ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز 1400

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

متقاضیان ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز 1400 در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی ارائه شده در این مقاله لازم است در زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اینترنتی از طریق سایت shirazu.ac.ir اقدام نمایند. دانشگاه شیراز هرساله از میان دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان مقطع تحصیلی کارشناسی دانشگاه های دولتی ، اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می نماید.

لازم به ذکر است، دانشجويان موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه پيام نور، آزاد، فرهنگيان، غير دولتی- غير انتفاعی، علمی- كاربردی و فنی – حرفه ای و پرديس های خودگردان و آموزش های الکترونيک ساير دانشگاه ها ( به استثنای دانشگاه شيراز) مجاز به شركت در اين فراخوان نيستند. برای آگاهی از شرایط ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز با ما همراه باشید.

شرایط ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز

شرایط ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز ، شامل شرایط عمومی و اختصاصی در ادامه بیان شده است. متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط زیر می توانند در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام دهند. شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه شیراز به صورت زیر است:

شرایط پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز
دارا بودن صلاحیت عمومی جهت ادامه تحصيل
دانشجويان دوره كارشناسی پيوسته كه پس از 6 نيمسال تحصيلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی، به لحاظ ميانگين جزء پانزده درصد برتر دانشجويان هم رشته هم وروردی خود باشند.
دانشگاه می تواند دانشجويانی را كه در مدت 6 نيمسال فارغ التحصيل می شوند و به لحاظ ميانگين نمره جزء پانزده درصد
برتر هم رشته هم ورودی خود باشند، به صورت مازاد بر ظرفيت پذيرش بدون آزمون، در دوره كارشناسی ارشد همان سال پذيرش كند.
رتبه های اول تا پانزدهم نهايی المپياد های علمی – دانشجويی برای ورود به همان رشته برگزيده يا رشته های مرتبط بدون داشتن شرايط بند 1 – نيز می توانند در اين فراخوان شركت كنند.
پذيرش در رشته های تحصيلی مرتبط به تشخيص گروه آموزشی و تاييد شورای آموزشی دانشگاه امکان پذير است.
تغيير رشته يا محل تحصيل افراد پذيرفته شده در طول دوره تحصيلی كارشناسی ارشد بدون آزمون امکانپذیر نمی باشد.
پذيرش برای سال تحصيلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای يکبار امکان پذير است .
كسب حداقل 70 امتياز از مجموع رديف های جدول امتيازات برای قبولی الزامی است.

1588677335 64دانشجويان دوره كارشناسی پيوسته دانشگاه شيراز، که پس از 6 نيمسال تحصيلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی به لحاظ ميانگين كل ، جزء بيست و پنج درصد برتر دانشجويان هم رشته و هم ورودی خود قرار می گيرند ، نيز می توانند در اين فراخوان شركت نمايند. پذيرش نهايی اين دانشجويان مشروط به عدم تکميل ظرفيت توسط پانزده درصد اول می باشد.

1588677335 64دانشجويان واجد شرايط بايد حداكثر در مدت هشت نيمسال تحصيلی در دوره كارشناسی خود دانش آموخته شوند.

امتياز مصاحبه ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز
معدل کل : 40 تا 60 امتیاز
معدل دروس تخصصی : 10 تا 30 امتیاز
مصاحبه علمی : 25 امتیاز
سوابق پژوهشی : 5 امتیاز
جمع : 100 امتیاز

نحوه ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز

نحوه ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز به صورت اینترنتی و از طریق سایت shirazu.ac.ir امکانپذیر است. داوطلبان واجد شرایط می توانند در زمان مقرر به منظور ثبت نام و بارگذاری مدارک به صورت غیرحضوری، به سایت دانشگاه شیراز مراجعه نمایند.

پس از تکمیل اطلاعات در سایت دانشگاه شیراز، یک شناسه و رمزکاربری برای شما اختصاص داده می شود. پس از دریافت نام کاربری و رمزعبور به لینک “سيستم اتوماسيون آموزشی دانشجويی “ مراجعه نمایید. پس از درج اطلاعات خواسته شده و ورود به سیستم می توانید مراحل ثبت نام را انجام دهید.

در قسمت فرايند ثبت نام رشته مورد نظر خود را انتخاب نماييد. پس از اطمينان از صحت اطلاعات درج شده در فرم ثبت نام و بارگذاری هر كدام از مدارک پيوست، حتما و حتما گزينه 1 -ذخيره و 2 – ارسال را كليک كنيد تا فرم جهت انجام مراحل بعدی به مراجع مربوط ارجاع داده شود.

در صورت مشاهده هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه تحصیل وی جلوگیری و پی گیری قانونی انجام خواهد شد.

برای آگاهی از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعداد درخشان) دانشگاه شیراز می توانید با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

نتایج پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز

نتایج پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه شیراز قابل مشاهده می باشد. افرادی که نامشان در دو رشته  گرایش به عنوان پذیرفته شده اعلام شده است ،  لازم است در یکی از رشته ها انصراف خود را  به صورت کتبی با ذکر مشخصات کامل شناسنامه ای  از طریق پست الکترونیکی( grasch@shirazu.ac.ir) به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام نمایند.  در غیر این صورت دانشگاه مجاز خواهد بود در یکی از رشته – گرایش ها نام آن ها را حذف کند.

پذیرفته شدگانی که قصد انصراف از پذیرش دارند می توانند تا 15 مردادماه انصراف خود را به صورت کتبی با ذکر مشخصات کامل شناسنامه ای به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام نمایند.

 چگونگی ثبت نام و مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان،  هماهنگ و همزمان با ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق کنکور سراسری ، از طریق سایت دانشگاه شیراز اعلام خواهد شد.


شرایط و نحوه ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز در این مقاله ارائه داده شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز و آگاهی از لیست رشته های ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز ، می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

سایت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز چیست؟

ثبت نام متقاضیان از طریق سایت shirazu.ac.ir انجام می شود.

تغییر رشته در مقطع ارشد بدون آزمون امکانپذیر است؟

تغيير رشته يا محل تحصيل افراد پذيرفته شده در طول دوره تحصيلی كارشناسی ارشد بدون آزمون امکانپذیر نمی باشد.

امتياز مصاحبه ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز به چه صورت است؟

امتياز مصاحبه ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز در این مقاله ارائه شده است.

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه شیراز 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی