهد افتاد، اما در قلمچی یک هفته به کنکور هم باز یک آزمون از دانش آموزانش می گیرد.

5-نکته مثبت آزمون های گزینه دو استاندارد بودن آن ها می باشد و بسیار از سوالات آن شبیه به سوالات کنکوری می باشد .

6-آزمون ها سنجش در کل 8 عدد می باشد که بسیار کم است به این دلیل که بین ازمون های ان فاصله زیادی می باشد و موجب سنگین شدن مباحث می شود و از طرف دیگر نیز زمان بیشتری برای تلف کردن در اختیار دارید.بهترین آزمون آزمایشی /

بهترین آزمون آزمایشی  :  در آخر ما می توانیم این گونه توصیه ای رو خدمت شما عزیزان ارائه بدهیم که در تابستان به آزمون های گام اول فکر کنید، در طول مدت سال چهارم به آزمون های قلم چی و برای دو ازمون انتهایی نیز به آزمونهای سنجش فکر خود و را معطوف کنید.

پس تا اینجا میشه نتیجه گرفت که :

اما چرا خیلی ها کانون رو به گزینه دو ترجیح میدن ؟ قطعا اولین مورد اون جامعه آماری بالای کانون هست ، یک جامعه آماری خوب یعنی مقایسه ای دقیق تر و بهتر !وجود بیشترین تعداد رتبه های برتر به عنوان پشتیبان از دیگر مزیت های آزمون های قلم چی است البته ، دومین مورد برنامه راهبردی کانون هست .

بهترین آزمون آزمایشی  :  برنامه راهبردی کانون با داشتن پلن های مروری و مباحث ترکیبی خوب بهتون کمک می کنه کنکور رو ترکیبی تر بخونید و یاد بگیرید ؛زیر این برنامه تجربه ای بیش از هر کدام از آزمون های دیگر دارد و شخص قلم چی خود ناظر بر آنهاست.

همچنین وجود زوج درس ها از دیگر نقاط قوت ازمون های قلم چی هستش که اگه توسط یه مشاور خوب سازماندهی بشه خیلی می تونه موثر باشه .

بهترین آزمون آزمایشی  : البته برنامه راهبردی گزینه دو هم اصلا بد نیست ، اما برنامه کانون برای کسی که از ابتدا مطابق کانون پیش بره بهتر هست . از نقاط ضعف گزینه دو تراز های عجیب اون هست که به دلیل جامعه آماری کمتر اتفاق می افته و تکیه به تراز رو براتون غیر ممکن می کنه .

اگه به فکر آزمون دادن اصولی و اقتصادی هستید فقط تا چهارم تیر مهلت دارید در طرح تابستانه گزینه دو به اسم گام اول شرکت کنید و مباحث سوم دبیرستان رو آزمون بدید .البته در ماه رمضان نیز خوشبختانه موسسه قلم چی طرح تخفیف خوبی دارد.

مشاور گروپ

اگر برای کنکور نیاز به مشاوره دارید، پیشنهادمان این است که از خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی مرکز مشاور گروپ  در زمینه های برنامه ریزی، ثبت نام کنکور، انتخاب رشته، معرفی رشته ها، مشاوره کنکور رشته های مختلف، کاردانی، کارشناسی ارشد و دکتری، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، پیام نور، معرفی دانشگاه ها و … بهره‌مند شوید.
 

مشاور گروپ


  • آیا می خواهید کنکور 1401 در رشته پزشکی قبول شوید ولی برنامه ریزی حرفه ای ندارید ؟
  • آیا کنکور 1400 رشته ای که می خواستید قبول نشده اید و اکنون نمیدانید از کجا باید برنامه ریزی را شروع کنید ؟
  • آیا به دنبال مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر رتبه های برتر کنکور سراسری هستید ؟
  • دوست داری مشاورت کسی باشه که خودش این مسیر رو با موفقیت پشت سر گذاشته ؟
  • میدونی رتبه های برتر از شیوه های برنامه ریزی تکنیکی و سبک استفاده می کنند ؟
  • دوس داری زیر نظر دانشجویان رشته های پزشکی ، دندان و داروسازی برنامه ریزی و مشاوره بشی ؟
  • آیا می دانید بهترین و معتبرترین منابع برای شما کدام هستند ؟
  • دوس داری یک برنامه ریزی روزانه باکیفیت با بیشتر بازدهی داشته باشی ؟
  • دوس داری هر روز پر انرژی تر از هر روز درس بخونی ؟


2.8/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بهترین آزمون آزمایشی برای من کدام است ؟ برترین قبولی های هر رشته در کدام آزمون ها بودند ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. R.M

    سلام وقت شما بخیر
    من امسال پشت کنکور موندم و سطحم از لحاظ درسی متوسطه میخوام رتبه خیلی خوبیو کسب کنم
    در کنار برنامه ریزی و تست زدن به شیوه ی اصولی کدوم آزمون می تونه باعث ارتقای سطحم بشه
    من سال گذشته قلم چی شرکت می کردم می خوام بدونم برای رشته تجربی گزینه دو بهتره یا قلم چی؟

    پاسخ
  2. Amir

    سلام خسته نباشید
    من کلاس دهم هستم با توجه به اینکه میگن سوالای تخصصی کنکور ۱۴۰۲ یه بعد عمیق تر میشه به نظرتون اینجا قلمچی میتونه گزینه مناسبی باشه چون سوالاش سخت تره یا گزینه دو سوالای دهمشو همسان با کنکور سه سال دیگه هماهنگ میکنه.
    ممنون میشم کمکم کنید

    پاسخ
  3. امیرحسین

    سلام خسته نباشید.ممنون بابت مطالب مفید و جامعتون.

    من به دلیل شرایطی برای کنکور ۱۴۰۱ میتونم شرکت کنم، منابع کتابای تست رو ازالان میخوام تهیه کنمو شروع کنم به خوندن ولی همشون مناسب ۱۴۰۰ هستن.‌ توصیه شما چیه برای تهیه منابع؟تغییرات ممکنه زیاد باشه اگه امسال بخرم؟ کدوم درسا تغییرات ندارن برای کنکور ۱۴۰۱ ؟

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      تغییر چندانی برای کنکور 1401 اتفاق نمیوفته

      پاسخ
  4. غزاله

    سلام من متولد ۷۸هستم،امسال میخواستم کنکور بدم ،که متاسفانه بخاطر بیماری که دارم ،خانواده اجازه نمیدن تو ازمون شرکت کنم،ازطرفی خودم رو باختم ،چون۴سال از بقیه عقب افتادم همه میگن اشکال نداره ،باترم تابستانی یکم جبران میشه ،میخواستم بپرسم چقدر میتونم باترم تابستانی جبران کنم امیدی هست یانه؟؟ بتونم از طرح پزشکی معافیت بگیرم چی؟؟من میخواستم ازمون سنجش ثبت نام کنم فقط باید قلم چی باشه؟؟

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      حالا سنتون هم زیاد نیست که میخواید با ترم تابستان و…جبران کنید!
      صرفا قلم چی(البته ازمون های جامع سنجش شامل حرف من نمیشه و ثبت نام تو جامع سنجش نه تنها مشکلی نیست بلکه خودم هم خیلی تاکید دارم روش)

      پاسخ
  5. عبدالرشید

    سلام من مشاور مدارس هستم ۳سال با کانون کارکردم ۳سال با سنجش و گاج با تمام اوصاف و خدمات عملی واقعی یا صوری آزمونهای سراسری گاج را در نتیجه بچه ها موثر تردیدم و دلایل کارنامه مشاوره محور و حل ویدئویی سوالات خیلی کمک کرده برعکس در قلمچی پشتیبانی صوری بوده و نتیجه تاثیر نداشته است

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی