آخرین جزئیات ناگفته از درگیری دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی

خرین جزئیات ناگفته از درگیری دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی

جهت مشاوره در زمینه آخرین جزئیات ناگفته از درگیری دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین جزئیات ناگفته از درگیری دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی : مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: مقصر اصلی ماجرای درگیری دانشگاه علامه طباطبایی، مسئولان دانشگاه هستند که نتوانستند این قضیه را کنترل و مدیریت کنند.


خرین جزئیات ناگفته از درگیری دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی



آخرین جزئیات ناگفته از درگیری دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی  :   به گزارش مشاور گروپ ، محمد غلامیان در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به ایجاد درگیری در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: این درگیری، روز اول مهر ۱۳۹۸ همزمان با آغاز سال تحصیلی به‌وجود آمد و ماجرا از زمانی شروع شد که اعضای انجمن اسلامی دانشجویان آزاد اندیش دانشگاه علامه طباطبایی در دانشکده علوم اجتماعی در میز ثبت‌نامی خود برای جذب دانشجویان جدیدالورود، عکس یکی از سران فتنه؛ میرحسین موسوی را گذاشته بودند.


آخرین جزئیات ناگفته از درگیری دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی  :   وی افزود: اعضای بسیج دانشجویی وقتی این اقدام غیرقانونی انجمن آزاداندیش را دیدند، به مسئولان امور دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی اطلاع دادند و آنان به انجمن مذکور تذکر دادند اما عکس را از میز خود برنداشتند، سپس دانشجویان بسیجی موضوع را به کارکنان حراست دانشکده گفتند و آنان نیز به این تشکل اخطار دادند اما همچنان عکس را برنداشتند!


۱۳ بار از معاونت فرهنگی دانشگاه پیگیری کردیم اما اقدامی نکردند

آخرین جزئیات ناگفته از درگیری دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی  :   مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دو ساعت از اقدام نادرست انجمن آزادندیش گذشته بود و آنان هنوز به قرار دادن عکس یکی از سران فتنه بر میز خود اصرار داشتند، گفت: ساعت ۱۲ ظهر به من موضوع درگیری در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی را گزارش دادند و فوری با مدیر حراست دانشگاه تماس گرفتم و به وی گفتم پیگیری کند اما کاری صورت نگرفت، همچنین ۱۳ مرتبه از معاونت فرهنگی دانشگاه پیگیری کردم اما اقدامی نکردند!

رئیس دانشکده علوم اجتماعی گفت خودتان اقدام کنید!

آخرین جزئیات ناگفته از درگیری دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی  :   غلامیان با اشاره به اینکه بنده به همراه ۲۰ نفر از دانشجویان با رئیس دانشکده علوم اجتماعی در خصوص ماجرای درگیری صحبت کردم، افزود: از ریاست دانشکده درخواست کردیم که به ماجرا ورود پیدا کند، با دانشجویان انجمن آزاداندیش صحبت کند و اهمیت موضوع فتنه ۸۸ و نقش میرحسین موسوی در این فتنه را به آنان گوشزد کند تا عکس وی را بردارند اما متأسفانه رئیس دانشکده کاری نکرد و به ما گفت که خودتان اقدام کنید!

وی ادامه داد: مجموعه بسیج دانشجویی در خصوص این درگیری به دنبال تنش نبود و نمی‌خواست دانشجویان جدیدالورود با صحنه بدی از دانشگاه علامه طباطبایی روبرو شوند. پس از ۶ ساعت پیگیری و مطالبه از دانشگاه برای تذکر به انجمن آزادندیش و برداشتن عکس یکی از سران فتنه از روی میز آنان، یکی از کارکنان حراست دانشکده علوم اجتماعی، عکس را برداشت و به دفتر حراست برد اما یکی از خانم‌هایی که عضو این تشکل بود، به دفتر حراست رفت و عکس را با خود برد!

اعضای بسیج دانشجویی را مورد ضرب و شتم قرار دادند

آخرین جزئیات ناگفته از درگیری دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی  :   مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: با مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی صحبت کردم که میان اعضای انجمن آزاداندیش برود و بدون تنش به آنان تذکر دهد که عکس موسوی را بردارند. همین اتفاق افتاد اما اعضای این تشکل دانشجویی با مسئول بسیج دانشکده درگیر شدند و میان دو طرف اختلاف بالا گرفت و شروع به ضرب و شتم دانشجویان بسیجی کردند. دوبین‌های حراست، همه این تصاویر این درگیری را ثبت کرده‌اند. بنده برای جمع کردن این اتفاق وارد درگیری شدم اما من هم مورد ضرب و شتم قرار گرفتم.

غلامیان تصریح کرد: مقصر اصلی ماجرای درگیری دانشگاه علامه طباطبایی، مسئولان دانشگاه هستند که نتوانستند این قضیه را کنترل و مدیریت کنند؛ همیشه انجمن آزاداندیش اقدام‌های نادرست و نابه‌جای خود را تکرار می‌کند اما برخورد صحیحی با آنان از سوی مسئولان دانشگاه صورت نمی‌گیرد. از مسئولان انتظار داریم که با مسببان درگیری دانشگاه علامه طباطبایی و توزیع‌کنندگان فیلم درگیری برخورد قانونی کنند .

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آخرین جزئیات ناگفته از درگیری دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی