مشکل عدم دریافت کارت کنکور سراسری

حل مشکل عدم دریافت کارت کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه مشکل عدم دریافت کارت کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

حل مشکل عدم دریافت کارت کنکور سراسری 1402 : نحوه و زمان حل مشکل عدم دریافت کارت کنکور سراسری 1402 اعلام شد.

حل مشکل عدم دریافت کارت کنکور سراسری 98  ، 

راهنمای حل مشکل عدم دریافت کارت کنکور سراسری 1402

راهنمای تصویری و ساده دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 ، متقاضیان کنکو 1402 می بایست حدودا چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری 1402 ، به سایت ثبت نام کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و با کلیک بر روی عبارت ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 “ ، پس از مشاهده اطلاعات درج شده بر روی آن در صورت نداشتن مغایرت نسبت به پرینت آن اقدام نمایند .

در نظر داشته باشید با توجه به یکپارچه بودن ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد و کنکور سراسری می بایست در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1402 در کنکور جامعی که این سازمان برگزار می کند ، شرکت کنند .

مشکل در دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 ، فعال شد .

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 از طریق مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org امکانپذیر است. داوطلبان‌ ، برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های مندرج در همین مقاله تماس بگیرند. داوطلبان کنکور 1402 میتوانند با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروههای آزمایشی دوم و سوم (گروه­های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام نمایند.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و یا کد پیگیری ثبت­نام اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند.همچنین می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با مرکز راهنمای مشاورگروپ تماس بگیرید. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی مشاورگروپ درخواست پیگیری دریافت اطلاعات مذکور را برای داوطلبان در درگاه سازمان سنجش ثبت خواهند کرد.

باجه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری از روز سه شنبه مورخ 1402/05/28 شروع به فعالیت خواهند نمود. محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون همه داوطلبان گروه­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم‌ تجربی‌، هنر و زبانهای ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنان‌ که‌ در بند 44 تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌، مشخص‌کرده‌اند به‌ شرح‌ جدول شماره‌ 1 و آدرس محل رفع نقص به شرح جدول شماره 2 و 3 این اطلاعیه می‌باشد.

** درصورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1-داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی می‌باشند و نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای 1 ،3 ،4، 7 ،13، 16، 17، 22، 23، 24 و 25 شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، کد دانش‌آموزی و منطقه اخذ دیپلم، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی مغایرتی مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 98/06/11 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نمی‌باشند چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای فوق مشاهده نمودند می توانند نسبت به ویرایش آنها اقدام نمایند.

** داوطلبانی که نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای 13، 14، 17، 18، 19، 20 و 26 شامل شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم و وضعیت تحصیلی و اشتغال مغایرتی مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 1402/06/01 منحصراً به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

تبصره 1- داوطلبان نظام جدید که سال اخذ مدرک دیپلم آنان سال 1384 به بعد می­باشد و مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 1391 به بعد اخذ نموده‌اند و مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند. چنانچه خواستار ویرایش اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،3 ،4، 7 ،12، 15، 16، 21، 22، 23 و 24 کارت شرکت در آزمون خود می‌باشند با توجه به اینکه در زمان ثبت‌نام اولیه نسبت به تأیید بندهای فوق اقدام و کدسوابق تحصیلی دریافت نموده‌اند در این مرحله هیچ گونه ویرایشی درخصوص اطلاعات فوق انجام نخواهد شد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 1402/06/11 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

تبصره 2- در صورت مشاهده هرگونه مشکل درخصوص نمرات آموزش و پرورش، اطلاعات سوابق تحصیلی، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش، مشمول یا غیر مشمول بودن لازم است حداکثر تا تاریخ 1402/06/11 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم خود مراجعه نمایید.

– داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 2، 6، 8، 9 و 11 (جنسیت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و نوع سوال انتخابی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند ضروری است از روز سه‌شنبه 1402/05/28 لغایت روز چهارشنبه 1402/05/29 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکس­دار) شخصاَ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 این اطلاعیه پرینت کارت مراجعه نمایند.

یادآوری: داوطلبان گروه آزمایشی هنر بدون توجه به زمان بندی اعلام شده در جدول شماره 3 می‌بایست در روز سه‌شنبه 28/5/1402 جهت رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون به باجه رفع نقص مراجعه نمایند.

** چنانچه سهمیه درخواستی داوطلبی غیر از سهمیه مناطق می‌باشد و در بند 10 کارت شرکت در آزمون سهمیه مناطق درج گردیده است لازم است به ترتیب ذیل عمل نمایند:

** همه داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امورایثارگران، رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسیجی و همچنین همسر و فرزندان آنان جهت اعلام مغایرت و تکمیل اطلاعات مربوط به سهمیه حداکثر تا تاریخ 1402/06/01 منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه این سازمان مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح و تکمیل موارد اقدام نمایند تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنها اعمال گردد. در غیراینصورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

ضمناً تأکید می­گردد داوطلبانی که سهمیه آنان مورد تایید قرار نگرفته است برای اطمینان بیشتر و بررسی وضعیت عدم تایید سهمیه خود (بعد از ویرایش) به ارگانهای ذیربط نیز مراجعه نمایند. در غیر اینصورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

** چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مهر عکس، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جزء عکس داوطلب (اشتباه عکس) و … می­باشد ضروری است از روز سه‌شنبه 1402/05/28 لغایت روز چهارشنبه 1402/05/29 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 با همراه داشتن 2 قطعه عکس 4×3، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاَ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 و 3 مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.

تبصره: در صورتی که در این خصوص کارت داوطلب دارای اشکال می باشد و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام ننماید مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وی رفتار خواهد شد.

** چنانچه شماره داوطلب مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد ضروری است از روز سه‌شنبه 1402/05/28 لغایت روز چهارشنبه 1402/05/29 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 شخصاَ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط براساس جدول شماره 2 این اطلاعیه مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.

در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 ارائه شده است .

کارت ورود به جلسه کنکور 98

داوطلبان با 4 روش می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام داشته باشند .

روش 1 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری موجود در رسید ثبت نامی اولیه کنکور سراسری خود ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 2 : در این روش شما با وارد کردن شماره پرونده و کد ملی خود می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 3 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی خود کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 4 : در صورتی که داوطلب هیچ یک از اطلاعات رسید ثبت نامی خود را در دسترس ندارد می تواند در این روش با وارد کردن شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نماید .

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

راهنمای تصویری و ساده دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 هر ساله همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز برای متقاضیان آن فعال می شود .

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402 به سه روش امکان پذیر است که شامل : 1. مراجعه به آموزش و پرورش منطقه 2. مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص در هر استان 3. مراجعه به سایت سازمان سنجش ، که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم می باشد :

ویرایش اطلاعات با مراجعه به آموزش و پرورش هر منطقه : چنانچه داوطلبان مغایرتی در ثبت اطلاعات فردی شامل نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع ديپلم ، شماره ملی ، كد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرك پیش دانشگاهی ، عنوان مدرك پيش دانشگاهی ، منطقه يا ناحیه اخذ مدرك پيش‌ دانشگاهی ، كد دانش آموزی مقطع پيش‌ دانشگاهی و همچنین هرگونه مشكل درخصوص نمرات آموزش وپرورش ، اطلاعات سوابق تحصيلی ، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش مشاهده نمودند لازم است به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصيلی خود مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به نماینده سازمان سنجش در باجه های رفع نقص : در صورت مشاهده مغایرت در هر یک از موارد ( جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت و بهيار ) ، همچنین درصورت وجود اشكالاتی از جمله فاقد مهر یا عكس بودن ، واضح نبودن عكس ، درج عكسی به جزء عكس داوطلب ( اشتباه عكس ) می توانید به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه برای اصلاح آن ها مراجعه کنید . لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام کنکور سراسری 1402 جا مانده اند می توانند به این مراکز مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به سایت سازمان سنجش : داوطلبانی كه در موارد مذکور بر روی كارت شركت در آزمون بند های شامل سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهميه ، معدل كتبی نهايی ديپلم ، محل اخذ مدرك ماقبل ديپلم ، محل اخذ مدرك ديپلم و وضعیت تحصيلی و اشتغال مغايرتی مشاهده نمودند در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت مذکور مراجعه نمایند .

در ضمن داوطلبانی که سهمیه درخواستیشان شامل سهميه ‌های بنياد شهيد و امور ايثارگران ، رزمندگان ستاد كل نيرو های مسلح ، وزارت جهاد كشاورزی و رزمنده داوطلب بسيجی و همچنين همسر و فرزندان بوده ولی در بند مندرج دركارت شركت در آزمون عنوان سهميه ( مناطق ) درج گرديده لازم است جهت اعلام مغايرت و تكميل اطلاعات مربوط به سهميه در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش صرفا به قسمت ويرايش اطلاعات در سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به درج سهمیه مربوطه اقدام کنند .

لازم به ذکر است داوطلبانی كه سهميه آنان از سوی ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است برای بررسی وضعيت عدم تاييد سهميه خود ( بعد از ويرايش ) به ارگان های ذيربط نيز مراجعه نمايند . در غير اين صورت با سهميه مناطق گزينش خواهند شد و هيچ‌ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد .

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

هر چند بیش تر اطلاعات ثبت نامی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش می باشد اما در خصوص برخی بند های مندرج در کارت آزمون ، مراجعه به سایت سازمان سنجش تنها راه حل نمی باشد. بنابراین سازمان سنجش در زمان انتشار کارت ورود به جلسه امکاناتی را به منظور ویرایش و تصحیح اطلاعات نادرست را در اختیار داوطلبان ثبت نام کنکور 1402 قرار می دهد.

داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در برخی اطلاعات می بایست به سایت سازمان سنجش ، باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری و آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصيلی خود مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات نادرست اقدام کنند . در جدول بالا می توانید محل مراجعه برای ویرایش اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور 1402 را مشاهده نمایید .

نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

سازمان سنجش هر ساله ، امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 رو در اختیار داوطلبایی که اطلاعاتشون نیاز به ویرایش داره ، قرار میده . متقاضیا می تونن تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 از طریق گزینه ” ویرایش اطلاعات ” که پایین کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 قرار داره ، اطلاعاتشون رو ویرایش کنن .

همه اطلاعات قابل تغییر و ویرایش نیست ، فقط اطلاعاتی مثل : کد سوابق تحصیلی ، سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهمیه کنکور سراسری ، معدل کتبی نهایی دیپلم ، محل گرفتن مدرک ماقبل ديپلم ، محل گرفتن مدرک ديپلم و وضعيت تحصيلی و اشتغال قابل تغییر و ویرایشه .

پرینت کارت ورود به جلسه کنکور 99 سایت www.sanjesh.org

نکاتی در رابطه با کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

داوطلبانی که شماره پرونده یا سایر اطلاعاتی که برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ضروری می باشد را فراموش کرده اند ، لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به سیستم پاسخگویی ، مشکل خود را با ارسال درخواست به ثبت برسانند.
دریافت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت سنجش امکان پذیر است و روش دیگری برای دریافت کارت وجود ندارد.

همانطور که می دانید در چند سال گذشته کنکور اختصاصی دانشگاه آزاد حذف شده است و این دانشگاه آزمون جداگانه ای برگزار نمی کند و برای همه دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد یک کنکور جامع و هماهنگ کشوری برگزار می شود. بنابراین برای کنکور 1402 هر گروه آزمایشی ، فقط یک کارت ورود به جلسه منتشر می شود.

امکان ویرایش و اصلاح چه مواردی از کارت ورود به جلسه امکان پذیر خواهد بود؟

داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی می باشند و نسبت به اطلاعات درج شده بر روی کارت (از جمله نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، شماره ملی و سال تولد ، نوع دیپلم و سال اخذ دیپلم ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم ، نوع مدرک پیش دانشگاهی و سال اخذ آن ، کد دانش آموزی مدرک پیش دانشگاهی و محل اخذ آن) اعتراضی دارند، لازم است که به سازمان آموزش و پرورش محل دریافت مدرک تحصیلی خود مراجعه کنند و برای اصلاح این موارد اقدام نمایند.

داوطلبان در صورتی که پس از دریافت کارت شاهد مغایرتی در اطلاعات درح شده بر روی کارت از جمله جنسیت ، دین ، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت و سهمیه بهیار شدند ، لازم است که با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر ، به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها برای اصلاح این اطلاعات اقدام نمایند. (آدرس باجه های رفع نقص مراکز استان ها ، همزمان با انتشار کارت بر روی سایت سنجش قرار می گیرد)

داوطلبانی که دارای سهمیه بنیاد شهید ، ایثارگران ، سهمیه بسیج فعال و … می باشند و در زمان ثبت نام کنکور سراسری ، این سهمیه ها را اعمال ننموده اند ، لازم است که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به ارگان های زیربط مراجعه نمایند تا در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوطه، سهمیه برای آنها اعمال شود.
اگر کارت ورود جلسه داوطلبان شامل مشکلاتی از جمله فاقد عکس بودن ، واضح نبودن عکس ، فاقد مهر بودن عکس و … می باشد باید به همراه دو قطعه عکس 4*3 و کارت شناسایی معتبر به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها مراجعه کنند و پیگیر اصلاح کارت خود باشند.

چنانچه اشکالی در نحوه  دریافت و یا عدم پرینت کارت کنکور 1402 دارید ؛ می توانید با مشاورین مرکز مشاورگروپ تماس بگیرید و سریعا مشکل عدم دریافت کارت کنکور خود را رفع نمایید …

9099071613

فقط از تلفن ثابت و بدون کد

 

✔️راه حل مشکل عدم دریافت کارت کنکور سراسری چیست؟

✔️برای اطلاع از راه حل به مقاله مراجعه کنید.

✔️با مشکل عدم دریافت کارت کنکور سراسری روبرو شدم چه کنم؟

✔️می توانید از 8 صبح تا 12 شب از تلفن ثابت با شماره 90990971613 تماس بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن مشکل خود را بر طرف نمایید.

✔️چگونه کارت کنکور سراسری را دریافت کنم؟

✔️راهنمای کامل دریافت کارت ورود به آزمون سراسری و همچنین نحوه ویرایش اطلاعات آن در این مقاله ارائه شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشکل عدم دریافت کارت کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. معینی

    سلام مطمئنید این شماره که گذاشتید درسته. حداقل یک راه ارتباطی مطمئن می گذاشتید

    پاسخ
  2. عبدالله

    بسم الله الرحمن الرحیم
    ان شاء الله سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
    آیا در انتهای مقاله شمره تماستان را درست نوشته اید؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403