فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم 98 – 99

فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم 98 – 99 آغاز شد. فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 98 از 1397/11/28 اعلام شده است.  متقاضیان عزیزی که در آذر ماه موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم نشده اید توجه داشته باشید، فرصت مجدد برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم در نظر گرفته شده است و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش می توانید نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهید.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم 98 – 99

آن دسته از داوطلبانی كه در زمان مشخص شده در آذر ماه (از تاریخ 97/09/16 لغایت 97/09/25) در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم ثبت‌ نام نکرده اند، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز یكشنبه مورخ 97/11/28 تا روز چهارشنبه 97/12/01  بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به آدرس  sanjesh.org قرار خواهد گرفت و داوطلبان با مراجعه به این سایت می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

و آن دسته از داوطلبانی که بنا به هر دلیلی نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود دارند، در مدت زمان مشخص شده می توانند به ویرایش اطلاعات خود بپردازند.

برای اطلاع از مدارک و زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم 98  با کارشناسان اختصاصی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

آیا با کارشناسی غیر پزشکی می توان در رشته های ارشد علوم پزشکی شرکت کرد؟

اگر علاقمند به ادامه تحصیل در رشته های علوم پزشکی هستید حتما به متن زیر دقت کنید..

به دلیل آینده شغلی، ارزش مدرک و بسیاری موارد دیگر اغلب داوطلبان بدنبال تحصیل در مقطع ارشد در رشته های علوم پزشکی می باشند،  اماچون فارغ التحصیل رشته های علوم پزشکی نیستند بر این باورند که نمی توانند، در مقطع ارشد در رشته های علوم پزشکی تحصیل کنند، اما در پاسخ به این دوستان باید بگوییم کلیه  فارغ التحصیلان دانشگاه های  پیام نور، غیر انتفاعی،  دانشگاه آزاد و فارغ التحصیلان کارشناسی رشته های علوم پایه، کشاورزی،علوم دامی، علوم انسانی و فنی و مهندسی می توانند در مقطع ارشد در رشته های علوم پزشکی تحصیل کنند.

بله، شما فارغ التحصیلان رشته های حسابداری، کلیه مدیریت ها، علوم اقتصاد، حقوق، محیط زیست و … می توانید با توجه به مدرک فارغ التحصیلی در رشته های مجاز مشخص شده از سوی وزارت بهداشت در رشته های علوم پزشکی در مقطع ارشد شرکت کنید. در ادامه جدول رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت برای هر گروه تحصیلی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. بعد از مطالعه مقاله و تصمیم گیری برای ادامه تحصیل در رشته های وزارت بهداشت، نوبت به اطلاع از رفرنس ها و تهیه جزوات کنکوری میرسد که برای تهیه این منابع می توانید با یک تماس تلفنی و ارتباط مستقیم با کارشناسان اختصاصی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم در مجموعه مشاور گروپ به کلیه کتاب های ارشد علوم پزشکی دسترسی داشته باشید و از هر کجای کشور که هستید به راحتی کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین اگر برای نحوه مطالعه و برنامه ریزی دچار مشکل شدید می توانید از طریق تماس با مجموعه مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی مشاور گروپ ، از راهنمایی های دپارتمان های اختصاصی برای مطالعه موثر و برنامه ریزی مفید بهرمند شوید و با راهنمایی های بیشتر جهت شرکت در آزمون های آزمایشی کشوری از میزان آمدگی خود در رشته ای که انتخاب کردید مطلع شوید.

برای موفقیت و رسیدن به آنچه که می خواهید کافیست راه را درست انتخاب کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی