جشنواره الگوهای برتر تدریس | gam2nazari.ir

جشنواره الگوهای برتر تدریس - مشاور گروپ

جهت مشاوره در زمینه جشنواره الگوهای برتر تدریس | gam2nazari.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جشنواره الگوهای تدریس برتر، از سری جشنواره هایی با رویکرد آموزشی است که برای هجده دوره در کشور برگزار شده است. در سال 1402 نیز بستر برای برگزاری جشنواره برتر تدریس فراهم شده و شیوه نامه ایی از سوی برگزار کنندگان در اختیار علاقه مندان به شرکت در این جشنواره قرار گرفته است. ناگفته نماند که این جشنواره تنها مخصوص معلمان دوره متوسطه دوم می باشد. ثبت نام جشنواره الگوی های تدریس برتر از طریق سامانه الگوهای برتر تدریس gam2nazari.ir انجام خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی اهداف، و شرایط و نحوه ثبت نام در نوزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس، بپردازیم برای دریافت پاسخ تمامی سوالات خود در این زمینه با ما همراه باشید. مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

جشنواره الگوهای برتر تدریس چیست؟

همه ساله جشنواره های زیادی با رویکرد آموزشی در کشور برگزار می شود که یکی از آنها جشنواره الگوهای برتر تدریس است. از اهداف برگزاری جشنواره الگوهای تدریس برتر، می توان به بهبود کیفیت و عملکرد آموزشی و همچنین ایجاد فضای پردازش ایده های خلاقانه برای تقویت پویش های مدرسه ای و افزایش نقش مدیریت مدارس در آموزش، اشاره کرد.

اهداف جشنواره الگو های برتر تدریس، در جدول زیر قید شده است.

اهداف جشنواره الگوهای برتر تدریس
تقویت پویش های مدرسه ای و هم افزایی و افزایش نقش مدیریت مدارس در اجرای جشنواره
توسعه زمینه پژوهشگری و اقدام پژوهی و افزایش توانمندی های حرفه ای دبیران به شکل فردی و گروهی
انتقال تجارب و دستاوردهای علمی و عملیدر مدارس و میان دبیران
توسعه روش های فعال، گروهی و خلاق برای اصلاح و به روز آوری شیوه های تدریس در قالب گروه های مدرسه ای دبیران
بهبود عملکرد آموزشی و تدریس معلمان درکلاس درس و ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری در مدرسه
کاربردی ساختن جدید ترین نظریه های یادگیری
بهبود کیفیت تدریس از طریق استفاده هوشمندانه ازفناوری های نوین در فرآیند یاد دهییادگیری در مدارس

جشنواره الگوهای برتر تدریس، در دو فاز تدریس حضوری و غیر حضوری برگزار می شود که فاز دوم جشنواره، دارای 4 محور برای انتخاب موضوح و شرکت در جشنواره برای داوطلبین عزیز می باشد.

مطابق شیوه نامه ابلاغ شده برای برگزاری نوزدهمین جشنواره الگو های برتر تدریس، شرکت کنندگان می توانند در یکی از این دو بخش اجرایی و در محور انتخابی خود شرکت نمایند. شرایط شرکت در هر کدام از محور های بخش غیر حضوری به طور ویژه در آن قسمت ذکر شده است.

gam2nazari.ir

gam2nazari.ir ، آدرس سامانه الگوهای برتر تدریس است که توسط آن می توانید ثبت نام جشنواره الگوهای برتر تدریس را انجام دهید. برای ورود به gam2nazari.ir لازم است تا نام کاربری و رمز عبور خود را در دست داشته باشید.

با توجه به پیشرفت رو افزونی که در جهان شاهد هستیم، قطعا باید رویکرد های آموزشی شامل ابعاد مختلف باشند تا بتوان هم قدم با سیر تکامل و پیشرفت، جلو رفت. هر روش و شیوه ی آموزشی، به خودی خود، می تواند نیاز های مختلفی را برآورده کند. جشنواره الگو های تدریس برتر، با همین رویکرد برگزار می شود.

برای ورود به سامانه الگوهای برتر تدریس gam2nazari.ir برای ثبت نام جشنواره تدریس برتر، اینجا کلیک کنید.

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص جشنواره الگو های تدریس دارید همین حالا با ما به شماره 9099071613 تماس بگیرید تا راهنمای های لازم را در این خصوص در اختیارتان بگذاریم. مشاور گروپ در خدمت شما

ثبت نام جشنواره الگوهای برتر تدریس

علاقه مندان به شرکت در جشنواره برتر تدریس باید در زمان مقرر شده نسبت به انجام ثبت نام خود در سامانه ثبت نام جشنواره الگوهای برتر تدریس، اقدام کنند. ثبت نام جشنواره الگوهای برتر تدریس، از طریق سامانه الگوهای برتر تدریس http://gam2nazari.ir ، انجام می شود.

برای ثبت نام نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر، کلیک کنید.

مراحل ثبت نام نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر، به شرح زیر است.

  1. از طریق لینک بالا  (gam2nazari ir) مستقیما وارد صفحه ثبت نام نوزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس شوید؛ یا وارد سامانه gam2nazari.ir ، شوید و سپس بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

    ثبت نام جشنواره الگوهای برتر تدریس
  2. در بالای صفحه ی سایت جشنواره الگوهای برتر تدریس gam2nazari ir، کد ملی خود را وارد نمایید و یک رمز به دلخواه ثبت کنید و در کادر سمت چپ مجدد همان رمز را وارد نمایید.
  3. از منو های سمت راست گزینه‌ هایی که مورد نظر هست را انتخاب کنید حتما علامت ✅ در کنار آن زده شود.
  4. سپس بر روی دکمه پایین صفحه تایید و ادامه کلیک کنید.

    ثبت نام جشنواره الگوهای برتر تدریس
  5. در این بخش، در کادر بالا محورهایی که در مرحله قبل انتخاب نمودید قابل مشاهده است.
  6.  موارد خواسته شده را به صورت کامل تکمیل نمایید. در بخش استان حتما باید استان خود را انتخاب نمایید.
  7. سپس بر روی دکمه تثبیت اطلاعات کلیک نمایید.

ثبت نام جشنواره الگوهای برتر تدریس

بعد از اتمام مراحل فوق می‌توانید از صفحه اصلی سایت gam2nazari.ir و از طریق گزینه ورود، وارد پنل شخصی خود شوید.

نکته: حتی‌ الامکان از لپ‌ تاپ یا سیستم برای ثبت اطلاعات در سامانه gam2nazari.ir استفاده نمایید.

حجم عکس برای بارگزاری در سایت جشنواره الگوهای برتر تدریس gam2nazari ir، حداکثر ۵۰ کیلو بایت باشد.

شرایط ثبت نام جشنواره الگو های برتر تدریس

همانطور که پیشتر اشاره شد، نوزدهمین جشنواره الگو های تدریس برتر، در دو بخش تدریس حضوری و غیر حضوری برگزار می شود که بخش دوم دارای چهار محور برای انتخاب شرکت کنندگان عزیز است. در جدول زیر اطلاعات برگزاری نوزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس که ثبت نام آن در سامانه الگوهای برتر تدریس gam2nazari.ir انجام می شود، ذکر شده است.

برگزاری نوزدهمین جشنواره تدریس برتر
 بخش اول تدریس حضوری شامل 5 مرحله
بخش دوم غیر حضوری  محور اول تدریس غیر حضوری
 محور دوم طراحی موقعیت های یادگیری ریاضی برای مفاهیم کتاب ریاضی  2رشته تجربی ارسال از طریق سایت جشنواره الگوهای برتر تدریس gam2nazari.ir
 محور سوم تحلیل محتوای کتاب های درسی
 محور چهارم تولید رسانه

با توجه به جدول بالا شرایط شرکت در هر کدام از گروه های مورد نظر شرکت کنندگان عزیز، دارای شرایط خاصی است که در شیوه نامه برگزاری جشنواره الگوهای تدریس برتر، به طور کامل و دقیق ذکر شده است.

برای مثال شرایط شرکت در بخش اول جشنواره برتر تدریس تحت عنوان تدریس حضوری، به شرح زیر است:

دبیرانی که در سال تحصیلی1402 1401 در مدارس دوره دوم متوسطه اشتغال و ابلاغ تدریس دروس فیزیک، آمادگی دفاعی، علوم اجتماعی و تفکر و سواد رسانه ای دارند می توانند؛ با تشکیل تیم های مدرسه ای و با تایید مدیر و شورای معلمان مدرسه در این محور از جشنواره برتر تدریس شرکت نمایند.

شما عزیزان برای مطالعه شرایط دقیق شرکت در بخش های مختلف جشنواره الگوهای تدریس برتر، می توانید از طریق لینک زیر شیوه نامه برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس gam2nazari ir را دریافت کنید:

ما در مرکز مشاور گروپ، همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص جشنواره الگوهای تدریس، خواهیم بود. کافی است با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام جشنواره الگوهای تدریس برتر

داوطلبین عزیز برای شرکت در جشنواره الگوهای برتر تدریس، می بایست در زمان مقرر شده به سامانه ثبت نام مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند. زمان ثبت نام جشنواره الگوهای تدریس برتر تا ۲۸ فروردین 1402 می باشد. معلمان عزیزی که قصد شرکت در جشنواره الگوهای برتر تدریس را دارند می توانند تا پایان روز 28 ام فروردین به سامانه gam2nazari.ir، مراجعه نمایند.

در جشنواره الگوهای تدریس برتر تلاش می شود تا به مسئله آموزش و تدریس، از چشم انداز های متفاوتی نگاه شود تا بتوان نقات قوت و ضعف آموزش را شناسایی کرده و در صورت امکان، با افزودن شیوه ها و ایده های جدید مسیر آن را هموارتر ساخت.

مهلت ثبت نام جشنواره الگوهای تدریس تا 28 فروردین 1402 می باشد. ثبت نام از طریق سامانه الگوهای برتر تدریس gam2nazari.ir انجام خواهد شد.

 

ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم مهم ترین اطلاعات لازم پیرامون ثبت نام نوزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس در سامانه الگوهای برتر تدریس gam2nazari.ir را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

اگر همچنان سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده و نیازمند دریافت راهنمایی بیشتر و متناسب با شرایط اختصاصی خود هستید، می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، این جشنواره برای معلمین دوره متوسطه طراحی شده است. در انتها شما را دعوت به مطالعه مقاله جشنواره تابا می کنیم که به نوعی جشنواره الگوهای تدریس برتر ابتدایی به حساب می آید و برای معلمین دوره ابتدایی برگزار می شود.

نوزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس - مشاورگروپ

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول جشنواره الگوهای برتر تدریس gam2nazari.ir

✔️ جشنواره الگوهای تدریس برتر چیست؟

همه ساله جشنواره های زیادی با رویکرد آموزشی در کشور برگزار می شود که یکی از آنها جشنواره الگوهای تدریس برتر است. این جشنواره تا به حال برای هجده دوره برگزار شده است. از اهداف برگزاری جشنواره الگوهای تدریس برتر، می توان به بهبود کیفیت و عملکرد آموزشی و همچنین ایجاد فضای پردازش ایده های خلاقانه برای تقویت پویش های مدرسه ای و  افزایش نقش مدیریت مدارس در آموزش، اشاره کرد.

✔️ شرایط ثبت نام جشنواره الگوهای تدریس ، چیست؟

شرایط ثبت نام جشنواره الگوهای تدریس، به طور کامل در مقاله ذکر شده است.

✔️ مهلت ثبت نام جشنواره الگوهای برتر تدریس، چه قدر است؟

مهلت ثبت نام جشنواره الگوهای تدریس تا 28 فروردین 1402 است. سایت ثبت نام جشنواره الگو های برتر تدریس، gam2nazari.ir می باشد.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه جشنواره الگوهای برتر تدریس | gam2nazari.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ربابه رشکین

    با سلام نتایج جشنواره الگوهای برتر تدریس زبان انگلیسی کی اعلام خواهد شد

    پاسخ
  2. مهناز

    با سلام و احترام
    گزینه حذف فایل آپلود شده غیر فعال هست
    در فرصتی که برا روز 16و17خرداد داده شد برای ویرایش
    نتونستیم ویرایش کنیم

    پاسخ
  3. نگار علی پور

    با سلام و وقت بخیر خدمت دست اندکاران بزرگوار.
    ممنون میشم سوال زیر رو پاسخ بدین.
    بنده کلیپ ریاضی وامار را بارگزاری کرده بودم اما ناقص بود و قصد ویرایش فایل را داشتم و روز سه شنبه ۱۶خرداد که فرصت بارگزاری مجدد فراهم شد خواستم حذف کنم و مجدد فایل کامل را بارگزاری کنم که متاسفانه امکان پذیر نبود. احبارا فایل مربوط به تهیه کلیپ را ایکون مربوط به تعیین موقعیت های یادگیری ریاضی ۲ بارگزاری کردم. اما داوری اولیه تهیه کلیپ را استان انجام می دهند. آیا داوران استانی دسترسی به فایل های بارگزاری شده در قسمت تعیین موقعیت های یادگیری ریاضی ۲ را دارند، چون در غیر اینصورت فایل ناقص بنده مورد داوری قرار خواهد گرفت؟؟

    پاسخ
  4. نوریان

    با عرض سلام و ادب چرا سامانه امکان ویرایش را غیر فعال کرده با من تماس گرفتن فایل بارگذاری شده باز نمیشه سامانه هم گزینه حذف را غیر فعال کرده و من نمی توانم ویرایش کنم

    پاسخ
  5. نوریان

    با عرض سلام و ادب چرا قسمت ویرایش آثار را غیر فعال کردن با من تماس گرفتند که فایل بارگذاری شده باز نمیشه سامانه هم گرینه حذف را غیر فعال کرده من نمی توانم دوباره بارگذاری کنم

    پاسخ
  6. نوریان

    با عرض سلام و ادب چرا قسمت ویرایش آثار غیر فعال است با من تماس گرفتن فایل بارگذاری شده باز نمیشه سامانه هم حذف را غیر فعال کرده نمیتونم دوباره بارگذاری کنم

    پاسخ
  7. مهسا

    سلام برا جشنواره تدریس ابلاغ سال قبل قبوله؟

    پاسخ
  8. فاطمه امامقلی وند

    با سلام سامانه امکان ارسال را نمی دهد یا می گوید کاربری به این نام وجود ندارد و یا رمز عبور را اشکال می گیرد و فراموشی رمز عبور را می زنم نمیاد بعدش هم میگه سه بار تلاش کردی دیگه نمیشه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی