مشاهده احکام جدید فرهنگیان و معلمان 1403 – 1404

مشاهده احکام جدید فرهنگیان و معلمان

جهت مشاوره در زمینه مشاهده احکام جدید فرهنگیان و معلمان 1403 – 1404

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با مشاهده احکام جدید فرهنگیان و معلمان 1403 – 1404 در اختیار شما قرار داده شده است. حکم کارگزینی فرهنگیان یک سند رسمی است که از سوی سازمان‌ها یا وزارتخانه‌های ذیربط برای فرهنگیان صادر می‌شود. این حکم، شامل تعهداتی است که فرد استخدام شده در قبال مافوق (مثل وظایف و خدمات) و تعهدات کارفرما (مانند حقوق و دستمزد) دارد. این سند به طور عمومی هر سال یا در بازه‌های زمانی مشخص صادر می‌شود. فرهنگیان می‌توانند این حکم را از طریق سایت مربوطه دریافت کنند. معمولا این حکم در نیمه‌ دوم سال صادر می‌شود، اما زمان دقیق انتشار و دریافت آن ممکن است به دلایل مختلفی نظیر تغییرات در شرایط کاری یا حقوقی متغیر باشد.

مشاهده احکام جدید فرهنگیان و معلمان 1403 – 1404

برای مشاهده احکام جدید فرهنگیان و معلمان 1403 – 1404 و اطلاع از آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با فرهنگیان، همراه ما باشید.

آقای فرهادی، نماینده وزارت آموزش و پرورش، در مورد تأخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ و همچنین برخی از مسائل دیگر، توضیحاتی ارائه داده است.

در این توضیحات آمده است که تأخیر در پرداخت پاداش به دلیل تأمین منابع ایجاد شده است و افراد مسئول در وزارت برنامه و بودجه در حال تلاش هستند تا با تأمین منابع مورد نیاز، پاداش پایان خدمت بازنشستگان را واریز کنند. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از پرداخت ۳۰ درصد پاداش فرهنگیان بازنشسته خبر داد و گفت: امید داریم باقی‌مانده پاداش نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت شود.

همچنین، اطلاعاتی در مورد توزیع شیر در مدارس هم ارائه شده است. آقای فرهادی به توزیع شیر در مدارس و انجام قراردادهایی که در این زمینه انجام شده است، اشاره کرده و تأکید دارد که تا پایان آذر، توزیع شیر در برخی استان‌ها کامل خواهد شد. او از تأخیر در این مسئله به دلیل پروتکل‌های بهداشتی و فرادما در تولید و توزیع شیر یاد کرده و اظهار می‌کند که این موضوع باعث تأخیر شده است.

احکام کارگزینی فرهنگیان

حکم کارگزینی برای فرهنگیان یک سند مهم است که به صورت رسمی و تأیید شده توسط سازمان یا وزارتخانه مربوطه صادر می‌شود. این سند حاوی تعهدات و حقوقی است که کارکنان فرهنگی (مانند معلمان و پرسنل مرتبط) و کارفرما (سازمان یا وزارتخانه) نسبت به یکدیگر دارند.

زمان انتشار حکم کارگزینی برای فرهنگیان ممکن است متفاوت باشد و این بسته به موارد مختلفی مانند تغییرات سیاست‌های سازمانی، ارتقاء شغلی، تغییرات در دستمزد و شرایط کاری و… متفاوت است. در برخی موارد، این حکم هر شش ماه یا هر سال یکبار صادر می‌شود.

دریافت حکم کارگزینی برای دانشجویان، فرهنگیان شاغل و بازنشستگان از طریق سایت‌های مخصوص خود صورت می‌گیرد. حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل از طریق سایت my.medu.ir و فرهنگیان بازنشسته توسط سامانه csfpa.ir صادر می شود. برای اطلاعات دقیق‌تر و دریافت حکم کارگزینی، می‌توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس بگیرید.

احکام جدید فرهنگیان و معلمان

احکام جدید فرهنگیان و معلمان

معوقات مربوط به احکام جدید فرهنگیان و معلمان و رتبه‌بندی معلمان پس از صدور احکام جدید و با حقوق ماه شهریور ۱۴۰۲ به حساب معلمان واریز شده است. همچنین، معاون وزارت آموزش و پرورش درباره سرویس مدارس، جذب معلمان، وضعیت آموزش معلمان مدارس غیردولتی و مشکلات موجود در برخی مدارس ابتدایی توضیحاتی ارائه کرده است. رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش‌و پرورش جزئیات جدیدی از تدوین آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان ارائه کرد.

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش‌ و پرورش جزئیات جدیدی از تدوین آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان ارائه کرده است. با توجه به آخرین اخبار منتشر شده در رویکرد جدید رتبه بندی معلمان، مراجع ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان متنوع‌تر شده است. رتبه بندی معلمان به مرحله عملیاتی شدن نزدیک شده است.

فاز اول رتبه بندی معلمان با تعیین رتبه و افزایش حقوق معلمان متناسب با رتبه آنها عملیاتی شده است. در مرحله اول، ۹۰۰ هزار نفر از فرهنگیان، رتبه خود را کسب کردند و هم‌اکنون کار در مرحله رسیدگی به اعتراضات قرار دارد که به گفته مسئولان، تمام اعتراضات معلمان به رتبه‌بندی بررسی و رتبه‌های جدید به آنها اعلام شده است.

وزیر آموزش و پرورش (رضا مراد صحرایی): براساس آیین‌نامه رتبه‌بندی در فاز جدید، معلمان در مسیر ارتقا قرار می‌گیرند و مسیر رشد معلمان فراهم می‌شود و معلمان برای مراحل بعدی و کسب رتبه‌های جدید آماده خواهند شد.

در واقع، رتبه‌بندی باعث ارتقا و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش می‌شود، مرحله نخست رتبه‌بندی معلمان اجرا شد و تمام معلمان رتبه خود را کسب کردند، از این به بعد پس از توقف سه تا ۵ ساله در هر رتبه معلمان برای مراحل بعدی و کسب رتبه‌های جدید آماده می‌شوند. هم اکنون پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش، مسئول تدوین آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان است البته آیین نامه تدوین شده و هنوز تصویب نشده است. (در مسیر بررسی برای تصویب قرار دارد.)

اعتبار رتبه بندی معلمان و صدور احکام

اعتبار رتبه‌ بندی معلمان و صدور احکام، برای رتبه‌های آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم مشخص شده است. برای کسب هر رتبه، معلمان باید امتیازهای مشخصی را به دست آورند. به عنوان مثال، برای کسب رتبه آموزشیار معلم نیاز به ۴۶۰ امتیاز و برای استاد معلم نیاز به ۹۰۰ امتیاز وجود دارد.

هدف اصلی این سیستم رتبه‌بندی، بهبود کیفیت سیستم آموزشی و ارتقای مهارت‌های معلمان است. اعتبار مالی اختصاص داده شده به این رتبه‌بندی ۳۸ هزار میلیارد تومان است. اما رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد است که باید پیش از هر چیز احکام مربوط به رتبه‌بندی صادر شوند تا مجموع مالی به این میزان زیاده نشود و سپس پرداخت‌ها آغاز شود. این موضوع ممکن است منجر به این شود که برخی از معلمان رتبه‌های بالاتری کسب کنند، اما به دلیل محدودیت‌های مالی، پرداخت کامل، امسال امکان‌پذیر نباشد.

احکام جدید فرهنگیان و معلمان، برگزاری آزمون برای فرهنگیانی که قبول نمی‌ شوند

احکام جدید فرهنگیان و معلمان، برگزاری آزمون برای فرهنگیانی که قبول نمی‌ شوند: وزیر آموزش و پرورش گفت آزمون ندادنِ مهرآفرینان، مانع شمولیت آنها در رتبه‌ بندی شده است و اختلالی در شناسه استخدامی‌شان ایجاد نکرده است. اکنون ۸۱۰ هزار نفر مشمول رتبه‌بندی هستند در خصوص مهرآفرینان باقی‌مانده، در صدد رفع مشکلاتشان هستیم. من نظرم این است که آزمون مربوطه در آخرین روزهای ماه شهریور برگزار شود. این گروه از مهرآفرینان می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت عدم قبولی، فرصتی دوباره برای شرکت در آزمون به آنها داده شود. وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: من مطمئنم که همه همکاران قبول خواهند شد، زیرا همه آنها معلم هستند و دائما در حال مطالعه و به‌روزرسانی‌اند.

وی ادامه داد: به استثنای نیروهای خدماتی و اداری، حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر از مهرآفرینان دیگر مشمول رتبه‌بندی هستند و مشکلات آنان به زودی حل خواهد شد. خارج از این دایره فقط نیروهای خدماتی و نیروهای اداری را که به عنوان نیروی اداری استخدام شده‌اند، داریم که تعدادشان محدود است. مابقی اگر نیروی آموزشی بوده‌اند و در ستاد مشغول به کارند، آنها نیز شامل رتبه بندی می‌شوند.

احکام جدید فرهنگیان و معلمان، زمان تعیین رتبه بندی معلمان

طبق گفته وزیر آموزش و پرورش، فرآیند تعیین رتبه بندی معلمان بر اساس بارگذاری مدارک تاکنون مشکلی نداشته است. او تأکید دارد که این روند در حال انجام است و به‌طور مداوم دنبال می‌شود. مدارک مورد نیاز برای تعیین رتبه معلمان نیاز به دقت دارند و هرچه این مدارک قوی‌تر و دقیق‌تر باشند، فرآیند تعیین رتبه بندی سریع‌تر و ساده‌تر پیش می‌رود. او اعلام کرده است که به محض تعیین رتبه، حقوق معلمان به‌صورت فوری و دو روز پس از آن صادر می‌شود و در صورتی که این تعیین رتبه پس از پایان ماه انجام شود، حقوق جدیدشان در ماه بعد پرداخت خواهد شد.

زمان پرداخت معوقات فرهنگیان

زمان پرداخت معوقات فرهنگیان به چه صورت است؟ وزیر آموزش و پرورش تأکید دارد که پرداخت معوقات به تدریج صورت خواهد گرفت و معلمان نگرانی و استرسی درباره پرداخت معوقات نداشته باشند. وزیر آموزش و پرورش تمایل دارد که مدارک مورد نیاز برای انجام این پرداخت‌ها به سرعت و در زمان مناسبی بارگذاری شوند تا بتوانند به معلمان بر اساس رتبه‌بندی صورت گرفته، حقوق‌هایشان را به‌موقع پرداخت کنند. چون هرچه به آخر سال نزدیک‌تر شویم و مطالبات انباشته شود کار ما هم سخت‌تر می‌شود.

اگر سوالی در رابطه با مشاهده احکام جدید فرهنگیان و معلمان 1403 – 1404 دارید و پاسخ آن را در مقاله نیافتید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می‌توانید پاسخ تمام سوالات خود را درباره احکام جدید فرهنگیان و معلمان به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته‌های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشاهده احکام جدید فرهنگیان و معلمان 1403 – 1404

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی