لغو برگزاری آزمون آیلتس

لغو برگزاری آزمون آیلتس moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه لغو برگزاری آزمون آیلتس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در پی نشر خبر لغو برگزاری آزمون آیلتس در ایران از شایعه یا حقیقت بودن این مساله در این مقاله مشاور گروپ خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

لغو برگزاری آزمون آیلتس IELTS

لغو برگزاری آزمون آیلتس IELTS تا اطلاع ثانوی! شایعه یا حقیقت؟ از شب گذشته خبری در برخی از شبکه‌ های اجتماعی مبنی بر لغو برگزاری آزمون آیلتس در ایران منتشر و منعکس شد که این موضوع تاکنون بازتاب‌ های زیادی را در پی داشته است.

همانطور که می دانید موسسات بسیاری ثبت نام آزمون آیلتس را انجام می دهند اما متولی رسمی برگزاری آیلتس در ایران سازمان سنجش آموزش کشور است و متقاضیان برای نام نویسی به sanjesh.org مراجعه می نمایند.

برخی از منابع نوشته اند که سازمان سنجش از سازمان بین المللی برگزاری آیلتس تقاضای حق کمیسیون (پورسانت) بیشتری برای برگزاری ازمون در ایران کرده است و بدین ترتیب یا کانون مرکزی برگزاری آیلتس مبلغ برگزاری آزمون در ایران را برای دادن حق کمیسیون بیشتر افزایش خواهد داشت یا با این پیشنهاد موافقت نکرده و آزمون آیلتس از این به بعد در خارج از کشور برگزار می شود.

خبر لغو برگزاری آزمون آیلتس Moshavergroup.com

اگرچه اعلام لغو برگزاری آزمون آیلتس در کشور، از سال آتی تا اطلاع ثانوی با واکنش‌های بسیاری همراه شده اما بسیاری بر این باور هستند که این تصمیم در جهت کاهش روند مهاجرت در ایران گرفته شده است! البته پیش از این با اجرای طرح افزایش هزینه آزادسازی مدرک سعی در ممانعت خروج دانشجویان از مزرهای کشور داشتند اما آیا این راه حل درستی برای حل معضل مهاجرت نیروی جوان کشور خواهد بود؟

چرا که در این صورت متقاضیان برای شرکت در آیلتس به کشورهای همسایه برگزار کننده این آزمون مراجعه می کنند و این خود خروج ارز بیشتر از کشور را رقم خواهد زد!

به گزارش ایسنا هزینه آزمون آیلتس در ایران در حال حاضر حدود ۶۱ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال است که البته این مبلغ ممکن است با اعلام سازمان سنجش تغییر کند اما این قیمت در مقایسه با هزینه‌های چند هزار دلاری برای خروج از کشور به منظور شرکت در آزمون آیلتس به یکی از کشورهای همسایه به هیچ وجه قابل مقایسه نیست!

تا کنون روابط عمومی سازمان سنجش اعلام کرده که اخبار منتشر شده در مورد لغو برگزاری آیلتس در ایران فعلا درحد شایعه است و سایت مراکز برگزاری آیلتس در تهران هم همچنان در حال ثبت نام برای برگزاری این آزمون زبان هستند.

به محض انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر صحت خبر لغو برگزاری آزمون آیلتس IELTS  در سایت sanjesh.org این مقاله به روز رسانی می گردد.


در این مقاله مشاور گروپ به بررسی خبر لغو برگزاری آزمون آیلتس IELTS در ایران پرداختیم. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در این رابطه دارید می توانید از 8 صبح تا 12 شب از تلفن ثابت با ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

گاهی منابع بسیار زیاد ذهن شما را سردرگم می کند و برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه «آزمون ایلتس» باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️لغو آزمون آیلتس حقیقت دارد؟

✔️برای اطلاع از صحت این خبر به مقاله مراجعه کنید. جدیدترین اخبار لغو برگزاری آزمون آیلتس را در مشاور گروپ پیگیری نمایید.

✔️لغو برگزاری آزمون آیلتس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

✔️با توجه به اطلاعات به دست آمده تا به این لحظه، امکان برگزاری آزمون های آیلتس در ایران سال آینده تا اطلاع ثانوی وجود نخواهد داشت. با انتشار اطلاعیه جدید سازمان سنجش در این راستا، مقاله به روز رسانی می گردد.

✔️راهکار جایگزین دریافت مدرک آیلتس در ایران چیست؟

✔️برخی از موسسات راهکار جایگزین را سفر به کشورهای دیگری که به برگزاری این آزمون می پردازند معرفی کرده اند اما این اتفاق هزینه بسیاری زیادی را به متقاضیان تحمیل خواهد کرد.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه لغو برگزاری آزمون آیلتس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی