خرید سوالات کنکور 98

خرید سوالات کنکور 98 و فروش سوالات کنکور 98

جهت مشاوره در زمینه خرید سوالات کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خرید سوالات کنکور 98، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای به داوطلبان کنکور سراسری ۱۳۹۸ هشدار داد.

خرید سوالات کنکور 98

به گزارش مشاور گروپ، با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با نزدیک شدن به برگزاری آزمون سراسری در روزهای پنج شنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ تیرماه سال ۱۳۹۸ مشاهده می‌شود برخی از افراد و مؤسسات سودجود و کلاهبردار با انجام تبلیغات در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری (خرید سوالات کنکور 98 و فروش سوالات کنکور 98 ) می‌کنند. از داوطلبان و خانواده‌ها درخواست می‌شود در نهایت هوشیاری و مراقبت از گرفتارشدن در دام این شیادان، هرگونه خبر مشکوک در زمینه خرید سوالات کنکور 98 و فروش سوالات کنکور 98  را از طریق شماره تلفن‌های ۳۶۱۸۲۱۵۲-۰۲۶ و ۳۶۱۸۲۱۵۱-۰۲۶ و آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کنند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: مشاهده شده برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار جهت جلب اعتماد داوطلبان و خانواده‌ها با جعل عنوان و آرم سازمان سنجش آموزش کشور در کانال‌های اطلاع‌رسانی شبکه‌های مجازی اقدام به فعالیت می‌کنند، لذا بدینوسیله به داوطلبان اعلام می‌کنیم این سازمان هیچگونه فعالیتی در کانال‌های اطلاع‌رسانی (تلگرام، اینستاگرام و …) ندارد و داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه‌های صادره می‌توانند از طریق سایت سازمان، نشریه پیک سنجش و یا کانال‌های اطلاع‌رسانی داخلی با آدرس‌های مربوطه اقدام کنند.

خرید سوالات کنکور 98 – دانلود رایگان سوالات کنکور

تمام سوالات کنکور 98 در گروه های آزمایشی علوم تجربی، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان کنکور 98 را در این صفحه دانلود کنید، همانطور که می دانید کنکور سراسری و آزاد ادغام شده است بنابراین سوالات کنکور 98 برای هر دو گروه کنکور سراسری و دانشگاه آزاد است، در ضمن کنکور در سال 98 به طور استثنا در دو گروه سوالات نظام قدیم و نظام جدید طراحی شده است.

 دانلود سوالات کنکور 98 نظام قدیم با پاسخ تشریحی و کلید

دانلود سوالات کنکور 98 نظام جدید با پاسخ تشریحی و کلید

دانلود سوالات کنکور 98 خارج از کشور با پاسخ تشریحی و کلید


در حال حاضر لینک های دانلود غیرفعال است و بعد از برگزاری آزمون لینک های دانلود سوالات کنکور سراسری فعال خواهد شد. برای دریافت رایگان نمونه سوالات کنکور سال های گذشته می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید و سوالات را دریافت کنید.

4/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه خرید سوالات کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی