برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش 99

آزمون استخدام آموزش و پرورش در اردیبهشت 99

جهت مشاوره در زمینه برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش 99 موضوع اصلی این مقاله است. استخدام در سازمانی کمانند سازمان آموزش و پرورش ، می تواند از اهداف مهم و گاه سخت دست یافتنی بسیاری از تحصیل کردگان جامعه باشد. کار در آموزش و پرورش به صورت رسمی برای دبیران می تواند گزینه بسیار مناسب و جایگاه خوبی برای اشتغال باشد. به همین میزان، رقابت میز در این پذیرش بالا خواهد بود. در همین راستا آموزش و پرورش هر سال آزمونی را برای جذب دبیران برگزار می نماید. پس از قبولی نیز، قبول شدگان موظف به گذراندن دوره های آموزشی خواهند بود.

آزمون استخدام آموزش و پرورش 99

محسن حاجی ‌میرزایی وزیر آموزش ‌و پرورش از برگزاری یک آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اردیبهشت ماه 99 خبر داد. علاوه بر این آزمون از طریق کنکور سراسری ۹۹ هم دانشجو معلم جذب خواهد شد ، مطالق با روال هر ساله میزان جذب از طریق کنکور دو تا سه برابر بیشتر از آزمون استخدامی است.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش 99 بزودی اعلام می شود. این تاریخ از طریق سایت مشاور گروپ اعلام خواهد شد.

میزان جذب معلمان از طریق آزمون امسال حدودا ۱۵هزار نفر اعلام شده است این در حالی است که جذب معلمان از طریق کنکور۹۹ نیز صورت خواهد گرفت. تعداد جذب از این طریق در حدود ۳۰ هزار نفر مشخص شده است.

برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در اردیبهشت 99

استخدام در آموزش و پرورش در کنکور سراسری 99

همانطور که گفته شد، یکی از روش های استخدام در آموزش و پرورش، شرکت در کنکور سراسری است. در این حالت داوطلبان ، کد رشته محل های دانشگاه فرهنگیان یا تربیت دبیر شهید رجایی (رشته های مهارتی و استاد کاری) را انتخاب می نمایند.این داوطلبان از زمان قبولی در ٖآزمون، استخدام آموزش و پرورش بوده و جالب این است که ۴ سال زمان تحصیل آن ها در دوره کارشناسی نیز در سوابق خدمتی آن ها منظور می شود و حقوق مشخصی نیز دریافت می نمایند. در واقع این راه برای کسانی که به تدریس و دبیری علاقه مند هستند، تضمینی تر، بهتر و پر سود تر خواهد بود.

بر اساس اعلام رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور در کنکور سال ۱۳۹۹، ۳۰ هزار دانشجو در ۲۰ رشته جذب می شوند. این رقم در سال ۹۸، حدود ۲۵۰۰۰ نفر بود. آموزش  و پرورش تا سال ۱۴۰۲ هجری شمسی،‌ نیاز به حدود ۱۲۰ هزار معلم دارد که با جذب سالانه ۴۰ هزار ردیف استخدامی، این نیاز بر طرف می شود و مشکل کمبود معلم رفع خواهد شد.

سوالات متداول آزمون استخدام آموزش و پرورش

چگونه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کنیم؟

وارد شدن به سایت sanjesh.org /دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام از طریق کلیک بر روی لینک دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش(مطالعه دفترچه و اطلاع از مدارک و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش) /تهیه مدارک و اطلاعات لازم از جمله فایل عکس ، معدل مدرک فارغ التحصیلی و .. /واریز هزینه ثبت نام به مبلغ 45 هزار تومان (پرداخت هزینه ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب میسر است) /پس از تکمیل فرم ثبت نام و تایید نهایی ، از کد رهگیری ثبت نام پرینت تهیه نمایید.

بعد از قبولی در آزمون استخدام آموزش و پرورش چه مراحلی طی می شود؟

در مرحله بعد، بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش افراد صورت می گیرد. بعد از آن، نتایج نهایی را به سازمان سنجش اعلام می نمایند و سپس دوره مهارت آموزی این افراد آغاز می‌شود.

بیماری های غیر مجاز برای استخدامی آموزش و پرورش چیست؟

بیماری‌های پوست و مو/ بیماری‌های سروصورت/ بیماری‌های ریه‌ها و قفسه سینه/ بیماری‌های قلب و عروق/ بیماری‌های سیستم ادراری/ بیماری‌های مغز و اعصاب/ بیماری‌های اعصاب و روان / بیماری شنوایی/ بیماری چشم/

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی