ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط و مدارک ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است.  رشته مهندسی پزشکی، ترکیبی از علم پزشکی و علم مهندسی می باشد. رشته مهندسی پزشکی، در لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قرار دارد. داوطلبانی که قصد ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند، در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، می توانند فرآیند ثبت نام خود را از طریق سایت سنجش پذیرش و فارغ التحصیلی، به نشانی اینترنتی azmoon.org انجام دهند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط و مدارک ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد را در ادامه این مطلب دنبال نمایید … رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور پیام یکی از پرطرفدارترین رشته های بدون آزمون چند سال اخیر بوده است، که بسیاری از داوطلبان این رشته را انتخاب کرده اند و جز فاکتورهای انتخاب رشته آنها می باشد ولی تردید دارند این رشته را در دانشگاه پیام نور بخوانند و یا مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد را انتخاب نمایند . در ادامه با مشاور گروپ همراه شوید …

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور

رشته مهندسی پزشکی، تلفیقی از پزشکی و مهندسی می باشد و با هدف برقراری ارتباط میان علوم مهندسی و پزشکی به وجود آمده است. رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور در دانشگاه آزاد نیز ظرفیت پذیرش دانشجو دارد. ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org صورت می گیرد. متقاضیان می توانند با تهیه مدارک مورد نیاز در نیمسال اول (مهرماه) و نیمسال دوم (بهمن ماه) در زمان مقرر ثبت نام نمایند. رشته مهندسی پزشکی بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ظرفیت پذیرش دانشجو دارد.

مهندسی پزشکی بدون کنکور

ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبانی که قصد ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور را دارند باید در زمان مقرر، به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی azmoon.org مراجعه نمایند. ثبت نام و انتخاب رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد صرفا به صورت الکترونیکی (غیر حضوری) انجام می پذیرد. در ادامه مقاله مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد ارائه داده شده است.

دانشگاه آزاد به صورت سوابق تحصیلی 85% درصد رشته های با آزمون را پذیرش دارد و از این رو رشته مهندسی پزشکی نیز جز بهترین رشته های این دانشگاه سطح بالا می باشد برای اطلاع از دانشگاه های پذیرش این رشته و با چه معدلی پذیرش قطی داریم؟ نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور مهندسی پزشکی در مقاطع مختلف می توانید با شماره 9099071613(بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) با مشاوره تحصیلی مشاور گروپ  تماس حاصل نمایید.

شرایط ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور، در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد دانشجو می پذیرد. داوطلبان به منظور ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته مهندسی پزشکی بدون آزمون دانشگاه آزاد، باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش باشند. در ادامه شرایط ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد ارائه داده شده است:

  • دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قـدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مـدرک کـاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارنـد.
  • داوطلبان دیپلم فنی و حرفه ای و یا کاردانش نظام آموزشی جدیـد 3-3-6 و دیپلمـه هـای فنی و حرفـه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند و فاقد معدل کتبی دیپلم هستند بایسـتی معدل کل دیپلم متوسطه خود را در تقاضانامه اینترنتی ثبت نـام درج نمایند.
  • فارغ التحصیلان دوره های کـاردانی (اعـم از پیوسـته و ناپیوسته) غیرمشمول مجاز به ثبت نام در این دوره می باشند.
  • جابجـایی، انتقال و میهمانی دانشجویان مطابق آئین نامـه نقـل و انتقـالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ممنوع میباشد.

مدارک ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بدون آزمون دانشگاه آزاد

داوطلبانی که قصد ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته مهندسی پزشکی بدون آزمون دانشگاه آزاد را دارند، لازم است با آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام و تهیه مدارک لازم، در زمان مقرر به سایت دانشگاه آزاد azmoon.org مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند. مدارک لازم برای ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد به شرح زیر اشت:

  • دیـپلم نظـام آموزشـی جدیـد  اعم از شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش.
  • دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مـدرک پیش دانشگاهی (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی).
  • دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یـا مـدرک کاردانی.
  • دارا بون دیپلم چهارساله نظام قدیم.
  • اصل و کپی شناسنامه.
  • اصل و کپی کارت ملی.
  • فایل اسکن شده عکس 3×4 یا 4×6 داوطلب.
  • مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت و…).

زمان ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور و پذیرش براساس سوابق تحصیلی، در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه در رشته مهندسی پزشکی ظرفیت پذیرش دانشجو دارد. داوطلبانی که قصد ثبت نام در نیمسال اول (ورودی مهر ماه) را دارند باید ثبت نام خود را تا اواخر شهریور انجام دهند. داوطلبانی که قصد ثبت نام در نیمسال دوم (بهمن ماه) را دارند، باید تا اواخر دی ماه با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد ثبت نام خود را انجام دهند.

در صورت بروز هرگوه مشکل در فرآیند ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد و دریافت مشاوره جهت ثبت نام رشته های بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

در جدول زیر لیست برخی از واحد های دانشگاه آزاد که در رشته مهندسی به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) ظرفیت پذیرش دانشجو دارند ارائه داده شده است:

لیست دانشگاه های پذیرنده رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور
دانشگاه آزاد واحد کاشان
دانشگاه آزاد واحد تبریز
دانشگاه آزاد واحد کرمان
دانشگاه آزاد واحد اردبیل
دانشگاه آزاد واحد سبزوار
دانشگاه آزاد واحد ارومیه
دانشگاه آزاد واحد قم
دانشگاه آزاد واحد تنکابن
دانشگاه آزاد واحد سمنان
دانشگاه آزاد واحد تهران شرق

راهنمای ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه azmoon.org به صورت مرحله به مرحله ارائه شده است:

***ورود به سامانه ثبت نام بدون کنکور (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) دانشگاه آزاد 

مرحله اول ثبت نام :  داوطلبان می توانند جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ وارد سایت azmoon.org شوند و با توجه به مقطعی که متقاضی تحصیل در آن هستند گزینه ثبت نام برا اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنند .

مرحله دوم ثبت نام : در این باید کد ملی و کلمه عبور 6 رقمی مندرج در کارت اعتباری که پس از پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 – 1402 دریافت کرده اید را وارد کنید و گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید .

مرحله سوم ثبت نام : باید ابتدا اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود شامل اطلاعات شناسنامه ای و آدرس محل سکونت و کد پستی و … را وارد کنید .

گام چهارم : این مرحله ، مرحله دوم ثبت نام در سامانه است که داوطلبان اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی خود را باید وارد کنند و پس از تایید وارد مرحله سوم ثبت نام می شوید .

گام پنجم : در این مرحله باید اطلاعات خود را ثبت نهایی کنید .

گام ششم : بعد از ثبت نهایی باید اطلاعات تایید نهایی شوند .

گام هفتم : در مرحله بعد باید عکس پرسنلی 3*4 ، صفحه اول شناسنامه ، تصویر کارت ملی و تصویر مدرک دیپلم را بارگذاری ( آپلود ) کنید .

گام هشتم : در انتها وارد سامانه ثبت نام می شوید . صفحه ای که برایتان باز می شود میزکار شماست و برای تکمیل فرم ثبت نام باید در سمت راست بالای صفحه گزینه ثبت نام را انتخاب کنید و کد رشته های خود را که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 – 1402 موجود در دفترچه انتخاب کرده اید را وارد کنید .

سوالات متداول داوطلبان رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور

ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی انجام می شود؟

داوطلبان به منظور ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بدون آزمون، باید به سایت سنجش پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند.

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد در چه واحد هایی ظرفیت پذیرش دانشجو دارد؟

دانشگاه آزاد واحد تبریز، دانشگاه آزاد واحد تهران شرق، دانشگاه آزاد واحد اردبیل و ….

نحوه ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد چگونه است؟

فرآیند ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

3.7/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. کامیاب شفیعی

    سلام دانشگاه ازاد همدان هم میشه ثبت نام کرد ضمنا شرط معدل داره بگیا خیر

    پاسخ
  2. مریم

    سلام با تشکر از شما می خواستم بدونم رشته تجربی با معدل کتبی 18.1و معدل کل 19.1میتونم رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران قبول بشم و اینکه چه معدلی قطعا قبول میشه

    پاسخ
  3. zahra

    سلام خسته نباشید ببخشید من سال اخر رشته ی تجربی هستم معدلم هم ۱۸/۲۸ هستش ایا میتونم دررشته ی مهندسی پزشکی تو دانشگاه ازاد تحصیل کنم ؟

    پاسخ
  4. zahra

    سلام معدل کتبی نهایی من15وپیش13/30هستش برای مهندسی پزشکی ازاد ایاشانسی دارم؟ممنون میشم هرچه سریع ترپاسخ بدید.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی