زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان اعلام نتایج تیزهوشان 1400

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ همواره یکی از سوالات متداول آزمون ورودی مدارس تیزهوشان می باشد. دانش آموزانی که در آزمون مدارس استعدادهای درخشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ ثبت نام و شرکت کرده اند برای مشاهده نتایج آزمون لازم است در زمان اعلام شده به سایت ثبت نام استعدادهای درخشان مراجعه نموده و نتایج آزمون را به صورت غیرحضوری مشاهده نمایند.

زمان و نحوه مشاهده نتایج تیزهوشان ششم به هفتم و نتایج تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در ادامه مقاله بیان شده است. با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ دوره متوسطه اول و متوسطه دوم، در اوایل مردادماه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اعلام شده است. دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم،  ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون به صورت اینترنتی باید به سایت استعدادهای درخشان مراجعه نموده و با درج اطلاعات خواسته شده، نتایج آزمون را مشاهده نمایند.

فهرست اسامى پذیرفته شدگان در دبیرستان هاى دوره اول و دوم استعداد هاى درخشان، براساس ظرفیت پذیرش تعیین شده براى هر مدرسه در سامانه استعدادهای درخشان، بارگذاری و اعلام مى شود.

لازم به ذکر است، براى کلیه داوطلبانى که در آزمون پذیرفته نشده اند، حدود دو هفته پس از اعلام نتیجه آزمون، کارنامه عدم قبولى شامل تعداد پاسخ هاى صحیح و غلط، نمره مکتسبه هر ماده درسى، امتیاز کل آن داوطلب و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضاى او صادر مى شود.

زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان دوره متوسطه اول و دوم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان پایه دهم

زمان اعلام نتایج تیزهوشان پایه دهم در اوایل مرداد ماه اعلام شده است. زمان دقیق اعلام نتایج آزمون مدارس استعدادهای درخشان نهم به دهم از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. دانش آموزان، برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم، باید در زمان اعلام شده به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده، نتایج آزمون را به صورت غیرحضوری مشاهده نمایند.

ورود به سایت اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴،  از طریق کدملی و رمزعبور همگام امکانپذیر است.

آخرین اخبار نتایج تیزهوشان

داوطلبان برای کسب آخرین اخبار نتایج تیزهوشان باید به مای مدیو ، پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مراجعه نمایند و یا از طریق شماره های موجود در همین مقاله با مشاوران مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ ارتباط داشته باشید.

مشاهده نتایج آزمون تیرهوشان دهم

راهنمای مشاهده نتایج آزمون تیرهوشان دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در ادامه بیان شده است.

  1. برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم لازم است در زمان اعلام شده به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایید.
  2. اطلاعات خواسته شده شامل کدملی و رمزعبور همگام را وارد کنید.
  3. پس از درج اطلاعات خواسته شده و ورود به سامانه از قسمت “وضعیت پذیرش” می توانید عبارت قبولی یا عدم قبولی را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است، براى کلیه داوطلبانى که در آزمون پذیرفته نشده اند، حدود دو هفته پس از اعلام نتیجه آزمون، کارنامه عدم قبولى شامل تعداد پاسخ هاى صحیح و غلط، نمره مکتسبه هر ماده درسى، امتیاز کل آن داوطلب و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضاى او صادر مى شود.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان هفتم

زمان اعلام نتایج تیزهوشان هفتم در اوایل مرداد ماه اعلام شده است. دانش آموزانی که در آزمون مدارس سمپاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باید در زمان اعلام شده به سامانه ثبت نام آزمون پايه هفتم دبيرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند و نتایج آزمون را به صورت غیرحضوری مشاهده نمایند.

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ششم به هفتم و ورود به سامانه اعلام نتایج از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم به صورت زیر است:

  • مراجعه به سایت آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی : http://my.medu.ir/
  • درج کدملی و رمز عبور همگام
  • پس از درج اطلاعات خواسته شده و ورود به سامانه از قسمت “وضعیت پذیرش” می توانید عبارت قبولی یا عدم قبولی را مشاهده نمایید.

زمان اعتراض به اعلام نتایج تیزهوشان

بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سامانه اعلام نتایج این امکان را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که چنانچه نسبت به آزمون خود چه به تراز آزمون یا به هر سوالات از آزمون اعتراض دارند، درخواست تجدید نظر و اعتراض خود را در زمان مقرر  ثبت نمانید و نتایج آن معمولا حداکثر تا اواخر شهریور ماه از طریق همان سامانه قابل مشاهده می باشد.

پاسخ گویی به تقاضا های تجدید نظر ، فقط از طریق سامانه استعدادهای درخشان و در مهلت زمانی مشخص شده امکان پذیر می باشد و پاسخ گویی به مراجعات حضوری ممکن نبوده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

زمان اعتراض به نتایج آزمون پس از زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می باشد.


زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون باید در زمان اعلام نتایج تیزهوشان به سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده، شامل نام کاربری و رمز همگام، نتایج آزمون را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است، تنها برای دانش آموانی کارنامه صادر می شود، که در آزمون ورودی تیزهوشان پذیرفته نشده اند و وضعیت قبولی آنها به صورت “عدم قبولی” نمایش داده می شود.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با آزمون تیزهوشان و آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول دانش آموزان

نتایج آزمون تیزهوشان چه زمانی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ دوره متوسطه اول و دوم از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان چگونه است؟

دانش آموزان برای مشاهده نتایج آزمون باید در زمان مقرر به سایت استعدادهای درخشان مراجعه نمایند.

مشاهده نتایج آزمون استعدادهای درخشان نیازمند چه اطلاعاتی است؟

مشاهده نتایج از طریق درج کدملی و رمزعبور همگام امکانپذیر است.

4.2/5 - (32 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. عسل

    سلام ایا نتایج اعلام شده تورو خدا جواب بدین
    اگه شده باشه سایت باز نمیکنه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی