شرایط و زمان ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

جهت مشاوره در زمینه شرایط و زمان ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط و زمان ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

  زمان ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور


شرایط و زمان ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

هجدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور پنجم دی ماه ۹۸ برگزار می شود.

جزئیات آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

به گزارش مشاور گروپ به نقل از مهر، هجدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه ۵ دی ماه ۹۸ طبق قوانین برگزار خواهد شد.

داوطلبان پیش از نام نویسی اینترنتی، ابتدا باید نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی شامل اصل و کپی مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل (مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن، به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد.) است.

همچنین اصل و کپی کلیه سوابق تحصیلی قبلی در ایران (مدرک پیش نیاز بر اساس مدرک اخذ شده در خارج از کشور، اعم از دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، دیپلم، پیش دانشگاهی و …)، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت، اصل و کپی گذرنامه های جدید و زمان تحصیل و عکس پرسنلی از دیگر مدارک مورد نیاز است.

در صورتی که مدرک دریافتی، فوق لیسانس و بالاتر باشد، ارائه پایاننامه تحصیلی به همراه تأییدیه و مهر دانشگاه محل تحصیل، خلاصه ای از رساله به زبان فارسی، رزومه، مقالات منتشره و کلیه فعالیت های پژوهشی الزامی است. ارائه ترجمه رسمی کلیه مدارک، چنانچه به زبانی غیر از انگلیسی باشند، الزامی است.

در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی مرکز خدمات آموزشی اعلام کنند تا نام آنها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود.

دانش آموختگان موظفند در زمان تعیین شده، نسبت به نام نویسی اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اقدام کنند.

در صورت تکمیل نشدن مدارک و اتمام مهلت ثبت نام، مرکز سنجش آموزش پزشکی هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم امکان شرکت دانش آموختگان در آزمون را نخواهد داشت و آنان موظفند در آزمون بعدی شرکت کنند.

ثبت نام به صورت اینترنتی از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۸ آبان ۹۸ آغاز می شود و در ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۵ آذر ۹۸ پایان می یابد.

داوطلبان واجد شرایط برای ثبت نام اینترنتی باید به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند و در بخش پیوند «هجدهمین دوره آزمون ارزشیابی داروسازی» ضمن ثبت نام جدید، نسبت به پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۱۵۰ هزار تومان)، ارسال مدارک، تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده یک قطعه عکس که در سال جاری گرفته شده باشد، تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه و تصویر اسکن شده کارت ملی است.

کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۳ دی ماه ۹۸ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

میزان دوره تکمیلی پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می شود. معرفینامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه شرایط و زمان ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی