ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402 در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از تاریخ 8 اسفند ماه 1401 با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور، می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه ارشد و بررسی اطلاعات در صورت مشاهده هرگونه مغایرت لازم است باید نسبت به ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش یا مراجعه به باجه های رفع نقص اقدام نمایند. با ما همراه باشید.

زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402

زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402 همزمان با زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور ارشد آغاز می شود. براساس اطلاعیه منتشر شده از سایت سنجش، کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402 از تاریخ 8 اسفند ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش توزیع می گردد. داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه ارشد و بررسی اطلاعات، در صورت مشاهده هرگونه مغایرت لازم است نسبت به تصحیح اطلاعات درج شده اقدام نمایند.

داوطلبان برای اصلاح اطلاعات از طریق حوزه های رفع نقص لازم است در روز و ساعت مقرر به نماينده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائيد. داوطلبان برای ویرایش اطلاعات از طریق سایت سنجش لازم است، حداكثر تا تاريخ معین شده به قسمت ويرايش اطلاعات کارت در سایت سنجش مراجعه نمایند.

نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402 در ادامه بیان شده است. داوطلبان برای تصحیح برخی از اطلاعات باید به حوزه های رفع نقص مراجعه نمایند. برخی از اطلاعات به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت قابل اصلاح می باشد.

ویرایش اطلاعان کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد
مراجعه به باجه های رفع نقص مغایرت در زبان‌ خارجی مندرج‌ در كارت‌ شركت در آزمون با زبان‌ خارجی انتخابی وی كه در ثبت‌ نام‌ اينترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، يا در رابطه با معلوليت (نابينا، كم بينا، ناشنوا، كم شنوا و معلول جسمی حركتی)
مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در سایت سنجش مشاهده اشکالاتی در رشته تحصيلی، نام محل تحصيل و معدل دوره كارشناسی
مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در سایت سنجش مغایرت در سهميه‌ های ايثارگان بنياد شهيد و امور ايثارگران و سهميه رزمندگان ارگان وزارت جهاد كشاورزی، سپاه پاسداران (سازمان بسيج مستضعفين) و واحدهای تابعه ستاد كل نيروهای مسلح

** یادآوری مهم: با توجه به اینکه درصورت مغایرت معدل ثبت شده در فرم ثبت نام بعد از اعلام قبولی نهایی، با معدل واقعی که به هر دلیل اشتباه قید شده باشد، منجر به لغو قبولی شما می‌شود، ضرورت دارد نهایت دقت را درخصوص ثبت معدل واقعی خود به عمل آورید.

**متقاضیانی كه موفق به مشاهده و پرينت كارت شركت در آزمون خود نشوند، ضرورت دارد برای پيگيری موضوع در زمان های اعلام شده به نماينده اين سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمايند.

**داوطلبانی که شماره پرونده یا سایر اطلاعاتی که برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ضروری می باشد را فراموش کرده اند ، لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ، به نشانی darkhast.sanjesh.org  ، مشکل خود را با ارسال درخواست به ثبت برسانند.

حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

متقاضیان با مراجعه به حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد در تاریخ مقرر می توانند نسبت به رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند. برای مشاهده لیست حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 


کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402 از 8 اسفند 1401 منتشر می شود. داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه لازم است به بررسی اطلاعات مندرج در کارت شامل سهمیه، معدل، زبان خارجی و … بپردازند.

داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا اشتباه در اطلاعات مندرج لازم است نسبت به رفع مغایرت اقدام نمایند. نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد در مقاله بالا بیان شده است. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

سایت ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد چیست؟

ویرایش برخی از اطلاعات از طریق پایگاه اطلاع رسانی سنجش sanjesh.org قسمت ویرایش اطلاعات امکانپذیر است.

مراجعه به حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد امکان پذیر است؟

متقاضیان با مراجعه به حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد در روز و ساعت مقرر توسط سازمان سنجش می توانند نسبت به رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۲ چه زمانی توزیع می شود؟

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ از تاریخ 8 اسفند 1401 از طریق سایت سنجش توزیع خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی