500 کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 | انتخاب رشته تجربی سراسری 98

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97

جهت مشاوره در زمینه 500 کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 | انتخاب رشته تجربی سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 : رشته پزشکی از زیرمجموعه های کنکور تجربی در انتخاب رشته کنکور سراسری است . طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، پذیرش در رشته پزشکی در دانشگاه های دولتی روزانه و پردیس خودگردان صورت می گیرد .

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97


کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 :   دانشگاه های سراسری معروف که در دوره پردیس خودگردان ( بین الملل ) در رشته پزشکی پذیرش دانشجو دارند شامل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران , علوم پزشکی ارومیه , علوم پزشکی کرمانشاه , علوم پزشکی اصفهان , علوم پزشکی تبریز , علوم پزشکی زاهدان , علوم پزشکی بابل , علوم پزشکی اردبیل و … می باشند .
کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97  :   بی شک قبولی در رشته پزشکی برای بسیاری از داوطلبان کنکور یک رویاست.اما شاید با نگاهی اجمالی به حداقل درصد های مورد نیاز در این رشته و تکیه به برنامه ریزی هدفمند راه رسیدن به این رشته پر طرفتار هموار تر شود .کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97

در مسیر رسیدن به رشه پزشکی بسیاری به دنبال حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی در کنکور سال های پیش اند اما برای داوطلبی که پرمتقاضی ترین رشته کنکور تجربی را نشانه گرفته، پیگیری حداقل درصد و کم ترین رتبه، کار توصیه شده ای نیست چراکه برنامه ریزی برای کنکور را باید به صورتی انجام داد که جای هیچ شک و شبهه ای برای قبولی نباشد.کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97/

به کلیه داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در انتخاب رشته تجربی هستند توصیه می شود که دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را مطالعه نمایند تا لیست رشته ها و دانشگاه هایی که در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 پذیرش دارند را مشاهده کنند .

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98 را چگونه انجام دهیم؟(مشاوره تحصیلی مشاور گرپ )

تراز نمره قبولی پزشکی کنکور سراسری 97 ؟(انتهای مقاله)

آخرین نمره و تراز قبولی پزشکی تهران؟(مطالعه مقاله)

زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 چه تاریخی می باشد؟(نیمه دوم بهمن ماه 97)

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 چگونه است؟(تماس با مشاور گروپ)

و …؟؟؟

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97  :   رشته ی پزشکی پر طرفدار ترین رشته در بین داوطلبان رشته های تجربی می باشد دلیل این موضوع شاید در جایگاه خاص یک پزشک در جامعه باشد و شاید هم وضعیت مناسب کاری و درامد پزشکی باشد خیلی ها هم از همان کودکی با رویای یک پزشک موفق شدن بزرگ شده اند و فارغ از تمام محاسن پزشکی به دلیل علاقه ی شخصی می خواهند وارد این رشته شوند.کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97  :   به هر حال رقابت در بین داوطلبان تجربی بر سر رشته پزشکی با آزمون و پزشکی بدون کنکور بسیار زیاد است و قطعا داوطلبان کنکور 98 امسال می خواهند بدانند که در سال های گذ شته داوطلبان با چه رتبه و تراز و درصدهایی توانسته اند وارد دانشکده های پزشکی شوند در این مقاله می خواهیم شما را در پاسخ به این سوال یاری کنیم.(کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97  : )

سر فصل ها

معرفی رشته پر متقاضی پزشکی

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 :    نظام آموزش پزشکی شامل 4 دوره ی علوم پایه ,فیزیو پا تو لوژی , کارآموزی بالینی وکار ورزی بالینی است دوره ی علوم پایه است شامل 5 ترم تحصیلی است که سپس از پایان این 5 ترم یک امتحان جامع علوم پایه پزشکی از تمامی دانشجویان در سراسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور گرفته می شود وکسانی که بتوانند در این آزمون نمره ی 10به بالا را کسب کنند می توانند در دوره ی بعدی که فیزیوپاتولوژی است شرکت نمایند(تراز نمره قبولی پزشکی). این دوره شامل 31 واحد درسی است ودر دو ترم انجام می شود نمره ی دانشجو در پایان این دو ترم باید حداقل باشد تا بتواند وارد دوره یکار آموزی شود و در صورتی که دانشجو در بعضی از درس ها نمره ی زیر 12 بیاورد باید مجددا آنها را بخواند و امتحان دهد.کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 :    داوطلبین عزیز رشته های بدون کنکور تجربی و با کنکور برای شرایط پذیرش رشته های پزشکی و جدید ترین اطلاعات از زمان ثبت نام و شرایط ورود به هر کدام از رشته ها، تراز قبولی دانشگاه آزاد و میانگین درصد ها و … می توانند با مشاورانا در تیم مشاور گروپ از طریق شماره گیری 9099071613 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایند.

آخرین رتبه قبولی رشته های پزشکی 97

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 طبق آمار سال 97 با رتبه ی 250 منطقه 2 و رتبه ی کشوری 500 توانسته در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رشته ی پزشکی قبول شود و داوطلب دیگری در همان سال با رتبه 1500 منطقه 3 نیز وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شده است.

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 بنابراین میبینیم که طیف قبولی در هر دانشگاه بر اساس تراز نمره قبولی پزشکی بسیار متنوع است و با توجه به تفاوت در ظرفیت پذیرش دانشگاه ها نمیتوان به طور قطع پیش بینی کرد که با رتبه ی قبولی شما در کنکور97 چه رشته ای و در چه دانشگاهی میتوانید پذیرفته شوید اما آنچه که تقریبا میتوان پیش بینی کرد این است که تقریبا با رتبه های زیر1500 منطقه ی1و3 و زیر2000منطقه ی 2 وارد رشته ی پزشکی شد اماتکرار میکنیم که این آمار نمیتواند دقیق و با قاطعیت باشد چراکه به عوامل مختلفی مربوط میشود مثلا امتیاز بومی بودن یک امتیاز خوب برای قبولی در رشته هایی است که گزینش آنها به صورت بومی گزینی است.کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 بنابراین اگر دو داوطلب داشته باشیم که با شرایط نسبتا یکسان یک دانشگاه را انتخاب نموده باشند قطعا اولویت با داوطلبی است که بومی این استان میباشد چراکه پذیرش پزشکی به صورت استانی است اما دیده شده که در شهرهایی که سطح دانشگاه آنها بالا است یک داوطلب با رتبه ی اندکی بیشتر با اینکه بومی بوده نتوانسته وارد آن دانشگاه شود ولی داوطلب دیگری با رتبه ی تقریبا مشابه در شهر دیگری به دلیل اینکه سطح دانشگاه بومی او پایین تر بوده توانسته است با امتیاز بومی گزینی در کدرشته محل مورد نظر پذیرفته شود.کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97/

رتبه آخرین نفر قبولی رشته پزشکی کنکور سراسری 97

در زیر آخرین تراز نمره قبولی پزشکی رتبه های سهمیه مناطق مختلف کشور را با نام دانشگاه قبولی را قرار داده ایم.

رتبه در منطقه ی1: 1358 (علوم پزشکی جهرم)
رتبه در منطقه ی1: 1248 (علوم پزشکی جندی شاپور اهواز)
رتبه در منطقه ی2: 1949 (علوم پزشکی یاسوج)
رتبه در منطقه ی2: 1846 (علوم پزشکی بقیه الله)
رتبه در منطقه ی3: 1111 (علوم پزشکی کرمانشاه)
رتبه در منطقه ی3: 1223 (علوم پزشکی کاشان)

رتبه آخرین نفر قبولی دانشگاه پردیس خودگردان پزشکی 97

در زیر آخرین تراز نمره قبولی پزشکی پردیس خودگردان 97-98 را قرار داده ایم.

رتبه در منطقه1: 1286 (پردیس خودگردان علوم پزشکی شیراز)
رتبه در منطقه2: 1912(پردیس خودگردان علوم پزشکی شیراز)
رتبه در منطقه3: 1945 (پردیس خودگردان علوم پزشکی مشهد)

تراز نمره قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 97

با توجه به اینکه قبولی در دانشگاه آزاد بر اساس رتبه ی کشوری و تراز قبولی میباشد و سهمیه ی مناطق وجود ندارد (تراز نمره قبولی پزشکی) در اینجا به ذکر چند مورد از آخرین تراز نمره قبولی پزشکی دانشگاه آزاد میپردازیم:

تراز:9473 (دانشگاه آزاد تبریز)
تراز: 9345 (دانشگاه آزاد نجف آباد)
تراز: 9328 (دانشگاه آزاد کازرون)

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 امر انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مهمترین تصمیماتی است که داوطلب در دوره تحصیلی خود باید انجام دهد، از این رو مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درست و منطقی بر اساس نیازهای حال کشور(بازار کار) علاقه واستعدادیابی و غیره می تواند آینده هر کدام از داوطلبین کنکور سراسری را رقم بزند.

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 ما برای انتخاب رشته کنکور 98، 20 فاکتور داریم که همه باید بر اساس اولویت بررسی شوند و برای هر کدام از داوطلبین بر اساس رتبه منطقه در زیرگروه، رشته و دانشگاه مورد نظر، ظرفیت رشته ها و دانشگاهها و … بتوانیم بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را برای شما داوطلبین کنکور سراسری انجام داده به نحوی که هیچ یک از رشته ها و دانشگاهها نباشد که بررسی نکرده باشیم.

برای مشاوره انتخاب رشته آنلاین و مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 مجازی و حضوری میتوانید با شماره 9099071613 از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید.

 
کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97دوره علوم پایه پزشکی

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 هر دانشجوی پزشکی می بایست در طول 5 سال دوره ی علوم پایه و فیزیوپاتولوژی را پشت سر بگذارد. پس از کسب نمره ی قبولی در دوره ی فیزیوپاتولوژی داوطلب وارد دوره ی کاراموزی بالینی می شود. در این دوره دانشجویان قادر خواهند بود آموخته های خود در دوره های تئوری را با یافته های بالینی سنجیده و بتوانند از روی شواهد پزشکی موجود اقدامات لازم را برای بیمار انجام دهند. این دوره 97 واحد است که در 4 بخش اصلی انجام می شود و مسائل عمده ی پزشکی شامل جراحی , زنان, داخلی, و کودکان و چندین بخش فرعی به آنها به صورت عملی آموزش داده می شود.(تراز نمره قبولی پزشکی)

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 در این دوره دانشجویان میبایست با روش برخورد با بیمار, تهیه ی شرح حال بیمار و نحوه ی تشخیص و درمان آشنا شوند تا بتوانند در دوره ی کارورزی به بهترین نحو وضعیت بیمار را تشخیص داده و درمان را انجام دهند. نمره ی قبولی در دوره ی کاراموزی 12 است ولی معدل کل دانشجو در پایان این دوره باید 14 باشد و درصورتی که نمره ی دانشجو در دروسی زیر14 باشد باید مجددا در این دروس امتحان دهد تا معدل کل او به14 برسد.
امتحان جامع کارورزی

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 در پایان این دوره دانشجویان قبل از ورود به دوره ی کارورزی باید در امتحان جامع کارورزی شرکت نمایند و در صورت قبولی در این آزمون میتوانند در این آزمون میتوانند وارد دوره ی کارورزی شوند. دانشجویان حداقل 4 مرتبه می توانند در این آزمون شرکت نمایند و در صورتی که پس از4 دوره قادر به قبولی نشوند میبایست تحصیلات خود را در یک رشته ی کارشناسی به دلخواه خودشان ادامه دهند.

کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 دوره ی کارورزی بالینی آخرین مرحله ی آموزش پزشکی است که 64 واحد درسی می باشد و 18 ماه به طول می انجامد. که در این دوره دانشجویان باید خودشان کلیه ی اقدامات لازم جهت تشخیص و درمان را با توجه به آموخته هایشان در مراحل قبلی انجام دهند تا برای شغل پزشکی آماده شوند. پس از پایان این دوره دانشجویان میبایست درس پایانامه را که یک درس6 واحدی است پشت سر بگذارند و سپس با موفقیت فارغ التحصیل شوند.

کسب اطلاع از آخرین رتبه ی قبولی پزشکی97 یا به طور کلی کسب اطلاع از آخرین رتبه ی قبولی پزشکی در سال های گذشته در بسیاری از دانشگاه ها به طور مثال کسب اطلاع ار آخرین رتبه ی قبولی پزشکی دانشگاه تهران میتواند به شما در انتخاب رشته ی هرچه بهتر یاری نماید.
مشاوره تحصیلی مشاور گروپ

شما میتوانید برای کسب اطلاع بیشتر از آخرین رتبه ی وتراز نمره قبولی پزشکی, آخرین رتبه ی قبولی دانشگاه تهران و سایر دانشگاه ها , رتبه ی قبولی پزشکی دانشگاه آزاد, و اطلاع از درصد های قبولی پزشکی و هرگونه اطلاعاتی که در مورد انتخاب رشته ی97 می خواهید با مشاورین مجرب ما با شماره ثابت و بدون پیش شماره به شماره 9099071613  تماس حاصل فرمایید.

 

این اطلاعات براساس قبولی های کانون در کنکور 97 می باشد .
نام دانشگاه چارک پائین تراز کانون چارک پائین رتبه منطقه 1 چارک پائین رتبه منطقه 2 چارک پائین رتبه منطقه 3 چارک پائین رتبه 5% ادبیات عربی معارف زبان زمین ریاضیات زیست فیزیک شیمی

دانشگاه علوم پزشکي تهران

7454 44 110 22 9 8 9 7 8 1 8 8 8 7

دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي – تهران

نيمسال اول
7121 90 245 434 19 7 9 7 8 1 7 8 7 7

دانشگاه علوم پزشکي شيراز

نيمسال اول
7069 199 314 114 76 7 9 7 7 1 7 7 7 6

دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي – تهران

نيمسال دوم
7140 137 360 481 83 7 8 7 7 1 7 7 7 6

دانشگاه علوم پزشکي مشهد

نيمسال اول
7086 237 325 202 7 9 7 7 1 7 7 7 6

دانشگاه علوم پزشکي اصفهان

نيمسال اول
6925 211 388 150 60 7 9 7 7 1 7 8 7 6

دانشگاه علوم پزشکي ايران

7006 202 500 520 47 7 8 7 7 1 6 7 7 6

دانشگاه علوم پزشکي تبريز

نيمسال اول
7031 266 415 170 7 8 7 7 1 7 7 7 6

دانشگاه علوم پزشکي شيراز

نيمسال دوم
6963 325 462 200 107 7 8 6 6 1 7 7 7 6

دانشگاه علوم پزشکي تبريز

نيمسال دوم
6856 448 669 235 150 6 8 6 6 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي مشهد

نيمسال دوم
6826 397 546 251 129 7 9 7 7 1 6 7 7 6

دانشگاه علوم پزشکي همدان

نيمسال اول
6787 901 350 6 8 7 6 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي اصفهان

نيمسال دوم
6890 385 561 356 131 7 8 6 7 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه

نيمسال اول
6776 1061 341 206 6 8 7 6 1 5 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي مازندران – ساري

نيمسال اول
6837 463 742 331 7 8 6 6 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي ياسوج

نيمسال اول
6438 531 6 8 7 4 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي يزد

6815 565 775 467 211 6 8 6 6 1 6 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز

نيمسال اول
6801 1120 399 7 8 7 6 1 6 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت

نيمسال اول
6868 877 303 7 8 6 7 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه

نيمسال دوم
6457 1471 625 398 6 8 6 5 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي اروميه

نيمسال اول
6782 510 762 6 8 7 6 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي البرز – کرج

نيمسال اول
6614 420 701 7 8 6 7 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي البرز – کرج

نيمسال دوم
6548 645 962 6 8 6 7 1 6 6 6 6

دانشگاه علوم پزشکي شيراز

نيمسال اول –ظرفيت مازاد
6630 660 6 8 6 7 1 6 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي اروميه

نيمسال دوم
6710 708 947 377 274 6 8 7 6 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي كرمان

نيمسال اول
6661 738 1164 412 251 6 8 7 6 1 5 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي ايلام

6591 2022 723 6 8 6 6 1 6 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج

نيمسال اول
6702 1405 585 6 8 6 5 1 5 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي بابل

6815 752 1147 514 297 7 8 7 7 1 6 6 6 6

دانشگاه علوم پزشکي مازندران – ساري

نيمسال دوم
6681 755 1204 697 6 8 6 6 1 6 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي تبريز

بومي آذربايجان شرقي محل خدمت شهرستان ورزقان –مناطق محروم
6325 7 9 7 5 2 5 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي فسا

6618 1143 448 6 8 6 7 1 6 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي جهرم

نيمسال اول
6707 1208 1131 6 8 6 6 1 6 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي تبريز – پرديس خودگردان

نيمسال اول –پرديس خودگردان
6612 914 2221 1014 6 8 7 7 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي قم

6615 857 1355 7 8 7 6 1 6 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي اردبيل

6664 991 1464 585 372 6 8 6 7 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي بيرجند

6634 1084 1744 645 440 6 8 6 6 1 5 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي زنجان

6617 890 1347 1001 6 8 6 6 1 5 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد

نيمسال اول
6572 840 1120 6 9 6 7 1 6 7 7 6

دانشگاه علوم پزشکي بوشهر

6549 1164 2031 769 6 7 6 5 1 5 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي قزوين

6759 786 1150 6 8 7 6 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي كاشان

6628 1016 1582 889 366 6 8 6 6 1 5 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي كرمان

نيمسال دوم
6602 974 1695 609 6 7 6 5 1 5 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي سمنان

نيمسال اول
6683 988 1504 6 8 7 6 1 6 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي ايران – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6573 663 1787 1146 6 8 6 7 1 6 6 6 6

دانشگاه علوم پزشکي مشهد – پرديس خودگردان

نيمسال اولژ –پرديس خودگردان
6283 1041 2232 1274 6 8 6 7 1 5 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي لرستان – خرم آباد

نيمسال اول
6784 1570 6 8 6 4 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي زاهدان

نيمسال اول
6571 1831 731 6 8 6 6 1 5 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي همدان

نيمسال دوم
6724 1221 529 6 8 6 7 1 6 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي شيراز

نيمسال دوم –ظرفيت مازاد
6394 1120 2368 7 9 7 6 1 5 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي اراک

نيمسال اول
6761 1471 6 8 7 6 1 7 7 7 6

دانشگاه علوم پزشکي دزفول

6722 2117 874 6 8 6 6 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي تبريز – پرديس خودگردان

نيمسال دوم –پرديس خودگردان
6501 1160 2641 1134 6 9 7 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج

بومي کردستان محل خدمت قروه –مناطق محروم
5913 5 7 7 5 1 5 6 6 6

دانشگاه علوم پزشکي بقيه الله

پذيرش ازميان داوطلبان باعضويت بسيجي
6428 1259 2391 1134 6 8 7 5 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي گلستان – گرگان

6558 871 1459 654 6 8 6 5 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي سبزوار

نيمسال اول
6614 1891 691 6 8 7 5 1 5 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت

نيمسال دوم
6568 903 1400 503 319 6 8 6 6 1 6 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي البرز – کرج

نيمسال اول –ظرفيت مازاد
6474 1004 1472 6 8 6 7 1 6 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي جهرم

نيمسال دوم
6315 1333 911 6 8 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي گلستان – گرگان

بومي گلستان محل خدمت مينودشت –مناطق محروم
6453 1333 5 9 6 5 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد

نيمسال دوم
6587 1153 1859 6 8 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي ياسوج

نيمسال دوم
6523 1227 2027 746 6 8 6 6 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز

نيمسال دوم
6601 1680 686 6 8 6 5 1 5 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي اصفهان – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6415 1358 2574 1566 785 6 7 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي مشهد

بومي خراسان رضوي محل خدمت خواف –مناطق محروم
6400 6 8 7 5 1 5 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي گناباد

6539 1333 2136 862 6 7 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي زابل

6384 2249 1112 6 8 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس

6440 1355 2075 843 6 7 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالي – بجنورد

نيمسال اول
6492 1669 6 8 6 5 1 6 7 6 6

دانشگاه علوم پزشکي مشهد – پرديس خودگردان

نيمسال دوم –پرديس خودگردان
6389 1269 2727 1638 5 7 6 5 1 4 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي شاهرود

نيمسال اول
6474 1674 6 8 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي جهرم

نيمسال اول –ظرفيت مازاد
6071 5 9 7 6 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي اروميه – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6477 1686 2860 1420 6 8 6 6 1 6 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي سمنان

نيمسال دوم
6452 1619 6 8 6 6 1 6 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج

نيمسال دوم
6689 1822 699 6 8 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي فسا

6134 1707 3437 1860 6 7 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي اراک

نيمسال دوم
6387 1728 1282 424 6 8 6 6 1 5 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي بم

6527 2186 1140 6 8 6 5 1 5 6 4 5

دانشگاه علوم پزشکي قزوين

6240 1669 2547 1765 6 8 7 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي رفسنجان

6473 1311 2002 872 496 6 8 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي البرز – کرج

نيمسال دوم –ظرفيت مازاد
6481 1225 2444 1652 6 8 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي شاهرود

نيمسال دوم
6448 1148 1810 6 8 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي مازندران-ساري پرديس خودگردان(محل تحصيل رامسر)

پرديس خودگردان
6334 1786 6 8 6 6 1 4 6 4 5

دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالي – بجنورد

نيمسال دوم
6339 1227 1956 6 8 7 5 1 5 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي جهرم

نيمسال دوم –ظرفيت مازاد
6190 5 8 7 5 1 5 7 4 5

دانشگاه علوم پزشکي لرستان – خرم آباد

نيمسال دوم
6573 1918 838 6 7 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي همدان – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6142 1927 2382 1816 6 8 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد

6379 1885 6 8 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي شاهرود

نيمسال اول –ظرفيت مازاد
6538 6 8 6 7 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي قم

6324 1910 6 8 7 6 1 6 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالي – بجنورد

نيمسال دوم –ظرفيت مازاد
6554 6 8 7 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي سبزوار

نيمسال دوم
6533 1263 2027 6 8 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت (محل تحصيل بندرانزلي) – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6160 1799 2823 1966 6 7 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي همدان – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6408 2035 3275 1905 6 7 6 6 1 5 6 4 5

دانشگاه علوم پزشکي زنجان – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6388 2020 3086 1845 864 6 8 7 6 1 5 6 5 5

دانشكده علوم پزشكي آبادان

6394 2092 6 7 5 6 1 5 5 4 5

دانشگاه علوم پزشکي زاهدان

نيمسال دوم
6464 2155 806 610 6 8 7 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي ياسوج

6184 2137 3557 1235 835 6 8 6 6 1 5 6 5 4

دانشگاه علوم پزشکي تبريز

بومي آذربايجان شرقي محل خدمت شهرستان ملکان –مناطق محروم
6411 6 8 6 6 1 6 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي جيرفت

6355 1389 2348 1070 6 7 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي سمنان

6318 1691 3205 2062 6 7 6 5 1 5 6 5 4

دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج

بومي کردستان محل خدمت سقز –مناطق محروم
6344 6 8 6 5 1 5 7 4 5

دانشگاه علوم پزشکي يزد – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6292 2118 3002 2085 6 7 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي بوشهر

6434 2072 3406 6 8 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي زنجان

بومي استان زنجان محل خدمت ابهر –مناطق محروم
6043 6 8 7 5 1 6 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي اراک

نيمسال اول –ظرفيت مازاد
6354 1711 2931 2045 6 8 6 5 1 5 7 6 5

دانشگاه علوم پزشکي اردبيل – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6329 1942 3151 1893 963 6 8 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي جيرفت

6610 6 8 7 6 1 4 6 3 4

دانشگاه علوم پزشکي کاشان(آران وبيدگل) – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6190 1982 3384 2270 6 8 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي بابل – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6421 1681 2748 2139 1338 6 8 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي ايلام

6203 2300 3680 2223 6 8 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي كرمان – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6334 2181 3525 2270 6 7 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي بيرجند

6212 2123 3586 2343 6 8 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي گلستان – گرگان – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6384 1852 3228 2040 931 6 8 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي دزفول

5752 2347 1987 6 7 6 5 1 5 6 5 4

دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه – پرديس خودگردان

نيمسال اول –پرديس خودگردان
6243 3071 1468 6 7 6 6 1 5 7 5 6

دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس – پرديس خودگردان

پرديس خودگردان
6125 2282 3717 2359 5 7 6 5 1 5 6 4 5

دانشگاه علوم پزشکي زاهدان – پرديس خودگردان

نيمسال دوم –پرديس خودگردان
6283 3768 2409 5 7 6 6 1 4 6 5 4

دانشگاه علوم پزشکي زابل

6166 5 7 7 4 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج

6394 3390 1493 6 8 6 6 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي لرستان – خرم آباد

6367 3304 1991 6 8 6 5 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه – پرديس خودگردان

نيمسال دوم –پرديس خودگردان
6374 1933 3263 6 8 7 7 1 6 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي گناباد

6284 3616 2319 6 8 6 4 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي رفسنجان

6267 2211 3544 6 8 6 4 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور – اهواز – پرديس خودگردان

نيمسال اول –پرديس خودگردان
6484 2879 6 8 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي زاهدان – پرديس خودگردان

نيمسال اول –پرديس خودگردان
6215 3665 2311 6 8 6 4 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي سبزوار

6370 3248 2192 6 8 6 6 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي بم

6270 5 8 6 6 1 5 5 4 4

دانشگاه علوم پزشکي اراک

نيمسال دوم –ظرفيت مازاد
6284 2133 3384 2218 6 8 7 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور – اهواز – پرديس خودگردان

نيمسال دوم –پرديس خودگردان
6272 3406 6 8 7 5 1 5 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج

بومي کردستان محل خدمت بانه –مناطق محروم
6530 3488 6 7 5 6 1 6 7 4 5

دانشگاه علوم پزشکي زنجان

بومي استان زنجان محل خدمت خدابنده –مناطق محروم
6071 6 8 6 7 1 4 7 4 4

دانشكده علوم پزشكي آبادان

بومي خوزستان محل خدمت شادگان –مناطق محروم
5892 4016 6 7 6 5 1 5 5 4 4

دانشگاه علوم پزشکي اراک

بومي مرکزي محل خدمت خنداب –مناطق محروم
6133 4548 6 7 5 4 1 6 6 6 5

دانشكده علوم پزشكي آبادان

4 7 5 5 1 6 5 5 4

دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج

بومي کردستان محل خدمت سرواباد –مناطق محروم
5 4 5 5 1 5 5 5 4

دانشگاه علوم پزشکي شاهرود

نيمسال دوم –ظرفيت مازاد
5 6 5 5 1 5 5 4 4

دانشگاه شاهد – تهران(رشته هاي پزشکي)

6 6 7 5 1 5 7 4 4

دانشگاه علوم پزشکي تبريز

بومي آذربايجان شرقي محل خدمت شهرستان خداآفرين –مناطق محروم
5 7 7 5 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي گناباد

بومي خراسان رضوي محل خدمت گناباد –مناطق محروم
6 7 8 5 1 5 7 5 5

دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه

بومي مناطق زلزله زده استان کرمانشاه -نيمسال دوم –مناطق محروم
6020 6 6 7 2 1 4 6 3 4

دانشگاه علوم پزشکي همدان

بومي استان همدان محل خدمت ملاير –مناطق محروم
6 8 8 4 1 6 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالي – بجنورد

نيمسال اول –ظرفيت مازاد
5 8 6 5 1 5 5 5 4

دانشگاه علوم پزشکي تبريز

بومي آذربايجان شرقي محل خدمت شهرستان هريس –مناطق محروم
6 8 8 5 1 5 7 5 5

دانشكده علوم پزشكي آبادان

بومي خوزستان محل خدمت اروندکنار –مناطق محروم
4 8 6 6 1 5 6 5 5

دانشگاه علوم پزشکي مشهد

بومي خراسان رضوي محل خدمت رشتخوار –مناطق محروم
7 9 6 6 1 6 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي مشهد

بومي خراسان رضوي محل خدمت بردسکن –مناطق محروم
6 8 6 7 1 5 7 4 6

دانشگاه علوم پزشکي سمنان

بومي استان سمنان محل خدمت آرادان –مناطق محروم
6 7 7 5 1 5 6 6 5

دانشگاه علوم پزشکي بيرجند

بومي خراسان جنوبي محل خدمت بيرجند –مناطق محروم
5 7 6 4 1 4 6 4 3

دانشگاه شاهد – تهران(رشته هاي پزشکي)

4 5 5 4 1 3 4 3 3

دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالي – بجنورد

بومي خراسان شمالي محل خدمت اسفراين –مناطق محروم
5 8 5 4 1 6 7 6 5




حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان ( بین الملل ) کنکور 96 – 97 در سهمیه منطقه 1

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان ( بین الملل ) کنکور 96 – 97 در منطقه 1
ادبیات فارسی 40 70 70 60 70
عربی 40 80 60 50 50
دین و زندگی 60 60 60 60 60
زبان انگلیسی 30 60 60 20 70
زمین شناسی  10 10 10 10 10
ریاضی 70 50 50 30 40
زیست شناسی 60 60 50 60 60
فیزیک  40 40 30 50 50
شیمی 60 40 60 70 50
رتبه در منطقه 1 2435 2430 2417 2397 2354
رتبه کشوری 8926 8914 8851 8762 8575
شهر محل سکونت  تبريز مشهد مشهد شيراز شيراز
رشته محل قبولی ( پردیس خودگردان ) پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-نیمسال اول  پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-نیمسال اول  پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 

حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان ( بین الملل ) کنکور 96 – 97 در سهمیه منطقه 2

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان کنکور 96 – 97 در منطقه 2
ادبیات فارسی 80 60 70 70 *
عربی 90 50 70 70 *
دین و زندگی 70 70 50 70 *
زبان انگلیسی 70 40 80 50 *
زمین شناسی  10 10 10 10 *
ریاضی 70 50 70 60 *
زیست شناسی 60 60 60 50 *
فیزیک  30 40 10 40 *
شیمی 50 40 70 50 *
رتبه در منطقه 3 3728 3725 3714 3710 3690
رتبه کشوری 8992 8982 8946 8937 8886
شهر محل سکونت  زاهدان بندرعباس اميركلا كيان گلپايگان
رشته محل قبولی ( پردیس خودگردان ) پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 

حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان ( بین الملل ) کنکور 96 – 97 در منطقه 3 

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان کنکور 96 – 97 در منطقه 3
ادبیات فارسی * * 60 * * 70 50 50
عربی * * 80 * * 50 50 20
دین و زندگی * * 70 * * 70 50 40
زبان انگلیسی * * 50 * * 50 40 40
زمین شناسی  * * 10 * * 10 10 10
ریاضی * * 30 * * 30 50 50
زیست شناسی * * 60 * * 60 60 60
فیزیک  * * 40 * * 40 40 30
شیمی * * 40 * * 30 60 60
رتبه در منطقه 3 2155 2141 2133 2103 2087 2082 2071 2049
رتبه کشوری 12656 12571 12535 12439 12362 12335 12271 12148
شهر محل سکونت  آشخانه گنبد بوكان ياسوج كلاله جيرفت سقز شهربابك
رشته محل قبولی ( پردیس خودگردان ) پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس پزشکي|دانشگاه علوم پزشکي زاهدان-نيمسال اول پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی کاشان-محل تحصیل آران و بیدگل  پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی کرمان پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی کاشان-محل تحصیل آران و بیدگل 

حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه دولتی روزانه کنکور 96 – 97 در سهمیه منطقه 1

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته پزشکی دانشگاه دولتی روزانه کنکور 96 – 97 در منطقه 1
ادبیات فارسی 60 60 70 90 80
عربی 40 70 60 70 60
دین و زندگی 10 60 70 80 70
زبان انگلیسی 90 40 60 70 40
زمین شناسی 20 10 10 10 10
ریاضی 70 70 50 60 50
زیست شناسی 30 80 70 70 80
فیزیک  40 20 40 10 40
شیمی 20 50 50 40 40
رتبه در منطقه 1 4045 1483 1462 4909 1422
رتبه کشوری 15613 5131 5026 1431 4878
شهر محل سکونت  شيراز مشهد تهران اصفهان شيراز
رشته محل قبولی ( روزانه ) پزشکی | دانشگاه علوم پزشکی یزد پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زابل پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زابل پزشکی|دانشکده علوم پزشکی ابادان پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس-نیمسال دوم

حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه دولتی روزانه کنکور 96 – 97 در سهمیه منطقه 2

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته پزشکی دانشگاه دولتی روزانه کنکور 96 – 97 در منطقه 2
ادبیات فارسی 80 70 90 70
عربی 70 40 70 70
دین و زندگی 80 50 90 80
زبان انگلیسی 60 30 10 50
زمین شناسی  10 10 10 10
ریاضی 40 70 60 40
زیست شناسی 60 70 60 70
فیزیک  60 50 60 50
شیمی 60 50 50 50
رتبه در منطقه 2 2374 2254 2250 2238 2185
رتبه کشوری 5651 5333 5327 5269 5142
شهر محل سکونت  سيرجان اروميه ورامين اقليد بهبهان
رشته محل قبولی ( روزانه ) پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زابل پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله /عج /-تهران پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله /عج /-تهران پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس-نیمسال دوم پزشکی|دانشکده علوم پزشکی ابادان 

حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته پزشکی دانشگاه دولتی روزانه کنکور 96 – 97 در منطقه 3 

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته پزشکی دانشگاه دولتی روزانه کنکور 96 – 97 در منطقه 3
ادبیات فارسی 40 40 60 50
عربی 30 50 50 60
دین و زندگی 40 60 60 60
زبان انگلیسی 40 20 30 10
زمین شناسی  10 10 10 10
ریاضی 20 70 30 40
زیست شناسی 30 40 50 70
فیزیک  20 40 40 30
شیمی 10 20 50 40
رتبه در منطقه 3 14131 3936 2985 2831 1830
رتبه کشوری 58873 20650 16443 15763 10985
شهر محل سکونت  اليگودرز نيشابور سيب سوران و مهرستان سراوان سراوان
رشته محل قبولی ( روزانه ) پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی سمنان-نیمسال اول پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-بومی شهرستان سراوان پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-بومی شهرستان سراوان پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-بومی شهرستان سراوان پزشکی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-بومی شهرستان سراوان

برای اینکه بفهمید این رشته بدرد شما می خوره یا نه بهتره با مشاورین مرکز مشاور گروپ و دانشجویان رشته های علوم پزشکی تماس بگیرید تا بصورت مطمئن انتخاب رشته ای موفق داشته باشید …

برنامه ریزی کنکور برای قبولی رشته پزشکی  دانشگاه دولتی

با وجود صحت اطلاعاتی که در جداول آمده است اما داوطلبان نمی‌توانند فقط با اتکا بر این اطلاعات تصمیم‌گیری کنند زیرا این اطلاعات مربوط به سال 97 است و فقط می‌تواند یک دید کلی در مورد رشته به فرد بدهد و اگر هرگونه تغییر در ظرفیت پذیرش برای هر کد رشته محل وجود بیاید ممکن است تغییراتی در روند گفته شده داشته باشد. ولی به طور کلی داوطلبان با آگاهی از درصد های خود می‌توانند یک دیدی برای انتخاب رشته پیدا کنند تا بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند.

البته شرایطی مثل سهمیه و موارد دیگر می تواند در پذیرش دانشجو ها تاثیر گذار باشدکارشناسان مرکز ” مشاور گروپ ” آماده اند همه روزه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما پیرامون برنامه ریزی کنکور 98 ، تاثیر سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگران ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران ، تاثیر بومی گزینی ، نحوه صحیح انتخاب رشته 98 و سایر مباحث مرتبط با آن جهت کسب موفقیت شما در کنکور سراسری باشند .

رتبه های قبولی رشته های دانشگاهی

برای فهمیدن رتبه قبولی رشته های دانشگاهی نیاز به مجموعه ای است که:
کلیه رتبه های داوطلبان پذیرفته شده در رشته ها و دانشگاه های مختلف را گردآوری کرده باشد.
در این صورت بررسی این موضوع را ساده تر خواهد کرد.
مشاور گروپ این مجموعه را بصورت جامع و کامل در اختیارتان قرار داده است .
در حالی که برخی  مؤسسات به صورتی ناقص رتبه های برخی دانش آموزان را طبقه بندی کرده اند.
برای دریافت ساده تر رتبه قبولی رشته های دانشگاهی به مشاوران تحصیلی مربوطه رجوع کنید تا شما را راهنمایی کنند.



9099071613

بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت شماره گیری نمایید…


آخرین تراز و رتبه های قبولی در رشته های مختلف دانشگاهی را از ما بپرسید:

رتبه قبولی علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد
رتبه قبولی هوشبری دانشگاه آزاد
رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد
رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد
رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد
رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد
نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی پزشکی
آخرین رتبه و قبولی دندانپزشکی
آخرین رتبه قبولی داروسازی
آخرین رتبه قبولی دامپزشکی
آخرین رتبه قبولی زیست شناسی
آخرین رتبه قبولی علوم آزمایشگاهی
آخرین رتبه قبولی هوشبری
آخرین رتبه قبولی پرستاری
آخرین رتبه قبولی مامایی
آخرین رتبه قبولی بهداشت محیط
آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای
آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی
آخرین رتبه قبولی اتاق عمل
آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه
آخرین رتبه قبولی صنایع غذایی
آخرین رتبه قبولی مهندسی کشاورزی
آخرین رتبه قبولی شیمی
آخرین رتبه قبولی بهداشت مواد غذایی
آخرین رتبه قبولی کاردانی
راهنمای جامع تکمیل ظرفیت آزاد برای رشته تجربی

ناگفته نماند که سالانه برخی از جزئیات کنکور سراسری تغییر می کند.
برای مثال ظرفیت بعضی دانشگاه ها در بعضی رشته ها کم یا زیاد می شود.
و این موضوع سبب می شود که نتوان بر اساس کنکورهای سال گذشته رتبه قبولی رشته های دانشگاهی را به طور کاملاً دقیق تعیین کرد.
اما دانستن حدود آن نیز برای داوطلبان سودمند خواهد بود.
پر تکرارترین سؤالات رتبه و تراز قبولی در کنکور

رتبه قبولی رشته معماری در دانشگاه های تهران چند است؟
آخرین رتبه قبولی داروسازی چند است؟
لیست رتبه های قبولی دانشگاه آزاد را چگونه می توان جستجو کرد؟
آیا با رتبه سه رقمی می توان در رشته پزشکی قبول شد؟
رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در گروه انسانی دانشگاه تهران چند است؟
میانگین درصدهای لازم برای رتبه مورد نظر خود را چگونه به دست آوریم؟

مشاوره و پاسخ به سؤالات کنکوری

شما دوستان عزیز از طریق این شماره ها با مشاوران متخصص و مجرب “مشاور گروپ” تماس بگیرید
تا با یک مکالمه کوتاه و مؤثر در مورد رتبه قبولی رشته های دانشگاهی اطلاعات لازم را به دست آورید.


سوالات تخصصی خود را از تنها مجموعه حرفه ای کشور ؛ و از تیم مشاور گروپ پرسید …


اشکالت چیه؟ سوالت چیه؟

بپرس مشاور گروپ جواب میده …

رتبه من 2 هزار منطقه دو شده است.
آیا شانس قبولی در رشته پزشکی در دانشگاه روزانه را دارم؟
برای اینکه رتبه سه رقمی کسب کنم، باید دروس اختصاصی و عمومی رشته تجربی را چند درصد بزنم؟
برای قبول شدن در رشته پزشکی، حداکثر باید چه رتبه و ترازی داشته باشیم؟
زمان ثبت نام در رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون چه تاریخی است؟
شرایط ثبت نام در رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون چیست؟
برای ثبت نام در رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون باید چه کار کنیم؟
من متولد 73 و ساکن خوی هستم. آیا می توانم در رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون پذیرفته شوم؟
اگر در حین سربازی دانشگاه قبول شویم، می توانیم ادامه تحصیل دهیم؟
من 18 ماه خدمت هستم و امسال کنکور دادم. اگر دانشگاه قبول شوم می توانم معافیت تحصیلی بگیرم؟
آیا قبولی دانشگاه حین خدمت باعث معافیت تحصیلی کامل می شود؟
آیا معافیت تحصیلی فقط برای قبول شدن در دانشگاه های دولتی صادر می شود؟
آیا معافیت تحصیلی برای قبول شدن در دانشگاه آزاد هم صادر می شود؟
شرایط ورود به دانشگاه افسری برای بانوان چست؟
آیا مجرد بودن جزء شرایط ورود به دانشگاه افسری برای بانوان است؟
آیا دانشگاه افسری بدون کنکور هم پذیرش دارد؟
برای قبولی در دانشگاه افسری چه رتبه و ترازی باید بیارم؟


و…






5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه 500 کارنامه قبولی پزشکی سراسری 97 | انتخاب رشته تجربی سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403