ضریب امتیاز جذب نیروی بومی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

ضریب امتیاز جذب نیروی بومی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

جهت مشاوره در زمینه ضریب امتیاز جذب نیروی بومی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مقاله به ضریب امتیاز جذب نیروی بومی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی پرداخته ایم. برای آشنایی با این طرح و کسی اطلاعات در مورد چگونگی تاثیر نیروی بومی در میزان قبولی با مشاور گروپ همراه باشید.

ضریب امتیاز نیروی بومی در آزمون استخدامی تامین اجتماعی


خیلی از افراد دلشان میخواهد در شغل دولتی استخدام شوند و برای این منظور در آزمون های مختلفی شرکت می کنند. یکی از سازمان هایی که آزمون استخدامی برای جذب افراد برگزار می کند، سازمان تامین اجتماعی می باشد.

به گفته مدیران این سازمان به دلیل بازنشستگی 3000 نفر نیرو قصد دارند حدود 4000 هزار نفر را از طریق آزمون جذب کنند. برای اطلاع بیشتر از این طرح و شیوه قبولی و ضریب امتیاز جذب نیروی بومی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی ادامه متن را بخوانید.

ثبت نام آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

ثبت نام ازمون های استخدامی تامن اجتماعی به زودی صورت خواهد گرفت. به دلیل بازنشسته شدن بیش از 3 هزار نفر از نیرو های سازمان تامین اجتماعی، معاون مدیریت منابع انسانی تامین اجتماعی بیان کرد برای جبران کسری نیرو های بازنشسته به دنبال جذب افراد مستعد و تلاشگر در این سازمان هستیم.

به همین منظور در صدد برگزاری هر چه سریعتر آزمون استخدامی تامین اجتماعی هستند. به دلیل اینکه هنوز دفترچه ای منتشر نشده است از جزییات برگزاری آزمون اطلاعی در دست نیست و به زودی اعلام خواهد شد و ما به محض اعلام این صفحه را به روز رسانی خواهیم کرد.

ثبت نام آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

نحوه قبولی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

نحوه قبولی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی به این صورت است 50 درصد میانگین 3 نفر اول آزمون استخدامی تامین اجتماعی ملاک قبولی داوطلبان است. نمره داوطلبان باید به میانگین نمره 3 نفر اول نزدیک باشد.

نسبت قبولی آزمون کتبی و مصاحبه 60 به 40 می باشد یعنی 60 نمره برای آزمون کتبی و 40 نمره برای مصاحبه در نظر گرفته شده است.  قطعا همه افرادی که قرار است استخدام شوند توسط یک گروه مصاحبه خواهند شد

ضریب امتیاز جذب نیروی بومی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۱

در پی انتشار اخبار جدید در خصوص آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۱ ضریب امتیاز جذب نیروی بومی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی افزایش خواهد یافت تا افراد بومی بیشتری در آزمون هر شهر قبول شوند. برای افراد متاهل و فرزند دار امتیازات ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد.

ضریب امتیاز جذب نیروی بومی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

نحوه ثبت نام آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

مانند سال های قبل برای ثبت نام در ازمون تامین اجتماعی باید به سایت سازمان سنجش در قسمت (استخدامی متمرکز اجرایی) بروید و مراحل خواسته شده را طی نمایی. نحوه ثبت نام آزمون های استخدامی تامین اجتماعی کاملا به صورت آنلاین و اینترنتی است و داوطلبان با خرید کارت اعتباری که هنوز مبلغ آن مشخص نیست شروع به ثبت نام و تکمیل اطلاعات می کنند.

به دلیل اینکه هنوز اطلاعیه برگزاری در خصوص زمان و شرایط و نحوه برگزاری آزمون های استخدامی منتشر نشده است نمیتوان جزییات دقیق تری را بیان کرد. به محض انتشار اطلاعیه ازمون استخدامی تامین اجتماعی 1401 این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

هنوز اطلاعیه ای در خصوص ازمون استخدامی تامین اجتماعی منتشر نشده است، زمان برگزاری آزمون های استخدامی تامین اجتماعی 1401 هنوز مشخص نیست. به محض انتشار اطلاعیه استخدامی در سایت سازمان سنجش زمان و نحوه برگزاری ازمون این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

شرایط ثبت نام آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

شرایط ثبت نام آزمون های استخدامی تامین اجتماعی شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی می باشد.

شرایط عمومی ثبت نام مانند هر آزمون دیگری شامل تابعیت ایران، اعتقاد به دین مبین اسلام یا ادیان الهی دیگر، عدم اعتیاد، نداشتن سوء پیشینه، التزام به ولایت فقیه، پایان خدمت برای آقان می باشد.

به دلیل عدم انتشار اطلاعیه برگزاری آزمون از شرایط اختصاصی ثبت نام  آزمون های استخدامی تامین اجتماعی مطلع نیستیم و به محض اعلام و انتشار دفترچه راهنما شرایط اختصاصی را به روز رسانی خواهیم کرد.

ما در این مقاله ضریب امتیاز جذب نیروی بومی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی توضیح دادیم. برای اطلاع یافتن از نحوه مصاحبه در شهرتان، زمان برگزاری و اطلاعات بیشتر با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 در تماس باشید.

❓ثبت نام آرمون های استخدامی تامین اجتماعی چه زمانی اغاز می شود؟

✔️ هنوز زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی اعلام نشده است.

❓نحوه قبولی در آزمون تامین اجتماعی به چه صورت است؟

✔️ درمتن مقاله نمره ملاک قبولی در استخدام تامین اجتماعی را آورده ایم.

❓میزان قبولی نیرو های بومی در استخدام تامین اجتماعی به چه صورت است؟

✔️ ضریب امتیاز جذب نیروی بومی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی در سال1401 افزایش پیدا کرده است. جزییات بیشتر را در متن بخوانید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ضریب امتیاز جذب نیروی بومی در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی