نحوه آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان

آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه نحوه آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان : ورود به مدارس تیزهوشان و تحصیل در این مدارس به دلیل داشتن امکانات خوب که به بالا بردن سطح علمی دانش آموزان کمک زیادی میکنه و معلمین نمونه و خبره ای که دارند٬ آرزوی دانش آموزان و والدین آینده نگر هست.


آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 - 99


آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99  :  ولی شاید فکر کردن به قبولی در آزمون تیزهوشان برای خیلی ها دور از انتظار و غیر ممکن باشه چون فکر میکنند قبولی و تحصیل در مدارس تیزهوشان مخصوص افرادی با استعداد خیلی ویژه و درخشان هست. بله داشتن استعداد خیلی مهمه ولی این رو هم باید بدونید که اکثر دانش آموزان هوش و استعداد کافی برای ورود به مدارس تیزهوشان رو دارند ولی چون راه درستی رو برای درس خوندن انتخاب نمیکنند و یا به اندازه ی کافی تلاش و پشتکار ندارند٬ نمیتونند در این آزمون قبول بشند.آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99  /

آمادگی برای قبولی در آزمون های تیزهوشان

مدارس تیزهوشان چه ویژگی هایی دارند ؟

مدارس تیزهوشان از مدارس عادی و حتی نمونه خصوصیت های بهتری دارند ٬ خصوصیاتی نظیر :

استفاده از معلمان نمونه و با سابقه
مجهز بودن به وسایل ازمایشگاهی برای یادگیری بهتر دروس
گروهی از دانش آموزان تیزهوش در کنار هم که در نهایت دوستانی موفق برای شما یا فرزندان شما خواهند بود
کتاب خانه های مناسب برای ارتقا سطح علمی دانش آموزان
اموزش نکات برتر برای قبولی دانش اموزان در کنکور سراسری و المپیادهای علمی


آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99  : امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از قبول شدگان در کنکور فارغ التحصیل مدارس استعداد های درخشان اند بطوریکه بسیاری از مادران و پدران می‌خواهند بدانند برای موفقیت فرزندشان در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی چه کار باید بکنند.

آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99  :   اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که بدانیم آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه‌ی دولتی با توجه به تعداد شرکت‌کننده، دست کمی از کنکور سراسری ندارد و چه بسا سخت‌تر نیز باشد. به همین دلیل ضرورت دارد تا اولیا برای موفقیت فرزندشان، از هم‌اکنون به فکر باشند و کار را به روزهای آخر و ماه‌های آخر نسپارند. بدون شک مهم‌ترین موضوع و دغدغه‌ی اولیا «برنامه‌ریزی» برای فرزندشان است.

آزمون‌های برنامه‌ای کانون در کنار برنامه‌ی راهبردی آزمون‌ها می‌تواند مهم‌ترین ابزار موفقیت دانش‌آموزان باشد. در کنار آن کلاس‌ها و کتاب‌های برنامه‌ای کانون هم هدفی را جز موفقیت دانش‌آموزان در آزمون‌های ورودی دنبال نمی‌کند.


چگونه خود را برای آزمون تیزهوشان آماده کنیم ؟


آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99  : اگر شما هم جزء دانش آموزانی هستید که تمایل دارید در آزمون های ورودی تیزهوشان شرکت کنید توصیه می کنیم به نکته های زیر توجه کنید :

از همین امروز درس خواندن را شروع کنید تا از رقیبان پیشی بگیرید . آنان که فردا آغاز می کنند یک روز از شما عقب ترند .
اعتماد به نفس داشته باشید . همه ما می توانیم یک استعداد درخشان باشیم ، هوش استعداد و میل به پیشرفت در همه ما وجود دارد ، تفاوت ما در میزان تلاشمان است ، پس با اعتماد به نفس تلاش کنید تا به موفقیت برسید .
با هدف تلاش کنید اگر هدفی مشخص داشته باشید ( قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان ) تلاش شما چندین برابر خواهد شد ، و خستگی ناپذیر می شوید .
به علوم و ریاضی توجه ویژه داشته باشید ، این دو درس می توانند نتیجه آزمون را به نفع شما تغییر دهند تلاش کنید تا نمره تراز ریاضی و علوم شما به بالای ۷۰۰۰ برسد .آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 /


نحوه مطالعه ریاضی و علوم :


آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99  : قیل از هر چیز باید بر این نکته تاکید کرد که توجه دقیق به تدریس معلم در کلاس ، در موفقیت شما مؤثر است . علوم و ریاضی باید عمقی و کامل خوانده شوند . اجازه ندهید نکته ای از دید شما پنهان بماند . برای تثبیت مطالب در ذهن می توان پس از مطالعه دروس به بررسی پرسش ها و تمرینات پرداخت . در این دو درس تست نباید فراموش شود . مطالعه تشریحی و تست زنی باید گام به گام در کنار هم باشند .


آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99  : فارسی و دینی را هم فراموش نکنید . بیشتر دانش آموزان در مقطع متوسطه دوره اول با شیوه پاسخ به سؤالات تستی دراین دو درس آشنایی ندارند .
با برنامه درس بخوانید و تلاش کنید ، برنامه مناسب امکان استراحت و درس خواندن را در کنار یکدیگر به شما می دهد .
جهت تدوین برنامه ای بهتر و زمان بندی مناسب تر از دفتر برنامه ریزی استفاده کنید .
با استفاده از دفتر برنامه ریزی رقابت شیرینی با خودتان خواهید داشت و می توانید ساعات مطالعه تان را افزایش دهید .

با استفاده از دفتر برنامه ریزی و ثبت برنامه مطالعاتی خود مطالعه هدفمند خواهید داشت و می توانید از میزان پیشرفت خود در هر روز مطلع شوید و ساعات مطالعه تان را افزایش دهید .آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99  /

در صورتی که برای آماده سازی ٬ برنامه ریزی و انتخاب مدرسه تیزهوشان نیاز به مشاوره دارید ٬هم اکنون با شماره ۹۰۹۹۰۷1613  تماس حاصل فرمایید …


آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99  :   اگر شما هم جزء دانش آموزانی هستید که تمایل دارید در آزمون تیزهوشان شرکت کنید توصیه می کنیم به نکته های زیر توجه کنید :

*از همین امروز درس خواندن را شروع کنید تا از رقیبان پیشی بگیرید . آنان که فردا آغاز می کنند یک روز از شما عقب ترند .

*اعتماد به نفس داشته باشید . همه ما می توانیم یک استعداد درخشان باشیم ، هوش استعداد و میل به پیشرفت در همه ما وجود دارد ، تفاوت ما در میزان تلاشمان است ، پس با اعتماد به نفس تلاش کنید تا به موفقیت برسید .

* با هدف تلاش کنید اگر هدفی مشخص داشته باشید ( قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان ) تلاش شما چندین برابر خواهد شد ، و خستگی ناپذیر می شوید .

* به علوم و ریاضی توجه ویژه داشته باشید ، این دو درس می توانند نتیجه آزمون را به نفع شما تغییر دهند تلاش کنید تا نمره تراز ریاضی و علوم شما به بالای 7000 برسد .

* نحوه مطالعه ریاضی و علوم :

قیل از هر چیز باید بر این نکته تاکید کرد که توجه دقیق به تدریس معلم در کلاس ، در در موفقیت شما مؤثر است . علوم و ریاضی باید عمقی و کامل خوانده شوند . اجازه ندهید نکته ای از دید شما پنهان بماند . برای تثبیت مطالب در ذهن می توان پس از مطالعه دروس به بررسی پرسش ها و تمرینات پرداخت . در این دودرس تست نباید فراموش شود . مطالعه تشریحی و تست زنی باید گام به گام در کنار هم باشند .

فارسی و دینی را هم فراموش نکنید . بیشتر دانش آموزان در مقطع راهنمایی با شیوه پاسخ به سؤالات تستی دراین دو درس آشنایی ندارند . بنابر این بررسی سؤالات تستی و استفاده از کتب تست
با برنامه درس بخوانید و تلاش کنید ، برنامه مناسب امکان استراحت و درس خواندن را در کنار یکدیگر به شما می دهد .
جهت تدوین برنامه ای بهتر و زمان بندی مناسب تر ازدفتر برنامه ریزی استفاده کنید .
با استفاده از دفتر برنامه ریزی رقابت شیرینی با خودتان خواهید داشت و می توانید ساعات مطالعه تان راافزایش دهید .

با استفاده از دفتر برنامه ریزی و ثبت برنامه مطالعاتی خود مطالعه هدفمند خواهید داشت . و می توانید از میزان پیشرفت خود در هر روز مطلع شوید و ساعات مطالعه تان را افزایش دهید.


در کنار این داشتن یک مشاور خوب سبب موفقیت های زیادی حتی در زندگی شما می شود. مشاور گروپ آگاهی به شما و همراهی شما تا رسیدن به موفقیت را وظیفه خود می دانند.

شماره تماس 

9099071613

پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب .



3.7/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی