بله وب | نسخه تحت وب برنامه پیام رسان بله web.bale.ai

بله وب | نسخه تحت وب برنامه پیام رسان بله web.bale.ai

جهت مشاوره در زمینه بله وب | نسخه تحت وب برنامه پیام رسان بله web.bale.ai

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بله وب | نسخه تحت وب برنامه پیام رسان بله web.bale.ai یکی از برنامه‌های بسیار پر طرفدار است که بعد از شروع کرونا، به اندازه پیام رسان‌های دیگر محبوب می‌باشد. مجموعه مشاور گروپ قصد دارد در این مقاله به کاربردهای بله وب بپردازد. پس با ما همراه باشید.

بله وب نسخه تحت وب web.bale.ai

در این چند سال اخیر با همه گیر شدن اینترنت به خصوص بین نوجوانان و دانش آموزان، پیام رسان امن و با کیفیتی به نام پیام رسان بله یا بله وب Bale Web راه اندازی شده است. آموزش و پرورش نیز پس از شیوع ویروس کرونا و مختل شدن کلاس‌های درسی به منظور عقب نیفتادن دانش آموزان، استفاده از پیام رسان‌های خوب داخلی را توصیه کرد که یکی از آن برنامه‌ها پیام رسان بله است.

پیام رسان بله با ظاهری جذاب و طراحی بی‌نظیر و عملکردی به نسبت خوب، تمام نیازهای کاربر را برآورده می‌کند. ارسال فایل، فیلم و عکس، تشکیل کانال و گروه و همچنین قابلیت مهمی همانند برخی کارهای بانکی که از هر جهت مفید و جالب است. بنابراین به آسانی می‌توانید از پیام رسان بله در هر زمینه‌ای که نیاز به کمک دارید، استفاده کنید!

 پیام رسان داخلی بله طوری طراحی شده است که بهره برداری از امکانات آن هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان راحت و ساده می‌باشد. همچنین این برنامه در چند وقت اخیر، از بله وب نسخه تحت وب web.bale.ai رونمایی کرده است. کاربران می‌توانند  نسخه جدید بله وب را در کامپیوتر یا حتی موبایل(اندروید و آیفون) نصب و استفاده کنند.

بله وب چیست؟

بله وب bale web در واقع با عنوان پیام رسان بله و به عنوان یک اپیکیشن بسیار قدرتمند وارد بازار شد تا با امکانات ویژه بانکی و همچنین توانایی‌هایی مثل ارسال عکس و فیلم، ایجاد کانال و گروه و حتی پرداخت قبض آب و برق و غیره، کاربران را شگفت‌زده کند.

اما پس از مدتی اپیکیشن بله با ارائه امتیازات ویژه و استقبال کاربران، نسخه تحت وب خود را طراحی و راه اندازی کرد. بله وب Bale Web همانند نسخه اپیکیشنی خود دارای ویژگی‌های ارسال پیام، عکس و فیلم، پرداخت قبض و انجام امور بانکی است. با این تفاوت که نسخه تحت وب برنامه پیام رسان بله برای همه کاربرانی که با سیستم کامپیوتری، اندروید و آیفون کار می‌کنند، کاربرد و کارایی دارد.

امکانات سایت نرم افزار تحت وب بله web.bale.ai

همانطور که گفتیم، بله وب همانند سایر برنامه‌های پیام رسان از توانایی ارسال پیام، ارسال فیلم و عکس و فایل، ساخت گروه و کانال برخوردار است. اما به غیر از ویژگی‌هایی که بین ببشتر پیام رسان‌ها مشترک می‌باشد، بله وب bale web دارای قابلیت‌های جالب دیگری است که می‌توان به خرید شارژ و بسته اینترنتی، موجودی از کارت بانک ملی، مشاهده و پرداخت جریمه خودرو و نیز انتقال وجه اشاره کرد. بنابراین اگر قصد نصب و بهره برداری از ویژگی‌های منحصر به فرد بله وب را دارید، می‌بایست به آدرس اینترنتی web.bale.ai مراجعه نمایید.

اگر سوالی درباره جزئیات بله وب bale web و یا نسخه تحت وب برنامه پیام رسان بله web.bale.ai دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

ورود به سایت بله تحت وب web.bale.ai

امروزه افراد زیادی برای ورود به بله وب bale web جهت برقراری ارتباط با یکدیگر به فضای مجازی و پیام رسان‌های مختلف روی می‌آورند. یکی از همین پیام رسان‌های محبوب، پیام رسان بله است. اپیکیشن این برنامه داخلی و همچنین نسخه تحت وب آن، با توجه به شناسایی نیازهای مخاطب طراحی شده است.

کاربران پس از ورود به نسخه تحت وب بله، با قابلیت‌های ویژه‌ای مواجهه می‌شوند. به این ترتیب افراد با انجام کارهایی مثل امور بانکی و پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنتی، احتیاجی به برنامه‌های کمکی دیگر پیدا نمی‌کنند.

کاربران در طول روز که درگیر کارهای روزمره هستند، بدون مراجعه به عابر بانک می‌توانند موجودی کارت بانک ملی خود را بگیرند یا به راحتی جریمه خودرو خود را پرداخت نمایند. بدون هیچگونه دردسری می‌توانند در بله وب Bale Web پول جابه‌جا کنند و از خدمات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوند.

به همین خاطر در این بخش از مقاله می‌خواهیم ورود به سایت بله تحت وب web.bale.ai را به صورت گام به گام آموزش دهیم. در ادامه مراحل مختلف ورود به سایت بله را شرح خواهیم داد:

  1. به سایت اصلی پیام رسان بله web.bale.ai مراجعه کنید.
  2. شماره تماس خود را مطابق با کشوری که در آنجا ساکن هستید، وارد نمایید و برای رفتن به مرحله بعد گزینه تایید را فشار دهید.

    وارد کردن شماره تماس در بله وب

  3. کد پیامک شده بله وب را به همراه نام خود برای ثبت نام وارد و ذخیره کنید.

وارد کردن نام در بله وب

پس از انجام مراحل گفته شده، به بله وب دسترسی پیدا خواهید کرد. پیام رسان بله و نسخه تحت وب آن، همانند سایر پیام رسان‌های دیگر دارای قابلیت‌هایی است که پیش‌تر به تمامی آن موارد اشاره کردیم تا با خیال راحت بتوانید از امکانات بله وب استفاده نمایید.

دانلود بله تحت وب

پیام رسان بله زیر نظر بانک مرکزی است بنابراین امکانات و امنیت آن را نمی‌توان نادیده گرفت. پیام رسان بله با دو نسخه راهی بازار شده است. نسخه اپیکیشن آن برای گوشی‌های هوشمند مناسب می‌باشد. اما برخی کاربران که با کامپیوتر کار می‌کنند و یا به طور موقت به موبایل دسترسی ندارند، می‌بایست نسخه تحت وب بله را دانلود و استفاده کنند.

دانلود اپیکیشن بله
دانلود اپیکیشن بله
دانلود وب اپیکیشن بله(ios)
bale apk دانلود

امکانات بله وب هرروز در حال پیشرفت است و ویژگی‌های تازه و کاربردی به آن اضافه می‌شود. متاسفانه اپیکیشن بله برای آیفون و سیستم‌های کامپیوتری، امکان نصب و پشتیبانی ندارد. بنابراین نسخه تحت وب پیام رسان بله وارد بازار شده تا کاربران بتوانند آن را از مرورگر گوگل نصب کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند. امکانات این برنامه پیام رسان داخلی، شامل موارد زیر است:

امکانات نسخه تحت وب پیام رسان بله
ارسال پیام، فایل صوتی، فیلم و عکس با سرعت بالا
ایجاد کانال در زمینه‌های مختلف مثل خدماتی، فروشگاهی و تخصصی
ایجاد گروه‌های متعدد با ظرفیت بالا
امکان کارت به کارت و دریافت موجودی
امکان پرداخت قبض آب و گاز و…
خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی

تنظیمات بله وب web.bale.ai

کاربران به منظور برقراری ارتباط با دیگر افراد در زمینه‌های مختلف نظیر امور شخصی، کاری و مالی و امور اداری در طول شبانه روز مجبور به استفاده از پیام رسان‌های مختلف می‌شوند. یکی از پیام رسان‌های محبوب با ویژگی‌های منحصر به فرد، بله وب Bale Web است. اگرچه برخی اوقات امکانات نسخه تحت وب بله با برخی مشکلات روبه‌رو می‌شود، اما دارای قابلیت‌هایی مثل اپیکیشن بله است که نیاز کاربران را برطرف می‌کند. افراد با ارسال پیام متنی، فیلم و عکس و یا ایجاد کانال و گروه، به مهم‌ترین نیاز خود یعنی برقراری ارتباط پاسخ می‌دهند!

در این قسمت می‌خواهیم تنظیمات بله وب را برای آن دسته از کاربرانی که به تازگی قصد دارند برنامه پیام رسان بله را در کامپیوتر یا گوشی نصب کنند، توضیح دهیم:


  1.  پروفایل بله وب از حساب کاربری، فضای شخصی، تنظیمات و پشتیبانی تشکیل شده است.

    پروفایل بله وب

  2. تنظیمات را باز کنید. اعلان‌ها به مواردی در بله وب گفته می‌شود که در صورت نمایش ندادن آن می‌توانید آن را خاموش کنید.

    تنظیمات بله وب

  3. اعلان‌هایی که می‌توانید آن را روشن یا خاموش نمایید؛ گفتگوهای شخصی، گروه‌ها، کانال‌ها، بازوها، اعلان در زمان نام بردن من و پیش نمایش است.

    اعلان گفتگو بله وب

  4. امکان دانلود خودکار همانطور که از نامش پیداست؛ با گذاشتن تیک بر جایگاه تصویر، پیام صوتی و گیف، به صورت خودکار تمامی فایل‌های مربوطه را از هر گروه و کانالی دانلود می‌کند.

    امکان دانلود خودکار بله وب

  5. با تغییرات ظاهری یا تنظیم پس‌زمینه گفتگو، می‌توانید رنگ یا عکس صفحه چت خود را در نسخه تحت وب برنامه پیام رسان بله web.bale.ai تغییر دهید.تنظیم پس زمینه گفتگو بله وب
  6. و در آخر حریم خصوصی و امنیت در بله وب، قابلیت‌های گسترده و متفاوتی را به کاربران ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند برای نمایش آخرین حضور خود در پیام رسان و دعوت به گروه و کانال‌ها و همچنین تماس‌های ورودی به بله وب، تصمیم بگیرند.

حریم خصوصی و امنیت بله وب

برای ورود به سایت بله وب اینجا کلیک نمایید.

نسخه وب بله برای آیفون

نسخه وب بله برای آیفون و همچنین گوشی‌های اندرویدی و کامپیوترها ساخته شده است. کاربرانی که قصد داشتند در این نسخه از پیام رسان بله کانال و یا گروه‌های تجاری، فروشگاهی و خدماتی راه اندازی کنند، از این پس نگران کسب و کارشان نباشند!

بله وب Bale Web را می‌توانید از مرورگر گوگل و فروشگاه‌های داخلی آنلاین، دانلود و نصب کنید. نسخه تحت وب پیام رسان بله برای کارهای آنلاین و اینترنتی، بسیار مناسب و ایده آل است. به همین خاطر این برنامه برای افرادی که از گوشی هوشمند آیفون استفاده می‌کنند، طراحی شده تا برای ورود به برنامه دچار مشکل نشوند. همانطور که در بخش‌های قبلی به طور مفصل توضیح دادیم، سایت اصلی بله وب web.bale.ai است.

  • آدرس اینترنتی نسخه تحت وب پیام رسان بله را کپی و در مرورگر گوگل جایگذاری نمایید.
  • سپس شماره تماس خود را مطابق با کشوری که در آنجا ساکن هستید، وارد نمایید و برای رفتن به مرحله بعد گزینه تایید را فشار دهید.
  • کد پیامک شده را به همراه نام خود برای ثبت نام وارد و ذخیره کنید.
  • بعد از تکمیل تمامی مراحل گفته شده می‌توانید به نسخه وب بله برای آیفون دسترسی داشته باشید.

ورود به سامانه بله بانک ملی

اپلیکیشن بله با حمایت و سرمایه گذاری بامک ملی توسعه پیدا کرده است. این برنامه علاوه بر اینکه یک پیام رسان می باشد و شما در آن می توانید با دوستان خود در تماس باشید برای استفاده از خدمات بانک ملی طراحی شده است. شما با ورود به این سامانه می توانید از خدمات بانک ملی استفاده نمایید.

در این مقاله به موضوع بله وب | نسخه تحت وب برنامه پیام رسان بله web.bale.ai پرداخته‌ایم تا به سوالات شما پاسخی درست و جامع داده باشیم. چنانچه پاسخ سوالات خود را از این مطلب دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ با شماره تماس 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

9099071613

سوالات متداول بله وب | نسخه تحت وب برنامه پیام رسان بله web.bale.ai

✔️بله وب web.bale برای کامپیوتر به چه صورت است؟

✔️کاربرانی که به گوشی‌های هوشمند دسترسی ندارند یا بنابر شرایطی لازم است از کامپیوتر استفاده کنند، با نصب بله وب web.bale می‌توانند از امکانات این پیام رسان قدرتمند داخلی بهره‌مند شوند.

✔️بروزرسانی بله وب در چه فروشگاه‌هایی قابل اجرا است؟

✔️برای بروزرسانی بله وب، به مرورگر گوگل یا فروشگاه‌های داخلی مثل کافه بازار مراجعه نمایید.

✔️آیا نصب نسخه وب بله اندروید شبیه به آیفون است؟

✔️بله. تمامی مراحل نصب و اجرای نسخه تحت وب پیام رسان بله، برای آیفون، اندروید و کامپیوتر یکسان می‌باشد.

4.7/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بله وب | نسخه تحت وب برنامه پیام رسان بله web.bale.ai

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی