بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد

moshavergroup.com بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مطابق بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد قبل از بررسی بخشنامه ومطالعه دقیق آن باید مفاهیم انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد ومهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد باید بپردازیم و اینکه بدانیم طریقه بدست آوردن انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد و مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد چگونه است؟

انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد تنها برای دانشجویانی که با آزمون وارد دانشگاه شده اند وجود دارد، همچنین دانشجویان دوره های خودگران هم میتوانند درخواست انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد را بدهند البته اگر تمامی شرایط لازم وجود داشته باشد .

مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد با شرایط و ضوابطی میباشد که درادمه مطالب به آن اشاره شده است.با ما همراه باشید.

 انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد

امکان انتقالی صرفا برای پذیرفته شدگان با آزمون دانشگاه آزاد وجود دارد. انتقالی و میهمانی دانشجویان دوره های خودگردان فقط به واحدهای مجری دوره های خودگردان امکان پذیر است. امکان انتقال تنها در صورت وجود مقطع رشته، گرایش و سال قبولی در واحد مقصد وجود دارد.

طبق روال هرساله دانشگاه آزاد برای دانشجویان بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد را منتشر میکند تا دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند برای ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد اقدام نمایند که این ثبت نام از طریق سایت منادا دانشگاه آزاد به نشانی monada.iau.ir انجام می شود.

ضمنا واحد‌های دانشگاهی مبدا و مقصد باید روند اجرایی پاسخگویی را پس از دریافت درخواست دانشجو از طریق سامانه، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت انجام دهند.

نکته قابل توجه را فراموش نکنید، که به دلیل محدودیت ظرفیت میهمانی و انتقال، اولویت با دانشجویانی خواهد بود که ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد در روزهای ابتدایی ثبت نام، درخواست خود را ثبت کرده باشند، بنابراین بهتر است که متقاضیان فرآیند خود را به تعویق نیندازند.

با مطالعه بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد میتوان به سوالاتی در خصوص شرایط ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد پاسخ داد.

دانشجویان به هر دلیلی از ادامه تحصیل در دانشگاه مبدا خود ناراضی هستند و به همین دلیل قصد دارند اقدام به ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد نمایند. هر ساله نقل و انتقالاتی انجام میشود که شرایط انتقالی گرفتن از سایر دانشگاه ها به دانشگاه آزاد درادامه مطالب منتشر شده است.

لذا داوطلبانی که درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد را دارند می‌توانند با بهره‌گیری از اطلاعات مندرج در این مقاله به ثبت درخواست انتقالی در دانشگاه آزاد پرداخته و کارهای انتقالی خود را انجام دهند.

خوب است بدانید که به دلیل محدودیت پذیرش مهمان بهتر است هر چه سریعتر بر اساس شرایط ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است دانشگاه مبدا با درخواست شما موافقت نکند. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد ،شرایط ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد تا ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

 

moshavergroup.com مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد

مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد

مطابق بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد، مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد باتوجه به شرایط و قوانین تنظیم شده در بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد عواملی همچون ازدواج و جدایی دانشجو و ترویج فرهنگ همسرگزینی و ازدواج در دانشگاه های ایران در صورت ازدواج دائم دانشجو پس از قبولی و پذیرش در دانشگاه امکان گرفتن میهمانی برای وی فراهم می شود.
شاید برای شما عزیزان سوال شده باشد که تفاوت بین انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد و مهمانی چیست؟
  پاسخ سوال اینست که، بر اساس بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد، تنظیم شده دانشجویان متقاضی انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد، باید در ابتدا مهمان دانشگاه شوند و اگر پس از 2 نیمسال مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد معدلشان بالای میانگین معدل گروه آموزشی مربوطه شود با انتقالش موافقت می شود اما در صورتی که معدلش بالای 13 و کمتر از میانگین معدل گروه شود مهمان دائم می شود.
انواع مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد دای انواع مختلفی میباشد :
  1. مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد دائم : دراین نوع از مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد میتوان اینگونه گفت که در صورتی که معدل دانشجو بالای 13 و کمتر از میانگین معدل گروه شود مهمان دائم میشود.
  2. مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد موقت : مطابق با تعریفی که در آئین نامه مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد صحبت شده است در واقع میهمانی نوعی است که تحصیل دانشجو به طور موقت در واحد مقصد را موجب می شود. کلیه دانشجویان می توانند با استفاده از سامانه منادا در زمان مقرر نسبت به ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی اقدام نمایند.
  3. مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد مبنا :  برای درک بهتر از معنای مهمانی مبنا میتوان گفت دانشجویان متقاضی میهمان مبنا می توانند از همان آغاز سال تحصیلی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
  • نکته قابل توجه اینست که مهمانی مبنا دانشجو به دانشگاه آزاد تنها ۵ درصد ظرفیت پذیرش دانشگاه ها متعلق به متقاضیان میهمان مبنا است که نسبت به دانشجویان ورودی همان سال تحصیلی در نظر می گیرند. در این حالت دانشجو می تواند از همان ابتدای شروع به تحصیل میهمان دانشگاه مبنا شوند.

شرایط ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد

جهت اطلاع از شرایط ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد که در بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد گفته شده است، میتوان به موارد زیر توجه فرمایید:

  1. دانشگاه محل تحصیل دانشجو از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت باشد.
  2. برابر آئین‌نامه آموزشی، منع تحصیلی نداشته باشد.
  3. موافقت دانشگاه مبدا و مقصد اخذ شده باشد.
  4. مشکل نظام وظیفه نداشته باشد.
  5. رشته گرایش و مقطع تحصیلی متقاضی در واحد مقصد دایر باشد.
  6. در صورت مهمانی به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجو مطابق با سایر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهریه خود را پرداخت می‌نماید.
  • متقاضیان گرامی لطفا توجه فرمایید که برای ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد، طبق آیین‌نامه وزارت بهداشت مهمانی دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه های دولتی و بالعکس ممنوع می‌باشد.
  • پذیرش دروس گذرانده شده برای دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی مورد تایید وزارتین در صورت داشتن تقاضای انتقال، با توجه به ضوابط آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی انجام و از پرداخت هزینه معادل‌سازی واحدها و نیز دروس گذرانده شده معاف خواهند بود.

 مدارک ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزادmoshavergroup.com

مدارک ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد

مدارک ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد که در بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد، شامل موارد زیر است:

  1. ارائه مدارک سکونت والدین یا همسر
  2. تصویر کل صفحات شناسنامه
  3. تصویر مدرک و دو سال آخر تحصیلی

مهمانی و انتقال دانشجو دانشگاه آزاد به دانشگاه آزاد

امکان مهمانی و انتقال دانشجو دانشگاه آزاد به دانشگاه آزاد صرفا برای پذیرفته شدگان با آزمون دانشگاه ازاد وجود دارد. انتقالی و میهمانی دانشجویان دوره های خودگردان فقط به واحدهای مجری دوره های خودگردان امکان پذیر است. امکان انتقال تنها در صورت وجود مقطع رشته، گرایش و سال قبولی در واحد مقصد وجود دارد.

بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد، انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی به صورت اینترنتی از طریق سامانه منادا به نشانی اینترنتی monada.iau.ac.ir می باشد که هر سال دو بار این سامانه اجازه ثبت درخواست انتقالی به دانشجویان را می دهد. تمامی اطلاعیه ها در خصوص زمان باز شدن سامانه و قوانین جدید در سامانه منادا قابل مشاهده می باشد.

علاوه بر نقل و انتقال در بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد، دانشجویانی که شرایط مهمان شدن در دانشگاه آزاد را دارند و با درخواست آنها نیز موافقت شده است ، ملزم به پرداخت هزینه ای تحت عنوان هزینه بررسی مدارک هستند که البته هزینه میهمانی از هزینه نقل و انتقال کمترمیباشد و برای دریافت دقیق و به روز هزینه ها یتیتوان از سایت منادا و یا از سایت مشاورگروپ مشاهده نمایید.

میهمانی دانشجویان پذیرفته شده بدون آزمون به واحدهایی که پذیرش بدون آزمون دارند با تایید واحد مبدا، مقصد و سازمان مرکزی امکان پذیر است و در صورتی که شهر مورد درخواست پذیرش بدون آزمون نداشته باشد حداکثر 2 ترم میهمان میسر می باشد.البته این تعداد ترم برای مهمانی موقت است.

برای دریافت مهمانی دائم دانشجو به دانشگاه آزاد دانشجو باید معدل بالای 13 و کمتر از میانگین معدل گروه شود مهمان دائم میشود.

 

مهمانی و انتقال دانشجو دانشگاه آزاد به سایر دانشگاه ها

قبل از مهمانی و انتقال دانشجو دانشگاه آزاد به سایر دانشگاه ها باید این رامطلب را دانست که برای امکان مهمانی و انتقال دانشجو دانشگاه آزاد به سایر دانشگاه ها، صرفا برای پذیرفته شدگان با آزمون دانشگاه ازاد وجود دارد. انتقالی و میهمانی دانشجویان دوره های خودگردان فقط به واحدهای مجری دوره های خودگردان امکان پذیر است. امکان انتقال تنها در صورت وجود مقطع رشته، گرایش و سال قبولی در واحد مقصد وجود دارد.

در این مقاله مشاور گروپ بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد ارائه داده شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با نحوه درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد و آگاهی از تمامی مراحل و شرایط درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد میتوانید با کارشناسان مجرب مشاور گروپ در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مشاوران دپارتمان دانشگاه آزاد مشاور گروپ با ارائه خدمات بهتر برای شما دانشجویان عزیز و کسب اطلاعات بیشتر در خدمت شما هستند. می توانید از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ استفاده کنید تا در سریعترین زمان ممکن جامع ترین پاسخ خود را دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

شرایط مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به سایر دانشگاه ها

شرایط مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به سایر دانشگاه ها طبق بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد منتشر شده میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برابر آیین‌نامه آموزشی منع تحصیلی نداشته باشد.
  2. موافقت واحد مبدا و مقصد اخذ و ارائه گردد.
  3. مشکل نظام وظیفه نداشته باشد.
  4. رشته گرایش و مقطع تحصیلی متقاضی در دانشگاه مقصد دایر باشد.

دانشجویان متقاضی توجه فرمایید، که برای دانشجویان گروه پزشکی میهمانی و انتقال به سایر دانشگاه‌ها ممنوع می‌باشد.

هزینه مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به دانشگاه های داخل کشور

جهت اطلاع از هزینه مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به دانشگاه های داخل کشور دربخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد، در صورت موافقت با مهمانی و انتقال دانشجو دانشگاه آزاد به سایر دانشگاه ها، میتوان به موار زیر اشاره کرد

نکته قابل توجه اینست که مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به دانشگاه های داخل کشور، مطابق فرمول زیر محاسبه و به حساب واحد مبدا واریز می‌گردد:

  • هزینه مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به دانشگاه های داخل کشور در مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکترای حرفه‌ای:شهریه ثابت یک ترم × تعداد واحد باقی‌مانده ÷ ۲۰
  • هزینه مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به دانشگاه های داخل کشور مقطع کارشناسی ارشد:
    شهریه ثابت یک ترم × تعداد واحد باقی‌مانده ÷ ۸
  1. در صورت تایید و موافقت درخواست مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به دانشگاه های داخل کشور ، دانشجو موظف به پرداخت شهریه ثابت در هر نیم‌سال به واحد مبدا می‌باشد.
  2. انتقال دانشجویان مقطع دکترای تخصصی از دانشگاه آزاد اسلامی به سایر دانشگاه‌ها ممنوع می‌باشد.

نمونه نامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد

نوشتن نامه اداری صحیح میتواند در رسیدن شما به نتیجه ی مطلوب بسیار تاثیرگزار باشد. خیلی از درخواست ها و مکاتبات ما لازم است به صورت کتبی انجام شود و اگر یک طرف این ارتباط، شرکت،سازمانو و دانشگاه باشد، بهتر است این ارتباط در قالب نامه اداری انجام شود.

نامه اداری میتواند در عین سادگی دارای بهترین و تاثیرگزارترین کلمات برای رسیدن به هدف شما باشد. در این مقاله برای شما نمونه ای از این نامه اداری برای دریافت وام و یا مساعده آورده شده است

در بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد باید یک نامه درخواست انتقال دانشجو را نوشت که در ادامه همانند نمونه نامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد میتوان نوشت:

جناب آقای / سرکار خانم …

ریاست محترم دانشگاه ….

با سلام و احترام

بدینوسیله اینجانب ….. دانشجوی ورودی ….. ماه سال …..  بعلت اینکه پس از قبولی در دانشگاه و شروع دوران دانشجویی متاهل گردیده و  محل اشتغال دائم همسرم ، در ….. می باشد تقاضای میهمان به مدت … به دانشگاه  … می باشم .

البته مشکلات دیگری از جمله مشکلات مالی ، اجتماعی ،خانوادگی ؛ فوت یکی از اقوام درجه اول  از جنابعالی تقاضا دارم دستور فرمایید مساعدت لازم درخصوص دانشجوی میهمان مبذول نمایند.

با تشکر و سپاس…


نحوه درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد

 برا ی اطلاع از نحوه درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد در بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد، به منظور ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد یا بلعکس، می بایست ابتدا به سامانه منادا مراجعه کرده و مطابق با راهنمای موجود در ادامه مقاله، به تکمیل مراحل لازم بپردازید.

  1. وارد سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir شوید، پس از مطالعه شرایط عمومی و تعهدات مرتبط با درخواست نقل و انتقال و فعال نمودن تیک عبارت (تمام مطالب فوق را مطالعه و تایید می نمایم)، کلید(تایید و ادامه) را بفشارید.نحوه درخواست مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد و بالعکسmoshavergroup.com
  2. در این مرحله کد ملی، شماره دانشجویی و متن مشخص شده در صفحه را در کادر های مربوطه درج کرده (درصورتی که دانشجوی جدید الورود می باشید، می باست شناسه انتخاب رشته مورد نظر را نیز ثبت نمایید) سپس روی عبارت(ورود)کلیک کرده تا وارد پنل شخصی خود شوید.  نحوه درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد moshavergroup.com
  3. پس از باز شدن صفحه اصلی ثبت نام، اطلاعات کاربری خود که شامل اطلاعات فردی، اطلاعات آموزشی و اطلاعات تماس می باشد را در بخش های مربوطه وارد نمایید. در مرحله بعد، دانشجو باید ماده انتخابی خود را مشخص نموده و مدارک خواسته شده را بارگذاری کند. پس از بارگذاری مدارک بایستی دانشگاه مقصد را انتخاب کرده و هزینه مورد نیاز را از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب واریز نمایید.
  4. بعد از طی تمامی مراحل فوق، سامانه شماره ای را به عنوان(کد پیگیری) صادر می کند. توجه داشته باشید که صدور این کد به منزله تایید ثبت نام شما نمی باشد و لازم است پس از دریافت آن، روی عبارت (ثبت نهایی) کلیک نمایید تا شماره پرونده 13 رقمی در اختیارتان قرار گیرد.

    مهم: توجه داشته باشید که دانشجویان تا 24 ساعت پس از ثبت درخواست خود می توانند بدون پرداخت هزینه نوع درخواست خود را تغییر دهند اما پس از آن، تنها در موعد مقرر شده و پرداخت هزینه این امکان برای آن ها ممکن می باشد.


در این مقاله مشاور گروپ بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد ارائه داده شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با نحوه درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد و آگاهی از تمامی مراحل و شرایط درخواست مهمانی و انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد میتوانید با کارشناسان مجرب مشاور گروپ در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مشاوران دپارتمان دانشگاه آزاد مشاور گروپ با ارائه خدمات بهتر برای شما دانشجویان عزیز و کسب اطلاعات بیشتر در خدمت شما هستند. می توانید از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ استفاده کنید تا در سریعترین زمان ممکن جامع ترین پاسخ خود را دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

آیا انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد و مهمانی دائم دانشجو به دانشگاه آزاد  معانی یکسانی دارند؟

تفاوت بین انتقال دانشجو به دانشگاه آزاد و مهمانی دائم دانشجوبه دانشگاه آزاد، اینست که دانشجویان متقاضی انتقالی باید در ابتدا مهمان دانشگاه شوند و اگر پس از 2 نیمسال مهمانی دانشجو به دانشگاه آزاد معدلشان بالای میانگین معدل گروه آموزشی مربوطه شود با انتقالش موافقت می شود اما در صورتی که معدلش بالای 13 و کمتر از میانگین معدل گروه شود مهمان دائم می شود

سایت و نحوه درخواست انتقالی دانشجو به دانشگاه ازاد چگونه است؟

به صورت غیر حضوری و ازطیق سامانه اینترنتی سایت منادا به نشانی monada.iau.ir  میباشد .

مهمانی دانشجو آز دانشگاه آزاد به آزاد امکان پذیر است؟

 بله، درصورتیکه دانشگاه آزادمقصد تمامی شرایط لازم دانشجوی مبدا را دارا باشد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه بخشنامه مهمانی و انتقال دانشجو از سایر دانشگاه های داخل به دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی