دریافت فرم خود اظهاري داوطلبان آزمون دکتري سال ۱۳۹۹ جهت حضور در محل امتحان

دانلود راهنمای انتخاب رشته شرکت در آزمون دکتری 99

جهت مشاوره در زمینه دریافت فرم خود اظهاري داوطلبان آزمون دکتري سال ۱۳۹۹ جهت حضور در محل امتحان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت فرم خود اظهاري داوطلبان آزمون دکتري سال ۱۳۹۹ جهت حضور در محل امتحان : داوطلب گرامي این سامانه ويژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) …

دریافت فرم خود اظهاري داوطلبان آزمون دکتري سال ۱۳۹۹

دریافت فرم خود اظهاري داوطلبان آزمون دکتري سال ۱۳۹۹

❌ فرم خود اظهاري داوطلبان آزمون دکتري سال ۱۳۹۹ جهت حضور در محل امتحان


داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که مبتلا به بیماری کرونا شده اند باید جهت حضور در محل امتحان فرم خود اظهاری خود را تا فردا ۲۱ تیرماه تکمیل کنند.


♨️ داوطلب گرامي این سامانه ويژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می توانند فرم خود اظهاري را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری نمایند، سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون ایشان را در بيمارستان يا در محل امن مورد تأييد وزارت بهداشت در شهرهاي محل برگزاري آزمون تعيين خواهد نمود و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهند رساندم.

?مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات: از روز ‌جمعه ۲۰ تير ماه تا پایان روز شنبه ۲۱ تيرماه ماه ۱۳۹۹ است

?پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد

به گزارش مشاورگروپ، فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ جهت حضور در محل امتحان در سایت سازمان سنجش فعال شده است.

داوطلبانی که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) می توانند فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون ایشان را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهند رساند.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات از امروز جمعه ۲۰ تیر ماه آغاز می شود و داوطلبان تا پایان روز شنبه ۲۱ تیرماه ماه ۹۹ می توانند نسبت به تکمیل این فرم اقدام کنند. پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

داوطلبان به سه روش «شماره پرونده و کد ملی»، «شماره پرونده و کد پیگیری» و «شماره پرونده و شماره سریال» می توانند این فرم را تکمیل کنند.

آزمون دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ پس از چند بار تغییر زمانی با حضور بیش از ۱۷۰ هزار داوطلب در روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۹۹ برگزار می شود.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دریافت فرم خود اظهاري داوطلبان آزمون دکتري سال ۱۳۹۹ جهت حضور در محل امتحان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. متین

    منتظر جلسه فردا باشید.

    پاسخ
  2. آراد

    زرین آمیزی درباره آن دسته از داوطلبانی که بعد از پایان فرایند خوداظهاری مبتلا به کرونا می شوند، تاکید کرد: این داوطلبان می توانند در زمان توزیع کارت کنکور دکتری به باجه های رفع نقص مراجعه و خوداظهاری کنند.

    پاسخ
  3. یاسر

    بنده علائم کرونا رو کامل دارم و الان قرنطینه ام ولی دکتر نرفتم چون بنده رو تو بیمارستان نگه میدارن، از کجا برگه بفرستم و این عدالت نیست،عین بی عدالتیه، که من با این حالم برم سر جلسه

    پاسخ
  4. امیرحسام

    خوب اگه یکی دوشنبه تستش مثبت شه چی اون وقت؟

    پاسخ
  5. سهیلا

    برای این پیام از سازمان سنجش اومد:
    خانم …………. (…) ؛ پرونده …………
    به اطلاع می رسد کارت شرکت درآزمون دکتری سال ۱۳۹۹ازدوشنبه ۹۹/۴/۲۳ درسایت سازمان قابل دریافت می باشد وآزمون روز پنجشنبه ۹۹/۴/۲۶برگزارخواهدشد. ضمناپیرو اطلاعیه ۹۹/۴/۱۵ فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلابه بیماری کرونا تا ۹۹/۴/۲۲ فعال است.

    پاسخ
  6. فاطمه

    بچه ها پیامک سازمان سنجش رو دیدین؟؟ چرا دارن اینطوری میکنن..برگزاری ازمون تو این موقعیت؟؟؟؟؟؟ چ اصراریه..اوکی ما میایم ولی قبلش وزیر علوم و سازمان سنجش اون تعهد نامه رو امضا کنن ک ب کرونا مبتلا نمیشیم و اگ شدیم باید تو دادگاه جواب گو باشن مام خواهیم امد

    پاسخ
  7. علی

    سنجش بار قبلی هم همین حرفا رو می زد! تصمیم نهایی فردا در ستاد ملی کرونا گرفته میشه

    پاسخ
  8. مهدی

    تیر خلاصی سنجش بر پیکر موافقان تعویق آزمون. دوستان بروید مرور نهایی را انجام دهید.

    پاسخ
  9. لیلا

    این سازمان سنجش هم گیر داده. انگار نیت کرده با اعصاب و روان داوطلب ها بازی کنه. خب بذار فردا که نتیجه نهایی شد بعد اطلاعیه بزن

    پاسخ
  10. بهزاد

    اونایی که کرونا دارند ولی خودشون هم خبر ندارند چی؟؟؟ واقعا اگر میخواید از زیر بار مسولیت فرار کنید این روش عالیه. تبریک میگم به مسولین عزیز.

    پاسخ
  11. عماد

    دوستان به اطلاع می رسدکارت شرکت درآزمون دکتری سال ۱۳۹۹ازدوشنبه ۹۹/۴/۲۳ درسایت سازمان قابل دریافت می باشد وآزمون روز پنجشنبه ۹۹/۴/۲۶برگزارخواهدشد. ضمناپیرو اطلاعیه ۹۹/۴/۱۵ فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلابه بیماری کرونا تا ۹۹/۴/۲۲ فعال است.

    اینم از این. برید جمع بندی کنید. اونایی که دنبال تعویق بودید امیدوارم بخاطر حرف این و اون از درساتون نزده باشید که ضرر کردید.

    پاسخ
  12. فرزانه

    خدا رو شکر. دیگه ازمون قطعی شد ۲۶ تیر

    پاسخ
  13. عارف

    یه حسی بهم می‌گه کنکور برگزار می‌شه و مسئولین فقط دنبال رفع مسئولیتن…وگرنه همه می‌دونیم همه کشورا برنامه‌هاشون رو تغییر دادن…

    پاسخ
  14. پویا

    این همون تمهیدات ویژه شون بود که میگفتن!
    خودت بیا بگو کرونا داری

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی