آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مراکز کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و همچین موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در طی سال های اخیر شاهد تغییراتی بوده است. پذیرش این مراکز با توحه به رشته های امتحانی متفاوت می باشد. پذیرش در رشته های امتحانی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه یا از طریق آزمون خواهد بود یا با توجه به سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می گیرد. داوطلبان هر یکی از رشته های امتحانی دوره کاردانی فنی و حرفه ای باید ابتدا ثبت نام خود را انجام دهند و منتظر نتیجه بمانند. در این مقاله اطلاعات کاملی راجع به آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 آورده شده است تا داوطلبان بتوانند با توجه به این تاریخ برای ثبت نام اقدام نمایند. در صورتی که در زمان ثبت نام به هر گونه مشکلی برخورد کردید، سریعا با مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی رایگان مشاور گروپ تماس بگیرید تا این فرصت استثنائی ثبت نام را از دست ندهید.

مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه های فنی و حرفه ای، زمان ثبت نام در این آزمون از روز یک شنبه تاریخ نوزدهم خرداد ماه 98 آغاز می شود و تا روز یکشنبه هفته آینده تاریخ بیست و ششم خرداد ماه ادامه خواهد داشت. بنابراین داوطلبان متقاضی باید پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 و انجام انتخاب رشته و فراهم کردن اطلاعات و مدارکی که برای ثبت نام نیاز است، در این بازه زمانی به سامانه ثبت نام سازمان سنجش کشور (www.sanjesh.org) مراجعه نمایند و برای ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 اقدام نمایند.

با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 98 به طور همزمان انجام می شود، داوطلبان ملزم هستند تا آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای کارهای مربوط به درج رشته محل های تحصیلی خود را نیز انجام دهند و برای تکمیل تقاضانامه فرم ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

در زمان ثبت نام دقت داشته باشید که اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید، چرا که هر گونه اشتباه باعث باطل شدن ثبت نام شما در هر مرحله از پذیرش می شود. دقت داشته باشید که ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان فقط به صورت اینترنتی و در بازه زمانی ثبت نام انجام می پذیرد. طبق اطلاعیه سازمان سنجش به مکاتبات داوطلبان درباره ویرایش اطلاعات ترتیب اثر داده نخواهد شد.

طبق خبرها، آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99، همان بیست و ششم خرداد ماه می باشد و هنوز خبری ناشی از تمدید این مهلت انتشار نیافته است. بنابراین متقاضیان باید با آغاز زمان ثبت نام، در همان روزهای ابتدایی برای ثبت نام خود اقدام نمایند. سعی کنید ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید. داوطلبان می توانند در این بازه زمانی به استقرار اطلاعات ثبت نامی خود بپردازند یا برای ویرایش آن ها اقدام نمایند.

فراموش نکنید که دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 همزمان با شروع ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. بنابراین شما می توانید همانطور که برای ثبت نام اقدام می نمایید، از تاریخ نوزدهم خردادماه برای دانلود دفترچه نیز اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که فقط دانش آموزان و فارغ التحصیلان نظری می توانند در این بازه زمانی برای ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. با توجه به شرایط و ضوابط ثبت نام، این افراد دقت داشته باشند که می توانند رشته های تحصیلی کاردانی ناپیوسته را انتخاب نمایند و معدل آن ها نیز در مقایسه با دانش آموزان فنی و حرفه ای و کاردانش در رشته هایی تراز خواهد شد که پذیرش آن ها با توجه به سوابق تحصیلی می باشد. اگر راجع به نحوه تراز معدل و عنوان رشته های کاردانی ناپیوسته سوال دارید، می توانید از همکاران ما در مرکز مشاوره مشاور گروپ بپرسید. در صورتی که آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 تمدید گردد، مشاور گروپ به اطلاع شما خواهد رساند. در صورت داشتن هر گونه سوال راجع به مهلت ثبت نام با این مرکز مشاوره تماس حاصل فرمایید. مشاور گروپ در تمامی روزهای هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی