نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲

نتایج کنکور دکتری sanjesh.org

جهت مشاوره در زمینه نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲ موضوع اصلی این مقاله است. برای دریافت نتایج کنکور دکتری باید در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش به sanjesh.org مراجعه نمایید. برای اطلاع از زمان و نحوه مشاهده کارنامه دکتری با ما همراه باشید.

نتایج کنکور دکتری

نتایج کنکور دکتری به صورت کارنامه منتشر می گردد و از این طریق آن دسته از داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور دکتری با حضور در جلسه آزمون شانس خود را برای پذیرفته شدن در مقطع دکترا آزموده اند، می توانند به نتایج آزمون خود دسترسی پیدا نمایند.

در کارنامه نتایج کنکور دکتری مواردی از قبیل اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲ یعنی مشخصات داوطلب مانند نام و نام خانوادگی، نام پدر، سال تولد و …، و همچنین درصد دروس عمومی و اختصاصی کسب شده در این آزمون، رتبه داوطلبان در سهمیه، تراز آزمون کتبی و وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و شهریه پرداز مانند دوره شبانه، پردیس خودگردان، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی قابل مشاهده می باشند.

زمان دریافت نتایج کنکور دکتری

زمان دریافت نتایج کنکور دکتری مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۲ دهه اول اردیبهشت ماه تعیین شده بود اما با تغییرات به وجو آمده نتایج از روز 27 فروردین قابل مشاهده است. لازم به ذکر است نتایج اولیه کنکور دکتری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org منتشر و در اختیار شرکت کنندگان این آزمون قرار خواهد گرفت. به محض انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر تاریخ انتشار نتایج کنکور دکتری این مقاله به روز رسانی و زمان دقیق به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

زمان دریافت نتایج اولیه کنکور دکتری
اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۲

(زمان دقیق 27 فروردین 1402 اعلام شده است)

داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند باید در تاریخ مقرر نسبت به ثبت کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود تا حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

سایت دریافت نتایج کنکور دکتری

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم سایت دریافت نتایج کنکور دکتری همان سایت sanjesh.org است که در آن اقدام به ثبت نام دکتری نمودید. برای مشاهده کارنامه اولیه و همچنین دریافت نتایج نهایی آزمون باید در بازه زمانی اعلام نتایج دکتری به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه نمایید.

با شروع زمان انتشار نتایج کنکور دکتری امکان ورود به سامانه دریافت کارنامه فعال می گردد، و داوطلبان با مراجعه به این سامانه با ثبت اطلاعات داوطلبی خود می توانند نتیجه آزمون دکتری خود را در هر دو مرحله اعلام نتایج دریافت نمایند. با هدف سهولت کار و دسترسی هر چه سریعتر و راحت تر شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت نتایج کنکور دکتری در جدول زیر قرار داده شده است.

برای ورود به سامانه دریافت نتایج کنکور دکتری 1402 کلیک کنید

بلافاصله بعد از منتشر شدن صفحه دریافت نتایج دکتری در sanjesh.org این مقاله به روز رسانی و لینک مربوطه فعال می گردد

نحوه دریافت نتایج کنکور دکتری

در این بخش از مقاله نحوه دریافت نتایج کنکور دکتری را با هم بررسی می کنیم. با شروع زمان انتشار نتایج دکتری راهنمای تصویری و گام به کام دریافت نتایج در این مقاله قرار گرفته است.

  • به سایت سنجش کشور sanjesh.org مراجعه نمایید.
  • گزینه “دکتری تخصصی” از منوی سایت سنجش انتخاب کنید. این امر با مراجعه به ستون دکتری تخصصی در وسط سایت نیز امکان پذیر است.

نحوه مشاهده نتایج کنکور دکتری Moshavergroup.com

  • با کلیک بر روی گزینه “پاسخنامه و کارنامه اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۲”به صفحه دریافت نتایج کنکور دکتری وارد می شوید.
  • به دو روش امکان دریافت و مشاهده نتایج کنکور دکتری برای شما فراهم شده است:
  1. با انتخاب روش جستجو بر اساس مشخصات فردی باید شماره داوطلبی، شماره شناسنامه، سال تولد خود را در کادرهای مربوطه وارد نمایید.
  2. در روش دوم که جستجو براساس شماره پرونده و شماره شناسنامه است تنها کافیست شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را در کادرهای مربوطه بنویسید.

نحوه مشاهده کارنامه دکتری نتایج کنکور دکتری Moshavergroup.com

  • روی گزینه جستجو بزنید تا نتایج کنکور دکتری را در حساب کاربری sanjesh.org خود مشاهده نمایید.

نتایج کنکور دکتری

انتخاب رشته دکتری

بعد از دریافت نتایج اولیه کنکور دکتری، تنها افرادی که مجاز به انتخاب رشته دکتری شده اند باید در بازه زمانی مشخص شده اقدام به تعیین رشته نمایند. انتخاب رشته اینترنتی داوطلبان مجاز، اواخر فرودین و اوایل اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سایت سنجش انجام می شود.

داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌ دکتری شده‌اند باید از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ برای ثبت کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود تا حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود و با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در سایت سنجش اقدامات لازم را انجام دهند.

داوطلبان کنکور دکتری برای آگاهی از شیوه پذیرش، نحوه دریافت کارنامه اولیه، شیوه های آموزشی، تاثیر سهمیه ها، نحوه پذیرش اتباع خارجی، مشاهده کد رشته محل های هریک از گروه های آزمایشی، اطلاع از شرایط و ضوابط اختصاصی برخی از دانشگاه ها و موسسات و … باید دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 1402 را دانلود و مطالعه نمایند.

پس از اتمام مهلت انتخاب رشته، سازمان سنجش کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری را منتشر و به این واسطه از کسانی که حد نصاب رتبه و نمره قبولی را کسب کرده اند برای مصاحبه دکتری دعوت به عمل می آید.

داوطلبان آزمون دکتری با ارائه مدارک لازم در روز مصاحبه برای حضور در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه ها با یکدیگر رقابت می کنند. نتایج مصاحبه مجددا به صورت کارنامه در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری از سایت سنجش sanjesh.org منتشر می گردد.

البته زمان دریافت نتایج نهایی دکتری هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است. اما مطابق با اطلاعات موجود در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ و همچنین بر اساس تجربه سال ها حضور مشاور گروپ در دنیای تحصیلی، پیش بینی می کنیم نتایج نهایی کنکور دکتری نیمه اول شهریور 1402 در sanjesh.org قابل مشاهده و دریافت باشد.

برای مشاهده لیست اسامی پذیرفته شدگان مقطع دکتری به بخش دکتری تخصصی سایت سنجش مراجعه کرده و روی گزینه اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری سال 1402 کلیک نمایید. یک روش را از بین سه روش دریافت نتایج کنکور دکتری انتخاب نموده و با ورود به حساب کاربری خود در سامانه جامع آزمون دکتری قادر به مشاهده کارنامه نهایی دکتری و نتیجه مصاحبه آزمون دکتری خواهید بود.

روش دریافت نتایج کنکور دکتری
  • شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی
  • شماره پرونده، شماره داوطلبی و عبارت امنیتی
  • شماره پرونده، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی

امیدواریم همه شما عزیزان که سال ها برای رسیدن به این لحظه، پذیرش در مقطع دکتری و دانشگاه مورد علاقه تان تلاش کرده اید در زمان اعلام نتایج کنکور دکتری لبخند رضایت بر لبانتان نقش ببندد.


ما در این مقاله مشاور گروپ به بررسی نحوه دریافت نتایج کنکور دکتری پرداختیم. داوطلبان مقطع دکترا یکبار بعد از حضور در جلسه آزمون مشتاق فرا رسیدن نتایج اولیه کنکور دکتری هستند، و بار دیگر افرادی که انتخاب رشته کرده اند و در مصاحبه حضوری شرکت نموده اند برای دریافت نتایج نهایی کنکور دکتری به sanjesh.org مراجعه می نمایند.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در مورد نتایج کنکور دکتری یا سایر مراحل این آزمون می توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

شماره تماس مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️زمان انتشار نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲ چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور دکتری داوطلبان می توانند در دهه اول اردیبهشت ماه برای دریافت و مشاهده نتایج کنکور دکتری اقدام نمایند. برای اطلاع از زمان دقیق این مقاله مشاور گروپ را مطالعه نمایید.

✔️نتایج کنکور دکتری 1402 را از کجا دریافت کنم؟

✔️سایت اعلام نتایج کنکور دکتری sanjesh.org می باشد و تمامی داوطلبان آزمون دکتری برای مشاهده کارنامه اولیه و همچنین دریافت نتایج نهایی کنکور دکتری باید به این سایت مراجعه نمایند.

✔️نحوه دریافت نتایج کنکور دکتری و مشاهده کارنامه چگونه است؟

✔️راهنمای گام به گام دریافت نتایج کنکور دکتری در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی