ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا

ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ است. بنابراین به شرایط ثبت نام متقاضیان این آزمون و همچنین زمان و مهلت ثبت نام می پردازیم. برای دریافت راهنمای تصویری ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا با ما همراه باشید.

ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا

با فرا رسیدن موعد ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا، کلیه داوطلبان واجد شرایط که متقاضی شرکت در این آزمون هستند باید در زمان مقرر شده به sanjesh.org مراجعه نموده و مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا، نسبت به ارسال مدارک لازم و پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایند. همچنین اطلاع از مواد و منابع آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی به شما کمک می کند تا احتمال موفقیت خود را در این آزمون به حداکثر برسانید.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی برای دومین بار در سال 1401 درخواست برگزاری آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا  را از سازمان سنجش و آموزش کشور نموده است. بنابراین کلیه داوطلبان باید مطابق با اطلاعیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در زمان مقرر برای ثبت نام اینترنتی در sanjesh.org اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام آزمون حمل و نقل بین المللی

شرایط ثبت نام آزمون حمل و نقل بین المللی کالا هم مانند شرایط هر آزمون استخدامی دیگری شامل شرایط عمومی و اختصاصی است که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا
  • داشتن تابعیت کشور ایران
  • متدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور که در قانون اساسی ذکر شده است
  • عدم سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
  • عدم اعتیاد به انواع مواد مخدر
  • داشتن حداقل ۲۵ سال سن
  • داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای داوطلبان آقا
  • داشتن حداقل مدرک دیپلم کامل متوسطه
شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون حمل و نقل بین المللی کالا
داشتن سابقه کار مفید اجرایی در امر حمل و نقل بین المللی که با توجه به نوع مدرک تحصیلی شما در نظر گرفته می شود:
  • برای دارندگان مدرک دیپلم 8 سال
  • برای دارندگان مدرک فوق دیپلم 6 سال
  • برای دارندگان مدرک لیسانس 4 سال
  • برای دارندگان مدرک فوق لیسانس 3 سال
  • برای دارندگان مدرک  دکتری 2 سال

تبصره : در مورد افرادیکه دارای مدرک دانشگاهی در زمینه حمل و نقل می باشند دو سال از سابقه تعیین شده در رده مدرک تحصیلی آن ها کسر می گردد.

توجه داشته باشید که ملاک عمل برای محاسبه سوابق کاری، آخرین روز ثبت نام یعنی 18 دی 1401 می باشد.

مطابق با ماده 13 آیین نامه تأسیس و فعالیت شرکتهای حمل و نقل بین المللی کالا سابقه کار مفید برای متقاضیان ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا با یکی از روش های زیر محاسبه می گردد:

الف) تائیدیه وزارتخانه یا سازمانی که متقاضی دارای سوابق مفید اجرایی در حمل و نقل بین المللی بوده است، با ارائه اسنادی از قبیل بازخریدی یا بازنشستگی یا مستعفی شدن
ب ) روزنامه رسمی کشور مبنی بر عضویت متقاضی در هیئت مدیره شرکت یا شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا و یا اشتغال به سمت مدیریت عامل
ج ) تائیدیه سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه متقاضی در شرکت یا شرکتهای حمل ونقل بین المللی به لحاظ اشتغال در امر حمل و نقل بین المللی کالا حق بیمه پرداخت نموده است.
تبصره : اشتغال عملی متقاضیان مشمول بند ج در زمینه کار مفید اجرائی حمل و نقل بین المللی باید به تائید انجمن صنعتی شرکت های حمل ونقل بین المللی مربوطه برسد. لازم به ذکر است سوابق کاری مفید اجرایی تنها از شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا که پروانه فعالیت از وزارت راه و شهرسازی دارند مورد قبول خواهد بود.

چنانچه شرایط ویژه ای دارید که به واسطه آن نمی دانید مجاز به شرکت در آزمون تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا هستید یا خیر، می توانید از تلفن ثابت همه روزه از 8 صبح تا 12 شب با ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه دریافت نمایید.

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، متخصصان حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

دفترچه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا

مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا قبل از هر اقدامی ضروری است. به همین دلیل ما در این بخش از مقاله، لینک دریافت دفترچه ثبت نام را فعال می کنیم تا همه شما عزیزان به راحتی به فایل دفترچه آزمون دسترسی داشته باشید.

جهت دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا کلیک کنید

زمان ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا

زمان ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا در نوبت دی ماه 1401 اعلام شده است و از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ آغاز و تا روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ادامه خواهد یافت. کلیه متقاضیان می بایست با بارگذاری مدارک لازم در سایت سنجش مراحل ثبت نام اینترنتی خود را در این بازه زمانی 6 روزه تکمیل نمایند.

زمان ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا
آغاز زمان ثبت نام پایان زمان ثبت نام
1401/10/12 1401/10/18

در صورت تمدید زمان ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا تاریخ جدید از طریق همین مقاله به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

مدارک ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی

تهیه مدارک ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا یکی از مهم ترین مراحل ثبت نام است و پیش از انجام هر اقدامی برای نام نویسی ابتدا باید مدارک هویتی و تحصیلی لازم را جمع آوری و آماده بارگذاری نمایید.

  1. مدارک هویتی داوطلب مانند اسکن صفحه اول شناسنامه
  2. اسکن پشت و روی کارت ملی که در یک صفحه قرار گرفته باشد
  3. اسکن عکس 3*4 داوطلب که مربوط به سال جاری باشد
  4. اطلاعات کارت پایان خدمت یا معافیت
  5. اطلاعات آخرین مدرک تحصیلی
  6. اطلاعات مربوط به سوابق کاری که بعد از پذیرش داوطلب اصل مستندات آن باید به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارائه گردد.

هزینه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا

کلیه داوطلبان ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا به صورت اینترنتی و در قالب خرید کارت اعتباری ثبت نام هستند. این مبلغ 10/000/000 ریال معادل یک میلیون تومان به ازاء هر داوطلب تعیین شده است. راهنمای پرداخت هزینه را در بخش راهنمای تصویری ثبت نام همین مقاله مشاهده خواهید کرد.

سایت ثبت نام آزمون حمل و نقل بین المللی کالا

سایت ثبت نام آزمون حمل و نقل بین المللی کالا sanjesh.org می باشد. سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان متولی برگزاری این آزمون تمامی مراحل نام نویسی و جذب متقاضیان را بر عهده دارد. با هدف دسترسی هر چه سریعتر شما عزیزان لینک مستقیم سیستم ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا در ادامه ارائه می گردد.

نحوه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا

در این بخش از مقاله نحوه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا را با هم بررسی می کنیم. اگر به هر دلیلی نمی توانید ثبت نام را انجام دهید کافیست با  9099071613 تماس بگیرید. مشاوران مجموعه مشاورگروپ ثبت نام شما را انجام خواهند داد.

  • ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا را از سایت مشاور گروپ دریافت و مطالعه نمایید.
  • سپس از طریق لینک موجود در جدول بالا به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.
  • هزینه ثبت نام را به‌ صورت اینترنتی پرداخت نمایید. کلیه داوطلبان لازم است به‌ وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش مبلغ وجه ثبت‌ نام را پرداخت نمایند.
  • مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا و اطلاعات مورد نیاز را در سیستم ثبت نام بارگذاری نمایید.
  • با دریافت کد پیگیری ثبت نام 15 رقمی و شماره پرونده ثبت نام 5 رقمی نام نویسی شما تکمیل می شود. در غیر اینصورت ثبت نام ناقص بوده و همانطور که می دانید به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون شرکت حمل و نقل بین المللی کالا

گام به گام با راهنمای تصویری ثبت نام آزمون شرکت حمل و نقل بین المللی کالا پیش می رویم تا مراحل ثبت نام شما عزیزان به درستی تکمیل گردد. با استفاده از لینک مستقیم موجود در جدول بالا به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید.

همچنین می توانید با تایپ کردن sanjesh.org در نوار آدرس مرورگر خود به این نشانی اینترنتی وارد شوید. حالا از منوی رنگی سمت راست روی گزینه سایر آزمون های استخدامی بزنید یا از بخش میانی سایت به کادر سایر آزمون های استخدامی مراجعه نمایید.

سایت سنجش ثبت نام آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا Moshavergroup.com

با انتخاب گزینه «سیستم ثبت نام بیست و هفتمین آزمون تاسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا – سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی سال 1401 (نوبت دوم) » به سیستم جامع ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا هدایت می شوید. اطلاعات مندرج در این صفحه را به دقت مطالعه کنید و سپس مطابق تصویر زیر از منوی سمت راست روی خرید کارت اعتباری بزنید.

سیستم ثبت نام آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا Moshavergroup.com

حالا از بخش سریال های ثبت نام، در بخش آزمون استخدامی، گزینه «سریال سیستم ثبت نام بیست و هفتمین آزمون تاسیس و فعالیت شركت های حمل و نقل بین المللی كالا – سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی سال ۱۴۰۱ (نوبت دوم)» را انتخاب کرده و گزینه تایید و ادامه را بزنید.

خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا Moshavergroup.com

در این مرحله، با ثبت اطلاعات فردی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه (باید متعلق به خود داوطلب و در دسترس او باشد)، درگاه بانکی را انتخاب و روی گزینه تایید و ادامه بزنید.

سریال ثبت نام آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا Moshavergroup.com

بدین ترتیب یک شماره پیگیری پرداخت 8 رقمی برای شما صادر می شود که باید حتما آن را یادداشت و ذخیره کنید زیرا در اختیار داشتن این شماره برای تکمیل ثبت نام در مراحل بعدی ضروری می باشد. سپس تیک «ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را یادداشت نموده ام» را بزنید تا امکان ادامه روند پرداخت برای شما فراهم گردد.

شماره پیگیری پرداخت ثبت نام آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا Moshavergroup.com

با اتضال به صفحه درگاه بانکی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا به مبلغ 10/000/000 ریال معادل یک میلیون تومان اقدام نمایید. در صورت پرداخت موفق شماره سریال ثبت نام 12 رقمی دریافت خواهید کرد. آن را یادداشت کنید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا Moshavergroup.com

مجددا به صفحه اصلی ثبت نام برگردید و مطابق تصویر زیر، بر روی گزینه تایید و ادامه – گام بعدی کلیک کنید به صفحه ورود به سیستم ثبت نام الکترونیکی سازمان سنجش وارد شوید.

مراحل ثبت نام آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا Moshavergroup.com

سریال ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا  12 رقمی (شماره سریال کارت اعتباری) را به همراه عبارت امنیتی در کادر های مربوطه وارد کنید. روی گزینه ورود به سیستم بزنید.

ورود به سیستم ثبت نام آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا Moshavergroup.com

تصویر اسکن شده خود را بارگذاری نمایید. این تصویر بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا درج خواهد شد. در مرحله بعد، اطلاعات هویتی خود را وارد کرده و نسبت به تعیین و انتخاب اولویت های انتخابی خود اقدام نمایید. در صورت تکمیل این مراحل کد پیگیری ثبت نام 15 رقمی و شماره پرونده ثبت نام 5 رقمی برای شما صادر می شود.

توجه داشته باشید که اگر کد رهگیری و شماره پرونده ثبت نام را دریافت نکرده باشید ثبت نام شما تکمیل نشده و قادر به حضور در جلسه آزمون شرکت حمل و نقل بین المللی کالا نخواهید بود.

مهلت ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا

مهلت ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا تا 17 دی 1401 تعیین شده است. با توجه به درخواست متقاضیان احتمالا این زمان تمدید می گردد. در صورت تمدید مهلت ثبت نام آزمون شرکت حمل و نقل بین المللی این مقاله به روز رسانی و تاریخ جدید به اطلاع شما مخاطبان گرامی مشاور گروپ خواهد رسید.

منابع آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی

مطالعه منابع آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی یکی از مهم ترین اقدامات برای کسب حدنصاب نمره قبولی در این آزمون است. به همین دلیل ما در مقاله منابع آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا  لیست منابع را مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام، ارائه کرده ایم. مواد آزمون آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی عبارتند از:

مواد آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا Moshavergroup.com

 

کارت ورود به جلسه آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی برای حضور در روز برگزاری آزمون بسیار ضروری می باشد. به همین دلیل کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر که معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون است با مراجعه به sanjesh.org اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کلیک کنید.

زمان برگزاری آزمون حمل و نقل بین المللی کالا

با توجه به اینکه زمان برگزاری آزمون حمل و نقل بین المللی کالا روز جمعه ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ تعیین شده است پیش بینی می کنیم داوطلبان از روز دوشنبه 15 اسفند بتوانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. توجه داشته باشید آزمون راس ساعت شروع می شود و حتما مدارک لازم مانند کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه آزمون را با خود به همراه داشته باشید.

اعلام نتایج آزمون حمل و نقل بین المللی

فرآیند اعلام نتایج آزمون حمل و نقل بین المللی مقوله سخت و پیچیده ای نیست. تنها کافیست اطلاعاتی که تایید کننده ثبت نام و حضور شما در این آزمون هستند را در سایت اعلام نتایج وارد کنید و کارنامه خود را دریافت نمایید. امیدواریم نام شما در بین اسامی پذیرفته شدگان آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا جای گرفته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مانند زمان و نحوه دریافت نتایج آزمون حمل و نقل بین المللی کلیک کنید.


ما در این مقاله به زمان، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا پرداختیم. با استفاده از راهنمای تصویری ثبت نام کلیه مراحل نام نویسی از جمله خرید کارت اعتباری، پرداخت هزینه ثبت نام و بارگذاری مدارک آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی را با هم پیش رفتیم. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید از امکان دریافت پاسخ از مشاوران مجرب مجموعه مشاور گروپ استفاده کنید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا چه تاریخی آغاز می گردد؟

✔️برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون حمل و نقل بین المللی کالا مقاله را مطالعه نمایید. مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش در sanjesh.org ثبت نام نوبت دوم سال 1401 در دهه دوم دی از متقاضیان واجد شرایط به عمل خواهد آمد.

✔️شرایط تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی چیست؟

✔️شرایط آزمون حمل و نقل بین المللی کالا به صورت کامل در این مقاله ارائه شده است. برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون تأسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا مقاله را مطالعه نمایید.

✔️سامانه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا کدام است؟

✔️به در خواست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی متقاضیان برای نام نویسی در این آزمون باید به sanjesh.org مراجعه نمایند.

5/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی