آزمون صلاحیت حرفه ای

آزمون صلاحیت حرفه ای Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه آزمون صلاحیت حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون صلاحیت حرفه ای با هدف سنجش سطح علمی و هدایت دانشجو به سمت حرفه ای شدن برگزار می شود. با شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای رشته های علوم پزشکی، می توانید بر اساس شرح وظایف قانونی عملکرد خود را بهبود بخشیده و کیفیت خدمات خود را افزایش دهید. از دیگر نکات مثبت برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای می توان به تاثیر مثبت در رزومه شغلی و همچنین به روز شدن دانش شرکت کنندگان اشاره کرد.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای، زمان و نحوه ثبت نام در سامانه سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آزمون صلاحیت حرفه ای علوم پزشکی

آزمون صلاحیت حرفه ای علوم پزشکی تاکنون فقط برای رشته های پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، دندانپزشکی و … برگزار می شد اما به گفته دکتر غلامرضا حسن زاده، دبیر شورای عالی برنامه ریزی پزشکی، برای همه رشته های علوم پزشکی آزمون صلاحیت بالینی و حرفه ای خواهیم داشت که به مرور پس از نهایی شدن برنامه ریزی آن، اجرا می گردد.

بنابراین کلیه واجدین شرایط می توانند با پرداخت هزینه آزمون در سامانه sanjeshp.ir نسبت به شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای علوم پزشکی اقدام نمایند. به همین دلیل در ادامه شرایط نام نویسی در آزمون های صلاحیت حرفه ای را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.

آزمون صلاحیت بالینی هم قبل از شروع دوره کارورزی و فارغ التحصیلی، و با هدف احراز صلاحیت دانشجویان برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی کلیک کنید.

شرایط ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای

تنها واجدین شرایط ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای که کلیه شرایط زیر را در تمام ادوار تحصیلی و مراحل شغلی باشند مجاز به ثبت نام خواهند بود.

شرایط ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای
  • برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • واجد کلیه ی شرایط عمومی متداول در آزمون های مختلف کشور
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی
  • پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه های محارب و ملحد و هواداری از آنها
  • نداشتنسوء پیشینه ی کیفری
  • عدم اشتهار به فساد اخلاقی
  • داشتن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی رشته تحصیلی (ارائه گواهی فراغت از تحصیل با امضای معاون آموزشی دانشگاه ضروری است و داوطلب باید پیش از ثبت نام آزمون این گواهی فراغت از تحصیل را دریافت کرده باشد. افرادی که به علت تعهد، دانشنامه فراغت از تحصيل را در اختيار ندارند باید تصویر حکم کارگزینی که در آن مدرک تحصیلی شان قید شده یا گواهینامه موقت پایاین تحصیلات و یا پایان طرح خود را ارائه نمایند.)
  • دارا بودن شرایط جسمی و روانی متناسب با رشته تحصیلی
  • ارائهی گواهی معافیت یا پایان خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (طرح نیروی انسانی) الزامی نیست
  • ارائهکارت پایان خدمتنظام وظیفه عمومی الزامی نیست
  • برای شرکت در آزمون محدودیت سنی وجود ندارد.

زمان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای

زمان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای برای هر رشته ای متفاوت خواهد بود. مثلا مهلت ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری، هوشبری و اتاق عمل همزمان با هم آغاز و داوطلبان می توانستند در بازه زمانی 9 روزه (11 تا 20 دی) نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام نمایند. با انتشار اطلاعیه زمان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای کلیه رشته ها این مقاله به روز رسانی و تاریخ مربوطه به اطلاع شما مخاطبان گرامی خواهد رسید.

سامانه آزمون صلاحیت حرفه ای

سامانه آزمون صلاحیت حرفه ای سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir است و کلیه داوطلبان باید با مراجعه به این آدرس اینترنتی در زمان مقرر، مراحل پرداخت هزینه آزمون و نام نویسی را تکمیل نمایند.

لطفا برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای کلیک کنید.


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع شرایط و نحوه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور sanjeshp.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی آزمون صلاحیت حرفه ای و صلاحیت بالینی نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای وزارت بهداشت از چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️برای اطلاع از زمان و همچنین مهلت ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای رشته های علوم پزشکی به متن مقاله مراجعه نمایید.

✔️سایت ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای علوم پزشکی چیست؟

✔️سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور متولی برگزاری این آزمونها است و کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر به sanjeshp.ir مراجعه نمایند.

✔️شرایط شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای چیست؟

✔️در این مقاله شرایط عمومی و اختصاصی (شرایط تحصیلی) را برای داوطلبان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای و صلاحیت بالینی به صورت کامل شرح داده ایم.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون صلاحیت حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی