امکان انتخاب نظام آموزشی برای داوطلبان پایه دوازدهم و کنکور 99

امکان انتخاب نظام آموزشی برای داوطلبان پایه دوازدهم و کنکور 99

جهت مشاوره در زمینه امکان انتخاب نظام آموزشی برای داوطلبان پایه دوازدهم و کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

امکان انتخاب نظام آموزشی برای داوطلبان پایه دوازدهم و کنکور 99 : به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ، بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، داوطلبان پایه دوازدهم کنکور سراسری سال 99 می توانند نظام آموزشی خود را در زمان ثبت نام انتخاب نمایند …

امکان انتخاب نظام آموزشی برای داوطلبان پایه دوازدهم و کنکور 99

امکان انتخاب نظام آموزشی برای داوطلبان پایه دوازدهم کنکور 99

امکان انتخاب نظام آموزشی برای داوطلبان پایه دوازدهم و کنکور 99 : به گزارش مشاور گروپ و به نقل از ایرنا ؛ به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ، بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، داوطلبان پایه دوازدهم کنکور سراسری سال 99 می توانند نظام آموزشی خود را در زمان ثبت نام انتخاب نمایند.

« ابراهیم خدایی » درباره جزئیات جلسه امروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو اظهار داشت : با توجه به ابهامی که در مصوبه پیشین سازمان سنجش آموزش کشور بود به داوطلبان این اختیار داده شد در زمان ثبت نام آزمون سراسری سال 99 نوع نظام تحصیلی و سوالات را بر اساس نظام قدیم یا جدید مشخص کنند .

وی خاطرنشان کرد : اعتراضی در خصوص مصوبه طراحی دو نوع سوال برای کنکور ۹۹ از سوی داوطلبان مطرح نبود اما داوطلبان نظام قدیم حق انتخاب نظام جدید را در کنکور سراسری نداشتند که از سال آینده این امکان فراهم شد.
بر اساس مصوبه سال 97 شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، در سال 1399 قرار بود فقط یک مجموعه سوال بر اساس نظام جدید آموزشی (۳-۳-۶) برای داوطلبان نظام قدیم و جدید طراحی شود ؛ به عبارت دیگر داوطلبان نظام قدیم کنکور ۹۹ هم باید به سوالات نظام جدید پاسخ می دادند.

اما این مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو انتقادات تعداد زیادی از داوطلبان نظام قدیم را به دنبال داشت به طوری که آنها در حساب اینستاگرام منصور غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری بارها به این مسئله اشاره کرده و خواستار طراحی دو نوع سوال برای کنکور ۹۹ بودند ؛ چرا که به علت گرانی منابع درسی نظام جدید ، توان خریداری آن را نداشتند .

منصور غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری نیز پیش از این اعلام کرده بود که این مسئله باید در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو بررسی شود .

اما این مصوبه هم بار دیگر تغییر کرد و در آخرین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، مسئله کنکور سراسری ۹۹ و سوالات آن بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین گفته بود که به منظور مساعدت با داوطلبان نظام قدیم که خواهان طراحی دو مجموعه سوال برای کنکور 99 بودند، شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصویب کرد که سوالات کنکور سراسری سال ۹۹ هم مانند کنکور ۹۸ با دو مجموعه سوال باشد و کنکور ۱۴۰۰ تنها با یک نوع سوال برای تمام داوطلبان برگزار خواهد شد.

اکنون بار دیگر امکانی جدید برای داوطلبان نظام قدیم و جدید در کنکور ۹۹ فراهم شده است که می توانند نوع نظام امتحانی خود را مشخص کنند.

شورای سنجش و پذیرش دانشجو هر سال در مورد نحوه برگزاری کنکور تصمیم‌ گیری می کند .

در صورتیکه در مورد امکان انتخاب نظام آموزشی برای داوطلبان پایه دوازدهم و کنکور 99 ؛ نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان تحصیلی ما در “مشاور گروپ” تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر را از آنها بخواهید.

  9099071613

  ( از سراسر کشور )

(بدون کد و با تلفن ثابت تماس بگیرید)

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه امکان انتخاب نظام آموزشی برای داوطلبان پایه دوازدهم و کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مریم

    سلام خسته نباشید یه سوال خیلی مهم دارم ممنون میشم جواب بدید من چند سال از درس دور بودم و تصمیم گرفتم سال ۹۹ کنکور نظام جدید بدم ولی منابعشو ندارم چون سایت سنجش هم به صورت رسمی خبر حق انتخابو نزده میترسم کتابارو بخرم چون هزینه شون خیلی بالاست از طرفی میخوام زودتر شروع کنم و برای کنکور بخونم حالا سوالم اینه از کجا مطمعن شم خبرش واقعا صحیحه؟ و به نظر شما کی تو سایت قرار میدن خبرو؟ کتابارو بخرم الان یا صبر کنم تا خبر رو بزنن؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی