دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی 1403

دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی موضوع اصلی این مقاله است. از مهم ترین شرایط شرکت در جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ داشتن کارت ورود به آزمون به همراه کارت شناسایی معتبر همچون کارت ملی یا شناسنامه است. به همین دلیل این مقاله مشاور گروپ را به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری با کد ملی اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید.


کارت ورود به جلسه کنکور 98

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی بسیار ساده است. کافیست در زمان دریافت کارت ورود به جلسه از sanjesh.org روش دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی را انتخاب کنید. با درج کد ملی در کادر مربوطه و انتخاب گزینه ورود، به سیستم توزیع کارت سازمان سنجش وارد می شوید.

با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری 1403 در رابطه با کارت ورود به جلسه ۱۴۰۳ سوالاتی وجود دارد از جمله اینکه کارت ورود به جلسه کنکور 1403 کی میاد؟، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1403 چگونه است؟، زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور 1403 کی است؟، که در ادامه به طور جامع به آن پاسخ خواهیم داد.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی

مطابق با راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی ، متقاضیان کنکور ۱۴۰۳ می بایست حدودا چند روز قبل از برگزاری کنکور ۱۴۰۳ ، به سایت ثبت نام کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و با کلیک بر روی عبارت ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ ” ، پس از مشاهده اطلاعات درج شده بر روی آن در صورت نداشتن مغایرت نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

در نظر داشته باشید با توجه به یکپارچه بودن ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد و کنکور سراسری می بایست در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۳ در کنکور جامعی که این سازمان برگزار می کند ، شرکت کنند.

در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی ارائه شده است.

کارت ورود به جلسه کنکور

چنانچه در دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی دچار مشکلی شدید ؛ می توانید از طریق شماره زیر با مشاورین حرفه ای مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید … هفت روز هفته حتی ایام تعطیل !

9099071613

ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب

داوطلبان به صورت کلی با 4 روش می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام داشته باشند .

  1. روش 1 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری موجود در رسید ثبت نامی اولیه کنکور سراسری خود ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
  2. روش 2 : در این روش شما با وارد کردن شماره پرونده و کد ملی خود می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید . این همان روش دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی می باشد.
  3. روش 3 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی خود کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
  4. روش 4 : در صورتی که داوطلب هیچ یک از اطلاعات رسید ثبت نامی خود را در دسترس ندارد می تواند در این روش با وارد کردن شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نماید .
گروه های آزمایشی زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۳
علوم تجربی
زبان های خارجی
علوم ریاضی و فنی
علوم انسانی
هنر

ایا برای ورود به جلسه کنکور کارت ملی لازم است؟ همانطور که می دانید به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی مانند کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار ضروری می باشد. بنابراین در اولین فرصت کارت ورود به جلسه خود را دریافت و در کنار مدارک شناسایی و دیگر وسایل مورد نیاز جلسه کنکور قرار دهید.

دریافت نتایج کنکور با کد ملی امکان پذیر است؟ بله مشاهده اطلاعات با کد ملی میسر بوده و برای این کار کافیست در زمان اعلام نتایج کنکور با کد ملی خود وارد سامانه شوید.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

همزمان با آغاز زمان دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی ، هر ساله امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز برای متقاضیان آن فعال می شود. ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ به سه روش امکان پذیر است که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم می باشد:

  • مراجعه به آموزش و پرورش منطقه
  • مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص در هر استان
  • مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org

ویرایش اطلاعات با مراجعه به آموزش و پرورش هر منطقه : چنانچه داوطلبان مغایرتی در ثبت اطلاعات فردی و تحصیلی مشاهده نمودند لازم است به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

این دسته از اطلاعات عبارتند از:

نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع دیپلم ، شماره ملی ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی ، عنوان مدرک پیش دانشگاهی ، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌ دانشگاهی ، کد دانش آموزی مقطع پیش‌ دانشگاهی و همچنین هرگونه مشکل درخصوص نمرات آموزش وپرورش ، اطلاعات سوابق تحصیلی ، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش

ویرایش اطلاعات با مراجعه به نماینده سازمان سنجش در باجه های رفع نقص : در صورت مشاهده مغایرت در هر یک از موارد ( جنس ، دین ، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت و بهیار ) ، همچنین درصورت وجود اشکالاتی از جمله فاقد مهر یا عکس بودن ، واضح نبودن عکس ، درج عکسی به جزء عکس داوطلب ( اشتباه عکس ) می توانید به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه برای اصلاح آن ها مراجعه کنید.

لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ جا مانده اند می توانند به این مراکز مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به سایت سازمان سنجش : داوطلبانی که در موارد مذکور بر روی کارت شرکت در آزمون بند های شامل سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهمیه ، معدل کتبی نهایی دیپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم ، محل اخذ مدرک دیپلم و وضعیت تحصیلی و اشتغال مغایرتی مشاهده نمودند در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت مذکور مراجعه نمایند .

در ضمن داوطلبانی که سهمیه درخواستیشان شامل سهمیه ‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ، رزمندگان ستاد کل نیرو های مسلح ، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسیجی و همچنین همسر و فرزندان بوده ولی در بند مندرج درکارت شرکت در آزمون عنوان سهمیه ( مناطق ) درج گردیده لازم است جهت اعلام مغایرت و تکمیل اطلاعات مربوط به سهمیه در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش صرفا به قسمت ویرایش اطلاعات در سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به درج سهمیه مربوطه اقدام کنند .

لازم به ذکر است داوطلبانی که سهمیه آنان از سوی ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است برای بررسی وضعیت عدم تایید سهمیه خود ( بعد از ویرایش ) به ارگان های ذیربط نیز مراجعه نمایند . در غیر این صورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ‌ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد .

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی Moshavergroup.com


در این مقاله مشاور گروپ به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی نوبت دی ۱۴۰۲ پرداختیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد. روش های دیگر مانند دریافت کارت ورود به جلسه به شماره سریال شناسنامه را می توانید در لینک مربوطه مطالعه نمایید.

با وجود تغییرات جدید کنکور، برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه «کنکور سراسری 1402» باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی چگونه است؟

✔️نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی و شماره پرونده در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است.

✔️راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی را از کجا دریافت کنم؟

✔️برای مشاهده راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی به مقاله مراجعه نمایید.

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 چه تاریخی است؟

✔️کارت ورود به جلسه نوبت دی کنکور سراسری 1402، از 25 دی 1401 بر پایگاه رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل مشاهده و دریافت است.

3.4/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی