زمان کنکور ارشد 1403| زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳

زمان کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه زمان کنکور ارشد 1403| زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دراین مقاله به بررسی زمان کنکور ارشد 1403 پرداخته ایم. داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1403 می بایست از تاریخ کنکور ارشد،‌ به طور دقیق اطلاع داشته باشند. تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1403 تغییر یافت و به اسفند ماه 1401 موکول شد. با آغاز ثبت نام کنکور ارشد 1403 ، دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نیز منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری کنکور ارشد، با ما در این مقاله همراه باشید.

زمان کنکور ارشد ۱۴۰۳

طبق اعلام های رسمی،‌ برگزاری کنکور ارشد 1403، تاریخ کنکور ارشد 1403 تغییر کرده است و در روز های پنج شنبه و جمعه مورخ 11 و 12 اسفند 1401 برگزار خواهد شد. انتظار میرفت زمان کنکور ارشد ۱۴۰۳ مانند سال های گذشته در اردیبهشت سال 1403 باشد. اما با توجه به جدید ترین اعلام ها، تاریخ برگزاری کنکور ارشد 1403 در اسفند ماه تعیین شده است.

  • سطح سؤالات امتحانات اختصاصی حسب مورد در حد دانش و تجربیات فارغ‌ التحصیل دوره کارشناسی در هر رشته، مطابق فهرست برنامه ‌های مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی است.
  • برای آن دسته از کد رشته ‌های امتحانی که دارای آزمون تشریحی و یا دارای آزمون عملی نیز در برخی از دروس می‌ باشند، آزمـون در دو مرحلـه برگـزار می‌شود. در این‌گونه از رشته‌ ها منحصرا داوطلبانی که در آزمون تستی رشته مربوط شرکت و با توجه به حدنصاب نمره علمی مربوط مجاز بـه انتخـاب رشـته می‌ باشند، حق شرکت در جلسه آزمون مرحله دوم دروس مربوط به رشته امتحانی را خواهند داشت.
  • زمان کنکور ارشد برای آزمون عملی نیز پس از آزمون تستی اعلام خواهد شد.

زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ همزمان با انتشار دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳، مشخص خواهد شد. در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1403 اعلام نشده است. به محض اعلام، مقاله به روز رسانی خواهدشد. سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  سایت ثبت نام کنکور ارشد 1403 خواهد بود.

  1. گزينش نهایی کنکور ارشد، بر اساس نمره كل حاصل از 80% نمره آزمون و 20% معدل دوره كارشناسی (ليسانس) انجام خواهد گرفت.
  2. در کنکور كارشناسی ارشد سال 1401، حدنصاب نمره علمی، در هر رشته گرايش و در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غير دولتی و همچنين دانشگاه آزاد اسلامی بزرگتر يا مساوی 5 می باشد.
  3. سهمیه های رزمندگان و ايثارگران مطابق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام اعمال می شود.
  4. در صورت ناپيوسته بودن دوره كارشناسی، ميانگين معدل دوره كاردانی و كارشناسی ناپيوسته اعمال و تراز خواهد شد.
جدول زمانبندی کنکور ارشد 1403
زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ زمان دریافت کارت ورود به جلسه زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳
روز یکشنبه 1402/07/23 تا روز شنبه 1402/07/29 1402/12/01 تا 1402/12/04 صبح و عصر جمعه 1403/12/04

دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1403

دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1403 با ارائه تمامی قوانین و جزئیات مربوط به آزمون کارشناسی ارشد، اعم از ثبت نام،  زمان کنکور ارشد ۱۴۰۳ و اعلام نتایج، نکات مهمی در خصوص آزمون ارشد 1403 را بیان خواهد کرد. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد،‌لازم است دفترچه ثبت نام را به طور کامل مطالعه نمایند و از جزئیات مربوطه، مطلع باشند.

برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دریافت دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳کلیک کنید

در صورت بروز هر گونه سوال برای زمان کنکور ارشد ۱۴۰۳ می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

زمان کنکور ارشد

در ادامه مطالعه کنید:

ما در این مقاله از مشاور گروپ زمان برگزاری کنکور ارشد را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. همانطور که می دانید با مطالعه دقیق و مستمر منابع کنکور کارشناسی ارشد  ۱۴۰۳ می توانید موفقیت خود را تضمین کنید و بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد منتظر فرا رسیدن روز و زمان برگزاری کارشناسی ارشد باشید.

برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد، لبخند رضایت بر لبانتان نقش ببندد تا با انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ رشته و دانشگاه مورد علاقه تان را تعیین کنید و با اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در سایت sanjesh.org، موفق به پیوستن به جرگه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه دلخواهتان گردید.


در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام نیز می توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

شماره تماس مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول درباره تاریخ کنکور ارشد ۱۴۰۳

❓زمان کنکور ارشد 1403 چه زمانی اعلام شده است؟

✔️ زمان کنکور ارشد ۱۴۰۳ روز جمعه مورخ 04 اسفند 1402 خواهد بود.

❓کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1403 چه زمانی قابل دریافت است؟

✔️ کارت ورود به جلسه کنکور ارشد، معمولا 2 تا 3 روز پیش از برگزاری آزمون قابل دسترس خواهد بود. زمان دقیق آن هنوز اعلام نشده است. به محض اعلام رسمی، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

❓زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ ، کی هست؟

✔️زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 طی اطلاعیه ای از طریق سایت سنجش منتشر شد. زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ از روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ تا روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ خواهد بود، 

3.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان کنکور ارشد 1403| زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. اعظم

    لطفا تاریخ کنکور رو عوض کنید بخدا ما آماده نیستم

    پاسخ
  2. مدینه

    لطفا ازمون ارشد موکول کنید به اردیبهشت ما هنوز شروع نکردیم اخه چه دلیلی داره اسفند ازمون باشه

    پاسخ
  3. مدبنه

    لطفا ازمون ارشد موکول کنید به اردیبهشت ما هنوز شروع نکردیم اخه چه دلیلی داره اسفند ازمون باشه

    پاسخ
  4. مهدی

    با سلام و احترام
    در مورد ازمون کارشناسی ارشد 1401-1402 اطلاعاتی دارید بدهید ممنون میشم

    پاسخ
  5. مهشید

    اگر تصویب بشه این مصویبه جدید ینی حتی میکروبیولوزی ک میتونه زنتیک انسانی شرکت که دیگ نمیتونه شرکت کنه؟؟؟؟؟

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      فاطمه زرین‌آمیزی در خصوص مصوبه جدید وزارت علوم مبنی بر لغو پذیرش دانشجوی ارشد از رشته های غیر مرتبط، اظهار کرد: مصوبه این بوده است که معاونت آموزشی وزارت علوم برای سنوات آینده رشته‌های امتحانی مرتبط با هر مجموعه امتحانی را در قالب گروه‌های آموزشی بررسی و ارتباط رشته را برای هر رشته امتحانی(نه رشته گرایش) تعیین کرده و برای بررسی و طرح در جلسات آتی شورا ارائه کند.

      وی در ادامه تصریح کرد: قرار بود موضوع ممنوعیت ثبت نام رشته های غیر مرتبط کارشناسی ارشد از سال 1401 پس از تصویب شورای سنجش و پذیرش، به دانشجو اطلاع رسانی شده و یک سال پس از زمان تصویب اجرا خواهد شد. بنابراین فعلا تا زمانی که این مصوبه در شورا بررسی و تصویب نشود قابل اجرا نیست.

      پاسخ
  6. نگین

    با سلام
    امروز خبری منتشر شده است مبنی بر ممنوعیت ثبت نام رشته های غیر مرتبط کارشناسی ارشد 1401.مثلا کسی که زبان خونده نمیتونه زیست شناسی شرکت کنه. بنظرم باید این موضوع را خیلی زودتر اعلام می‌کردند. من و افرادی مثل من منابع را تهیه کردیم و برنامه‌ریزی برای ارشد سال آینده انجام دادیم. بنظرم بی‌انصافیه این کار. لااقل ۳ ماه زودتر اعلام می‌کردند. احتمال داره این موضوع منتفی بشه. لطفا راهنمایی کنید. الان من استرس گرفتم که با این همه برنامه‌ریزی و اهدافی ک برای آینده‌م تعیین کردم چه کنم؟

    پاسخ
    1. user2

      در پی مصوبه جدید وزارت علوم در خصوص لغو پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد از رشته‌های غیرمرتبط، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه این مصوبه باید در شورای سنجش و پذیرش بررسی شود، گفت: فعلا تا زمانی که این مصوبه در شورا بررسی و تصویب نشود، قابل اجرا نیست.

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی