ادغام موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی

ادغام موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی

جهت مشاوره در زمینه ادغام موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ادغام موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی : مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم از ادغام موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی خبر داد .

ادغام موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی 1961385

ادغام موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی,غیرانتفاعی,دانشگاه های غیرانتفاعی,ادغام موسسات

به گزارش مشاور گروپ و به نقل از مهر ؛ مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم از ادغام موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی خبر داد .

فرزانه شمیرانی درباره آخرین وضعیت اجرای دستورالعمل پیشنهادی ادغام دانشگاه‌ ها و مؤسسه‌ های غیرانتفاعی غیردولتی گفت : از زمان ابلاغ دستورالعمل مذکور ، تعدادی از دانشگاه‌ ها و مؤسسات غیردولتی برای تجمیع ، داوطلب شده و فعالیت‌ های مربوط به تجمیع را آغاز کرده‌اند .

وی درباره اینکه پیش از این اعلام شده بود که مؤسسات غیردولتی تمایلی به تجمیع ندارند ، افزود : اجرای این طرح نیاز به توافقات داخلی بین مؤسسات دارد ، برای همین نمی‌ توانیم انتظار داشته باشیم که این کار در عرض یک شب انجام شود .

مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری افزود : در حال حاضر نیز از هر منطقه دو تا سه مؤسسه غیرانتفاعی آمادگی خود را برای ادغام اعلام کرده‌ اند و با وجود اینکه این کار سرعت کندی دارد ، ولی نتیجه آن مثبت خواهد بود .

اواخر سال گذشته ، معاونت آموزشی وزارت علوم دستورالعمل پیشنهادی مبنی بر ادغام داوطلبانه مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را ابلاغ کرد در قسمت‌ هایی از این دستورالعمل ، هدف از ادغام این موسسه‌ ها ، بهره‌مندی از ظرفیت‌ های موجود ، حمایت از مؤسسه‌ های آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی و ارتقای روزافزون کیفیت آموزش و پژوهش و توزیع بهینه رشته‌ های تحصیلی بیان شده است .

همچنین با توجه به کاهش جمعیت دانشجو و پرهیز از موازی کاری در بخش غیردولتی ، چند مؤسسه آموزش عالی می‌ توانند با رعایت ضوابط و مقررات تعیین شده در این دستورالعمل ، نسبت به برنامه‌ریزی و دریافت مجوز لازم برای ادغام داوطلبانه و ایجاد مؤسسه جدید ، پیشنهاد خود را ارائه دهند .

وزارت علوم به منظور ترغیب ، حمایت و تسریع در ادغام مؤسسه‌ های آموزش عالی غیردولتی برخی موارد را نظیر صدور مجوز تأسیس مؤسسه جدید ، استمرار ادامه فعالیت مؤسسه‌ های ادغام شده در قالب مؤسسه جدید با حفظ ظرفیت و رشته‌ های موجود فعلی ، مساعدت لازم نسبت به تخصیص رشته‌ های جدید به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی با توجه به ادغام موسسه‌ ها و افزایش تعداد اعضای هیأت علمی و ظرفیت فیزیکی و انتقال تمام امتیازات موسسه‌ ها به مؤسسه ادغام شده در نظر گرفته است .

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ادغام موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی