اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ sanjesh.org

راهنمای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. نتایج استخدامی آموزش و پرورش در طی دو مرحله (آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی) اعلام می شود. داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند.

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ( مشاغل دبیری و هنر آموز) 8 شهریور 1402 اعلام شده است. برای مشاهده کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده تا وارد سایت سازمان سنجش شوید.

لینک مستقیم مشاهده نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش ۱۴۰۲

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ sanjesh.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شما که شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش را داشتید و در این آزمون شرکت کرده اید با ما همراه باشید.

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چند هفته پس از برگزاری آزمون به صورت اینترنتی منتشر می شود. همانطور که می دانید اعلام نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله انجام می گیرد. یعنی نتایج اولیه منتشر می شود و از داوطلبانی که در مرحله اول آزمون آزمون استخدامی آموزش و پرورش یعنی آزمون کتبی پذیرفته شده اند، به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه آزمون استخدام آموزش و پرورش خواهد شد. آن دسته از داوطلبانی که نمره و امتیاز لازم را در مصاحبه و آزمون شفاهی کسب کنند موفق به پذیرش در رشته انتخابی خود خواهند شد.

پس از برگزاری امتحان مشترک فراگیر (کتبی)، فرآیند اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش آغاز می شود. سایت سازمان سنجش اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را بر عهده دارد و بدین ترتیب نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه‌های عمومی، اختصاصی و تخصصی محاسبه خواهد شد براین اساس کسب حداقل پنجاه (۵۰) درصد میانگین نمره مکتسبه سه نفر اول با ارزش وزنی چهل (۴۰) درصد برای حیطه عمومی و شصت (۶۰) درصد برای حیطه اختصاصی و تخصصی در هر شغل- شهرستان محاسبه و مبنای سایر مراحل معرفی داوطلبان قرار می‌گیرد.

نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۲ sanjesh.org نیز سه تا پنج (۳ تا ۵) برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط، جهت ارزیابی تکمیلی از بین داوطلبان دارای حدنصاب اعلام می‌شود البته داوطلبان باید در مرحله ارزیابی تکمیلی صلاحیت معلمی توسط مراکز ارزیابی و سایر عوامل مربوط در مجموع حداقل ۴۷۰ امتیاز از حداکثر امتیاز ممکن (۱۰۰۰ امتیاز) را کسب کنند.

نتایج ازمون اموزش پرورش Moshavergroup.com

در ارزیابی تکمیلی، کسب حداقل (۹۵) امتیاز از شایستگی های عمومی، حداقل (۷۰) امتیاز از شایستگی اختصاصی و (۴۰) امتیاز از شایستگی تخصصی مقرر در جدول شماره (۱) الزامی است.

اعلام نتایج نهایی استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲  از بین داوطلبان معرفی شده به آموزش و پرورش(حداکثر سه برابر) در سقف ظرفیت پذیرش و براساس نتیجه امتحان مشترک فراگیر (کتبی) با وزن چهل (۴۰) درصد و ارزیابی تکمیلی با وزن شصت (۶۰) درصد لحاظ می‌شود و بر اساس اولویت‌های انتخابی (حداکثر ۳ کد شغل محل) در مقایسه با سایر داوطلبان و با رعایت سهمیه قانونی داوطلب، به تعداد یک برابر ظرفیت صورت خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲، به صورت دقیق مشخص نشده است. به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 و اعلام زمان دقیق انتشار نتایج آزمون، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ در اواخر مرداد ماه بوده و نتایج چند برابر ظرفیت آزمون کتبی استخدام دبیری در آموزش و پرورش تا پایان مرداد یا اوایل شهریور اعلام خواهد شد.

🔺همچنین بازه زمانی مصاحبه استخدام آموزش و پرورش 1402 ۴۰ روزه است و تا نیمه مرداد ماه ادامه دارد.

بنابراین پیش بینی می شود نتایج آزمون آموزش پرورش ۱۴۰۲ به عنوان اعلام نتایج نهایی (نتایج مصاحبه آموزش و پرورش) در اواخر شهریور ماه اعلام شود.

  • دوره مهارت آموزی تا اواخر شهریور است و دوره مجازی نیز در بازه ارزیابی تکمیلی پیش‌بینی شده است و احتمالا پذیرفته شدگان نهایی از اول مهر وارد کلاس درس می‌شوند و دوره مهارت آموزی هم ادامه دارد.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش Moshavergroup.com

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

داوطلبان عزیزی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون خود می بایست، آدرس سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را بدانند تا در موعد مقرر نسب به مشاهده نتایج آزمون استخدامی، اقدام نمایند.

sanjesh org آدرس اینترنتی سامانه سنجش می باشد که اعلام نتایج آزمون استخدامی آزموش و پرورش را نیز به عهده دارد. به طور کلی کیله مراحل از انتشار اطلاعیه، انجام ثبت نام، ارائه کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آزمون ستخدامی آموزش و پرورش، از طریق این سامانه به آدرس sanjesh.org انجام خواهد شد.

نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش sanjesh.org

نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش sanjesh.org از طریق سازمان سنجش به عنوان مجری رسمی وزارت آموزش و پرورش، در سامانه ابلاغ می‌شود. اعلام نتایج آزمون به دو صورت اولیه و نهایی است. داوطلبانی که می‌خواهند در آموزش و پرورش استخدام شوند، می‌بایست مرحله اول آزمون را که به صورت کتبی برگزار می‌گردد، با کسب نمره قبولی پشت سر بگذارند.

متقاضیانی که در مرحله اول به حد نصاب رسیده و همچنین تراز خوبی نسبت به دیگر داوطلبان داشته‌اند، لازم است که برای مرحله دوم آزمون آماده شوند. آزمون آخر به صورت مصاحبه و حضوری است که پس از آن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، طی اطلاعیه‌ای از سوی سازمان سنجش در سامانه قرار می‌گیرد. بنابراین داوطلبان برای مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، باید به سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنند.

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش sanjesh.org
وارد سایت سنجش شوید.
در صفحه اصلی قسمت استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کلیک کنید.
زیر عنوان اطلاعیه آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی، گزینه اعلام نتایج آزمون استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی سال ۱۴٠۲ را فشار دهید.
لینک آبی سیستم کارنامه‌ی مرحله دوم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش(شغل معلمی و دبیری)سال ۱۴٠۲ کلیک کنید.
از بین روش اول و دوم برای ورود به حساب کاربری یکی را انتخاب کنید و سپس گزینه ورود به سیستم را لمس نمایید.
برای ورود به سایت و اطلاع از زمان نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید.

اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش sanjesh.org

آموزش و پرورش برای تامین نیروهای با استعداد، متعهد و مسئولیت پذیر، هر سال در شهرهای مختلف، نسبت به ظرفیت موجود و رشته‌هایی که به دبیر و هنرآموز نیاز دارند؛ آزمون استخدامی برگزار می‌کند. امسال نیز همانند سال‌های گذشته، آزمون دبیری و هنرآموز از ۲۷ تا ۳۱ خرداد ماه ثبت نام داشته است. البته لازم به ذکر می‌باشد که با توجه به تقاضا و کشش ظرفیت اداره آموزش و پرورش استان‌ها، آزمون تا ۳ تیر ۱۴۰۲ تمدید گشته است.

همچنین زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش(دبیری و هنرآموزی) توسط سازمان سنجش اعلام شده تا داوطلبان با مطالعه بیشتر منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آزمون حاضر شوند.
زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ است و اعلام نتایج به احتمال زیاد اواخر مرداد یا اوایل شهریور می‌باشد. نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش sanjesh.org با دیگر آزمون‌های استخدامی فرقی نمی‌کند. پس به این ترتیب داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی دبیری باید به سازمان سنجش دسترسی داشته باشند.

اعلام نتایج آزمون آموزگاری

اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری در ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ منتشر گشته است. علاقمندان به رشته آموزگاری و استخدام در آموزش و پرورش، پس از کسب امتیاز قبولی در مرحله اول آزمون آموزگاری، می‌بایست برای مرحله دوم آماده شوند. زمان برگزاری مصاحبه آموزگاری یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه است. طبق اطلاعیه‌های رسمی و تایید نشده سازمان سنجش، اعلام نتایج آزمون آموزگاری اواخر مرداد ماه در سایت سازمان سنجش sanjesh.org قرار می‌گیرد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش sanjesh org

همانطور که اشاره کردیم، sanjesh org اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را بر عهده دارد. و کلیه داوطلبان باید در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه سنجش مراجعه نموده و فقط از طریق سایت sanjesh org  نتایج آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۲ خود را دریافت نمایند.

برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ کلیک نمایید.

دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نحوه دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲  در ادامه بیان شده است. داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون استخدام آموزش و پرورش باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده  جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را مشاهده نمایند.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲
سایت سازمان سنجش اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را بر عهده دارد بنابراین در ابتدا لازم است به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.
پس از ورود به سایت سنجش از طریق منوی سمت راست، بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک کنید.
سپس بر روی گزینه “اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ “ کلیک کنید.
با استفاده از 2 روش زیر می توانید نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را مشاهده کنید:
  1. جستجوی نتیجه با شماره پرونده : “شماره پرونده” و “شماره شناسنامه”
  2. جستجوی نتیجه با اطلاعات فردی : “نام خانوادگی” ، “نام” ، “شماره شناسنامه”

در صورت فراموشی اطلاعات یا بروز هر گونه مشکل در گرفتن جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید.

لینک ورود به سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

به محض اعلام نتایج ازمون استخدام اموزش و پرورش ۱۴۰۲، لینک فوق فعال می شود.

کارنامه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

با مشخص شدن نتایج آزمون، کارنامه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش، در اختیار داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده و شرکت کرده بودند قرار خواهد گرفت تا جزئیات بیشتری از نحوه پاسخ دهی خود به سوالات آزمون استخدامی، بدانند.

معمولا در قسمت بالای کارنامه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش سهمیه مربوط به بومی بودن یا غیر بومی بودن داوطلبان درج شده است. در بخش بعدی کارنامه آزمون آموزش و پرورش، عناوین درس ها به همراه نمره یا درصد کسب شده توسط داوطلب در هر درس از منایع آزمون استخدامی آموزش و پرورش، درج شده است. بنابراین در این قسمت داوطلبان می توانند درصد سوالات صحیح پاسخ داده شده در هر درس را مشاهده نمایند.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نکات مربوط به کارنامه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲، می توانید با ما در مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را خدمت شما عزیزان، ارائه دهیم.

نتایج استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبان پس از مشاهده نتیجه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ لازم است به موارد زیر توجه داشته باشند:

داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند، می توانند ازطریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org اقدام نمایند.

در صورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده درمرحله مصاحبه استخدامی، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: سامانه هسنه گزینش آموزش و پرورش www.gozinesh.medu.ir، نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان محل خدمت خود، ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند.

لازم می باشد درتکمیل فرم اطلاعات فردی استخدام آموزش و پرورش 1402 دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی درتکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت، به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد. نتایج گزینش آموزش و پرورش ۱۴۰۲ بعد از بررسی نهایی به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

نحوه اعتراض به نتایج استخدامی آموزش و پرورش

ممکن است تعدای از داوطلبان، با اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، نسبت به نتیجه مشخص شده از آزمون خود اعتراض داشته باشند. در این قسمت، نحوه اعتراض به نتایج استخدامی آموزش و پرورش را بررسی کرده ایم. برای مشاهده راهنمای تصویری، تا انتهای این بخش، همراه ما باشید.

به طور کلی مراحل اعتراض به نتایج استخدامی آموزش و پرورش، به شرح زیر است:

  1. ورود به سایت سنجش sanjesh.org
  2. وارد شدن به سیستم پاسخگویی
  3. در صورتی که عضویت ندارید گزینه عضویت را در سایت انتخاب کرده، و در پایان رمز عبور خو را دریافت نمایید.
  4. گزینه ورود به سیستم را انتخاب کرده و با استفاده از پست الکترونیکی و رمز عبور خود، وارد شوید.
  5. گزینه درخواست جدید را انتخاب کرده و وارد صفحه انتخاب آزمون شوید.
  6. گزینه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و سال 1402 را انتخاب کنید.
  7. گزینه درخواست بررسی مجدد نمره آزمون را انتخاب کرده  و وارد صفحه اعتراض شوید.
  8. فرم بصورت کامل با ذکر دلایل خود تکمیل کرده و سپس ثبت درخواست و دریافت شماره نامه را انتخاب کنید.

راهنمای تصویری اعتراض به نتایج استخدامی آموزش و پرورش

  • ابتدا  از طریق آدرس sanjesh.org وارد سامانه سنجش شوید. و طابق تصویر روی گزینه سیستم پاسخ گویی کلیک کنید.

نحوه اعتراض به نتایج استخدامی آموزش و پرورش

  • در صفحه ی جدید گزینه ورود به سیستم پاسخ گویی را انتخاب کنید.

نحوه اعتراض به نتایج استخدامی آموزش و پرورش

  • وارد صفحه ی جدیدی خواهید شد که اگر قبلا ثبت نام کرده اید، ورود را بزنید و اگر تا به حال ثبت نام انجام نداده اید، گزینه ثبت نام را انتاخاب نمایید.

نحوه اعتراض به نتایج استخدامی آموزش و پرورش

  • در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید، ورود به سامانه را انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، سایر مراحل را تا ثبت نهایی اعتراض خود، همانطور که در بالا اشاره کردیم، طی کنید.

نحوه اعتراض به نتایج استخدام آموزش و پرورش

  • اگر هم تا کنون در این بخش سامانه ثبت نام کرده اید، گزینه ثبت نام را زده و وارد صفحه ایی مطابق تصویر زیر شوید. اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و و ثبت نام خود را انجام دهید. سپس باقی مراحل را مطابق آنچه که در بالا  اشاره کرده ایم، پیگیری کنید.

اعتراض به نتایج استخدامی آموزش و پرورش

مراحل دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون آموزش و پرورش

در این بخش به طور خلاصه، مراحل دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون آموزش و پرورش را بررسی می کنیم.

  • پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های متمرکز اجرایی، اسامی چند برابر ظرفیت در تاریخ مقرر  برای مصاحبه دعوت می شوند. مرحله مصاحبه آزمون استخدامی، از سوی سازمان آموزش و پرورش برگزار می شود.

  • شرط لازم برای دعوت به مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش، کسب حد نصاب لازم در آزمون استخدامی است و آن دسته از شرکت کنندگان آزمون که برای مصاحبه دعوت نشده اند، به معنای عدم پذیرش آن ها می باشد.

  • به خاطر داشته باشید که دعوت شدن به مصاحبه به معنای پذیرش قطعی نیست در واقع به دست آوردن نمره قبولی در آزمون استخدامی شرط لازم برای پذیرش نمی باشد و باید نمره قبولی در مصاحبه را نیز به دست آورد.

  • برای پذیرش در آزمون استخدامی آموزش پرورش 70 درصد نمره آزمون و 30 درصد نمره مصاحبه تاثیرگذار است که مجموع نمرات این دو مرحله تعیین کننده وضعیت قبولی داوطلب خواهد بود.

در صورت بروز مشکل برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ و یا فراموشی اطلاعات برای ورود به سایت اعلام نتایج، می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول اعلام نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

✔️نتایج استخدامی آموزش و پرورش 1402 چه زمانی منتشر می شود؟

✔️زمان دقیق انتشار جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ از طریق این مقاله مشاور گروپ اطلاع رسانی خواهد شد.

✔️سایت دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 چیست؟

✔️sanjesh org اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را بر عهده دارد و کلیه داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را پیگیری نمایند.

✔️اطلاعات لازم برای دریافت نتایج ازمون استخدامی اموزش پرورش ۱۴۰۲ چیست؟

✔️مشاهده نتایج آزمون از طریق درج اطلاعات فردی و یا شماره پرونده امکان پذیر است. راهنمای جامع اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این مقاله ارائه گردیده است.

4.1/5 - (21 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ sanjesh.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. یاسر

    سلام خسته نباشید خواستم بگم اموزش و پرورش قسمت خدمات استخدامی دارد یا نه دبپلم برق صنعتی دارم و بیکارهستم پدرم ومادرم فوت کردند و متولد سال ۱۳۶۸هستم خواهش پیگیری کنید

    پاسخ
  2. t

    سلام من جزو پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 هستم. استان ما اعلام کرده مصاحبه حضوری گزینش به علت شیوع کرونا لغو شده است و هیچ خبر دیگری از ادامه روند استخدام و گزینش و برگزاری دوره آموزش مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان نیست. آزمایش تکمیلی پزشکی، سوئ سابقه، استعلام نظام وظیفه رو هم قبل از عید تمام کردیم. لطفا راهنمائی بفرمائید که روند گزینش و معرفی به دوره مهارت آموزی فرهنگیان از کی شروع خواهد شد؟ اسامی قطعی پذیرفته شدگان و معرفی به دانشگاه فرهنگیان از چه منبعی (سایت سنجش یا سایت آموزش و پرورش) و کی اعلام خواهد شد؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403