معلم خرید خدمات چیست؟ چگونه معلم خرید خدمات شوم

معلم خرید خدمات ممنوعیت نیروی خرید خدمات Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه معلم خرید خدمات چیست؟ چگونه معلم خرید خدمات شوم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معلم خرید خدمات چیست؟ در پی خبر اجرای طرح ممنوعیت نیروی خرید خدمات از سال ۱۴۰۲ به بعد، تصمیم گرفتیم این مقاله مشاور گروپ را به معلمان نیروی خرید خدمات اختصاص دهیم. برای دریافت پاسخ سوال چگونه معلم خرید خدمات شوم؟  تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معلم خرید خدمات چیست؟

معلم خرید خدمات چیست؟ مطابق با آیین نامه ماده 22 قانون مدیریت خدمات کشوری سه مدل برونسپاری قابل انجام است، خرید خدمات آموزشی، مشارکت در ارائه خدمت و واگذاری مدیریت. نیروی خرید خدمات آموزش و پرورش به معلمانی اطلاق می شود که در استخدام رسمی وزارت آموزش و پرورش نیستند اما حق و حقوق قانونی آن ها از جمله دستمزد و کسورات باید پرداخت شود و مجازند به اندازه ساعات مورد نیاز این وزارتخانه به تدریس در مدارس بپردازند.
بنابراین خرید خدمات آموزشی یعنی آموزش و پرورش به علت کمبود نیرو، از نظام بیمه‌ ای کشور به اندازه نیاز ساعت آموزشی خود نیرو جذب می کند.
نحوه جذب معلم خرید خدمات ممنوعیت نیروی خرید خدمات Moshavergroup.com

ممنوعیت نیروی خرید خدمات

در پی انتشار خبر ممنوعیت نیروی خرید خدمات متوجه شدیم که به گفته صادق ستاری‌ فرد معاون برنامه‌ ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، بعد از برگزاری آزمون 8 اردیبهشت 1402 که با هدف جذب آموزگار ابتدایی برگزار می شود، دیگر امکان جذب معلم خرید خدمات وجود نداشته و به کارگیری معلم خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش ممنوع است.
 
در مجوزی که سازمان اداری و استخدامی برای آموزش و پرورش ارسال کرده، صراحتا اعلام کرده است که به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در شغل‌ محل‌ هایی که تاکنون به این طریق جذب معلم انجام شده است، مجوز جذب پیمانی ۱۹ هزار و ۸۶۱ نفر صادر شده است و افراد جذب شده از این طریق جایگزین نیرو های فصلی و موقت می‌ شوند.
 
ستاری‌فرد تصریح کرد: طبق تبصره ۲۰ قانون بودجه هرگونه به کارگیری معلم خرید خدمات و تمدید قرارداد در قالب خرید خدمات آموزشی برای سال ۱۴۰۲ مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور نخواهد بود!بنابراین مطابق با این اعلامیه، نیروهای خرید خدماتی که تمایل به ادامه همکاری با این وزارت خانه را دارند باید در آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش شرکت کنند.

چگونه معلم خرید خدمات شوم؟

چگونه معلم خرید خدمات شوم؟ همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد، با توجه به ممنوعیت نیروی خرید خدمات و اینکه از این به بعد امکان جذب نیروی خرید خدمات وجود ندارد، این گروه از علاقه مندان به حوزه علم و تربیت، می بایست در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ برگزار می‌ شود شرکت کرده و از این طریق برای استخدام در آموزش و پرورش اقدام نمایند.
 
اگر شرایط سنی شرکت این آزمون استخدامی را دارید، توصیه می کنیم در زمان مقرر یعنی از روز چهارشنبه مورخ 1401/12/10 لغايت روز سه شنبه مورخ 1401/12/16 برای نام نویسی به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نمایید.
 
جهت اطلاع از شرایط ثبت نام، زمان و نحوه نام نویسی و دریافت راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ کلیک نمایید.
ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ Moshavergroup.com
——————————————————————————————————————————————————————————–

در اینجا به معرفی نحوه جذب معلم خرید خدمات ۱۴۰۲ پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان فرهنگیان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️نحوه جذب معلم خرید خدمات آموزش و پرورش چگونه است؟

✔️با توجه به ممنوعیت نیروی خرید خدمات و اینکه از این به بعد امکان جذب معلم خرید خدمات وجود ندارد، این گروه از علاقه مندان به حوزه علم و تربیت، می بایست در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ برگزار می‌ شود شرکت کرده و از این طریق برای استخدام در آموزش و پرورش اقدام نمایند.

✔️زمان ثبت نام آزمون استخدامی معلم خرید خدمات چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️آخرین جذب نیرو خرید خدمات در اردیبهشت سال 1402 خواهد بود که ثبت نام این آزمون در اسفندماه 1401 انجام می شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و پذیرش نیروی خرید خدمت آموزش و پرورش به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️ممنوعیت نیروی خرید خدمات تا کی ادامه دارد؟

✔️برای اطلاع از جدیدترین اخبار و همچنین امکان لغو ممنوعیت نیروی خرید خدمات آموزش و پرورش می توانید همه روزه (حتی ایام تعطیل) از 8 صبح تا 12 شب با ما تماس بگیرید. 9099071613

4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه معلم خرید خدمات چیست؟ چگونه معلم خرید خدمات شوم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. فاطمه

    آیادرسال ۱۴۰۲جذب نیروی خریدخدمات انجام میشود؟

    پاسخ
  2. فاطمه

    سلام آیابرای سال ۱۴۰۲جذب نیروی خریدخدمات درآموزش وپرورش انجام میشود؟چگونه مطلع شویم؟

    پاسخ
  3. فاطمه

    سلام آیابرای سال ۱۴۰۲جذب نیروی خریدخدمات درآموزش وپرورش انجام میشود؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی