فروش سوالات کنکور 1400

فروش سوالات کنکور

جهت مشاوره در زمینه فروش سوالات کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا امکان فروش سوالات کنکور 1400 وجود دارد؟ کانال فروش سوالات کنکور 1400 چیست؟ چگونه سوالات کنکور را بخریم؟ آیا امکان خرید سوالات کنکور 1400 وجود دارد؟ با ما همراه باشید.

فروش سوالات کنکور 1400

آیا امکان خرید و فروش سوالات کنکور 1400 وجود دارد؟

عده ای سودجو در فضای مجازی ادعای فروش سوالات کنکور را دارند، عکس هایی که از جلد دفترچه نشان می دهند مربوط به سال های قبل و ساختگی می باشد. گول این افراد را نخورید حتی هزار تومن هم برای این کارها هزینه نکنید. مطمئن باشید امنیت سوالات کنکور بالاست و به فرض محال اگر یک روزی دست یک نفر برسد هم نمیاد در کانال و فضای مجازی جار برند.

همچنین افراد سودجوی دیگری، از موقعیت و رقابت فشرده کنکوری ها سودجویی کرده و اقدام به فروش “سوالات تضمینی کنکور” برای قبولی می کنند. کار این افراد هم نوعی کلاهبرداری است، مجموعه سوالاتی که ارائه می کنند خیلی سطح پایین و معمولی از آزمون های سنوات گذشته موسسات مختلف بوده که گردآوری کردند و ارزش حتی هزار تومن خرج کردن هم ندارند.

برای موفقیت در کنکور به دنبال راه های بی دردسر و راحت نگردید، کنکور هیچ راه میانبری ندارد بجز تلاش مستمر، مطالعه، یادگیری و تست زنی.

خرید و فروش سوالات کنکور 1400

آیا خرید و فروش سوالات کنکور 1400 ممکن است؟

افراد کلاهبردار بعد از ارتباط با مشتریان خود و با جلب اعتماد آنها اقدام به تبلیغ و فروش غیرقانونی برخی سوالات همراه با جواب می‌ کنند که بسیاری از این سوالات مربوط به آزمون‌ های سال‌ های گذشته است.

برخی از این کلاهبرداران با ادعا‌ هایی نظیر ” تضمین قبولی در دانشگاه‌ های عالی” و ” کسب رتبه برتر در کنکور” داوطلبان و خانواده‌ های آنان را اغفال می‌ کنند و پس از دریافت وجوه میلیونی و کلاهبرداری نه تنها هیچ سوالی را ارسال نمی‌ کند بلکه دیگر پاسخگوی تماس‌ های آنان هم نیستند.

ادعا‌ هایی مبنی بر فروش سوالات کنکور و حتی امتحانات نهایی در فضای مجازی کاملا جعلی بوده و دانش آموزان نباید به این آگهی‌ های دروغین اعتنا کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور: سوالات آزمون سراسری در دسترس هیچکس نیست و خرید و فروش سوالات کنکور جز فریب و بازی با احساسات داوطلبان هیچ چیز دیگری ندارد.

کانال فروش سوالات کنکور 1400

متاسفانه در سال گذشته در یکی از دوره ها سوالات کنکور سراسری لو رفته بود که توسط کانال ها فروخته میشد. که با پیگیری سریع اموزش و پرورش و الکترونیکی کردن دریافت سوالات باعث لو نرفتن سوالات شده است. در این مواقع بعضی از کانال ها و پیج ها و سایت ها اقدام به فروش دروغین سوالات کرده و بعد از دریافت وجه، سوالی به کاربر نخواهند داد. بنابراین هیچ کانال و سایتی برای خرید و فروش سوالات کنکور وجود ندارد و همه کلاهبرداری است.

سوالات با امنیت بالا تحویل مسئول حوزه امتحانی خواهد شد و امکان لو رفتن بسیار کم میباشد و دانش اموزان به امید لو رفتن سوالات و خرید آن نباشند. لذا تمام تمرکز و توجه خود را فقط به مطالعه دقیق و حرفه ای منابع معتبر درسی بگذارید و از چنین حاشیه هایی فاصله بگیرید …

فروش آنلاین سوالات کنکور

فردی که مدعی دسترسی و فروش سوالات کنکور سراسری سال 1400 در فضای سایبر بود، شناسایی و دستگیر شد.

۲۰ نفر از افرادی که اقدام به فروش سوالات کنکور در فضای حقیقی و مجازی کرده بودند از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شدند. البته در بررسی‌ هایی که انجام دادیم، مشخص شد که ادعاهای این افراد کذب بوده و موضوع صحت نداشته است.

در هماهنگی با وزارت علوم و سازمان سنجش اقدامات خوبی انجام و تدابیر امنیتی برای انتقال سوا ل‌ها به مخازن اتخاذ شده است. در روز برگزاری کنکور نیز پلیس نسبت به روان سازی ترافیک و مدیریت آمد و شد در اطراف مراکز برگزاری کنکور اقدام خواهد کرد.

مجرمان با ترفند ” اجاره کارت های بانکی سایر افراد و  با استفاده از سیم کارت هایی که به هیچ عنوان به نام آنها نیست ” فرآیند کلاهبرداری خود را انجام می دهند ؛ این در حالی است که در هنگام کشف جرم اشخاصی که به هر دلیلی کارت بانکی و یا سیم کارت خود را در اختیار این مجرمان قرار داده اند نیز مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند و باید پاسخگو این فعل مجرمانه عمدی یا سهوی خود باشند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با تاکید بر اینکه متقاضیان به هیچ عنوان به تبلیغات فریبنده و دروغین فروش سوالات کنکور توجه نکنند؛ از خانواده داوطلبان خواست نظارت بیشتری بر عملکرد سایبری فرزندان خود داشته باشند تا آنها طعمه افراد کلاهبردار نشوند.

ادعای فروش سوالات کنکور سراسری

به پیام‌ های آقای کنکور فروش توجه کنید: «فروش در دو نوبت داریم، یکی پیش فروش هست تا عید با قیمت کمتر و نوبت بعد فروش با قیمت بالاتر رو آغاز می‌کنیم. ظرفیت برای هر رشته محدوده، چون اگه تعداد زیادی باشن که قبولی در رشته خوب باشن یه کم شک برانگیزه، برای همین ظرفیت داریم برای هر رشته…» قیمت‌ های آقای کنکور فروش در پیش فروش اول اسفند تا ۳۰ اسفند: ریاضی ۶ میلیون / انسانی ۵ میلیون / تجربی ۷ میلیون

کنکور فروش برای بعد از عید نوروز هم که از 15 فروردین شروع شده قیمت های دیگری تعیین کرده است:
ریاضی 12 میلیون / انسانی 10 میلیون / تجربی 15 میلیون.

فروش سوالات کنکور تجربی 15 میلیون!!!!!!! :)))))

فروش سوالات کنکور با شگرد بیت‌کوین

بخش جالب تر این ماجرا آن جایی است که عده ای از کلاهبرداران، این مبالغ را نه از طریق شیوه های متداول انتقال پول بلکه با ارز دیجیتال دریافت می کند. طبیعتا در این روش در صورت امکان، پیگیری و رصد این فرد بسیار دشوار است. یکی از مدعیان فروش سوالات کنکور در کانالش نوشته است: «هزینه به صورت کد ووچر یا بیت کوین از شخص گرفته می شه. ما هرسال از همین طریق کار می کنیم. پارسال درگاه بانکی واسط گرفتیم که باعث شده بعضی از دوستان من کمی اذیت بشن. از همین رو تمام واریز ها چه در پیش فروش چه در فروش اصلی بعد عید به همین منوالی که عرض کردم هست.»

محرمیان، معاون فناوری‌ های نوین بانک مرکزی:

  1. استفاده از رمز ارز‌ها برای اقدامات مجرمانه‌ ای مثل فروش سوالات کنکور کاملا محتمل است.
  2. امروزه برای اعمال مجرمانه ای که می‌ خواهند قابل ردیابی نباشد از رمز ارز استفاده می‌کنند.
  3. بحث‌ های نظارتی و مبارزه با پول شویی در دنیا در حال انجام است.
  4. برای کسی که وارد حوزه رمز ارز می‌ شود، هیچ گونه تضمینی برای ارزش پولی که می‌خرد وجود ندارد.
  5. برخی افراد با استفاده از حساب های اجاره ای اقدام به فروش سوالات کنکور کرده اند.

در تلاشیم تا با کمک شرکت های دانش بنیان، هزینه استفاده از این حساب‌ ها را برای افرادی که در این حوزه وارد می‌ شوند، افزایش دهیم.


داوطلبان کنکوری توجه داشته باشند، به هیچ وجه امکان خرید و فروش سوالات کنکور وجود ندارد. افراد کلاهبردار بعد از ارتباط با مشتریان خود و با جلب اعتماد آنها اقدام به تبلیغ و فروش غیرقانونی برخی سوالات همراه با جواب می‌ کنند که بسیاری از این سوالات مربوط به آزمون‌ های سال‌ های گذشته است. هیچ کانال و سایتی برای فروش سوالات آزمون وجود ندارد بنابراین فریب این دسته از افراد سودجو را نخورید!!!!!!


5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه فروش سوالات کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی