کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی ۱۴۰۱ | نحوه دریافت

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی ۱۴۰۱ | نحوه دریافت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی ۱۴۰۱، زمان انتشار و نحوه دریافت آن از سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی موضوعات اصلی این مقاله هستند. برای کسب اطلاعات لازم در زمینه گرفتن کارت ورود به آزمون حسابدار رسمی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی 1401 و به همراه داشتن آن در روز برگزاری آزمون برای کلیه داوطلبان الزامی بوده و در صورتی که کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی را نداشته باشید از ورود شما به جلسه امتحان ممانعت به عمل می آید. بنابراین بسیار اهمیت دارد که در زمان مقرر شده به سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی مراجعه نموده و کارت آزمون خود را بررسی و دریافت نمایید.

مهم ترین اطلاعاتی که بر روی کارت ورود به جلسه درج می شوند و اطلاع از آن برای هر داوطلب ضروری می باشد زمان برگزاری و حوزه امتحانی است که داوطلبان باید در ساعت و روز مقرر با حضور در حوزه آزمون یعنی دانشگاه امیرکبیر، برای شرکت در این رقابت آماده باشند. توجه داشته باشید که بعد از دریافت فایل کارت ورود به جلسه آزمون حسابدار رسمی حتما آن را پرینت گرفته و نسخه کاغذی آن را در اختیار داشته باشید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون حسابدار رسمی ۱۴۰۱

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون حسابدار رسمی ۱۴۰۱ اعلام شده است. با توجه به اینکه زمان برگزاری آزمون انتخاب حسابدار رسمی بعد از ظهر روز پنجشنبه و صبح روز جمعه مورخ  1401/11/13و 1401/11/14تعیین شده، پس کارت ورود به آزمون حدود یک هفته قبل منتشر می گردد و به اطلاع عموم داوطلبان می رسد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی از روز 5 بهمن 1401 بر روی سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir قرار می گیرد و باید پیش از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون حسابدار رسمی ۱۴۰۱ کارت خود را از این سامانه دریافت نمایید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی ۱۴۰۱
روز چهارشنبه 1401/11/5

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی

در این بخش راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی را با هم مرور می کنیم تا گام به گام با آن پیش رفته و کارت آزمون خود را دریافت نمایید. با توجه به اینکه توزیع کارت ورود به جلسه صرفا اینترنتی بوده، اولین قدم برای دریافت کارت، مراجعه به سایت دریافت کارت ورود به جلسه انتخاب حسابدار رسمی یعنی tsh2.mefa.ir مراجعه نمایید.

برای سهولت دسترسی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سایت tsh2.mefa.ir در جدول زیر قرار گرفته است. کافیست روی لینک موجود در آن کلیک کنید تا به صفحه اصلی سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی هدایت گردید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی ۱۴۰۱ به دو صورت ممکن است. روش اول بدون ورود به سامانه و روش دوم با ورود به حساب کاربری خود در سامانه تعیین شده است.

برای استفاده از روش اول مطابق تصویر زیر از بخش سمت راست روی گزینه سبز رنگ دریافت کارت آزمون کلیک کنید.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی Moshavergroup.com

در صفحه جدیدی که باز می گردد باید کد ملی و کد رهگیری یا شماره پرونده ثبت نام آزمون استخدامی حسابدار رسمی را در کادرهای مربوطه وارد نموده و روی گزینه دریافت کارت کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی Moshavergroup.com

در روش دوم بعد از ورود به سایت tsh2.mefa.ir روی دکمه ورود به سامانه بزنید و سپس با درج نام کاربری (کد ملی داوطلب) و رمز عبور می توانید به کارتابل خود وارد شوید.

حالا از منوی سمت راست کارتابل به قسمت درخواست ها بروید و روی گزینه اطلاعات ثبت نام کلیک کنید. در صفحه اطلاعات ثبت نام ، در انتهای رکورد،  آیکن ویرایش که بصورت پوشه نمایش داده می شود (ثبت نام سال 1401) را باز کنید و در صفحه خلاصه وضعیت درخواست با روی گزینه پرینت کارت شرکت در جلسه می توانید فایل pdf کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی ۱۴۰۱ خود را دریافت نمایید.

مشاوره آزمون استخدام حسابدار رسمی

دوستان خوب مشاور گروپ توصیه می کنیم حتما قبل از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی اقدام کنید و حتما پرینت کاغذی کارت را به همراه داشته باشید چون در محل برگزاری آزمون امکان پرینت وجود نخواهد داشت.

با توجه به محل برگزاری آزمون که دانشگاه امیرکبیر است حتما فاصله زمانی محل سکونت و حوزه آزمون را در نظر داشته باشید و صبح به موقع راه بیفتید.

با توجه به محدودیت جای پارک اتومبیل در اطراف دانشگاه امیرکبیر پیشنهاد می کنیم وسیله نقلیه شخصی همراه خود نبرید و روز آزمون با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به محل آزمون بروید. برای این کار می توانید از خط 4 متروی تهران به ایستگاه میدان فردوسی و یا تئاتر شهر استفاده کنید. همچنین خطوط اتوبوسرانی BRT (خط7ایستگاه طالقانی) هم در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

توجه داشته باشید که ورودی از درب شمالی دانشگاه واقع در خیابان حافظ–خیابان رشت و درب شرقی دانشگاه واقع درخیابان حافظ–روبروی خیابان سمیه می باشد.

حتما راس ساعت در حوزه آزمون حضور داشته باشین تا بر اساس شماره داوطلبی مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی بتوانید در اسرع وقت صندلی آزمون خود را پیدا کنید.

برای دریافت برگ راهنمای آزمون استخدام حسابدار رسمی 1401 کلیک کنید


ما در این مقاله سعی کردیم جامع ترین راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی ۱۴۰۱ را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. اگر برای شرکت در آزمون اضطراب دارید نگران نباشید و مطمئن باشید که بهترین نتیجه را مطابق با تلاش های خود دریافت خواهید کرد. تیم مشاور گروپ برای همه شما آرزوی موفقیت دارد.

چنانچه سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله پیدا نکردید می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید. ما همه روزه حتی روزهای تعطیل هم از 8 صبح تا 12 پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی ۱۴۰۱ چیست؟

✔️سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی مسئولیت انتشار کارت آزمون حسابدار رسمی را بر عهده دارد. لینک مستقیم ورود به این سامانه در مقاله موجود است.

✔️زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی چه تاریخی اعلام شده؟

✔️کارت ورود به جلسه اوایل بهمن منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. برای اطلاع از زمان دقیق مقاله را مطالعه فرمایید.

✔️زمان برگزاری آزمون استخدامی حسابدار رسمی کی است؟

✔️زمان برگزاری آزمون انتخاب حسابدار رسمی بعد از ظهر روز پنجشنبه و صبح روز جمعه مورخ 1401/11/13و 1401/11/14تعیین شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی ۱۴۰۱ | نحوه دریافت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی