دانلود اپلیکیشن شهرزاد شهرداری | سامانه خرید بلیت مترو و اتوبوس

اپلیکیشن شهرزاد برای خدمات شهروندی برای شهروندان تهرانی و توسط شهرداری تهران راه اندازی شده است. با استفاده از سامانه بلیط شهرزاد shahrzad-app.ir می توانید بلیط مترو و اتوبوس را خریداری کنید. در این مقاله تلاش کرده ایم تا در مورد نحوه دانلود اپلیکیشن شهرزاد و امکانات این برنامه توضیح کاملی ارائه دهیم.

اپلیکیشن شهرزاد

جهت مشاوره در زمینه دانلود اپلیکیشن شهرزاد شهرداری | سامانه خرید بلیت مترو و اتوبوس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر از اتوبوس و یا مترو برای رفت و آمد خودتان استفاده می کنید و یا جزو مشتریان میادین میوه و تره بار هستید اسم اپلیکیشن شهرزاد shahrzad-app.ir را شنیده باشید و نحوه استفاده از آن را ندانید. قبل از اینکه توضیح کاملی در این مورد ارائه کنیم باید بگوییم که امکانات این اپلیکیشن فقط به این موارد محدود نمی شود و برای اهداف مختلفی طراحی شده است که در این قسمت از مقاله مشاورگروپ به طور کامل در مورد نحوه دانلود این اپلیکیشن و موارد کاربرد آن توضیح کاملی ارائه خواهیم کرد. با نصب این اپلیکیشن می توانید از امکانات خرید سریع و آسان بهره مند شوید.

اپلیکیشن شهرزاد مترو

 اپلیکیشن شهرزاد shahrzad-app.ir یا سامانه فروش غیر حضوری شهرداری یکی از سامانه های جدیدی است که توسط شهرداری تهران راه اندازی شده است و در واقع در حال حاضر خدمات آن فقط برای شهروندان تهرانی است. به دلیلی که این اپلیکیشن به همراه دارد بسیاری از افراد ممکن است در دانلود و استفاده از آن با مشکل رو به رو شوند. برای همین در این مقاله به شما آموزش می دهیم که اپلیکیشن شهرزاد مترو را چطور دانلود و نصب کنید و سپس در مورد کاربرد این اپلیکیشن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اپلیکیشن شهرزاد برای ایفون

نحوه دانلود اپلیکیشن شهرزاد مترو و بهره مندی از سرویس های متنوع ﺁﻥ از جمله، اپلیکیشن شهرزاد برای ایفون، وب اپلیکیشن شهرزاد برای ایفون و اندروید، تبلت و لب تاب و … در ادامه مقاله آمده است.

دانلود اپلیکیشن شهرزاد

اپلیکیشن شهرزاد شهرداری shahrzad-app.ir که سامانه ای برای خرید بلیط مترو و اتوبوس است برای راحتی شهروندان در جهت خرید آنلاین راه اندازی شده است. نام دیگر این سامانه «سامانه فروش غیر حضوری شهرداری» است که بسیاری آن را با سامانه شهرزاد نیز می شناسند.

این برنامه را می توانید از برنامه کافه بازار و برنامه مایکت دانلود کنید. برای دانلود کافی است به یکی از این دو برنامه مراجعه کنید و با جستجوی اپلیکیشن شهرزاد در قسمت جستجو، دانلود اپلیکیشن شهرزاد را انجام دهید.

توصیه می شود این اپلکیشن را فقط از منابع معتبر مانند کافه بازار و مایکت دانلود کنید. اطمنیان از امنیت گوشی و حساب بانکی از مواردی هستند که در نصب انواع برنامه ها باید به آن دقت کنید.

اپلیکیشن شهرزاد برای آیفون - مشاور گروپ - moshavergroup.com

روش استفاده از اپلیکیشن شهرزاد

روش استفاده از اپلیکیشن شهرزاد در خود سامانه شهرزاد توضیح داده شده است. اما در کل دو روش برای استفاده از آن پیشنهاد شده است. در روش اول باید از کد کیوآر استفاده کنید. پس از آنکه کیف پول شهروندی تان را فعال کردید و دارای اعتبار اولیه شدید این کد برای شما فعال می شود. در روش دوم کارت بلیط به کیف پول تان متصل می شود. این کار را می توانید از طریق درج سریال کارت انجام دهید. برای این روش توصیه می شود اعتبار کارت تان صفر باشد تا بتوانید کارت بلیط را به کیف پول تان متصل کنید. خوشبختانه امکان استفاده از نسخه وب اپلیکیشن شهرزاد برای کاربران iOS فراهم شده است.

اپلیکیشن شهرزاد مترو برای دانشجویان

شیوه استفاده از اپلیکیشن شهرزاد مترو برای دانشجویان و نحوه ثبت نام در طرح استفاده رایگان از وسایل نقلیه عمومی (مترو و اتوبوس) شهر تهران جهت فعال‌سازی این خدمت بر روی کارت خود ابتدا باید اپلیکیشن شهرزاد را از طریق روش های اعلامی در این مقاله روی گوشی نصب کنید و سپس در بخش بلیط الکترونیک و پنجره بلیط دانشجویی اپلیکیشن شهرزاد سریال کارت فیزیکی مترو خود را وارد نمایید.

امکانات اپلیکیشن شهرزاد

در واقع، اپلیکیشن شهرزاد نوعی کیف پول است که شهروندان می توانند در انواع مختلف خدمات شهری از آن استفاده کنند که در ادامه مقاله به همه امکانات این اپلیکیشن اشاره می کنیم:

خرید بلیط مترو و اتوبوس با اپلیکیشن شهرزاد

با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به استفاده از بلیط اتوبوس و مترو نیست و شهروندان می توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد در گوشی های خود، بلیط مترو و اتوبوس اقدام به خرید بلیط اتوبوس و مترو کنند. امکان شارژ کارت با استفاده از کد QR در این اپلیکیشن وجود دارد.

اپلیکیشن شهرزاد مترو باعث شده است تا از به وجود آمدن صف های طولانی در ایستگاه های مترو و اتوبوس برای خرید بلیط و ارائه خدمات جلوگیری شود. تمام ایستگاه های مترو در تهران به بارکدخوان مجهز هستند مخصوصا در گیت های ورودی. خوشبختانه اپلیکیشن شهرزاد در حال به روزرسانی و رفع نواقص است و به زودی قرار است تمامی ایرادات آن برطرف شود.

خرید آنلاین میوه و محصولات تره بار در اپلیکیشن شهرزاد

با نصب اپلیکیشن شهرزاد می توانید به نزدیک ترین میادین تره بار و میوه در این سامانه دسترسی داشته باشید و به راحتی بتوانید با کمترین قیمت و همچنین در سریع ترین زمان ممکن از این میادین خرید اینترنتی داشته باشید. البته در حال حاضر فقط چند میدان تره بار و میوه در این سامانه قابل دسترسی هستند که به زودی تمامی میادین میوه و تره بار در تهران وارد این سامانه خواهند شد.

فروش پسماند قابل بازیافت در اپلیکیشن شهرزاد

از طریق اپلیکیشن شهرزاد می توانید پسماند قابل بازیافت را در سامانه شهرزاد به فروش  برسانید.

خرید بلیط سینما و استخر در اپلیکیشن شهرزاد

با استفاده از اپلیکیشن شهرزاد و افزایش موجودی کیف پول تان در این سامانه می توانید از انواع خدمات شهری مانند خرید بلیط سینما و استخر استفاده کنید.

پرداخت کرایه تاکسی در اپلیکیشن شهرزاد

برای پرداخت کرایه تاکسی با این برنامه فقط کافی است کد QR را اسکن کنید و کرایه تاکسی را به صورت آنلاین و بدون استفاده از پول کاغذی پرداخت کنید.

طرح ترافیک در اپلیکیشن شهرزاد

خرید طرح ترافیک برای خودرو یکی دیگر از امکانات سامانه شهرزاد است. این طرح برای کسانی مناسب است که در روزهای هفته و در همه شهرهای خیابان در تردد هستند. پرداخت بدهی مربوط به طرح ترافیک در این اپلیکیشن نیز امکان پذیر است.

رزرو وقت مراجعه به مرکز معاینه فنی در اپلیکیشن شهرزاد

امکان رزرو معاینه فنی در برخی مناطق تهران در اپلیکیشن شهرزاد فراهم شده است.

مزایای استفاده از اپلیکیشن شهرزاد

اگر قبلاً از کارت بلیط مترو استفاده کرده باشید می دانید که با مفقود شدن کارت تان اعتبار کارت تان نیز از بین می رود، اما با استفاده از اپلیکیشن شهرزاد مترو حتی در صورت مفقود شدن کارت باز هم می توانید از مبلغ حساب تان برای خدمات شهروندی استفاده کنید.

در حال حاضر روزانه 2 میلیون مسافر در ایستگاه های متروی تهران رفت و آمد می کنند. این اپلیکیشن می تواند به بهبود عملکرد حوزه حمل و نقل کمک کند. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید از تشکیل صف های طولانی جلوگیری کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید کرایه اتوبوس، کرایه تاکسی، قطار شهری، پارکینگ های عمومی، پارکومتر و حتی نانوایی را نیز پرداخت کنید.

همچنین رد و بدل کردن پول باعث انتقال بیماری ها می شود که با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به رد و بدل کردن پول و یا حتی کارت بانکی نخواهد بود.

 

کلام آخر

در این مقاله از مشاورگروپ تلاش کردیم تا اپلیکیشن شهرزاد را به شما معرفی کنیم و برخی از امکانات آن را توضیح دهیم. این اپلیکیشن در جهت فراهم کردن خدمات شهروندی برای شهروندان تهرانی و از طریق درگاه واحد راه اندازی شده است. در نسخه جدید این برنامه، امکان تماس مستقیم با شماره پشتیبانی فراهم شده است. همچنین برخی از مشکلاتی که در بخش بلیت الکترونیکی وجود داشته است رفع شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به کاهش ترافیک، و کاهش مراجعه حضوری به میادین میوه و تره بار نیز کمک کنید و دانلود اپلیکیشن شهرزاد بسیار راحت است و با مراجعه به دو برنامه کافه بازار و یا مایکت می توانید این برنامه را دانلود کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در استفاده از خدمات این سایت می توانید با ما تماس بگیرید. ما در مشاور گروپ همه روزه از 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. تنها کافیست از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی امکانه دسترسی به تلفن ثابت را ندارید با خرید بسته های تماس، مشاوران مجموعه متناسب با موضوع درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول برنامه شهرزاد مترو

✔️نصب اپلیکیشن شهرزاد مترو چگونه است؟

روش های مختلف برای نصب اپلیکیشن شهرزاد مترو در همین مقاله آمده است.

✔️سایت اپلیکیشن شهرزاد shahrzad کدام است؟

سایت اپلیکیشن شهرزاد shahrzad-app.ir است. لینک مستقیم ورود به سایت اپلیکیشن شهرزاد در مقاله وجود دارد.

✔️آیا استفاده از اپلیکیشن شهرزاد مترو رایگان است؟

نحوه استفاده رایگان دانش آموزان و دانشجویان از مترو و اتوبوس و استفاده از اپلیکیشن شهرزاد در مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

4/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود اپلیکیشن شهرزاد شهرداری | سامانه خرید بلیت مترو و اتوبوس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی