ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک

ثبت نام پست بانک ایران moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پست بانک ایران، یک بانک دولتی در ایران است که در زمینه ارائه خدمات مالی و بانکداری در مناطق روستایی فعالیت می‌کند. این بانک با داشتن شش هزار دفتر خدمات ارتباطی روستایی، گسترده‌ترین بانک کشور از نظر دسترسی به نقاط دور دست در ایران به‌شمار می‌آید. پست بانک ایران از دی‌ماه سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد.

مشاورگروپ در این مقاله برای شما داوطلبان گرامی مباحث ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ۱۴۰۲یا زمان ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ۱۴۰۲ و دیگر مواردی نظیر آزمون استخدام پست بانک در ادامه مطالب برای شما به اشتراگ گذاشته است.

استخدام پست بانک ۱۴۰۲

آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ همراه با بیش از 14 آزمون مشترک دستگاه اجرایی برگزارمیشود. دهمین آزمون استخدام مشترک فراگیر در عناوین شغلی بانکدار امور مالی، بانکدار گروه امور کامپیوتر و فناوری اطلاعات و بانکدار گروه حقوقی از طریق برگزاری آزمون عمومی و تخصصی که بدون شرط معدل قابل ثبت نام است و در23 استان کشور در حال برگزاری است.

آزمون استخدامی پست بانک هیچ محدویت جنستی ندارد و متقاضیان استخدام پست بانک ۱۴۰۲ اعم از زن و مرد میباشد که با مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد مجاز به ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ میباشند.

ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲

برای اطلاع از ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ میتوانید با مطالعه مقاله از که در مورد ثبت نام دستگاه های اجرایی منتشر شده است را مطالعه نمایید زیرا پست بانک ایران یکی از رشته های دستگاه های اجرایی میباشد و برای اطلاع از مراحل ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ و مدارک ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ تا پایان مقاله با ما همراه باشید .

ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک بصورتاینترنتی در سامانه ثبت نام پست بانک www.hrtc.ir که سایت جهاد دانشگاهی میباشد، میتوانید نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک اقدام نمایید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک moshavergroup.com

زمان ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۳ لغایت ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ادامه دارد، برای ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک میتوانید در این بازه زمانی اقدام نمایید.این زمان تمدید نخواهد شد.

مدارک ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲

در جدول زیر مدارک ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ را نامبرده ایم:

تهیه فایل اسکن شده از مدارک ثبت نام آزمون

استخدام پست بانک ۱۴۰۲

عکس پرسنلی
کارت ملی

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ۱۴۰۲

برای اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ۱۴۰۲ میتوان اینگونه توضیح داد که پرداخت وجه برای ثبت نام الزامی میباشد.

متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه ۲۰٫۰۰۰ ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینتـرنتی و کد CVV2 مورد نیاز میباشد.

مراحل ثبت نام آزمون استخدام پست بانک

مراحل ثبت نام آزمون استخدام پست بانک شامل موارد زیر میباشد که قبل از ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک مطالعه فرمایید تا به درستی تمام مراحل را به اتمام برسانید :

  1. در مرحله اول ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ ابتدا مدارک مورد برای ثبت نام آزمون استخدام پست بانک در فوق برای شما توضیح داده ایم را بارگذاری کنید.
  2. در این مرحله به کامل کردن اطلاعات فردی خود در فرایند ثبت نام آزمون استخدام پست بانک که شامل مواردی نظیر؛ نام، نام خانوادگی؛ شماره شناسنامه، کدملی و…. میباشدرا به پایان برسانید و به مرحله دیگر ثبت نام آزمون استخدام پست بانک بروید.
  3. در مرحله سوم شما به تکمبل اطلاعات تحصیلی خود برای ثبت نام آزمون استخدام پست بانک مشغول خواهید بود.
  4. باتوجه به مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدام پست بانک شما موارد مربوط به سهمیه و سوابق کاری خود را تکمیل خواهید کرد.
  5. در این مرحله از ثبت نام آزمون استخدام پست بانک شغل مورد درخواست در این مرحله، باتوجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مرحله های قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
  6. این مرحله از ثبت نام آزمون استخدام پست بانک که شامل اطلاعات تکمیلی است که مواردی نظیر؛ اطلاعات تماس با داوطلب و  آدرس محل سکونت میباشد.
  7. مرحله آخر ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲، دریافت کد رهگیری میباشد که در پایان ثبت نام آزمون استخدام پست بانک، برای داوطلبان که موفق به ثبت نام آزمون استخدام پست بانک شده اند ارسال میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل ثبت نام آزمون استخدام پست بانک یا زمان ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ۱۴۰۲ می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


شرایط استخدامی پست بانک ۱۴۰۲

برای اطلاع از شرایط استخدامی پست بانک ۱۴۰۲ لطفا موارد نوشته شده در جدول را مشاهده نمایید:

1. داشتن تابعیت ایران اولین شرایط ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ میباشد.
2. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
5. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند
6. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر یکی از شرایط استخدامی پست بانک میباشد.
7. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح
8. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر یکی از شرایط استخدامی پست بانک میباشد.
9. داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند
10. داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و داشتن حداکثر ۴۰ سال تمام برای استخدام و برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتر ی ۴۵ سال تمام آخرین شرایط استخدامیثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ میباشد.

کارت ورود به جلسه استخدامی پست بانک

اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه استخدامی پست بانک شامل اطلاعات هویتی شما است که در زمان ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی در سامانه hrtc ir ثبت کرده بودید. همچنین شماره داوطلبی، شماره صندلی، محل حوزه امتحانی (که بر اساس نزدیکترین حوزه آزمون محل سکونت شما در کارت نوشته می شود)، ساعت شروع و زمان برگزاری آزمون نیز بر روی کارت ورود به جلسه استخدامی پست بانک نوشته می شود.

دفترچه آزمون استخدامی پست بانک

برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی پست بانک و اطلاع از شغل محلهای مورد نظر میتوانید در دفترچه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲به دنبال شغل محلها برای ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ مراجعه فرمایید.جدول شغل محل ها، ظرفیت این سازمان بر اساس استان، شهرستان، محل، سهمیه آزاد، سهمیه 25 درصد و 5 درصد ایثارگران و نیز سهمیه 3 درصد معلولان به شرح فایلpdf زیر تفکیک شده است:

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ۱۴۰۲

برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ۱۴۰۲، داوطلب باید برای ویرایش اطلاعات وارد سامانه مرکز جهاد دانشگاهی hrtc.ir شود حتما باید مجددا تمامی 7 مرحله ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ را طی کند و کد رهگیری خود را مشاهده نماید. در غیر اینصورت تغییرات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام پست بانک اعمال نخواهد شد و سامانه همان اطلاعات قبلی را به رسمیت خواهد شناخت.

پس حتما بعد از ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک تمام 7 مرحله را مجددا انجام دهید تا کد رهگیری ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ۱۴۰۲برای شما به نمایش در آید.

رشته های استخدامی پست بانک ۱۴۰۲

برای اطلاع از رشته های استخدامی پست بانک ۱۴۰۲ لطفا جدول زیرا با دقت مطالعه فرمایید تا رشته مورد نظر خود برای ثبت نام آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ که شامل سه مورد میباشد را پیدا کنید:

رشته های استخدامی پست بانک moshavergroup.com

زمان برگزاری آزمون استخدامی پست بانک

زمان برگزاری آزمون استخدامی پست بانک پس از انتشار کارت شرکت در آزمون استخدامی پست بانک در تاریخ سه شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۲ بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت که در روز جمعه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۲ در مراکز استانها میباشد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی  در زمان ثبت نام آزمون استخدام پست بانک از سو ی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکراست صدور کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پست بانک، به منزله تایید اطلاعات ارسالی ازسوی داوطلبان بوده و اصل مدارک داوطلبان پس ازاجرای آزمون، مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

منابع عمومی آزمون استخدامی پست بانک

منابع آزمون استخدامی پست بانک شامل موارد منابع عمومی و اختصاصی میباشد. برای اطلاع از منابع عمومی آزمون استخدامی پست بانک به موارد زیر در جدول را مطالعه فرمایید:

حیطه ها مواد آزمون سهم در آزمون کتبی
حیطه عمومی معارف اسلامی %5/7
زبان و ادبیات فارسی %5/7
آشنایی با قوانین و مقررات اداری %5/7
معلومات عمومی %5/7
زبان انگلیسی عمومی %5/7
هوش و توانمندی های ذهنی %5/7
فناوری اطلاعات %5/7
مجموع حیطه عمومی %40

موارد فوق شامل منابع عمومی آزمون استخدامی پست بانک میباشد که دارای تبصره هایی هستند که ما در مطالب زیر برای شما نامبرده و توضیح داده ایم.

  1. سوالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احکام فقهی آنان طراحی خواهد شد.
  2. اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد شد.

منابع اختصاصی آزمون پست بانک

منابع اختصاصی آزمون پست بانک با توجه نوع رشته خود، از سهم در آزمون کتبی مطلع شوید.

منابع اختصاصی آزمون استخدامی پست بانک رشته بانکدار گروه امور مالی شامل موارد زیر میباشد:

منابع اختصاصی آزمون استخدامی پست بانک رشته بانکدار گروه امور مالی
حیطه ها مواد آزمون سهم در آزمون کتبی
حیطه تخصصی و اختصاصی اصول حسابداری %12
پول، ارز و بانکداری %12
اصول علم اقتصاد %12
مبانی سازمان و مدیریت %12
بازاریابی %12
مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی %60

منابع اختصاصی آزمون استخدامی پست بانک رشته بانکدار گروه امور کامپیوتر و فناوری اطلاعات شامل موارد زیر میباشد:

منابع اختصاصی آزمون استخدامی پست بانک رشته بانکدار گروه امور کامپیوتر و فناوری اطلاعات
حیطه ها مواد آزمون سهم در آزمون کتبی
حیطه تخصصی و اختصاصی پایگاه داده ها %12
سیستم های عامل %12
طراحی الگوریتم و ساختمان داده ها %12
معماری کامپیوتر %12
امنیت شبکه %12
مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی %60

منابع اختصاصی آزمون استخدامی پست بانک رشته بانکدار گروه حقوقی شامل موارد زیر میباشد:

منابع اختصاصی آزمون استخدامی رشته پست بانک بانکدار گروه حقوقی
حیطه ها مواد آزمون سهم در آزمون کتبی
حیطه تخصصی و اختصاصی حقوق اداری %12
حقوق اساسی %12
حقوق تجارت %12
حقوق جزا (عمومی و خصوصی) %12
حقوق مدنی %12
مجموع حیطه تخصصی و اختصاصی %60

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته های آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ یا منابع اختصاصی آزمون استخدام پست بانک ۱۴۰۲ می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


سوالات متداول

آزمون استخدامی پست بانک شامل چه رشته هایی میباشد؟

رشته هایی نظیر بانکدار امور مالی، بانکدار گروه امور کامپیوتر و فناوری اطلاعات، بانکدار گروه حقوقی میباشد.

آزمون استخدامی پست بانک چه تاریخی برگزار میشود؟

در مقاله درمورد زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون برای شما توضیحات لازم را داده ایم.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی