ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 ( شرایط + مدارک لازم ثبت نام )

ثبت نام دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 ( شرایط + مدارک لازم ثبت نام )

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه پیام نور هر ساله به صورت با کنکور و بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی) دانشجو می پذیرد. نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 – 1403 در ادامه مقاله بیان شده است. داوطلبان برای ثبت نام رشته های با آزمون باید مراحل ثبت نام خود را از طریق کنکور سراسری انجام دهند. ثبت نام رشته های بدون آزمون در دو مرحله مهر و بهمن ماه صورت می پذیرد.

در ادامه مقاله اطلاعاتی در رابطه با شرایط ثبت نام پیام نور، زمان ثبت نام ، نحوه ثبت نام پیام نور و شهریه دانشگاه پیام نور در اختیار شما قرار داده ایم.

آخرین خبر در مورد ثبت نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ ( با کنکور و بدون کنکور )

با توجه به منتشر شدن دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند می توانند انتخاب رشته دانشگاه پیام نور را انجام دهند.لازم به ذکر است که داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام نکرده اند، می توانند از روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳۱ تا ۱۴۰۲/۶/۴ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته، در رشته های که پذیرش آن ها بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است اقدام نمایند. دانشگاه پیام نور نیز جز دانشگاه هایی می باشد که می توانید ثبت نام کنید.

ثبت نام پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به طور کلی در دو حالت صورت خواهد گرفت. پذیرش در دانشگاه پیام نور به دو صورت با آزمون و  بدون آزمون انجام می شود. ثبت نام بدون کنور دانشگاه پیام نور،‌ نیز در  هر دو ترم انجام خواهد شد و متقاضیان پذیرش در این دانشگاه، در دو بازه ی مهر و بهمن، امکان ثبت نام خواهند داشت.

در صورتیکه هر گونه سوالی درباره ثبت نام دانشگاه پیام نور دارید،‌ می توانید با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ‌آماده ند تا به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند.

نحوه ثبت نام پیام نور 1402 – 1403

دانشگاه پیام نور به صورت با آزمون و بدون آزمون در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری ظرفیت پذیرش دانشجو دارد. لازم به ذکر است، دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته ظرفیت پذیرش دانشجو دارد. دانشگاه پیام نور در مقاطع کاردانی دانشجو نمی پذیرد. داوطلبان برای تحصیل در رشته های پیام نور باید در زمان مقرر مراحل زیر را برای ثبت نام خود انجام دهند. نحوه ثبت نام پیام نور 1402 – 1403 در ادامه مقاله ارائه شده است:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام
  • تهیه مدارک و اطلاعات فردی و تحصیلی برای ثبت نام
  • پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی
  • تکمیل فرم ثبت نام
  • دریافت کد پیگیری ثبت نام

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور  شامل زمان ثبت نام با کنکور و بدون کنکور می شود که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور با کنکور

طبق اعلام سازمان سنجش، ثبت نام دانشگاه پیام نور به صورت با آزمون و براساس نتایج آزمون سراسری، در تاریخ 17 تا 22 مرداد 1402 انجام گرفته است. مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور با کنکور که همان زمان انتخاب رشته می باشد، در یک نوبت و تا 24 مردا ماه 1402 تمدید شد.

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور با توجه به نحوه پذیرش در مهر و بهمن خواهد بود. پذیرش داوطلبان در دانشگاه پیام نور به‌صورت بدون کنکور هم در مهرماه و هم در بهمن‌ ماه انجام‌ شده و ورودی‌ های مهر می‌ بایست در شهریور ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پس از مشاهده لیست رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه پیام نور، رشته های خود را به ترتیب اولویت و علاقه وارد نمایند.

عنوان تاریخ
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ( مهر ماه) 1402/5/18 تا 1402/5/24
اعلام اسامی پذیرفته شدگان هفته آخر شهریور 1402
ثبت نام نهایی در دانشگاه پذیرفته شده هفته اول مهرماه 1402

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

تمدید زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ (براساس سوابق تحصیلی)، در شهریور ماه صورت گرفته است. تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه دولتی، تا تاریخ 1402/6/6 توسط سازمان سنجش اعلام شده است.

در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، در بهمن ماه هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. اما طبق روال سال های گذشته انتظار می رود، زمان ثبت نام در آذر ماه اعلام شود. به محض اعلام زمان ثبت نام دانشگاه دولتی، بر اساس سوابق تحصیلی در بهمن ماه، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور

در این قسمت دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور، را برای پذیرش با کنکور و بدون کنکور را، برای شما عزیزان قرار داده ایم.

دفترچه ثبت نام با کنکور دانشگاه پیام نور، را در جدول زیر برای شما عزیزان قرار داده ایم

دانلود دفترچه ثبت نام با کنکور پیام نور 1402

لینک دانلود فعال می گردد

دانلود دفترچه ثبت نام با کنکور پیام نور 1401

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، شامل اطلاعات و جزئیات مربوط به ثبت نام و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه دولتی، می باشد.

برای دانلود و دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، که از سوی سازمان سنجش، منتشر شده است. می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور
دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور(پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) 1401 – 1402

سایت ثبت نام پیام نور

سایت ثبت نام پیام نور، سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org خواهد بود که داوطلبان در زمان مقرر باید برای ثبت نام و مشاهده نتایج و باید به این سامانه مراجعه کنند. سایت سنجش تمامی اطلاعات و اخبار موثق مربوط به ثبت نام بدون کنکور سراسری را اعلام می کند و داوطلبان برای دستیابی به آخرین اطلاعات موثق و دقیق مربوط به کنکور 1402 می توانند به این سامانه مراجعه کنند.

سایت سازمان سنجش sanjesh.org ، وابسته به سازمان سنجش و تحت نظارت آن است. این سایت دارای بخش های مختلفی است که هرکدام مربوط به آزمون های خاص می باشد. سایت سازمان سنجش، به منظور بهبود کیفیت خدمات رسانی به داوطلبین آزمون های معتبر و مختلف کشور، راه اندازی شده و مشغول به کار است. سایت

شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور

افرادی که متقاضی ثبت نام در رشته های پیام نور می باشند، باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی باشند. در ادامه مقاله شرایط عمومی و شرایط اختصاصی لازم برای رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه پیام نور ارائه شده است. شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور به شرح زیر است:

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه پیام نور

  1. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده
  2. نداشتن سابقه عضویت در گروه ها یا سازمان های غیرقانونی
  3. عدم اعتیاد
  4. دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت برای داوطلبان آقا

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه پیام نور (با آزمون)

  • دارا بودن مدرک 4 ساله نظام قدیم یا مدرک سه ساله نظام جدید یا مدرک دوره پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )
  • دانشجویان دوره های غیر روزانه پس از پذیرش در رشته مورد نظر، می توانند اقدامات لازم را برای انصراف از محل تحصیل قبلی انجام دهند.

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه پیام نور (بدون آزمون)

  • داوطلبانی که دارای مدرک فنی و حرفه ای یا کاردانش دروه نظام قدیم می باشند و مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی ندارند، شرایط ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور را ندارند.
  • دارا بودن مدرک 4 ساله نظام قدیم یا مدرک سه ساله نظام جدید یا مدرک دوره پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )
  • داوطلبانی که دارای مدرک فنی و حرفه ای یا کاردانش نظام جدید می باشند، باید معدل کل دیپلم خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

شهریه دانشگاه پیام نور 1402 – 1403

دانشگاه های پیام نور از جمله دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که داوطلبان موظف به پرداخت شهریه تعیین شده برای هر نیمسال تحصیلی می باشند. شهریه دانشگاه پیام نور شامل شهریه ثابت و متغیر می باشد که با توجه به تعداد واحد های درسی، دروس تئوری و عملی و … متفاوت می باشد. میزان شهریه دانشگاه مذکور در مقطع کارشناسی برای هر ترم تحصیلی 1 تا 2.5 میلیون تومان و در مقطع کارشناسی ارشد 3.5 تا 4 میلیون تومان تخمین زده شده است.

شهریه دانشگاه پیام نور، در مقاطع مختلف متفاوت است. دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور، نسبت به کارشناسی ارشد و دکتری شهریه کمتری پرداخت را پرداخت می کنند ضمن اینکه در کل شهریه دانشگاه پیام نور، نسبت به سایر دانشگاه های شهریه پرداز کمتر است.

بیشتر بخوانید: شهریه دانشگاه پیام نور 1402 – 1403

 

در این مقاله در رابطه با نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور و میزان شهریه آن، اطلاعاتی در اختیار شما قرار داده شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با رشته های بدون کنکور و با آزمون دانشگاه پیام نور می توانید اطلاعات لازم را از کارشناسان مجرب مشاور گروپ دریافت نمایید.

ثبت نام پیام نور

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402

❓زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور،‌کی هست؟

✔️ زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور با کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در این مقاله ذکر شده است.

❓شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 ، چیست؟

✔️ شرایط ثبت نام پیام نور را در مقاله به طور کامل توضیح داده ایم .

❓دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور، را از کجا باید دریافت کنیم؟

✔️ دفترچه ثبت نام پیام نور در مقاله قرار داده شده است. برای دریافت آن می توانید به مقاله مراجعه کنید.

4/5 - (28 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 ( شرایط + مدارک لازم ثبت نام )

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. علی

    سلام ایا میشه در دو دانشگاه ثبت نام کرد دانشگاه آزاد و پیام نور؟؟چون من سال ۹۰ ازاد انصراف دادم گفتم الان با تطبیقی برم پیام نور الان گفتن باید ثبت نام کنی تا معلوم شه چقدر تطبیقی مخوری

    پاسخ
  2. علی شیخ زاده

    سلام علیکم” خداقوت،
    احتراما”
    1) آیا هرداوطلب همزمان دردو رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، می تواند ثبت نام و تحصیل کند ؟ به چه طریقی می شود؟
    2) اگر داوطلب در دانشگاه پیام نور بدون کنکورخارج از استان پذیرفته شد، آیا جهت ثبت نام می تواند مدارک ثبت نام را به دانشگاه محل تولد و یا زندگی خویش_به علت بعد مسافت _ تحویل داد تا دانشگاه محل تولد کارهای ثبت نام را انجام دهد؟
    3)اگر داوطلب در دانشگاه پیام نور بدون کنکورخارج از استان پذیرفته شد، آیا کلیه امتحانات را می تواند در دانشگاه محل زندگی خویش انجام داد؟
    من الله توفیق

    پاسخ
  3. ارش

    سلام وقت بخیر
    من دیپلم نظام قدیم کامپیوتر دارم سال 97
    اگر دیپلم مجدد نظام جدید علوم انسانی بگیرم میتونم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شرکت کنم لطفا راهنماهی کنید خیلی برام مهمه ایا فقط با دیپلم مجدد نظام جدید میتونم کاری کنم برم پیام نور؟

    پاسخ
  4. حسین

    سلام من بعد از ثبت نام اینترنتی و بارگذاری تمام مدارک و واریز هزینه ها برای ثبت نام حضوری رفتم که گفتن دیپلم نظام قدیمه ویکسال پیش دانشگاهی نداری نمیشد تو بررسی اولیه و اینترنتی اینو مطرح کنن من الان دانشگاهی نمیتونم ثبت نام کنم مهلت تموم شده

    پاسخ
  5. nasir ahmad

    من از افغانستان پیام گذاشتم چیگونه ثبت نام کنم

    پاسخ
  6. امیر

    سلام ثبت نهایی انجام نمیشه لطف کنید یه را بگذارید جلوی پای این همه متقاضی که نمیتونن ثبت نام کنن

    پاسخ
  7. حسین

    سلام من دانشجوی جدیدالورود هستم میخواستم بدونم کلاس و امتحانات مجازی کجاس چجوریه و از کجا باید تو این کلاسا و امتحانات مجازی شرکت کنم سامانه یا برنامه یا سایتی داره یا تو سایت گلستانه و اینکه زمان کلاس یا امتحان مجازی کی هست ولی از همه مهمتر اینکه از چه طریقی میتونم تو کلاسها و امتحانات مجازی شرکت کنم توروخدا راهنماییم کنین

    پاسخ
  8. دانشجوی فلسفه

    با سلام
    سوالات دوستان رو که دیدم و نگران ثبت نام نهایی بودن یاد ترم اول خودم افتادم . و اون همه هیجان که هزار البته طبیعیه . ببینید نگران ثبت نام نهایی نباشین . چون تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ انتخاب واحد ها انجام میشه و تا اون موقع ( حتی زودتر ) ثبت نام نهایی از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیره
    بهتره بگم سرو کله شما با کافینتیه تا پیام نور . بعدش که ثبت نام نهایی صورت گرفت میرید پیش مسول ثبت نام ( با مدارک کامل ) انتخاب واحد میکنید وشماره دانشجویی بهتون میده . هر کسی سوالی داشت همینجا کامنت بذاره . باآرزویی موفقیت برای همه عزیزان

    پاسخ
  9. پ . خ

    سلام لیسانس حسابداری دارم میخوام حقوق بخونم . ثبت نام بدون آزمون برای ترم تابستان ۱۴۰۰ دارید؟ ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ
  10. بهرام

    سلام من دیپلم گرافیک دارم میخواستم بدونم در رشته حقوق میتونم ثبت نام کنم یا نه

    پاسخ
  11. محمد

    سلام.من سال ۸۹ دیپلم ریاضی گرفتم با معدل ۱۴ و الان فوق لیسانس حسابداری داشگاه آزاد دارم.میتونم بدون کنکور حقوق پیام نور مشهد شرکت کنم؟احتمالش هست حقوق پیام نور مشهد بر اساس سوابق تحصیلی قبول بشم؟

    پاسخ
  12. یازهرا

    سلام وقت بخیر.من سال93از طریق کنکور وارد رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور شدم.کاردانیشو گرفتم.میخوام حقوق بخونم.امکان تغییررشته وجودنداشت.الان چطور میتونم تو رشته حقوق ادامه تحصیل بدم؟!؟ جریان کاردانی ب کارشناسی چیه؟میتونم اینجوری؟ثبتنام بدون کنکور چجوریه؟

    پاسخ
  13. مریم

    سلام پذیرش نهایی من انجام نشده سایت هم بسته است تورو خدا بگید چیکار کنم؟ همه عوامل دانشگاه پیاده روی اربعین بودن کسی نبود دانشگاه راهنماییمون کنه ی خانوم بیسواد بود هرچی میپرسیدیم میگفت نمیدونم سایت بسته است امکانش هست باز بشه خواهشا راهنماییم کنید؟؟

    پاسخ
  14. پروانه

    سلام پذیرش نهایی من انجام نشده سایت هم بسته است تورو خدا بگید چیکار کنم؟

    پاسخ
  15. وحید

    با سلام تقدیم ادب و احترام .لطفا اگر فراگیر دکتری بدون آزمون داره یا دانشگاههای دیگر پذیرش دکتری بدون آزمون داره بنده راراهنمایی یاپذیرش بگیرید برام عاجزانه خواهشمندم بنده پذیرش دکتری حقوق خصوصی در تهران حالا هردانشگاهی باشه لطفا کمکم کنید روزنه تدریس و تالیف و مقاله دارم باتشکر

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی