دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه

عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه

جهت مشاوره در زمینه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه در این مقاله ارائه داده شده است.  دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به عنوان بخشی از بسته سلامت دانشگاهیان و به منظور رفاه حال آنها، اقدام به راه‌ اندازی و شروع به کار خدمات سلامت چشم کرده است. دریافت سالیانه ۴ میلیون ریال عینک طبی رایگان در قالب بخشی از بسته سلامت ویژه دانشگاهیان استان تهران امکان‌ پذیر شده است.

استادان، کارکنان و دانشجویان استان تهران جهت دریافت سالیانه ۴۰۰ هزار تومان عینک طبی رایگان ، باید در زمان اعلام شده به سایت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران مراجعه نمایند و ثبت نام خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام دهند. راهنمای دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه به صورت کامل در ادامه مقاله ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه

استادان و کارکنان دانشگاه و همچنین دانشجویان استان تهران به منظور دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه باید به سایت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران مراجعه نمایند.

این بسته جهت رفاه حال استادان، کارکنان، دانشجویان و خانواده‌ های محترم ایشان خدماتی نظیر عرضه رایگان یک عدد فریم عینک طبی به ارزش 400 هزار تومان در صورت خرید عدسی به اساتید، کارکنان، دانشجویان و هریک از اعضای خانواده (یکبار در سال برای هر نفر) ارائه می‌ دهد. عدسی‌ های عرضه شده از برند های معتبر (زایس، هویا …) با قیمت لیست رسمی اعلام شده در سایت نمایندگی اصلی و دارای کارت گارانتی صادر شده توسط نمایندگی اصلی در ایران می‌ باشد.

سایت دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه

نشانی سایت دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه ، https://azad.persoptic.com/ می باشد. دانشجویان و اساتید استان تهران به منظور دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی ، اساتید و کارکنان دانشگاه می توانند به سایت دانشگاه علوم پزشکی آزاد به نشانی azad.persoptic.com مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده و ثبت نام در سامانه، درخواست خود را ثبت نمانید.

ورود به سایت دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه ، از طریق نام کاربری (کدملی) و رمزعبور امکانپذیر است. در صورت فراموشی رمزعبور، می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 تماس بگیرید.

azad.persoptic.com

تمامی مراحل ثبت نام دریافت عینک طبی رایگان دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه ، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه علوم پزشکی دانشگاه آزاد به نشانی azad.persoptic.com انجام می پذیرد. متقاضیان به منظور دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه باید به سایت مذکور مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده ثبت نام خود را انجام دهند.

اساتید، کارکنان و دانشجویان با ثبت نام در سامانه azad.persoptic.com می توانند نسبت به صدور معرفی نامه ، برای خود و یا اعضای خانواده جهت استفاده از خدمات فوق الذکر اقدام نمایند.

ورود به سامانه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویان و اساتید

متقاضیان برای ورود به سامانه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویان و اساتید باید به آدرس اینترنتی azad.persoptic.com مراجعه نمایند. نحوه ورود به سامانه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه به صورت زیر است:

  1. اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان به منظور دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه باید به سایت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی : azad.persoptic.com مراجعه نمایند.
  2. اگر قبلا در سامانه ثبت نام کرده اید، برای ورود به سامانه کدملی و رمزعبور خود را در قسمت مشخص شده درج نمایید.
  3. سپس بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید:

ورود به سامانه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویان و اساتید

نحوه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه

نحوه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه به صورت تصویری در ادامه بیان شده است. اساتید، کارکنان و دانشجویان استان تهران برای دریافت عینک طبی رایگان باید در سامانه علوم پزشکی دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند. نحوه ثبت نام در سامانه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویان و اساتید به صورت زیر است:

  • مراجعه به سایت علوم پزشکی تهران به نشانی : azad.persoptic.com 
  • اگر قبلا در سامانه ثبت نام نکرده اید، بر روی گزینه “ثبت نام در سامانه” کلیک کنید:

نحوه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه

  • برای ثبت نام در سامانه اطلاعات زیر را درج کنید:
  1. نام
  2. نام خانوادگی
  3. شماره ملی
  4. انتخاب واحد دانشگاهی
  5. انتخاب نوع ارتباط با دانشگاه (هیئت علمی / کارمند / دانشجو)
  6. درج شماره موبایل (دارای واتس اپ)
  7. تایید شماره موبایل
  8. انتخاب کلمه عبور
  • سپس بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

نحوه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه

لینک ورود به سامانه ثبت نام دریافت عینک طبی رایگان دانشجویان و کارکنان دانشگاه


راهنمای دریافت عینک طبی رایگان دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه در این مقاله ارائه داده شد. متقاضیان به منظور ثبت نام و دریافت عینک طبی رایگان باید به سایت azad.persoptic.com مراجعه نمایند. تمامی مراحل ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام می پذیرد. در صورت بروز مشکل برای دریافت عینک طبی رایگان دانشجویان و کارکنان دانشگاه ، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

نحوه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی آزاد چگونه است؟

راهنمای دریافت عینک طبی رایگان دانشجویان و اساتید به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

برای دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه به چه سایتی مراجعه کنیم؟

متقاضیان به منظور ثبت نام باید به سایت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند. لینک ورود به سامانه در این مقاله قرار داده شده است.

برای ورود به سامانه ثبت نام عینک طبی رایگان دانشجویان و اساتید دانشگاه به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

ورود به سامانه از طریق درج کدملی و رمزعبور امکانپذیر است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت عینک طبی رایگان دانشجویی و کارکنان دانشگاه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی