my medu.ir ثبت نام کتاب

راهنمای ثبت نام کتاب درسی خرید کتاب درسی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه my medu.ir ثبت نام کتاب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام کتاب درسی my medu.ir موضوع اصلی این مقاله است و قصد داریم در این مطلب به لیست قیمت ها و همچنین زمان ثبت نام کتاب درسی my medu.ir بپردازیم. اگر شما هم جزو دانش آموزان مقاطع ابتدایی تا دبیرستان هستید و می خواهید به صورت انفرادی کتاب خود را از سامانه دریافت کنید، و یا جزو مدیران مدارس هستید و می خواهید سفارش ثبت نام کتاب درسی گروهی را برای دانش آموزان خود انجام دهید با ما همراه باشید.

ثبت نام کتاب در سایت مای مدیو

دانش‌آموزانی که هنوز سفارش کتب درسی را ثبت نکرده‌اند، چه کنند؟

دانش‌آموزانی که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام ننموده‌اند، در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (my.gov.ir my.medu.ir , irtextbook.ir) مراجعه و نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام نمایند.

سامانه جدید ثبت نام کتاب درسی my medu.ir است. تا پیش از این کلیه دانش آموزان باید در تاریخ مقرر به irtextbook.irسایت ثبت کتاب درسی مراجعه نموده و ثبت سفارش کتاب درسی را به صورت فردی یا گروهی از طریق مدارس انجام می دادند. اما از سال تحصیلی 1402 – 1403 خرید کتاب درسی از سایت اموزش پرورش ممکن شده است.

همانطور که می دانید سامانه my medu.ir مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش است و قرار بر این است که تمامی امور مربوط به دانش آموزان، فرهنگیان و مدیران مدارس کشور از طریق این سامانه انجام و پیگیری شود. به همین ترتیب یکی از خدمات سایت مای مدیو ثبت سفارش و خرید کتاب درسی می باشد.

عنوان فعالیت مقطع تحصیلی شروع زمان خرید کتاب درسی پایان مهلت خرید کتاب درسی my medu.ir
ثبت سفارش گروهی و انفرادی در سامانه خرید کتاب درسی my medu.ir پایه های تحصیلی آمادگی2 (استثنائی) ، اول2 (استثنائی)، اول3 (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم 1402/2/9 1402/3/26
آمادگی1 (استثنائی)،اول1 (استثنائی)، اول مقدماتی(استثنائی)، پایه اول ابتدایی 1402/4/5 1402/6/10
پایه های تحصیلی هفتم، دهم 1402/4/5 1402/6/10
اصلاح سفارش تمامی دوره های تحصیلی 1402/4/18 1402/6/31
توزیع منطقه به مدرسه تمامی دوره های تحصیلی 1402/6/11 1402/6/31
توزیع مدرسه به دانش‌ آموز تمامی دوره های تحصیلی 1402/6/18 1402/7/1

خرید کتاب درسی از سایت اموزش پرورش

خرید کتاب درسی از سایت اموزش پرورش به دو صورت گروهی و انفرادی انجام می شود. به دلیل الکترونیک بودن فرآیند فروش و توزیع کتاب‌های درسی، کنترل ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌ آموزان از طریق سامانه my.medu.ir یا سایت ثبت نام کتاب درسی www.irtextbook.ir امکان‌پذیر است؛ لذا درخواست ارائه نسخه چاپی (پرینت) برگ سفارش کتاب درسی از دانش‌ آموز یا اولیای دانش‌ آموز ممنوع می‌ باشد.

قیمت کتب درسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نسبت به مشابه خود در سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است!

برای مشاهده لیست قیمت کتاب درسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ کلیک کنید.

ثبت نام کتاب درسی my medu.ir

نحوه ثبت نام کتاب درسی my medu.ir را در این بخش با هم مرور می کنیم. در شرایط زیر می توانید برای ثبت سفارش و خرید کتاب های درسی از تلفن همراه یا تبلت استفاده نمایید:

  • نسخه سیستم عامل تلفن همراه یا تبلت، جدید باشد.
  • قطعی اینترنت در تلفن همراه یا تبلت وجود نداشته باشد.

ابتدا به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir دانش آموز مراجعه کنید و مطابق تصویر زیر در بخش انتخاب نقش، گزینه دانش آموز را انتخاب نمایید.

ورود دانش آموزان به سامانه خرید کتاب درسی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

حالا کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد کنید و با درج کد امنیتی روی گزینه ورود بزنید تا به حساب کاربری مای مدیو خود وارد شوید. دانش آموزان اتباع خارجی عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان اتباع خارجی هم از طریق همین سامانه my . medu.ir امکان پذیر است و کافیست کد فیدا دانش آموزی خود را به همراه تاریخ تولد شمسی در کادرهای مشخص شده وارد کنید.

(کد فراگیر اتباع خارجی که به آن، فیدا کد یا شماره اختصاصی اتباع نیز می‌گویند، کدی 12 رقمی است که جایگزین شماره ملی اتباع خارجی مقیم ایران، می‌گردد و با داشتن آن، می‌توانند، به صورت قانونی، از برخی خدمات و امکانات، بهره مند شوند)

***شماره سریال شناسنامه : شماره سریال شناسنامه عددی شش رقمی است که در تصویر زیر نمونه آن نمایش داده شده است.

مدارک ثبت نام کتاب درسی irtextbook.com

بعد از ورود به پنل کاربری پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مراحل خرید کتاب درسی my medu.ir یکسان است. مطابق تصویر زیر روی گزینه خرید کتب درسی بزنید.

مراحل خرید کتاب درسی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

حالا به حساب کاربری خود در سامانه فروش و توزیع کتاب درسی irtextbook.ir هدایت می شوید و می توانید از منوی سمت راست یا بخش دسترسی سریع، روی گزینه ثبت سفارش بزنید. با تتوجه به اینکه اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و محل تحصیل شما از سامانه سیدا دریافت شده است بنابراین به صورت خودکار نوع بسته آموزشی برای شما ثبت می گردد. در صورت وجود مغایرت در هر بخش از اطلاعات، به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایید و پیگیری های لازم را انجام دهید.

نحوه ثبت نام کتب درسی خرید کتاب درسی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

اگر روی گزینه بسته آموزشی بزنید لیست کتاب های موجود در بسته کتاب خود را به همراه ریز قیمت آنها مشاهده می کنید.  حالا از بخش انتخاب درگاه بانکی یکی از دو گزینه موجود را انتخاب نموده و با کلیک بر روی گزینه سبز رنگ ثبت سفارش و پرداخت به درگاه بانکی منتقل می شوید.

بعد از پرداخت وجه ثبت نام کتاب درسی با استفاده از کارت های متصل به شبکه شتاب، در صورت موفقیت آمیز بودن فرآیند پرداخت و ثبت سفارش کتاب درسی، یک کد رهگیری برای شما صادر می شود که باید حتما آن را یادداشت کرده تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.

خرید کتاب درسی تک جلدی به صورت آزاد و همچنین خرید کتاب درسی برای فارغ التحصیلان هم از طریق همین سامانه خرید کتاب درسی  irtextbook.ir امکان پذیر گشته است. برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید از طریق تماس با شماره تلفن خرید کتاب درسی خود را انجام دهید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

 

پرداخت وجه ثبت نام کتاب درسی خرید کتاب درسی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com راهنمای خرید کتاب درسی my medu.ir

  1. ورود به سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی به my.medu.ir
  2. انتخاب نقش دانش آموز
  3. درج کد ملی دانش آموز به عنوان نام کاربری و شماره سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور
  4. ورود به پنل کاربری مای مدیو
  5. انتخاب گزینه خرید کتب درسی
  6. ورود به سایت irtextbook
  7. کلیک بر روی گزینه ثبت سفارش جدید
  8. جستجوی بسته آموزشی موردنظر (ابتدا دوره، پایه و رشته مورد نظر را انتخاب و سپس دکمه جستجو را کلیک کنید )
  9. پرداخت هزینه و قیمت کتاب های درسی به صورت آنلاین
  10. تکمیل نهایی سفارش خرید کتاب درسی my medu.ir و دریافت کد رهگیری

⚠️توجه داشته باشید که کتاب های درسی سفارش داده شده در مدرسه محل تحصیل دانش آموز تحویل داده می شود. مدرسه محل تحصیل دانش آموز، مدرسه ای است که هنگام ثبت یا اصلاح سفارش مشخص شده است.⚠️

 

ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم نحوه خرید کتاب درسی my medu.ir را به صورت جامع و تصویری بررسی کنیم تا شما عزیزان . اگر شما هم جزو علاقه مندان به تحصیل در این مجموعه مدارس و یا جزو گروه دانش آموزان عزیز این مجتمع آموزشی هستید و درباره نحوه کار با این سامانه سوال دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️مراحل خرید کتاب درسی my medu.ir چیست؟

✔️راهنمای تصویری خرید کتاب درسی my medu.ir در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است. گام به گام همراه با راهنما پیش بروید و ثبت نام کتاب درسی خود را تکمیل نمایید.

✔️زمان خرید کتاب درسی my medu.ir کی آغاز می شود؟

✔️زمان ثبت نام کتاب درسی برای دانش‌ آموزان میان پایه از تاریخ ۹ اردیبهشت از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش آغاز می‌شود و تا ۲۶ خرداد ادامه دارد. فرآیند توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی نیز از ۲۲ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

✔️هزینه خرید کتاب درسی my medu.ir چقدر است؟

✔️فرآیند ثبت نام کتاب درسی my.medu.ir رایگان است و فقط باید هزینه بسته کتاب خود را از طریق درگاه بانکی متصل به irtextbook.ir پرداخت نمایید. برای اطلاع از لیست قیمت کتاب درسی به متن مقاله مشاور گروپ مراجعه کنید.

4.2/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه my medu.ir ثبت نام کتاب

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. حسین

    آیا منظور از خرید کتاب درسی از سایت اموزش پرورش، همان سایت مای مدیو ثبت نام کتاب درسی است؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی