آزمون آزمونگری | portaltvto.com | ثبت نام آزمون گری

آزمون آزمونگری | portaltvto.com | ثبت نام آزمون گری

جهت مشاوره در زمینه آزمون آزمونگری | portaltvto.com | ثبت نام آزمون گری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای احراز شرایط شما در آزمون آزمونگری به عنوان یک آزمونگر نخست لازم است تا مهارت کافی و تخصص را در یک رشته داشته باشید تا بتوانید در خصوص توانایی ای عدم توانایی فردی در آن رشته نظر درستی بدهید. آزمون آزمون گری از سری آزمون هایی است که توسط سازمان فنی و حرفه ایی کشور برگزار می شود. این آزمون مانند سایر آزمون های استاندارد، دارای دو مرحله کتبی و عملی است.

آزمون آزمونگری چیست؟

آزمونگری به معنای سنجش عملی مهارت های فنی و حرفه ای است که یکی ازشایستگی های گروه خدمات آموزشی محسوب می شود.

آزمون آزمون گری در واقع به منظور شناسایی و محک زدن افراد برای فعالیت در جایگاه آزمونگر، برگزار می شود و دارای مدرک معتبر از سوی سازمان فنی و حرفه ایی کشور است. همه افراد در صورتی که تمایل دارند در جایگاه آزمونگر فعالیت کرده و توانایی متقاضیان در رشته های مختلف را ارزیابی کنند، می توانند در آزمون آزمونگری شرکت کرده و مدرک معتبر آن را از سازمان فنی و حرفه ایی دریافت کنند.

برای احراز شرایط شما به عنوان یک آزمونگر نخست لازم است تا مهارت کافی و تخصص را در یک رشته داشته باشید تا بتوانید در خصوص توانایی ای عدم توانایی فردی در آن رشته نظر درستی بدهید.

ثبت نام آزمون آزمونگری

داوطلبان آزمون آزمون گری برای ثبت در این آزمون باید به سایت portaltvto.com مراجعه کرده و در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. فرآیند ثبت نام شامل پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کارت اعتباری آزمون آزمون گری می باشد.

با در دست داشتن شماره پرونده و شماره داوطلب که با خرید کارت اعتباری دریافت کرده اند، قادر خواهند بود تا فرم های دیگر را تکمیل کرده و فرایند ثبت نام خود را در آزمون آزمون گری، تکمیل نمایند. امکان ثبت نام از طریق لینک ثبت نام آزمون آزمونگری، تنها در بازه ی مشخص شده فعال است و پس ار اتمام مهلت ثبت نام امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

با توجه به این نکته که ثبت نام در آزمون آزمون گری تمدید نخواهد شد، لازم است تا داوطلبان اطلاعیه های مربوط به برگزاری آزمون را پیگیری کنند تا در موعد مقرر موفق به ثبت نام در آزمون آزمون گری فنی و حرفه ایی بشوند.

نحوه برگزاری آزمون آزمونگری

آزمون آزمون گری از سری آزمون هایی است که توسط سازمان فنی و حرفه ایی کشور برگزار می شود. این آزمون مانند سایر آزمون های استاندارد، دارای دو مرحله کتبی و عملی است. مرحله  اول آزمون به صورت کتبی و آنلاین برگزار می شود و داوطلبان در صورت کسب نمره حداقل قبولی، مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود.

حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی 50 می باشد و داوطلبانی که ابن نمره را کسب کردند می توانند خود را برای مرحله بعدی آزمون آزمونگری، یعنی آزمون عملی، آماده کنند. حداقل نمره قبولی در آزمون عملی،70 می باشد و در صورت رد شدن در آزمون، امکان برگزاری مجدد آن برای یک بار وجود خواهد داشت. اما در صورت رد شدن مجدد، امکان برگزاری آزمون عملی دوباره وجود نخواهد داشت..

در این صورت داوطلب باید از ابتدا برای گذراندن آزمون کتبی نام نویسی کند.

کارشناسان ما در مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه آزمون آزمونگری، پاسخ دهند. در صورتی که هر گونه سوالی در این زمینه دارید، می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: لیست رشته های آزمون ادواری فنی و حرفه ایی

portaltvto.com

portaltvto.com سامانه ثبت نام آزمون آزمونگری است. آزمون آزمون گری از آزمون هایی است که توسط سازمان فنی و حرفه ایی برگزار می شود.

پورتال جامع سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار کننده دوره ها و آزمون های فنی حرفه ای و مهارتی است و علاقه مندان می توانند با توجه به حرفه و تخصص خود ، در کلاس های آموزشی ثبت نام کنند و پس از گذراندن ساعات مشخص، در آزمون پایان دوره نیز شرکت کنند تا به آنها گواهینامه داده شود.

برای ثبت نام در پورتال سازمان فنی و حرفه ای و ثبت نام در آزمون آزمونگری باید وارد سایت reg.portaltvto.com بشوید.

ثبت نام در سامانه فنی و حرفه ایی

بیشتر بخوانید: ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای

زمان ثبت نام آزمون آزمونگری

زمان ثبت نام آزمون آزمونگری از اسفند 1400 تا اردیبهشت 1401 بوده است. متقاضیان در بازه زمانی مشخص شده از سوی سازمان فنی و حرفه ایی باید به سامانه ثبت نام مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در آزمون آزمونگری اقدام نمایید.

انتظار می رود که پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون آزمونگری، اکان ثبت نام در این آزمون فراهم نباشد و به جای آن امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون شده اند، فراهم شود.

در صورت اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون آزمونگری و برگزاری آزمون ازمون گری از سوی سازمان فنی و حرفه ایی کشور، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون آزمونگری

با توجه به دو مرحله ایی بودن آزمون آزمونگری، اعلام نتایج آن نیز در دو مرحله انجام خواهد شد. مرحله اول آزمون که کتبی و آنلاین برگزار می شود، نتایج آن به عنوان نتایج اولیه آزمون آزمونگری شناخته می شود. تایج اولیه آزمون آزمونگری حدود دو هفته پس ار برگزاری مرحله اول آزمون اعلام خواهد شد.

نتایج مرحله دوم آزمون آزمونگری که عملی است، نیز دو هفته پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد. نتایج مرحله دوم آزمون آزمون گری به عنوان نتایج نهایی آزمون شناخته می شود.

پس از اعلام نتایج نهایی، در صورت قبولی، گواهی نامه آزمونگری برای داوطلب صادر خواهد شد. لازم به ذکر است که اعلام نتایج آزمون آزمونگری در هر دو مرحله اولیه و نهایی، از طریق سامانه portaltvto.com اعلام خواهد شد.

در صورت انتشار اطلاعیه اعلام نتایج آزمون آزمونگری، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

کارشناسان ما در مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه آزمون آزمونگری، پاسخ دهند. در صورتی که هر گونه سوالی در این زمینه دارید، می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

نمونه سوالات آزمون آزمونگری

در ادامه نمونه سوالت آزمون آزمونگر را بررسی خواهیم کرد. در آزمون کتبی، برای به چالش کشیدن مهارتهای و تسلط داوطلب بر ور مواد امتحانی، سوالاتی تخصصی و مهم مطرح خواهد شد که در ادامه آن را بررسی می کنیم:

شرایط انتخاب آزمونگر

  •  داشتن صلاحیت فنی و فردی برای آزمونگری به تشخیص ستاد ارزشیابی مهارت استان.
  • داشتن پنج سال تجربه کار قابل قبول از صنف یا اتحادیه و یا در صورتی که عضو صنف و اتحادیه نباشند، داشتن پنج سابقه پرداخت بیمه مبنی بر فعالیت مرتبط با حرفه‌ای که می‌خواهد آزمونگر آن بشود. (به تشخیص ستاد ارزشیابی مهارت استان).
  • داشتن گواهی مبنی بر گذراندن دوره آموزش طبق استاندارد شغل و آموزش آزمونگر.
  •  دوره های آموزشی یاد شده ، توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ ای برگزار می شود و حداقل نمره قبولی در آزمون پایان دوره ، کسب نمره 50 در آزمون کتبی و کسب نمره 70 در آزمون عملی می‌باشد.
  • داشتن تأییدیه صلاحیت حرفه‌ای از مجامع یا اتحادیه های صنفی مربوط (برای آزمون گران اصناف و اتحادیه ها).
  • داشتن مدرک و رشته تحصیلی حداقل مطابق استاندارد مهارت شغل و آموزش در حرفه مربوط.
  • در مورد کسری مدرک تحصیلی آزمونگر، با توجه به تجارب و مهارت آزمونگر توسط ستاد ارزشیابی مهارت استان تصمیم گیری خواهد شد.
  • قبول و امضای سوگندنامه آزمونگری.

در این مقاله به بررسی معرفی آزمون آزمونگری، ثبت نام آزمون آزمون گری، نحوه برگزاری آزمون آزمونگریو اعلام نتایج ازمون آزمون گری صحبت کرده ایم. امیدواریم مطالب فوق پاسخ جامعی به نیاز های شما در این زمینه باشد.

کارشناسان ما در مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه آزمون آزمونگری، پاسخ دهند. در صورتی که هر گونه سوالی در این زمینه دارید، می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.


در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول آزمون آزمونگری

❓آزمون آزمون گری چیست؟

✔️ آزمونگری به معنای سنجش عملی مهارت های فنی و حرفه ای است که یکی ازشایستگی های گروه خدمات آموزشی محسوب می شود.

❓مهلت ثبت نام آزمون آزمونگری چه قدر است؟

✔️ مهلت برای ثبت نام در آزمون آزمون گری، حدودا دو ماه است. در صورت ابلاغ رسمی اطلاعیه ایی در این زمینه، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

❓نحوه برگزاری آزمون آزمونگری به چه صورت است؟

✔️ در خصوص نحوه برگزاری آزمون آزمونگری، در مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون آزمونگری | portaltvto.com | ثبت نام آزمون گری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی