اعلام نتایج نهایی ذخیره های دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

اعلام نتایج نهایی ذخیره های دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی ذخیره های دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله‌ی آموزشی به موضوع اعلام نتایج نهایی ذخیره های دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می‌پردازد و تمامی نکات مهم مربوط به این مرحله از ثبت نام دانشگاه آزاد را برای علاقه‌مندان ذکر می‌کند.

نحوه اعلام نتایج نهایی ذخیره های دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در زمان اعلام نتایج نهایی ذخیره های آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ که همان موضوع فرم 15 می باشد، شما داوطلبان گرامی لازم است به نکات زیر توجه لازم را داشته باشید: 

  1. کسانی که در همان محل پر کردن فرم شماره 15 پذیرفته شده اند به واحد دانشگاهی مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام را انجام می دهند.
  2. کسانی که در محلی غیر از محل پر کردن فرم شماره 15 پذیرفته شده اند در صورت ثبت نام اعلام ذخیره سه ظرفیتی پس از مراجعه به واحد اولیه و تسویه حساب فوری به واحد محل قبولی برای ثبت نام مراجعه نمایند.
  3.  کسانی که در محلی غیر از محل پر کردن فرم شماره 15 پذیرفته شده اند و در همان واحد ثبت نام نشده اند با مراجعه به واحد جدید اقدام به ثبت نام نمایند.
  4. داوطلبانی که پس از اعلام نتایج ذخیره های دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به واحد مراجعه نموده و ثبت نام شده اند و در اعلام نتایج نهایی ذخیره های دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ پذیرفته نشده اند با مراجعه به واحد نسبت به تسویه حساب با واحد اقدام نموده و در صورت تمایل می توانند از مشاوره کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به صورت تلفنی در خصوص سایر رشته های پرطرفدار دانشگاه آزاد اسلامی نظیر رشته های دامپزشکی ،روانشناسی ، حقوق ، حسابداری ، میکروبیولوژی و … استفاده کنند.
  5. داوطلبانی که تنها فرم شماره 15 را برای اعلام آمادگی در رشته های ذخیره پر کرده و واجد شرایط ادامه تحصیل در دانشگاه نشده اند و قبلا هم هیچ اقدامی برای ثبت نام آنها صورت نگرفته است، ضرورتی برای مراجعه ایشان به دانشگاه وجود ندارد.[quote bgcolor=”#ffffff”](( داوطلبان عزیز هنگام مراجعه به واحدهای دانشگاهی پذیرفته شده حتما پرینت اعلام نتیجه را به همراه کارت ملی به همراه داشته باشید.))[/quote]

نتایج نهایی ذخیره دانشگاه آزاد 1401 در تاریخ 1401/07/18 منتشر شد.

برای مشاهده نتیجه کلیک کنید.

اعلام نتایج نهایی ذخیره های دانشگاه آزاد

آن دسته از داوطلبانی که در اعلام 23 مهرماه حائز شرایط پذیرش شده اند و امکان شرکت در فرآیند تکمیل ظرفیت این مرحله از آنها سلب شده است طبق رویه هر ساله می توانند در صورت کسب حدنصاب نمره لازم از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از تسهیلات انتقال و یا تغییر رشته در گروه علوم پزشکی بهره مند شوند، شرایط ثبت درخواست توسط متقاضیان حائز شرایط پس از اعلام نتایج قطعی این مرحله در نیمه دوم آذرماه اعلام خواهد شد.

https://moshavergroup.com/%D8%B0%D8%AE%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%DB%8C%D8%B9%D9%86%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D8%9F/

ضمنا به منظور ایجاد شرایط ادامه تحصیل برای متقاضیان، در سامانه انتخاب رشته علاوه بر امکان انتخاب یکصد رشته/ محل از گروه علوم پزشکی، گزینه انتخاب دانشگاه در رشته های گروه غیرپزشکی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

 

سامانه اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی سامانه اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد، آن دسته از داوطلبانی که نتایج آنها به صورت ذخیره اعلام شده است ، تا زمان مشخص اعلامی فرصت دارند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org   نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام اینترنتی اقدام و رسید دریافت نمایند. عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام است و هیچگونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد . نتایج ذخیره دانشگاه آزاد که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل نموده اند بعد اتمام مهلت، در سامانه اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد.

سامانه اعلام نتایج نهایی ذخیره های دانشگاه آزاد


مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی مشاور گروپ آماده اند تا شما را در نحوه دریافت نتایج ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ یاری کنند. برای ارتباط با مشاوران ما می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ بهره مند شوید.



✔️سایت اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد

✔️سایت اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 1401 worksdis.azmoon.iau.ac.ir در تاریخ 1401/07/18 نتایج را منتشر کرد.

✔️نتایج ذخیره دانشگاه آزاد کی اعلام می شود

✔️نتایج نهایی ذخیره دانشگاه آزاد 1401 در تاریخ 1401/07/18 منتشر شد.

✔️شانس قبولی نتایج ذخیره دانشگاه آزاد چگونه است؟

✔️ داوطلبانی که دارای تراز بالاتری در بین قبولی های ذخیره هستند شانس بیشتری برای پذیرفته شدن در این مرحله را خواهند داشت برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی ذخیره های دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی