جشنواره فیلم فجر fajrfilmfestival.com

معرفی جشنواره فیلم فجر fajrfilmfestival.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی جشنواره فیلم فجر fajrfilmfestival.com می پردازیم. برای اطلاع از تاریخچه، زمان برگزاری و نحوه ثبت نام و خرید بلیط جشنواره بین المللی فیلم فجر با ما همراه باشید.

دانستن این نکته شاید برای شما هم جالب باشد که از سال 61 تا 74 فقط فیلم های تولید داخل کشور در این جشنواره به نمایش در می آمد و از سال 75 به بعد این جشنواره رنگ و بوی جهانی به خود گرفته و در بخش بین الملل به بررسی فیلم‌ هایی از سینمای جهان تاکید دارد.

جشنواره فیلم فجر

جشنواره فیلم فجر مهم ترین رویداد فرهنگی کشور که قدمت آن به پیش از انقلاب 57 باز می گردد اما از سال 61 به بعد در قالب جشنواره فجر به کار خود ادامه داده است تا امروز که شاهد برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بهمن 1401 خواهیم بود. پایگاه رسمی اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم فجر fajrfilmfestival.com است و  برج میلاد و پردیس سینمایی ملت به عنوان خانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر، در این دوره از جشنواره برج میلاد به عنوان خانه جشنواره میزبان بخش بین الملل، بازار فیلم، میهمانان داخلی و خارجی و صاحبان آثار خواهد بود. همچنین اهالی رسانه و منتقدان در پردیس سینمایی ملت (خانه رسانه) به تماشای آثار این دوره از جشنواره فیلم فجر خواهند نشست.

چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ به دبیری مجتبی امینی برگزار خواهد شد. سیمرغ بلورین نام جایزه ویژه این جشنواره است که در بخش‌ های رقابتی جشنواره به شرکت کنندگان برتر مانند سیمرغ بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، بهترین تصویربرداری، بهترین صدابرداری، بهترین طراحی صحنه و …  اهدا می گردد.

در کنار سیمرغ بلورین، دیپلم افتخار و لوح زرین نیز از دیگر جوایز این جشنواره است که به شرکت کنندگان تقدیم می شوند. لازم به ذکر است چند سالی است که بخش‌ هایی مانند فیلم کوتاه، مستند و مسابقه مواد تبلیغاتی و … نیز به مجموعه فیلم های بلند جشنواره فیلم فجر اضافه شده است.

جشنواره فیلم فجر fajrfilmfestival.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

fajrfilmfestival.com

سایت جشنواره فیلم فجر fajrfilmfestival.com است و مهم ترین اطلاعات و اخبار پیرامون این رویداد فرهنگی را می توانید در این سامانه مشاهده کنید. خدمات مختلف این سایت به بخش اخبار، ثبت نام بین الملل، گالری تصاویر و ویدئو، فجرنامه و صدای فجر تقسیم می شود. جهت ورود به سایت جشنواره بین المللی فیلم فجر می توانید از لینک موجود در جدول زیر استفاده کنید.

برای ورود به سایت جشنواره فیلم فجر fajrfilmfestival.com کلیک نمایید.

زمان بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر

به گفته روابط عمومی این جشنواره، زمان بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر برای سینماهای مردمی از 10 بهمن‌ 1401 به‌ صورت رسمی آغاز می گردد. کیفیت مطلوب صدا و تصویر، شرایط سالن نمایش فیلم و دیگر امکانات رفاهی سینما از جمله معیارهایی هستند که در انتخاب سالن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و اسامی سینماهای مردمی حداکثر تا ۴ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

با شروع فرآیند پیش فروش بلیت های سینماهای مردمی چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر مخاطبان می توانند نسبت به انتخاب و تهیه بسته های مورد نظر خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید که فرآیند بلیت فروشی صرفا به صورت آنلاین و از سامانه های معتبر معرفی شده صورت می گیرد.

قیمت بلیت جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱

قیمت بلیت جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ اعلام شد. به گفته محمدرضا فرجی مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر با توجه به تصمیمات گرفته شده، امسال هیچ‌ گونه افزایش قیمتی در خصوص بلیط سینما‌ های مردمی جشنواره فیلم فجر نخواهیم داشت و قیمتی که به صورت روزانه درحال حاضر سینما‌ های عادی ما فیلم به نمایش می‌ گذارند، همان قیمت برای جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است.

بنابراین قیمت بلیط جشنواره چهل و یکم فیلم فجر در سینما‌های جنوب شهر قیمت ۳۵ هزار تومان و سینما‌های مدرن، ممتاز و سینما‌هایی که در شمال تهران واقع شده‌اند به ازاء هر نفر ۴۵ هزار تومان خواهد بود.

قیمت بلیت جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱
سینما‌های جنوب شهر سینما‌های مدرن و سینما‌های شمال تهران
۳۵ هزار تومان ۴۵ هزار تومان

پیش تر زمزمه هایی شکل گرفته بود که به احتمال زیاد تا روز آغاز رسمی جشنواره فیلم فجر یعنی 12 بهمن 1401 از جدول پخش و ترتیب تماشای فیلم‌ ها بی‌ اطلاع خواهند بود! اما به گفته منصور نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، با نهایی شدن تعداد فیلم ها، پیش فروش بلیت را خواهیم داشت و نام فیلم هم درج می‌ شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زمان و نحوه خرید بلیت جشنواره فیلم فجر کلیک کنید.

اسامی فیلم های جشنواره فیلم فجر fajrfilmfestival.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

اسامی فیلم های سودای سیمرغ جشنواره فجر ۱۴۰۱

اسامی فیلم های سودای سیمرغ جشنواره فجر ۱۴۰۱ را به همراه اسامی تهیه کننده و کارگردان، بازیگران و خلاصه فیلم فیلم‌ های چهل و یکمین جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر در این بخش از مقاله اعلام می کنیم تا با توجه به آن ها فیلم موردعلاقه خود را انتخاب و نسبت به خرید بلیت جشنواره فیلم فجر اقدام نمایید.

آن‌ها مرا دوست داشتند

تهیه کننده و کارگردان: محمدرضا رحمانی

بازیگران: امیرحسین آرمان، مهسا اسماعیلی، شهرام قائدی، نسیم ادبی، علی صالحی، هادی تسلیمی، شیلان مدنی، ایرج رحمانی و با هنرمندی امیر جعفری، لیلا بلوکات

خلاصه فیلم: یک زوج بدلیل مریضی کودک خود با چالشی مواجه می‌شوند.

آه سرد

کارگردان: ناهید عزیزی صدیق

تهیه‌کننده: سیدرضا محقق

بازیگران: علی باقری، ایمان صدیق

خلاصه فیلم: فرزند در پی کینه شخصی خود به دنبال انتقام…

اتاقک گلی

کارگردان: محمد عسگری

تهیه‌کننده: داود صبوری

بازیگران: تورج الوند، آناهیتا افشار، فریدون حامدی، تینو صالحی، هادی شیخ الاسلامی

خلاصه فیلم: در مردادماه سال ۱۳۶۷ عاشقانه‌ای میان جنگ رخ می‌دهد و…

استاد

کارگردان: سیدعماد حسینی

تهیه‌کننده: بهروز افخمی

بازیگران: حسن معجونی، هدیه حسینی‌نژاد، سجاد بابایی

خلاصه فیلم: گلنوش حدادی، دختری ۲۴ ساله و دانشجوی رشته معماری است که قصد دارد برای دانشگاهی در اتریش اپلای کند…

بعد از رفتن

کارگردان: رضا نجاتی

تهیه‌کننده: محمود بابایی

بازیگران: صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام، پانته آ پناهی ها، بهرام شاه محمدلو، احترام برومند، روشنک گرامی، یسنا میرطهماسب، خسرو احمدی، حامی ترابی

خلاصه فیلم: آرش بعد از مدت‌ها دوری به زادگاهش باز می‌گردد و به دنبال گمشده‌اش است …

پویانمایی بچه زرنگ

کارگردانان: هادی محمدیان، بهنود نکویی، محمدجواد جنتی

تهیه‌کننده: حامد جعفری

پرونده باز است

کارگردان: کیومرث پوراحمد

تهیه‌کننده: علی قائم مقامی

بازیگران: پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، سام قریبان، مه‌لقا باقری

خلاصه فیلم: فرهاد نوجوان ۱۵ ساله ناخواسته مرتکب قتل می‌ شود…

جنگل پرتقال

کارگردان: آرمان خوانساریان

تهیه‌کننده: رسول صدرعاملی

بازیگران: میرسعید مولویان، سارا بهرامی

خلاصه فیلم: سهراب بهاریان نمایشنامه‌نویس ناموفقی است که به تازگی معلم دبیرستان شده است. دانش آموزان و مدیر مدرسه رضایتی از شیوه برخورد او هنگام آموزش ندارند. او در سفری با تصویری از گذشته خود مواجه می‌ شود…

چرا گریه نمی‌کنی؟

کارگردان: علیرضا معتمدی

تهیه‌کننده: سیدرضا محقق

بازیگران: علیرضا معتمدی، فرشته حسینی، باران کوثری، هانیه توسلی، علی مصفا، مانی حقیقی، لیندا کیانی، نهال دشتی، امیرحسین فتحی

خلاصه فیلم: علیرضا بعد از، از دست دادن برادرش نمی‌تواند گریه کند. دوستانش با راه‌های مختلف از او دعوت می‌کنند که گریه کند.

در آغوش درخت

کارگردان: بابک خواجه پاشا

تهیه‌کنندگان: محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی

بازیگران: جواد قامتی، مارال بنی آدم، روح الله زمانی، رایان لطفی، اهورا لطفی

خلاصه فیلم: “بحران پیچیده زندگی کیمیا و فرید که دوازده سال از ازدواج‌شان می‌گذرد، جهان زیبای فرزندانشان را بهم می‌ریزد. کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند.”

روایت ناتمام سیما

کارگردان: علیرضا صمدی

تهیه‌کننده: مجید رضابالا

بازیگران: حامد کمیلی، آزاده صمدی، غزل شاکری، مهران احمدی، مسعود کرامتی، مریم سعادت

خلاصه فیلم: دکتر آرشِ سیمین زندگی موفقی دارد که خبری در فضای مجازی زندگی او را دستخوش تغییر می‌کند .

سرهنگ ثریا

کارگردان: لیلی عاج

تهیه‌کننده: جلیل شعبانی

بازیگران: ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی، شهروز آقاپور

خلاصه فیلم: این راه با گریه باز نمی‌شه!

سینما متروپل

کارگردان: محمدعلی باشه آهنگر

تهیه‌کننده: سیدحامد حسینی

بازیگران: مجتبی پیرزاده، رضا کیانیان، هومن برق نورد، مهتاب نصیرپور، پریوش نظریه، نوشین مسعودیان، حسین باشه آهنگر، شهاب عسگری، فرید قبادی

خلاصه فیلم: ماجرای راه اندازی سینمای متروکه متروپل آبادان در دل جنگ و حصر شهر.

شماره ۱۰

کارگردان: حمید زرگرنژاد

تهیه‌کننده: ابراهیم اصغری

بازیگران: مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، مهدی زمین پرداز، بهرنگ علوی، احمد کاوری

خلاصه فیلم: مردی در آخرین ماه‌ های جنگ تحمیلی به اسارت نیروهای عراقی در آمده و وارد اردوگاهی مخوف در نزدیکی‌های مرز می‌ شود و…

عطرآلود

کارگردان: هادی مقدم دوست

تهیه کننده: یوسف منصوری

بازیگران: مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی، شهروز ابراهیمی

خلاصه فیلم: “فهم و درک فرصت کوتاه زندگی، علی را که استعداد خوبی در عطرسازی دارد و در آستانه پدر شدن است، با چالش‌های جدیدی مواجه می‌کند؛ او در همین فرصت کوتاه باید تمام کارهای باقی‌مانده‌اش را به سرانجام برساند….”

غریب

کارگردان: محمدحسین لطیفی

تهیه‌کننده: حامد عنقا

بازیگران: بابک حمیدیان، مهران احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان، هژیر سام، حسام محمودی، سامیه لک

خلاصه فیلم: «غریب» شمایلی است از وقایع کردستان در سال های ۵۸ و ۵۹؛ که آغاز مسیری برای تبدیل شهید محمد بروجردی به مسیح کردستان شد.

کت چرمی

کارگردان: حسین میرزا محمدی

تهیه‌کننده : کامران حجازی

بازیگران: جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته‌ آ پناهی‌ ها، ستاره پسیانی، و عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، امین میری، بهزاد خلج، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی

خلاصه فیلم: عیسی فرهمند، کارمند یک سازمان برای بررسی تخلفات مالی یک مرکز مامور می‌ شود…

کاپیتان

کارگردان: محمد حمزه‌ای

تهیه‌کننده : سیدصابر امامی

بازیگران: پژمان بازغی، پانته‌ آ پناهی‌ ها

خلاصه فیلم: در بخش کودکان سرطانى بیمارستان اطفال، دو پسر بچه به نام عیسى و على که رؤیاى فوتبالیست شدن دارند، قصد دارند قبل از آخرین عمل سنگین على، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رویای خود دست یابند.

گُل‌های باواردِه

کارگردان: مهرداد خوشبخت

تهیه‌کننده: سعید سعدی

بازیگران: بانیپال شومون، امیررضا دلاوری، الهام نامی نیک، نادر سلیمانی، یاسین مسعودی

خلاصه فیلم: در سال ۱۳۵۹ همزمان با جنگ تحمیلی، تعدادی از مهندسین پالایشگاه نفت آبادان در تلاش هستند با امکانات و تجهیزاتی که در داخل پالایشگاه است، پالایشگاه‌های دیگر را ترمیم کنند.

وابل

کارگردان: تورج اصلانی

تهیه‌کننده: سپهر سیفی

بازیگران: آزاده زارعی، نوید پورفرج، فرید سجاد حسینی، رامین راستاد

خلاصه فیلم: اهالی یک روستا بعد از سیل، بی‌خانمان شده و در یک ایستگاه متروک قطار به طور موقت زندگی می‌کنند اما اتفاقی، مسیر حوادث را تغییر می‌دهد.

هایپاور

کارگردان : هادی محمدپور

تهیه کنندگان: مهدی عظیمی و اباذر جوکار

بازیگران: اتابک نادری، فرزاد حسنی، علیرام نورایی، سپیده خداوردی، مهرداد ضیایی، مجید پتکی، الناز اسماعیلی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور

خلاصه فیلم: داستان نقش پدافند هوایی ارتش در عملیات والفجر هشت و طرح ابتکاری شهید منصور ستاری.

هفت بهار نارنج

کارگردان: فرشاد گل سفیدی

تهیه‌کننده: محمد کمالی‌پور

بازیگران: علی نصیریان، لادن مستوفی، سارا رسول‌زاده، فرهاد آئیش، هومن حاجی عبداللهی، فرج گل سفیدی، باران سلطانی مقدم، آرشا گل سفیدی

خلاصه فیلم: قصه عشق اساطیری شمس و طلعت…

هوک

کارگردان: حسین ریگی

تهیه‌کننده: علی آشتیانی‌پور

بازیگران: امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علی اوسیوند، علیرضا جعفری، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی‌پور، سبحان رخشانی

خلاصه فیلم: شیروک پسر بچه‌ای که سودای قهرمانی دارد، به توصیه برادرش وارد ورزش بوکس می‌ شود.

یادگار جنوب

کارگردانان: پدرام پورامیری، حسین دوماری

تهیه‌کننده: مجتبی رشوند

بازیگران: وحید رهبانی، الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی باحضور: سحر دولتشاهی و صابر ابر

خلاصه فیلم: باید عبور کرد

پوستر جشنواره فیلم فجر fajrfilmfestival.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

لیست هیات داوران جشنواره بین المللی فیلم فجر ۱۴۰۱

در این بخش از مقاله لیست هیات داوران جشنواره بین المللی فیلم فجر ۱۴۰۱ را به همراه رزومه آن ها خواهیم دید. عدم حضور داور زن در هیات انتخاب جشنواره چهل و یکم مساله ای است که شاید توجه رسانه ها را به خود جلب کند!

حبیب احمدزاده
متولد: ۱۳۴۳/ آبادان
تحصیلات: دکتری پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و کارشناسی سینما دانشگاه هنر
آثار: ساخت فیلم‌های مستند مکی مردی از اربعین، آخرین تیر آرش، موج زنده، بهترین مجسمه دنیا و سینمایی معجزه بناسان (داستان‌های هزار و یک روز) عضو هیئت علمی دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنرسایر: نگارش فیلمنامه‌های سینمایی آنکه دریا می‌رود، گفتگو با سایه (مشترک)، اتوبوس شب (مشترک)، ۵۰ قدم آخر، نگارش کتاب‌های شطرنج با ماشین قیامت، داستان‌های شهر جنگی، کد ۲۴ یا بوف کور چگونه ساخته و پرداخته شد.

دکتر رضا پورحسین
متولد: ۱۳۳۸ تهران
تحصیلات: دکتری تخصصی روانشناسی از دانشگاه تربیت مدرس
آثار: مولف کتاب‌های تصور کودک از خود، روانشناسی خود، کاهش علائم افسردگی با روش شناختی مرور خویشتن، تصور کودکان ایرانی از خدا (به زبان انگلیسی)، نشستنی بر نگاه دیگری، همپای کودک.سایر: مدرس روانشناسی در دانشگاه تهران و روان درمانگر
مسئولیت‌ها: مدیر شبکه‌های تلویزیونی (شبکه چهار سیما، شبکه دو سیما، مستند و آموزش)، قائم‌مقام سیما، مدیر شبکه سراسری رادیو، عضو شورای سیاستگذاری حوزه هنری، عضو هیئت امنای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، عضو هیئت مدیره انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، رئیس ستاد چهره‌های ماندگار، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور، عضو شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، عضو هیئت امنای موسسه پیشکسوتان هنر، عضو شورای عالی فیلم، رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران.


روح الله سهرابی
متولد: ۱۳۵۷/ همدان
تحصیلات: کارشناسی هنرهای نمایشی، کارشناس ارشد علوم سیاسی، دکتری علوم سیاسی
آثار: کارگردانی فیلم سینمایی، خاکستر و ابر، محدوده ابری، سریال آرام می‌گیریم، ترانه آتش،فیلم کوتاه خورشید دوباره میدمد ، نردبان
سایر: نگارش فیلمنامه‌های سینمایی خیال شرجی، بامداد، دروازه ها، قدم های آخر، تشنگی،
تالیف کتاب‌های سوگند سکوت، تگرگ در کویر، وجدان روشنفکر یا تعصب وجدان، تراژدی گوسفندی که ایستاد،خاک، خورشید، خدا، تراژدی اسبی که ایستاد
مسئولیت‌ها: قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش آثار سینمایی


محمدرضا شرف‌الدین
متولد: ۱۳۳۷/ اصفهان
تحصیلات: کارشناسی عکاسی از دانشکده هنرهای زیبا
آثار: تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی باد به دستان، پرنده باز کوچک، آن سه، نوروز، بی‌همتا، فرزند صبح، سه و نیم، دلتنگی‌های عاشقانه
سایر: مدیر جلوه‌های ویژه فیلم‌های سینمایی تشکیلات، کانی مانگا، انسان و اسلحه، کیمیا، دکل، پرواز خاموش، توفان شن، دختری با کفش‌های کتانی، گروگان، قارچ سمی، مزرعه پدری
مسئولیت‌ها: دبیر هفتمین و دهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس

پرویز شیخ‌طادی
متولد: ۱۳۴۰/ آبادان
تحصیلات: کارشناسی بازرگانی
آثار: نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های سینمایی سرزمین پدربزرگ، دفتری از آسمان، پشت پرده مه، سینه سرخ، دایناسور، شکارچی شنبه، روزهای زندگی، امپراطور جهنم، فیلم‌های ویدئویی چتری برای کارگردان، سریال بانوی سردار و آتش در نیستان
سایر: طراح صحنه و لباس فیلم‌های وصل نیکان، برج مینو، سجاده آتش، آژانس شیشه‌ای، روبان قرمز، موج مرده، از کرخه تا راین و دمام

محمدرضا عباسیان
متولد: ۱۳۵۲/ تهران
تحصیلات: کارشناسی ارشد فیلمسازی
آثار: ساخت فیلم‌های مستند میراث موعود، سکوت در تاریکی، چهره‌های مجازی و قانا
سایر: تهیه فیلم‌های مستند از انزلی تا باکو، زائر، افغانستان سرزمین خستهمسئولیت‌ها: مدیرکل رسانه بین‌المللی سیما، مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری، دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، دبیر اولین جشنواره بین‌المللی یاس تهران، عضو هیئت داوران جشنواره‌های فیلم فجر، سینما حقیقت، کوتاه تهران.

محمدحسین نیرومند
متولد: ۱۳۴۱/ مشهد
تحصیلات: کارشناسی طراحی صنعتی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، درجه یک هنریچاپ کتاب: مبانی فرم فیلم، چاپ کتاب کمیک استریپ چهار جلدی قصه‌های جنگ، چاپ کتاب دستورالعمل‎های ایده‎یابی برای فیل آبی، چاپ کتاب مدیریت چشم مخاطب، نگارش مقالات متعدد پیرامون آموزش هنر کاریکاتور، برگزاری ورکشاپ‎های آموزش ایده‎یابی، کاریکاتور و سواد بصری در کشور، تدریس در دانشکده هنرهای زیبا و صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دانشگاه سوره
مسئولیت‌ها: سردبیر و مدیر مسئول کیهان کاریکاتور، مدیر گروه جوان و طرح و برنامه شبکه دو سیما، سرپرست دفتر طنز مرکز هنرهای تجسمی و معاونت سینمایی حوزه هنری، مدیر عامل انجمن سینمایی دفاع مقدس، دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو شورای پروانه نمایش.

سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر

لیست سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر به تفکیک سینماها در استان تهران اعلام شده است. بدین ترتیب ۲۳ مرکز سینمایی در شهر تهران و ۵ مرکز سینما در شهرهای تابعه استان تهران به عنوان سینماهای چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر انتخاب شدند.

لیست سینماهای جشنواره فیلم فجر تهران
شهر تهران شهرستان های تهران
  • پردیس سینمایی آزادی
  • پردیس سینمایی نارسیس
  • پردیس سینمایی هدیش مال
  • پردیس سینمایی هروی مال
  • پردیس سینمایی شمیران سنتر
  • پردیس سینمایی کیان
  • پردیس سینمایی کوروش
  • پردیس سینمایی اطلس مال
  • پردیس سینمایی گالریا
  • پردیس سینمایی تیراژه ۲
  • پردیس سینمایی مگامال
  • پردیس سینمایی ایران مال
  • پردیس سینمایی زندگی
  • پردیس سینمایی راگا
  • پردیس سینمایی شهرک
  • پردیس سینمایی صبا مال
  • استقلال
  • تماشا
  • جوان
  • فرهنگ
  • موزه سینما
  • مهرشاهد
  • فرهنگسرای ارسباران
  • پردیس سینمایی پرندمال
  • فجر اسلامشهر
  • نسیم شهر
  • هنر پیشوا ورامین
  • سینما شهر قرچک


فرجی با اشاره به افتتاح پردیس های جدید گفت: امسال نیز پردیس های سینمایی اطلس مال واقع در منطقه یک تهران، پردیس سینمایی شهرک قرچک ورامین و پردیس سینمایی پرندمال همزمان با چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به بهره برداری خواهند رسید.
دو مجموعه سینمایی نیز جز رزرو کمیته نمایش قرار گرفته است که در صورت آماده شدن و تایید نهایی به سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره فیلم فجر اضافه خواهد شد.

جدول اکران جشنواره فیلم فجر

بسیاری از مخاطبان می خواهند با اطلاع از جدول اکران جشنواره فیلم فجر و مشاهده سانس های مختلف، نسبت به خرید بلیت جشنواره فیلم فجر اقدام نمایند. به همین دلیل ما در این بخش از مقاله، جدول اکران سینماهای مردمی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را در قالب فایل pdf خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.

لطفا برای دریافت جدول اکران سینمای مردمی جشنواره فیلم فجر 1401 کلیک کنید

از امروز 18 بهمن 1401 فروش بلیت استانی جشنواره فجر شروع شده و بدین ترتیب جشنواره فجر در سایر استان ها کار خود را آغاز می کند. به همین دلیل جدول اکران سینماهای مردمی در سراسر کشور از جمله استان های ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب کرمان، بوشهر، سمنان، مرکزی، مازندران، منطقه آزاد کیش، اردبیل، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، چهارمحال بختیاری، زنجان و …. در ادامه ارائه گردیده است.

همانطور که می دانید همزمان با آغاز فروش بلیت در 41 استان کشور جدول نمایش فیلم های جشنواره به شرح زیر منتشر شد. 

لطفا برای دریافت جدول اکران سینماهای استان ها جشنواره فیلم فجر 1401 کلیک نمایید.


جشنواره فیلم فجر fajrfilmfestival.com  موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ بود. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید. همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️هزینه بلیت جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ چقدره؟

✔️هنوز هزینه بلیط جشنواره بین المللی فیلم فجر در fajrfilmfestival.com اعلام نشده اما به محض انتشار مبلغ در این مقاله قرار داده میشه پس مقاله رو بخونین

✔️سایت خرید بلیط جشنواره فیلم فجر 1401 چیه؟

✔️کلیه سینما دوستان برای خرید بلیط باید از سایت fajrfilmfestival.com اقدام کنن. اطلاعات بیشتر رو در مقاله مطالعه کنید.

✔️مهلت خرید بلیت جشنواره فیلم فجر تا چه زمانی اعلام شده؟

✔️زمان پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر از 8 بهمن شروع میشه. در صورت انتشار اطلاعیه درباره مهلت خرید بلیط اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مقاله مشاور گروپ صورت خواهد گرفت.


5/5 - (3 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی