زمان برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. افرادی که متقاضی کار در مراکز غیردولتی و شرکت ها می باشند، باید در آزمون استخدامی بخش خصوصی ثبت نام و شرکت نمانید. آزمون استخدامی بخش خصوصی دارای سه مرحله می باشد. مراحل استخدام بخش خصوصی شامل آزمون های شخصیت شناسی، آزمون تخصصی و آزمون شفاهی (مصاحبه) می باشد.

تاریخ برگزاری آزمون‌ های تخصصی در تمامی دسته های شغلی در سال ۱۴۰۲ به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

تکمیل ثبت نام و آزمون های شخصیت شناسی 1402/05/23
آزمون های تخصصی 1402/06/20

زمان برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی

زمان برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی ۱۴۰۲ تاکنون مشخص نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی (آزمون اینترنتی) این مقاله بروزرسانی خواهد شد. لازم به ذکر است، آزمون‌ های تخصصی کاملا اینترنتی برگزار می‌ شوند و هیچ آزمونی حضوری برگزار نمی‌ گردد؛ همچنین «آزمون‌ های تخصصی آزمون استخدام بخش خصوصی» هیچ‌ گونه تداخل زمانی با دیگر آزمون‌ های کشوری ندارد.

آزمون شخصیت شناسی : شامل مجموعه ای از سوالات با هدف شناخت بهتر ویژگی های شخصیتی و رفتاری افراد بر اساس شایستگی های شغلی مطرح شده از سوی شرکت های متقاضی می باشد. آزمون شخصیت شناسی به صورت اینترنتی و هماهنگ از طریق سایت inre.ir برگزار می شود.

آزمون تخصصی : مجموعه ای از سوالات است که برای هر شغل به صورت ویژه و اختصاصی طراحی شده تا شایستگی های شغلی مورد نظر بخش خصوصی مربوط به آن را به طور متمرکز بسنجد. آزمون تخصصی بخش خصوصی نیز به صورت اینترنتی در یک روز مجزا از طریق سایت inre.ir برگزار می شود.

زمان برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی

برای موفقیت بیشتر داوطلبانی که در دو دسته شغلی شرکت کرده‌ اند، زمان برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی (آزمون اینترنتی) در دسته‌ های شغلی تفکیک شده‌ اند و هر دسته شغلی در روزی مجزا برگزار می‌ شود.

پیش بینی می شود، آزمون اینترنتی بخش خصوصی، “آزمون شخصیت شناسی” در شهریورماه ۱۴۰۲ از طریق سایت inre.ir انجام شود. زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی ، آزمون شخصیت شناسی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش بینی می شود، آزمون اینترنتی بخش خصوصی ۱۴۰۲، “آزمون تخصصی” در مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شود. آخرین اطلاعیه ها در رابطه با زمان دقیق برگزاری آزمون شخصیت شناسی و آزمون تخصصی بخش خصوصی در این مقاله قرار خواهد گرفت.

نحوه برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی

نحوه برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی در ادامه بیان شده است. داوطلبان برای شرکت در “آزمون شخصیت شناسی” و “آزمون تخصصی” بخش خصوصی باید در زمان مقرر و در روزهای مجزا به سایت آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی inre.ir مراجعه نمایند. داوطلبان در روز و ساعت اعلام شده می‌ توانند به صفحه کاربری خود در سایت inre.ir وارد شده و در قسمت «آزمون‌ها» نسبت به انجام آزمون‌ های خود اقدام کنند.

داوطلبان جهت انجام آزمون اینترنتی بخش خصوصی، باید در روز برگزاری آزمون، وارد صفحه کاربری خود شده و نسبت به شروع آزمون اقدام نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند در صورتی که در ساعتی غیر از بازه زمانی ذکر شده وارد صفحه کاربری خود شوند امکان شروع و انجام آزمون اینترنتی وجود نخواهد داشت.

مدت زمان انجام آزمون اسنخدام بخش خصوصی با توجه به شایستگی‌ های شغلی اجباری و انتخابی برای داوطلبان، متغیر است و این زمان برای هر داوطلب متفاوت خواهد بود.

روز و ساعت دقیق برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی ۱۴۰۲ از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است داوطلبان می‌ توانند با در اختیار داشتن یک دستگاه رایانه متصل به اینترنت با سرعت مناسب، از هر مکانی نسبت به انجام آزمون خود اقدام نمایند. تاکید می‌ شود که برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، داوطلبان از انجام آزمون از طریق تلفن همراه جدا خودداری نمایند.

ورود به سامانه برگزاری آزمون اینترنتی استخدامی بخش خصوصی

زمان برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی

زمان برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی ، آزمون شخصیت شناسی و آزمون تخصصی از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان برای شرکت در آزمون اینترنتی بخش خصوصی باید در روز و ساعت اعلام شده به سایت inre.ir مراجعه نمایند. لازم است داوطلبان، در ساعت اعلام شده وارد صفحه کاربری خود شوند. در صورتی که دیرتر از این بازه زمانی وارد شوند هیچ‌ گونه سوالی در اختیار آن‌ها قرار نمی‌ گیرد.

اگر داوطلبی در حین انجام آزمون اینترنتی از صفحه خود خارج شود، در صورتی که از زمان پاسخگویی به سوالات دفترچه شایستگی شغلی‌ اش باقی مانده باشد، می‌ تواند مجددا وارد صفحه آزمون شده و به باقی سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. اما اگر زمان پاسخگویی به سوالات‌ به پایان رسیده باشد، امکان ورود به صفحه آزمون، دیگر ممکن نیست.


آزمون استخدام بخش خصوصی در سه مرحله برگزار می‌ شود، مرحله‌ اول آن به صورت اینترنتی شامل آزمون‌ های شخصیت شناسی، دانش و مهارت‌‌های عمومی و تخصصی هر شغل از طریق پاسخگویی به سوالات چند گزینه‌ ای و مرحله‌ بعدی آن در قالب مصاحبه حضوری با شرکت‌ ها برگزار خواهد شد.

داوطلبان باید در زمان برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی به سایت inre.ir مراجعه نموده و پس از ورود به پروفایل کاربری خود، در آزمون شرکت نمایند. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با زمان و نحوه برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان آزمون استخدامی بخش خصوصی

برای شرکت در آزمون اینترنتی بخش خصوصی به چه سایتی مراجعه کنیم؟

آزمون اینترنتی بخش خصوصی از طریق سایت inre.ir انجام می شود.

آزمون اینترنتی بخش خصوصی 1400 چه زمانی برگزار می شود؟

زمان برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی 1400 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

آزمون اینترنتی استخدامی بخش خصوصی چگونه برگزار می شود؟

نحوه برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی (آزمون تخصصی و شخصیت شناسی) در این مقاله بیان شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون اینترنتی بخش خصوصی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی