نکاتی مهم برای انتخاب بهترین دی وی دی های کنکوری از زبان رتبه های برتر 97

بهترین دی وی دی های کنکوری

جهت مشاوره در زمینه نکاتی مهم برای انتخاب بهترین دی وی دی های کنکوری از زبان رتبه های برتر 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین دی وی دی های کنکوری  :  این روزها وقتی شبکه های مختلف تلوزیونی را نگاه کنید، می بینید موسسات آموزشی مختلف با برندهای مختلف، تبلیغ دی وی دی های آموزشی را می کنند. 

بهترین دی وی دی های کنکوری

بهترین دی وی دی های کنکوری  :  در سال های اخیر استفاده از دی وی دی های دانش آموزشی مابین دانش آموزان مخصوصا در مناطق محروم به دلیل عدم وجود امکانات آموزشی سطح بالا رواج یافته اما در این میان با گرم شدن بازار دی وی دی ها دانش آموزان باید انتخاب اگاهانه ای نیز داشته باشند انتخابی که اگر درست نباشد هزینه و وقت آن ها به هدر خواهد رفت …

بهترین دی وی دی های کنکوری  :  اگر در کانال های تلگرام و اینستاگرام جستجو کنید می بینید می خواهند انواع و اقسام dvd های آموزشی را بفروشند. در رابطه با خرید دی وی دی و تبلیغ موسسات مشکلی وجود ندارد، اما دغدغه ما برای زمانی است که سردر گم می شوید از کدام موسسه dvd بخرید.

در حجم زیاد تبلیغات ممکن است یکسری از واقعیت ها را به شما نگویند. در نهایت بعد از خرید آنها پشیمان می شوید. می گویید کاش از موسسه دیگری می خریدم. کاش هزینه خرید دی وی دی را بهتر مدیریت می کردم. کاش کسی بود تا راهنمایی ام می کرد!بهترین دی وی دی های کنکوری

 دی وی دی بخرم یا نه؟

بهترین دی وی دی های کنکوری :  اولویت اول برای یادگیری یک مبحث کتاب،پس از آن کلاس و پس از آن دی وی دی است، وقتی که شما درس را از کتاب یاد میگیرید یا میتوانید کلاس خوب بروید واقعا نیازی به خرید دی وی دی نیست!

موسسات آموزشی میگویند یک سری تکنیک ها در دی وی دی ها تدریس شده که در کتاب ها وجود ندارد این حرف راست است؟
این حرف صحیح نیست همه نکات لازم برای کسب درصد 100 در کتاب هایی که اخیرا معرفی کردم وجود دارند و چیزی برای مدرسان جهت تدریس در دی وی دی ها باقی نمانده است! تکنیکی وجود ندارد شما باید با تلاش مباحث کتاب های کمک آموزشی را یاد گرفته و سرعت خود را بالاتر برده تا ماهر شوید .بهترین دی وی دی های کنکوری/

من واجد شرایط خرید دی وی دی هستم،بخاطر ضعف پایه از روی دی وی دی نمیتوانم یاد بگیرم کلاس خوبی هم در شهرمان وجود ندارد کدام موسسه را پیشنهاد میکنید؟

بهترین دی وی دی های کنکوری :  هر چقدر تبلیغات یک موسسه غلو آمیز تر باشد باید بیشتر به آن موسسه شک کرد و تحقیقات بیشتری انجام داد موسساتی که وانمود میکنند صرفا با خرید دی وی دی آن ها میتوانید درصد فلان را در کنکور بزنید قابل اعتماد نیستند شما باید پرسش و پاسخ بکنید! بهترین راه برای پرسش و پاسخ سوال کردن از کنکوری های سال های پیش هست که از دی وی دی های موسسات استفاده کرده اند سعی کنید از آن ها سوال کنید و ببینید کدام دی وی دی بهتر است و به تبلیغات موسسه ها اعتماد نکنید.بهترین دی وی دی های کنکوری/

مشاور گروپ

  شما با تهيه برنامه 7 ماهه شخصي سازي شده مشاور گروپ ، دغدغه چي خوندن رو از خودتون دور ميكنيد ? اولا اين برنامه بصورت شخصي و حرفه اي براي خود شما طراحي شده در نتيجه كاملا منطبق بر ساعات زندگي و برنامه كلاس و مدرسه و كار و … شماست . ثانيا در اين برنامه در درس هاي رياضي و فيزيك مباحثي رو براتون انتخاب كرديم كه پر بازده باشن و شما رو به پزشكي برسونن ? 
براي كسب اطلاعات بيشتر و تهيه برنامه 7 ماهه شخصي سازي شده با مشاور گروپ تماس بگیرید …

رتبه های برتر

در چند درس دی وی دی تهیه بکنم؟

لطفا برای همه درس ها دی وی دی نخرید سعی کنید 2 الی 3 درس را تهیه کنید تا وقت بشود چیز هایی را که مطالعه میکنید بخوانید.

چند هشدار

هیچ ماست فروشی نمیگوید ماست من ترش است! سعی کنید با چشم باز انتخاب کنید

هیچوقت پکیج یک موسسه را نخرید! همه محصولات یک موسسه کیفیت هم تراز ندارند مثلا چون ریاضی فیزیک یک موسسه خیلی خوب است دلیل بر این نیست که عربیش هم خوب باشد! سعی کنید دی وی دی های خوب را از موسسات مختلف گلچین کنید

با قیمت نجومی دی وی دی نخرید!

هنگام خرید دی وی دی با مشاور خود مشورت کنید یا از موسسه مربوطه خدمات پس از فروش یا برنامه ریزی بخواهید .

همه محصولات یک موسسه خوب نیست!

 بهترین دی وی دی های کنکوری  :  اولین و مهم ترین نکته در زمینه خرید دی وی دی این است که همه محصولات یک موسسه آموزشی خوب نیست. ممکن است موسسه ای دی وی دی های ادبیات شیمی و عربی خوبی داشته باشد. موسسه دیگری دی وی دی های ریاضی و فیزیک و زیست آن خوب است. حواستان باشد تا همه تخم مرغ ها را در یک سبد نچینید. قبل از خرید واضح بپرسید که دی وی دی مورد نظرتان را کدام موسسه دارد.

کدام استاد در زمان کمتر آموزش داده است. مثلا شخصی ممکن است نیاز داشته باشد که یک نفر زیست گیاهی را به او یاد دهد. کدام موسسه زیست گیاهی آن بهتر است. و کدام موسسه زیست گیاهی را بهتر آموزش داده است.

این ها را از یک مشاور بپرسید. تا به شما بگوید چه dvd را از چه موسسه ای تهیه کنید. از کجا dvd بخرید می توانید سریع تر به هدف دلخواهتان برسید. پس هیچ موسسه ای همه محصولات آموزشی اش برایتان موثر نخواهد بود. هر موسسه ای در یکسری محصولات خاص تر خود برند است.بهترین دی وی دی های کنکوری/

توجه به زمان استفاده از دی وی دی

بهترین دی وی دی های کنکوری :  نکته دوم این است که چه زمانی باید از dvd ها استفاده کرد. برای این افراد خرید دی وی دی می تواند مناسب باشد:

افراد فارغ التحصیل که دیگر به مدرسه نمی روند و زمان مناسب برای دیدن dvd ها را دارند. کسانی که از کنکور دور بوده اند. مثلا داوطلبی که متولد دهه ۶۰ باشد، مدتی است که از درس و تحصیل دور بوده است.

دانش آموزانی که مدرسه می روند و اکثر معلم هایشان خوب است. اما در یکی دو درس کمی ضعیف تر هستند و نیاز دارند برای تقویت آن درس، یا به آموزشگاه بروند یا dvd تهیه کنند. این دسته برای اینکه وقتشان در رفت و آمد تلف نشود، dvd می خرند تا در کنار مدرسه درس هایشان را تقویت کنند.بهترین دی وی دی های کنکوری/

حواستان باشد دور خودتان را بیخودی شلوغ نکنید. به این معنی که بخواهید برای همه درس ها دی وی دی تهیه کنید. خریدن محصولات خیلی خوب است. اما باید ببینید آیا زمان دیدن آن را دارید یا نه. دانش آموزی که هم مدرسه می رود و هم آموزشگاه، شاید نیازی نباشد تا برای همه درس هایش dvd بخرد. پس نکته مهم این است که ببینید نیازتان چقدر است و چقدر زمان می توانید برای آنها صرف کنید.

خرید از نمایندگی ها

بهترین دی وی دی های کنکوری  :  نکته مهم بعدی این است که از موسسه یا نمایندگی هایی بخرید که به طور شفاف برایتان توضیح دهند که محصولات آنها شامل چه چیزهایی است. اینکه دی وی دی ها چند ساعت است. چند حلقه است. چقدر طول می کشد تا به دستتان برسد. چه خدماتی در کنار آن ارائه می دهند. آیا به عنوان هدیه دی وی دی دیگری برایتان می فرستند. آیا در کنار آن جزوه خاصی به شما می دهند یا نه. زیرا خیلی از موسسات ممکن است وعده هایی دهند که به آن عمل نمی کنند. پس خیلی شفاف از نمایندگی فروش بخواهید به شما بگویند که dvd ها شامل چه خدمات و امکاناتی است.بهترین دی وی دی های کنکوری/

رتبه های برتر

كنكور محل ريسك نيست !
بايد با قدرت و اطمينان همراه بشين ?

? خيليا هستن جوري دارن براي كنكور ميخونن كه انگار اگه موفق نشدن بهشون ميگن حالا اشكالي نداره شما هفته بعد هم بياين دوباره كنكور بدين ?
دوستاي عزيزم
كنكور سال به ساله …
يك سال شوخي نيست ! يك سال كم نيست ! بايد خودتونو به معناي حقيقي كلمه آماده كنين ?
نبايد ريسك كنيد
نبايد بي برنامه درس بخونيد
نبايد آشفته باشيد
با اطمينان قدم برداريد
با اطمينان درس بخونيد
بعدش خودتون ميبينيد كه موفقيت اونجوريم كه فكر ميكردين پيچيده نيست ?

مهندس علیزاده – مشاور و کارشناس کنکور سراسری – عضو دپارتمان مشاور گروپ

مشاور گروپ

کمک کننده به موفقیت

پس بدون شک دی وی دی های آموزشی می توانند کاتالیزگر موفقیت باشند. به شرطی که با آنها واکنش دهید و خودتان بخواهید به هدف دلخواهتان برسید. اما نکته مهم این است که لطفا در خرید dvd ها عجله نکنید. قبل از خرید dvd می توانید از مرکز مشاوره ما برای مشاوره رایگان در زمینه خرید دی وی دی ها کمک بگیرید. تا بهترین dvd هایی که مناسب تان است را معرفی کنیم. می توانید با شماره زیر  تماس بگیرید تا برای یک تصمیم گیری عالی کمک تان کنیم.

 

3.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نکاتی مهم برای انتخاب بهترین دی وی دی های کنکوری از زبان رتبه های برتر 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی