کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ در تاریخ مقرر بر وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار می گیرد تا داوطلبان ضمن مشاهده اطلاعات خود بتوانند از زمان دقیق و محل حوزه امتحانی شان مطلع شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی با ما همراه باشید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

با آغاز فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲، از اواخر اردیبهشت تا اوایل خرداد ماه ۱۴۰۲ ، کلیه شرکت کنندگان در  آزمون ارگان های دولتی که در تاریخ های 15 تا 27 فروردین 1402 اقدام به ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی نموده بودند، باید برای مشاهده و پرینت کارت آزمون خود به سامانه مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.

دهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر در روز ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها یا حوزه ها برگزار خواهد شد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام جهت روز آزمون می باشد که در فرم ثبت نام درج شده است.

ساعت شروع و محل برگزاری امتحان مشترک فراگیر بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی شما داوطلبان خواهد رسید. اما اگر به هر دلیلی خواهان دریافت سریعترین اطلاعات در هر زمینه آزمون استخدامی هستید، می توانید همین حالا از طریق شماره 9099071613، از کارشناسان اختصاصی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نکته های مربوطه را دریافت نمایید.

جزئیات آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

در این قسمت نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ را با یکدیگر مرور می کنیم تا در انجام مراحل گرفتن کارت از سایت www.hrtc.ir مشکلی پیش نیاید.

بعد از ورود به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ( لینک مستقیم ورود به سایت دریافت کارت در ادامه مقاله موجود است.) ، از بخش آزمون ها روی گزینه دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور بزنید.

با ورود به پروفایل کاربری خود، گزینه دریافت کارت ورود به آزمون استخدام دستگاه های اجرایی را انتخاب کنید. اگر کد رهگیری مورد نیاز برای دریافت کارت ورود به جلسه را ندارید می توانید در بخش آزمون، روی گزینه بازیابی کد رهگیری بزنید و با ثبت کد ملی و شماره تلفن همراه خود که در زمان نام نویسی مراحل ثبت نام در سامانه درج کرده بودید، به بازیابی و دریافت کد رهگیری بپردازید.

حتما پیش از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی آن را بررسی کنید تا اطلاعات آن مغایر با شرایط و اطلاعات شما نباشد. اگر مغایرتی وجود داشت می توانید از طریق باجه رفع نقص آنلاین در پروفایل کاربری سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی htcr.ir اقدامات لازم را انجام دهید.

اگر کارت آزمون شما عکس نداشت، عکس واضح نبود یا اشتباها تصویر داوطلب دیگری بر روی کارت شما درج شده بود، باید برای ویرایش اطلاعات آن از طریق مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص کارت آزمون استخدامی ارگان های دولتی و دستگاه های اجرایی اقدام و به تصحیح اطلاعات خود بپردازید.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 از اواخر اردیبهشت تا اوایل خرداد ماه تعیین شده است و با توجه به اینکه کارت ورود به جلسه آزمون تقریبا یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون در دسترس داوطلبان قرار می گیرد پیش بینی می کنیم در بازه زمانی 27 اردیبهشت تا 3 خرداد بتوانید کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کنید. زمان دقیق بلافاصله بعد از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به اطلاع شما مخاطبان گرامی خواهد رسید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

لینک مستقیم ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در این بخش از مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است تا شما مخاطبان عزیز بتوانید به راحتی به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایید.

نکته : لازم به ذکر است صدور کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ ، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای امتحان توسط دستگاه اجرایی مربوط، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ویرایش کارت ورود به آزمون استخدامی دستگاه اجرایی

طبق اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی داوطلبان می توانند همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بند مربوط به وضعیت بومی خود را نیز ویرایش کنند. امکان ویرایش وضعیت بومی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را در مقاله ی مربوطه بخوانید.

آیا امکان تغییر حوزه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وجود دارد؟ بله – از چه طریقی ؟ شما عزیزان در صورت علاقه به تغییر حوزه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می بایست به سیستم پاسخگویی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه و درخواست خود را مبنی بر تغییر حوزه دهمین آزمون استخدامی، اعلام نمایید. برای تغییر ویرایش حوزه در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به باجه های رفع نقص آنلاین یا حضوری این مرکز دانشگاهی مراجعه فرمایید.

مواد آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

  • مواد آزمون عمومی استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ برای تمامی مشاغل عبارتند از :
  1. فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانهICDL )
  2.  ریاضی و آمار مقدماتی
  3.  زبان و ادبیات فارسی
  4. معارف اسلامی
  5. زبان انگلیسی عمومی
  6. اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
  7. هوش و توانمندیهای عمومی
    تبصره: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف
    بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد
    شد.

داوطلبان باید دقت داشته باشند که مواد آزمون عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی به صورت چهار گزینه ای بوده و با ضریب 1 محاسبه می گردد. لازم به ذکر است که به ازای هر پاسخ اشتباه، نمره منفی برای داوطلبان لحاظ خواهد شد. حال شما با توجه به عناوین شغلی و منابع آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که در زیر آمده است می توانید خود را برای آزمون استخدامی آماده کنید.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

?هر آنچه داوطلبان از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ۱۴۰۲ باید بدانند

به گفته ی مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی:

?۱۰۰ سوال عمومی و ۵۰ سوال اختصاصی برای هر شغل طراحی شده است که زمان مهلت پاسخ‌گویی به سوالات عمومی ۱۲۰ دقیقه و زمان پاسخ به سوالات اختصاصی ۷۰ دقیقه است.
?سوالات عمومی برای افراد دارای دیپلم و کاردانی‌ها مشترک است و برای افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر نیز این سوالات مشترک است.
بیشترین شرکت‌کننده‌های آزمون فراگیر استخدامی از تهران هستند کارگزین آنلاین که حدود یک پنجم آزمون‌دهندگان کل کشور را شامل می‌شوند.
?آزمون استخدامی صبح روز 5 خرداد 1402 در سراسر کشور برگزار می‌شود که حوزه های زیادی میزبان برگزاری این آزمون هستند.

یادآوری های مهم

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون ، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است.

2- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 (هشت و سی دقیقه ) می باشد.

3- در ورودی حوزه های امتحانی رأس ساعت 8:00 (هشت) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

4- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و یك سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

5- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كیف دستی، ساك دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اكیداً خودداری نمایند. بدیهی است كه به همراه داشتن هر كدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری كه بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

6- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

7- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، كیف دستی، ساك دستی، كتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

مشاوره تلفنی

متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ و  همچنین نکات اختصاصی هر آزمون‌ را از طریق شماره تماس 9099071613 پی گیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.


در این مقاله از مقالات مشاور گروپ به اهمیت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ به عنوان یکی از مدارک اصلی روز برگزاری آزمون پرداختیم و همچنین زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به آزمون استخدام دستگاههای اجرایی را ارائه کردیم و امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مخاطبان گرامی مفید واقع شده باشد.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان آزمون های استخدامی مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. زیرا با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی چه موقع است؟

✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی از اواخر اردیبهشت 1402 برای مشاهده و پرینت روی درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. زمان دقیق را در همین مقاله مشاور گروپ بخوانید.

✔️رفع مغایرت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چگونه امکان پذیر خواهد بود؟

✔️رفع مغایرت اطلاعات کارت ورود به جلسه استخدام دستگاه اجرایی به طور کامل در همین مقاله حضور محترم شما عزیزان ارائه شده است.

✔️ویرایش اطلاعات سهمیه 25 درصد ایثارگران چگونه امکان پذیر است؟

✔️در سهمیه 25 درصد ایثارگران در دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی امکان ویرایش وجود ندارد. با توجه به هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، متقاضیان می بایستی قبلاً اقدام به ویرایش سهمیه و شغل محل مربوطه می نمودند.

4.4/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی