ایزیکاتو | اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران | نصب isikato.apk

ایزیکاتو، به عنوان اپلیکیشن و سایت جامع ایثارگران، با هدف ارائه خدمات الکترونیکی و تسهیل امور ایثارگران در سراسر کشور طراحی و پیاده‌سازی شده است. سامانه isikato.apk با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، خدمات متنوعی را به ایثارگران عزیز ارائه می‌دهد تا از این طریق، آسایش خاطر و رفاه حال آنان را فراهم سازد.

در این مقاله، به معرفی امکانات و خدمات ایزیکاتو، نحوه استفاده از این سامانه و مزایای استفاده از آن برای ایثارگران می‌پردازیم. همچنین، تجربیات و نظرات ایثارگران در خصوص ایزیکاتو را بررسی خواهیم کرد و چالش‌ها و راهکارهای پیش روی این سامانه را مورد بحث قرار خواهیم داد.

با ما همراه باشید تا بیشتر با ایزیکاتو، یار و یاور ایثارگران، آشنا شوید.

ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir

جهت مشاوره در زمینه ایزیکاتو | اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران | نصب isikato.apk

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ایزیکاتو چیست؟ در این مقاله نحوه ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir را با هم بررسی می کنیم. ابتدا به سراغ معرفی خدمات ایزیکاتو می رویم. لینک مستقیم سایت ایزیکاتو در این مقاله قرار گرفته است. اگر شما هم جزو گروه ایثارگران و جانبازان عزیز کشور هستید به پاس زحمات شما سروران گرامی می توانید از خدمات این سایت استفاده نمایید. با ما همراه باشید.

ایزیکاتو

سایت ایزیکاتو isikato.ir بستری امن برای تمامی اصناف و اقشار جامعه کشور عزیزمان به خصوص ایثارگران و جانبازان گرامی می باشد. در ایزیکاتو خدمات بسیاری برای ایثارگران و جانبازان ارائه می شود که در ادامه لیست آن ها را مشاهده می کنید:

ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir
خدمات بانکداری
  • خرید و فروش نقدی
  • انتقال وجه
  • خرید شارژ
  • پرداخت قبوض
خدمات اطراف من
  • پیدا کردن فروشگاه ها و خدمات مختلف اطراف کاربر(مانند آرایشگاه، قنادی، گل و گیاه، گیم نت و کافی نت، البسه و پوشاک، میوه و سبزیجات، موبایل و لوازم جانبی، لوازم تحریر و …)
خدمات دولتی و اداری
  • شهرداری
  • نیرو انتظامی
  • قوه قضاییه و خدمات قضایی
  • وزارتخانه ها و ..
خدمات بیمه
  • صدور و استعلام بیمه نامه
  • استعلام خسارت های پرداخت شده
خدمات بازنشستگان
  • خدمات مربوط به بازنشستگان نیروهای مسلح
خدمات سرگرمی
  • رادیو و تلویزیون آنلاین
  • خرید بلیط سینما و ..
خدمات تارا
  • خرید از فروشگاه های افق کوروش بدون نیاز به کارت تکریم
خدمات اتکالا
  • امکان خرید آنلاین از بیش از 500 شعبه فروشگاه های اتکا در سراسر کشور
خدمات پیام رسان
  • پیام رسان آنلاین ایزیکاتو
خدمات انتشار اخبار
  • دریافت آخرین اخبار از خبرگزاری های رسمی سراسر کشور

سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان

در سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان لیست مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور وجود دارد. خدمات بسیار متنوعی در این سایت ارائه می شود. برای دریافت لیست مراکز طرف قرارداد ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان در ادامه مقاله با ما همراه باشید. به منظور سهولت در دسترسی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سایت ایزیکاتو فعال شده است. برای ورود به سامانه ایزیکاتو isikato.ir کلیک نمایید.

مراکز طرف قرارداد سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir

isikato.apk

اپلیکیشن ایزیکاتو  isikato.apk برای راحتی شما عزیزان طراحی شده است چرا که با نصب اپلیکیشن ایزیکاتو isikato می توانید از تمامی خدمات این سامانه بهره مند شوید و همیشه و همه جا آن را در تلفن همراه خود داشته باشید. البته تاکنون فقط نسخه اندروید اپلیکیشن ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان طراحی و ارائه شده است. سایر متقاضیان که گوشی با سیستم عامل ios دارند می توانند از نسخه تحت وب ایزیکاتو استفاده کنند.

نصب ایزیکاتو نسخه جدید

برای نصب ایزیکاتو نسخه جدید می توانید به جدول زیر مراجعه کنید. مشاور گروپ 3 بخش جدول زیر، دانلود ایزیکاتو با لینک مستقیم، دانلود ایزیکاتو آخرین نسخه و همچنین نسخه وب ایزیکاتو برای شما عزیزان جمع آوری کرده است. همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم فعلا فقط نصب ایزیکاتو برای اندروید مقدور است و امکان دانلود ایزیکاتو برای آیفون وجود ندارد به محض ارائه نسخه ios ایزیکاتو این مقاله به روز رسانی می شود. پیشنهاد ما برای شما در حال حاضر نسخه وب ایزیکاتو است.


دانلود ایزیکاتو سوپراَپ نسخه اندروید

ایزیکاتو ابزاری در جهت خدمت رسانی غیر حضوری به کاربران محترم می باشد
برای دریافت آخرین نسخه بر روی متن بالا کلیک کنید

برای دانلود و نصب ایزیکاتو برای اندروید روی isikato.apk ایزیکاتو نسخه جدید  کلیک کنید.

بعد از دانلود فایل، آن را از حالت فشرده زیپ خارج کرده و اپلیکیشن را نصب نمایید.

نسخه وب ایزیکاتو

البته دریافت و دانلود اپلیکیشن ایزیکاتو با مراجعه به سایت isikato.ir هم امکان پذیر است. برای این کار مطابق تصویر روی گزینه دریافت اپ بزنید. در صفحه جدید با کلیک بر روی آیکون اندروید فایل ایزیکاتو را دریافت خواهید کرد.

اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir

برخی از دغدغه‌ها و مشکلات مخاطبان ایزیکاتو ایثارگران عبارتند از:

  • عدم تطابق اطلاعات ثبتی در سامانه با اطلاعات هویتی
  • عدم تأمین اعتبار برای اجرای بندهای قانونی
  • عدم وجود نسخه ios از اپلیکیشن
  • محدودیت در استفاده از کارت تکریم و کارت ایثار
  • عدم اطلاع رسانی مناسب در مورد خدمات و مزایای ایزیکاتو

کارت تکریم isikato.ir

کارت تکریم isikato.ir همان کارت بانکی در سیستم ایزیکاتو می باشد که قابلیت شارژ و واریز وجه دارد. با استفاده از این کارت قادر به خرید در مراکز طرف قرارداد و استفاده از خدمات آن ها خواهید بود.

برای ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان نیاز به ایجاد حساب کاربری و رمز عبور ندارید، اما برای برخی خدمات سایت ایثارگران و جانبازان عزیز نیاز به کارت تکریم دارند.

نحوه فعال سازی کارت تکریم isikato بدین صورت است که با شماره ثبت شده در سامانه ایثارگران کد دستوری باید (کد ملی*208) را به 10000072419 پیامک کنید. لازم به ذکر است دریافت پیامک فعال سازی کارت تکریم الزامی می باشد.

ایزیکاتو سوپراَپ نسخه اندروید moshavergroup.com


ما در این مقاله از مشاور گروپ با خدمات موجود در سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان آشنا شدیم. برای ورود به سایت isikato.ir نیازی به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری نیست. اما برای استفاده از برخی خدمات باید کارت تکریم سایت را دریافت نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در استفاده از خدمات این سایت می توانید با ما تماس بگیرید. ما در مشاور گروپ همه روزه از 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. تنها کافیست از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی امکانه دسترسی به تلفن ثابت را ندارید با خرید بسته های تماس، مشاوران مجموعه متناسب با موضوع درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

برای خرید بسته های تماس مشاور گروپ کلیک کنید.

سوالات متداول

✔️سایت ایزیکاتو isikato.ir چیست؟

✔️سایت ایزیکاتو خدماتی را برای تمام اقشار جامعه به خصوص ایثارگران و جانبازان عزیز فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات این سامانه به مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان چگونه است؟

✔️برای آشنایی با نحوه ورود مقاله را مطالعه کنید. همچنین لینک مستقیم ورود به سامانه isikato در این مقاله قرار گرفته است.

✔️کارت تکریم ایزیکاتو isikato چیست؟

✔️کارت بانکی با قابلیت شارژ و واریز وجه در سیستم ایزیکاتو که برای استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد ضروری می باشد. برای اطلاع از نحوه دریافت کارت تکریم ایزیکاتو به مقاله مراجعه کنید. هر سوالی داشتید می توانید با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید. 9099071613 از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

4/5 - (170 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ایزیکاتو | اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران | نصب isikato.apk

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. معرفت

    با عرض سلام به مسئولین زیر ربط و سلام بر رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس روح شهدای ۸ سال دفاع مقدس و امنیت شاد ما برای کارت و یا بعضی چیز های حاشیه که به جبهه نرفتیم برای دفاع از خاک و آب و ناموس رفتیم غرض از تحریر این چند خط من در سال ۶۵ با یک نفر شریک کامیون خاور بودم یکبار از طرف پادگان آب یک ۴۵ روزه به جبهه اعزام شدیم و بار دوم زمستان همان سال از طریق جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به منطقه جنوب اعزام شدیم و۲۵ /۶۷/۱ شخصا خودم داوطلبانه از طریق جهاد مهندسی از آذربایجان شرقی به جبهه های غرب کشور اعزام شدم تا تاریخ ۲۹/۴/۶۷بدون مرخصی در منطقه بودم بعدازآسیب دیدگیم برگشتم که در کارت ایثار من ۶۷ روز جبهه زدن در خواست من این است که لطفا به این مسئله دقت شود اگر لازم باشه در این رابطه کم و بیش مدارکی هست با تقدیم و احترام جعفری از تهران

    پاسخ
  2. مهدی

    سلام.سال1396درکمیسون پزشکی عالی درمورد اعصاب وروان سپاه جانباز نشدم وروز به روز اوضاع بدتر می‌شود . لطفاً دادرسی کنید.ممنونم

    پاسخ
  3. اکبر

    سلام حالا نمیدونم چرا بعد سی و اندی سال شما یاد ما افتادین واسه کارت ایثاری که هیچ ارزشی نداره والا تو تمام کشورهای دنیا اگه کسی بره واسه دفاع از وطنش و سالم از اون محلکه با ۱۴ سال سن جون سالم در ببره حداقل یه مدال شجاعت بهش میدن . تو جنگ ما البته با احترام به جانبازان و شهدای عزیز که هرچی به خانوادشون بدن کمه، ولی هرکی یه سنگ ریزه تو پوتینش پاشو زخم کرد و درش نیاورد جانباز شد با کلی حقوق و امکانات ولی هرکی جنگید کشت ولی کشته نشد که هیچ سالم برگشت و خرجی رو دست دولت نزاشت انگار اصلا تو جنگ نبوده و کلا جنگ رفته ها تو کشور ما شهدا و جانبازان و ما سالم ماندگان جسمی البته نه روحی انگار مخلوقات فراموش شده نظام شدیم ما واسه کارت نرفتیم که بعد سی سال به ما یه کارت ایثار بی اعتبار در همه جا میدین با یه کارت دویست تومنی الکی واقعا خجالت نمی کشین اون زمان که خیلیا از سربازی بخاطر جنگ فرار میکردن ما یه عده بسیجی ۱۴ و ۱۵ ساله از خونه فرار میکردیم با جعل امضا و دستکاری شناسنامه واسه بعضی مفت خورهای بالا نشین جنگیدیم الان اونا شدن سرور ما واقعا که……

    پاسخ
  4. علی

    باسلام وخسته نباشید،بچه های جنگ یادشان میاد؟( گفتن نگین)،، (ستون پنجم)،،(جیره جنگی با اون تن ماهی خوشمزه وشکلات پسته و…) (ساچمه پلو)،،( چلومرغ وزرشک پلو) روز بعدعملیات و نارنجک ۴۰ تیکه که دوتا میذاشتیم تو جاخشابی که جلو سینه بسته میشد ،، (۹۲)زرهی اهواز ،، پنج طبقه ها و بچه های صاف وساده اون دوران وای که کجایی دلمون تنگ شده؟؟

    پاسخ
  5. عبدالحسین

    سلام من بیست و چهار ماه خدمت جبهه داشتم ولی برای من چهارصد و چهل و یک روز زدن برام این یعنی چی چرا کسر کردین ؟؟دلیلش چیه

    پاسخ
  6. سیّد

    ماچقدربدبخت هستیم بخاطر200هزارتومان همه را گذاشتندتو خماری اینهااگرراست میگویندچرا کارت شارژشده ارسال نکردنندمافقط کارت ایثارمیخواستیم کسی منتظرچندرقازپول نبودخوب همه راگذاشتند سرکاربه ریش همه میخندند

    پاسخ
  7. علیرضا

    سلام . تقریبا بعد از یکسال کارت ایثار و تکریم کارت بدستم رسید . ولی تکریم کارت غیر فعال است . خیلی دوست دارم بدونم دلیلش چیه ؟ هر چقدر هم تماس میگیرم ارتباط برقرار نمیشه . خسته نباشید . ممنون .

    پاسخ
  8. مرادعلی

    سلام
    چرا به دیدگاها که همگی مشابه هم هستند
    پاسخی داده نمی شود؟؟؟؟؟؟؟
    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  9. علیرضا

    سلام بر بزرگواران عزیز من دارای کارشناسی عمران از دانشگاه تهران هستم و رزومه کاری موجود هست و در حال حاضر ۵۷ سالمه و سالهای زیادی در سپاه البته پروژه های آن یا سرپرست کارگاه بودم و یا مترور و همه نوع کاری از سد،تونل ، راه وغیره هنوز میتوانم ۶ سال دیگر کار نمایم و ۱۰ سال در قرارگاه کربلا بودم و سپس در شرکتی از زیر مجموعه های این قرارگاه بوده مشغول بودم و شرکت موجود را منحل اعلام نمودند و اکنون بمدت یک سال و نیم بیمه کاری میگیرم به خاطر رضای خدا در جایی مشغول شوم و در ضمن ده سال بیمه خدمات درمانی دارم ولی قدرت پرداخت آنرا ندارم لطف فرمائید این حقیر چکار نمایم و از طرفی مادرم را هم جمع میکنم شما و وجدانتان را به خدا سپردم کاری برای اینجانب محیا فرمائید. سپاسگزارم از لطف شما

    پاسخ
  10. موسی

    باعرض سلام وادب و احترام ..خبر خوب وخوش به ایثارگران عزیز .ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران به رزمندگان کارت تکریم می‌دهد .این کارت را هرجایی قبول نمی کند فقط فروشگاه اتکا …من بااین کارت رفتم خرید چهار تا چیپس وپفک شده انهم برای شب یلدا…گلی به جمال سران ارتش جمهوری اسلامی که ایقدر بفکر رزمندگان است دست مریزاد..

    پاسخ
  11. مجید

    دیدگاهی برایمان گذاشتید. بی انصاف ها

    پاسخ
  12. موسی

    با عرض سلام و ادب واحترام .تا چندسال قبل کسانی که بیشتر ازشش ماه خدمت درجبهه داشتن کا رت جانباز پنج در صد تعلق می گرفت. سوال اینجاست هنوز هم می‌دهند یا نه من بالا پنجاه خدمت دارم وزمانی که می دادن نگرفتم .اگر بخواهم بگیرم چگونه وبطور میتوانم بگیرم ممنون وسپاس

    پاسخ
  13. محمد

    چرا برای من کارت صادر نمیشه
    دوساله تقاضا کردم چند ماه بعد از قطعنامه را از مدت جبهه کم کردند همش تایید کردم اما هنوز خبری نشده

    پاسخ
  14. فاطمه

    آیا میتوان پول موجود در تکریم کارت را انتقال داد؟؟

    پاسخ
  15. سید مرتضی

    با عرض سلام اگر لطف بفرمایید از امتیازات این کارتها برایمان بگویید ممنون دار شما خواهم بود بعد از کش و قوسهای فراوان باالاخره ازن کارت برای من هم امد اما فعلا هیچ استفاده ای از ان نمیشود کرد متاسفانه با بوق و کرنا کردن ان عده ای دنبال کارتها امدند اما عده ای هم بعد از مدتها حتی رنگ کارتها را هم ندیدند و از دنیا رفتند لطفا با این کارهای ظاهری عده ای را مشغول نکنید ممنون

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      کارت بانکی در ایزیکاتو، تکریم کارت است که با قابلیت شارژ و واریز وجه، امکانات متنوعی برای برخی افراد فراهم می‌آورد. دارندگان این کارت می‌توانند به صورت رایگان از بعضی از خدمات عمومی مثل مترو، اتوبوس، پارک، کتابخانه بهره ببرند. توضیحات تکمیلی در مقاله لینک شده موجود است.

      پاسخ
  16. خسرو

    درود . متاسفانه ؛ از سالهای پیش عده ای که توان تصمیم گیری در سپاه را داشتند طرح های مختلفی جهت اختلاس و تحت پوشش کمک‌به ایثارگران و رزمندگان انجام دادند که هیچکدام آنها اجرا نشد و به سرنوشت نامعلومی گرفتار شدند ، امیدوارم این کارت ایثار و تکریم هم به سرنوشت قبلی ها گرفتار نشود ، مثلا احتمالا عده ای میخواسته اند بانک‌ تاسیس کنند و دولت مجوز به آنها نداده و آنها این طرح تکریم را پیشنهاد و به ظاهر اجرایی کرده اند ، چرا این بازیها را سر ایثارگران و رزمندگان در میاورید ؟ از یک طرف ملت با دیدن این کارت ایثار و تکریم فکر میکنند که همه مملکت را رزمندگان و جانبازان میخورند ، ولی همش پوچ و توخالی ، این کارت تکریم واقعا به چه درد میخورد ؟! حتی در سایت تان توضیحات آن باز نمی شود !! تا حالا که دولت و بنیاد و ….هیچ کار واقعی و‌کمک‌به این قشر نکرده اند ، ولی تو را بخدا بنام جانبازان و رزمندگان ، کلاه سرمان نگذارید .

    پاسخ
  17. علیرضا

    پدر سوخته بازی هم حدی داره فقط دروغ دروغ دروغ نه فعال میشه نه چیزی توشه اس ام اس هم میدی. هیچ خبری برای فعال شدنش نمیشه فعال هم بشه هیچ مزایایی نداره

    پاسخ
  18. علی

    کارتی که تحت عنوان تکریم برای ایثار گران ارسال شده جز پدر سوخته بازی و حقه بازی چیز دیگه ای نیست یا خود متولیان صادر کننده کارت پولشو بالا کشیدن یا خواستن سر این ایثار گران بیچاره منت بگذارند که 200 تومان براتون بعنوان هدیه شارژ شده ! چون همشون میگن کارت خالیه وپولی توش نیست ! ارزونی خودتون !

    پاسخ
  19. خاوری نژاد

    با سلام دوسال است برایم کارت ایثار وتکریم صادر شده بنابر نامه ای که بهمراه کارت برایم ارسال شده عنوان شده مبلغ 200 هزار تومان بعنوان هدیه شارژ میباشد برای فعال کردن آن هم با ارسال کد ملی* 208 به شماره اعلام شده پیامک کردم ولی همچنان کارت غیر فعال است و دستگاه پوز اعلام میکند ((صادر کننده کارت نا معتبر است )) با شماره های پشتیبانی ایزیکاتو هم تماس گرفتم که ارتباطی وجود نداردو کسی پاسخگو نیست ! آیا این کارت واقعا جنبه تشریفاتی دارد؟

    پاسخ
  20. محمد

    باسلام وخسته نباشید..ایام سوگواری امام حسین(ع) را به تمام ملت مسلمان ایران تسلیت عرض میکنم.. سوالم اینه چرا من وهمسنگرانم در بک شرایط یکسان مدت خدمت سربازی راهم بودبم وهیچکدام از ماجانباز ظاهری نشدیم ولی الان بعضی از آن همسنگرنم دارن حفوق میگرند.. متاسفانه با اینکه موجی شدم وچند روز در بهداری منطقه آلواتان کردستان بستری شدم ولی بنده از این مزایا برخوردار نیستم در ضمن تمام مدارک جانبازی که لشکر۶۴ارومیه از من خواسته بود فرستادم کلی هنوز خبری نشده..باتشکر موفق باشید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی