اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی | مشاهده نتایج المپیاد علمی دانش آموزی

اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی | مشاهده نتایج المپیاد علمی دانش آموزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به بیان توضیحات کامل و جامعی در رابطه با زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی در اختیار همراهان همیشگی مشاور گروپ قرار داده ایم.

دانش آموزانی که در آزمون المپیاد علمی دانش آموزی ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون خود، باید در بازه زمانی مقرر به سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان مراجعه نمایند و نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند. راهنمای تصویری مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی در ادامه ارائه داده شده است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نتایج المپیاد دانش آموزی منتشر شد..

اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

دانش آموزانی که در المپیاد دانش آموزی شرکت کرده اند برای مشاهده اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی باید به سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان ysc.sru.ac.ir مراجعه نمایند. دانش آموزان با درج کد ملی و رمز عبور خود می توانند نتایج آزمون را مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است، نتایج المپیاد دانش آموزی فقط به صورت اینترنتی (غیر حضوری) و صرفا از طریق سایت ysc.sru.ac.ir انجام می شود. لذا از مراجعه حضوری خودداری نمایید.

اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی
مرحله / دوره

اعلام نتایج

اعلام نتایج درخواست رسیدگی مجدد

مرحله اول

اسفند 1401

اسفند 1401
مرحله دوم تیر ماه 1402 اواخر تیر ماه 1402
دوره آموزشی تابستان شهریور ماه 1402 شهریور ماه 1402
دوره آموزشی طلای کشور اواسط اسفند 1402 نیمه دوم اسفند ماه 1402

سامانه دریافت نتایج المپیاد دانش آموزی

سامانه دریافت نتایج المپیاد دانش آموزی ysc.sru.ac.ir سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان است و کلیه شرکت کنندگان آزمون المپیاد برای دریافت نتایج خود باید به این سامانه مراجعه نمایند. با ورود اطلاعات لازم می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و وضعیت قبولی خود را مشاهده و بررسی نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به ysc.sru.ac.ir سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان کلیک کنید.

راهنمای مشاهده اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

دانش آموزان برای مشاهده نتایج آزمون باید به سایت ysc.sru.ac.ir مراجعه نمایند. ورود دانش آموزان به سامانه از طریق نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است. در ادامه راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی ارائه داده شده است:

نام کاربری ورود به سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان ysc.sru.ac.ir کد ملی شما خواهد بود و رمز عبور شما، شماره همراه ثبت شده شما بدون صفر ابتدایی آن است. در صورت فراموش اطلاعات، از مدیر و یا معاونت مدرسه درخواست کنید تا اطلاعات ثبت نام شما (کدملی و یا شماره همراه) را از سامانه سیدا مشاهده کرده و به شما اطلاع دهند.

  • برای مشاهده نتایج آزمون لازم است در ابتدا آدرس اینترنتی سامانه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی ysc.sru.ac.ir  را در مرورگر گوگل سرچ کنید.
  • پس از ورود، نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید:

سامانه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی ysc.sru.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

 

  • در گام بعدی، بر روی گزینه “المپیاد دانش آموزی” کلیک نمایید و نتایج آزمون را مشاهده نمایید:

راهنمای مشاهده اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزی

ورود به سامانه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

امکان ثبت اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی فراهم شده است تا در صورتی که از نمره کسب شده خود ناراضی هستید بتوانید از این طریق نارضایتی خود را اعلام و اعتراض خود را به ثبت برسانید. برای دانش آموزانی که در المپیاد دانش آموزی شرکت کرده اند و پذیرفته نشده اند، کارنامه شامل تعداد سوالات صحیح، تعداد سوالات غلط و نزده صادر می شود.

بنابراین دانش آموزان در صورتی که خواستار بررسی مجدد می باشند باید با مراجعه به سامانه ysc.sru.ac.ir و ورود به پنل کاربری خود، اعتراض خود را ثبت نمایند. توجه داشته باشید که ثبت اعتراضات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت ysc.sru.ac.ir  انجام می پذیرد. لذا از مراجعه حضوری خودداری نمایید.  برای اطلاع از زمان اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی و نحوه ثبت اعتراض کلیک نمایید.

زمان ثبت نام مرحله دوم المپیاد دانش آموزی

پذیرفته شدگان مرحله اول بدون نیاز به ثبت نام مجدد می توانند در آزمون مرحله دوم المپیاد های علمی شرکت نمایند. اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول پس از اعلام در سامانه ysc.sru.ac.ir به صورت مکتوب به اداره کل آموزش و پرورش استان ها اعلام می شود.

اسامی پذیرفته شدگان خارج از کشور به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اعلام می شود.

همانطور که می دانید در حال حاضر المپیاد در 9 رشته : المپیاد ریاضی، المپیاد زیست شناسی، المپیاد شیمی، المپیاد فیزیک، المپیاد ادبی، المپیاد جغرافی، المپیاد کامپیوتر، المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و المپیاد نجوم برگزار می شود. از شرایط اصلی شرکت در المپیاد دانش آموزی، اشتغال به تحصیل در مقطع متوسطه می باشد. در ضمن، دانش آموز نیاید در طول تحصیل ترک تحصیل کرده باشد یا وقفه ای در تحصیل او ایجاد شده باشد.

المپیاد دانش آموزی بزرگترین رقابت علمی جهانی در میان دانش آموزان می باشد که دانش آموزان کشور های مختلف در آن شرکت می کنند. المپیاد در 5 مراحله برگزار می شود که عبارت است از :

  1. مرحله اول آزمون
  2. مرحله دوم آزمون
  3. دوره آموزشی تابستان
  4. دوره آموزشی پاییز و زمستان
  5. اعزام به مسابقات جهانی

ثبت نام در المپیاد دانش آموزی – همه چیز در مورد المپیاد دانش آموزی

برای انصراف از شرکت در المپیاد چه باید کرد ؟

مدیر واحد آموزشی و دانش آموزان میتوانند تا قبل از پرداخت الکترونیکی مبلغ ثبت نام، نسبت به لغو ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است چنانچه پس از پرداخت وجه و قطعی شدن ثبت نام، از شرکت در آزمون انصراف داده شود وجه پرداختی مسترد نخواهد شد.

در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان

✔️سایت اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی چیست؟

✔️نتایج المپیاد علمی دانش اموزی از طریق سامانه ysc.sru.ac.ir اعلام می گردد. برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزان این مقاله مشاور گروپ را مطالعه نمایید.

✔️نحوه دریافت نتایج المپیاد علمی دانش آموزی چگونه است؟

✔️ورود به سامانه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی کاربران با استفاده از نام کاربری و رمز عبور می توانند وارد صفحه شخصی خود شوند و نتایج آزمون را مشاهده نمایند.

✔️نحوه مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی در سامانه چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی در این مقاله ارائه شده است.
5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی | مشاهده نتایج المپیاد علمی دانش آموزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Gelare.5

    سلام وقتتون بخیر
    شما اطلاع دقیقا ندارین که نتایج کی میان؟ چون فقط نوشتین تیر میان

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی