دانلود اصلاحیه دفترچه دبیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

اصلاحیه های دفترچه آزمون آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه دانلود اصلاحیه دفترچه دبیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود اصلاحیه دفترچه دبیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ یکی از آن مواردی است که آموزش و پرورش در قالب فرصتی دوباره برای ثبت نام متقاضیان قائل است. تمامی اصلاحیه‌ ها از سوی سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org اعمال می‌شود. در این مقاله از مجموعه مشاور گروپ به انتشار اصلاحیه و چگونگی تغییرات دفترچه ثبت نام می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.


زمان اصلاحیه دفترچه دبیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

داوطلبانی که به هر علتی نتوانستند در آزمون سراسری فرهنگیان و یا دبیری رجایی شرکت کنند، از این پس نگران نباشند! آموزش و پرورش برای تامین نیروهای انسانی ماهر، متعهد و مسئولیت پذیر، هر ساله آزمون استخدامی در سراسر کشور برگزار می‌کند. سازمان سنجش موظف است دفترچه ثبت نام را در سایت بارگذاری کند تا علاقمندان به شغل دبیری بتوانند از شرایط و نحوه برگزاری آزمون مطلع شوند. بعد از انتشار دفترچه ثبت نام، اصلاحیه دفترچه دبیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ منتشر می‌شود. داوطلبان می‌توانند تغییراتی در اطلاعات خود اعمال کنند. همچنین با مطالعه اصلاحیه دفترچه دبیری جدید، امکان تجدید نظر در ثبت اطلاعات برای آنان فراهم می‌شود.

 آزمون آموزش و پرورش زیر نظر سازمان سنجش کشور برگزار می‌شود. بنابراین متقاضیان شغل معلمی با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از شرایط و نحوه برگزاری آزمون با خبر می‌گردند.

اصلاحیه های دفترچه آزمون آموزش و پرورش-مشاور گروپ

 اما وزارت آموزش و پرورش برای تمدید ثبت نام اصلاحیه هایی همانند تغییر کد شهرها، افزایش ظرفیت و اضافه کردن برخی رشته‌ها در نظر گرفته است. در دفترچه آزمون استخدامی اطلاعات مهمی نظیر نحوه و شرایط آزمون، زمان‌بندی و مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اعلام نتایج و ظرفیت شهرها درج می‌شود.

سال گذشته زمان انتشار دفترچه ثبت نام و زمان اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اسفند ماه بوده است.

اگر سوالی درباره جزییات مطلب دانلود اصلاحیه دفترچه دبیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.


دانلود اصلاحیه دفترچه دبیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آموزش و پرورش، هر سال آزمون استخدامی معلمی را در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌کند. متقاضیان می‌بایست از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطلع باشند تا پس از انتشار دفترچه راهنمای آزمون، مطابق با کد رشته انتخابی و کد شهر اطلاعات خود را در فرم پر کنند. اما معمولا پس از انتشار دفترچه ثبت نام در سازمان سنجش کشور، دانلود اصلاحیه دفترچه دبیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ به منظور تمدید ثبت نام در آزمون منتشر می‌شود.

داوطلبان می‌توانند با بررسی دوباره اطلاعات و مشخصات اصلاحیه های آموزش و پرورش مثل تغییر کد شهرها، افزایش ظرفیت استان‌ها، اضافه شدن برخی از رشته‌های معلمی، تغییراتی را دفترچه لحاظ کنند. به همین خاطر لازم است که داوطلبان با دقت فراوان اصلاحیه دفترچه دبیری آزمون آموزش و پرورش را مطالعه کنند. نشانی اینترنتی سازمان سنجش کشور sanjesh.org است.

به محض انتشار اصلاحیه های جدید، مطلب به‌روزرسانی می‌شود:


موارد اصلاحیه دفترچه دبیری استخدامی آموزش و پرورش

آموزش و پرورش هر سال پس از انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اصلاحیه دفترچه دبیری استخدامی آموزش و پرورش را در سایت سازمان سنجش sanjesh.org منتشر می‌کند. تغییراتی که در دفترچه اصلاحیه لحاظ می‌شود، ممکن است ظرفیت استان‌ها، سهمیه های ایثارگران و معلولین، امتیازات جدید و ویژه برای دیگر داوطلبان و  تغییر برخی رشته‌های معلمی باشد. بنابراین بهتر است بعد از انتشار اصلاحیه دفترچه، آن را در اولین فرصت مطالعه نمایید.


نمونه اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی آمورش و پرورش ۱۴۰۲:
اصلاحیه امتیازات بومی شهرستانی دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اصلاحیه شغل معلمی در محل‌های موجود در دفترچه  آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اصلاحیه ظرفیت استان‌ها دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اصلاحیه حذف یا اضافه کردن برخی رشته‌های معلمی در دفترچه  آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اصلاحیه سهمیه های آزمون آموزش و پرورش در دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اصلاحیه نحوه و برگزاری آزمون کتبی و آزمون مصاحبه در دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ما در این مقاله به موضوع اصلاحیه دفترچه دبیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ پرداخته‌ایم تا به سوالات شما پاسخی درست و جامع داده باشیم. چنانچه پاسخ سوالات خود را از این مطلب دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ با شماره تماس 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

9099071613


سوالات متداول اصلاحیه های دفترچه آزمون آموزش و پرورش:

✔️دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید می‌شود؟

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش بعد از انتشار به منظور تمدید مجدد، با اصلاحیه های دفترچه آزمون آموزش و پرورش منتشر می‌گردد.

✔️موارد اصلاحیه های دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟

موارد اصلاحیه آزمون آموزش و پرورش، سهمیه ها، امتیازات و ظرفیت شهرها، حذف و اضافه برخی رشته‌ها و غیره است.

✔️آدرس سایت دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟

دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org است.

3.8/5 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود اصلاحیه دفترچه دبیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. فاطمه

    چرا دبیری حسابداری نزاشتن

    پاسخ
  2. فاطمه

    چرا رشته مدیریت خانواده لیسانس نیست اخه؟ رشته ای ک خودش داره تو هنرستان ها تدریس میشه ولی بکارگیری نیرو نداره. پس ما کی و کجا بریم سرکار؟؟، بی زحمت اضافه کنید رشته و تو اصلاحیه ها. باتشکر

    پاسخ
  3. هاشم

    سلام رشته من زیست شناسی عمومی هست آیا کسی هست راهنمایی کنه که میتونم برای ( دبیری علوم تجربی.زیست شناسی) ثبت نام کنم یا نه؟؟

    پاسخ
  4. فاطمه

    رشته تربیت دبیر تربیت بدنی در جدول احراز نیست بعد در جدول انطباق گفته شده این رشته مطابقت داره با تربیت معلم تربیت بدنی که بازهم این رشته در جدول احراز نیست الان ما بایذ چکار کنیم لطفا اضافش کنید ممنون

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی