ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی یکی از پرطرفدار ترین ثبت نام ها برای ورود به دانشگاه است. دانشگاه غیر انتفاعی از جمله دانشگاه های معتبری است که فعالیت خود را زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات انجام می دهند. دانشگاه غیر انتفاعی با داشتن سهم بسیار خوبی از پذیرش دانشجو بدون کنکور توانسته از نظر سطح علمی و حضور اساتید خوب نیز به سطح مناسبی برسد. به طوری که توانسته به میزان زیادی الگوی ورود به دانشگاه را در ذهن بسیاری از داوطلبان ادامه تحصیل آن هم وقتی که نمی خواهند زمان و ارژی زیادی برای قبولی در کنکور بگذارند تغییر دهد. اینکه بدانید می توانید با انتخابی درست و البته صرف هزینه ای مشخص بدون شرکت در کنکور در یک دانشگاه مناسب درس بخوانید احتمالا برای خیلی از کنکور گریز ها وسوسه کننده باشد. در این مقاله اطلاعاتی از قبیل زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی ، شرایط و مدارک ثبت نام این دانشگاه را در اختیار همراهان مشاور گروپ قرار دهیم. با ما همراه باشید.

ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 1400

میزان تنوع در رشته های دانشگاه غیرانتفاعی مقاطع کاردانی و کارشناسی بسیار بیشتر از مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد و همچنین بسیاری از رشته ها در این دو مقطع به صورت بدون کنکور نیز ارائه می شود، که این فرصت بسیار مناسبی است برای کسانی است که قصد شرکت در کنکور سراسری ندارند و یا پس از انتخاب رشته در هیچ یک از کد رشته های خود پذیرفته نشوند. اما داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند نیز می توانند در زمان انتخاب رشته ، کد رشته محل های دانشگاه غیرانتفاعی مورد نظر خود را در انتخاب ها اعمال کنند. در واقع این دسته از داوطلبان به صورت با کنکور و در مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد.

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه ۱۴۰۰

زمان ثبت نام دانشگاه های غیرانتفاعی مانند سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای شروع ترم های تحصیلی یعنی در دو نوبت مهر و بهمن ماه البته بدون کنکور صورت می پذیرد. آن دسته از داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل  دراین دانشگاه ها می تواند در مهر اه و یا بهمن ماه(نیم سال دوم معمول تحصیلی) در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش و دانشگاه های مورد نظرشان نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

شما می توانید حتی در صورت شرکت در کنکور سراسری نیز اعلام علاقه مندی خود به ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی را اعلام کنید تا در صورت عدم قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان بتوانید برای ادامه تحصیل دانشگاه غیر انتفاعی را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است ثبت نام ورودی بهمن ماه در سال 98 از تاریخ 28 آبان ماه الی 15 بهمن ماه ، به صورت حضوری با مراجعه به دانشگاه موردنظر انجام گرفت که احتمالا ثبت نام این دوره برای سال 99 نیز در همین بازه زمانی صورت می گیرد.

پس از مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی سال 99 سایت مشاور گروپ این زمان را به اطلاعتان خواهد رساند. در این زمان شما می بایست برای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی اقدام نمایید.

ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی

مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی  دانشگاه غیرانتفاعی

  1. مدرک دیپلم برای ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته
  2. مدرک کاردانی برای ثبت نام مقطع کارشناسی نا پیوسته
  3. اطلاعات مدارک شناسایی فردی
  4. عکس 3*4 با کیفیت مطلوب
  5. مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان مشمول آقا. زیرا در صورتی که داوطلبان آقا وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نکنند ثبت نام آن ها با مشکل مواجه خواهد بود.

 

مراحل ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

  1. ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس org
  2. دانلود و مطالعه دفترچهثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 99 و انتخاب رشته
  3. تهیه مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی
  4. پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری
  5. ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی و آپلود یک عکس 3 در 4 با کیفیت مطلوب و بدون لکه و جای منگنه
  6. تکمیل فرم های ثبت نام با درج اطلاعات فردی و اطلاعات تحصیلی
  7. انجام انتخاب رشته
  8. انجام تایید نهایی اطلاعات و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

دقت کنید که عدم دریافت کد رهگیری به منزله ی ناقص ماندن ثبت نام شما محسوب می شود.

سایت ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

قطعا سایت ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی نیز مانند تمامی ثبت نامی های از این دست سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org خواهد بود. با سرچ این آدرس در نوار ابزار بالای صفحه جستجو به صفحه این سایت هدایت می شوید و می توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

بر اساس آن چه سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام کرده است ، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال اول تحصیلی سال 99 ( ورودی مهر ماه) به صورت اینترنتی است . داوطلبان برای دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی مهر 99 ، ثبت اطلاعات فردی و تحصیلی ، انتخاب رشته و ثبت نام نهایی لازم است به سایت ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی به آدرس sanjesh.org  مراجعه کنند . شما می توانید حداکثر 100 رشته محل را انتخاب نمایید.

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

در صورتی که شما هم مایل به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی شده اید، بهتر است بدانید که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، شرایط و ظرفیت دانشگاه ها چند روزی پیش از شروع ثبت نام در قالب دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی در سایت سازمان سنجش برا یمطالعه و آگاهی داوطلبان قرار می گیرد. شما همچنین می توانید پس از انتشار دفترچه ثبت نام داشنگاه غیر انتفاعی ، آن را در سایت مشاور گروپ و از نیز از طریق همین مقاله دریافت نمایید.

شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق و نحوه ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی چه از طریق سایت سازمان سنجش و چه به صورت حضوی در دانشگاه ها ، سوالات خود را از مرکز مشاورگروپ پرسیده و پاسخ به روز سوالات خود را دریافت نمایید.

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613(بدون پیش شماره)

 

دانشگاه های غیر انتفاعی برتر

دانشگاه های برتر و شناخته شده ی غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید .

 سوالات متداول

ثبت نام ورودی بهمن کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی در چه تاریخی صورت می گیرد؟

ثبت نام ورودی بهمن ماه در سال 98 از تاریخ 28 آبان ماه الی 15 بهمن ماه ، به صورت حضوری با مراجعه به دانشگاه موردنظر انجام گرفت که احتمالا ثبت نام این دوره برای سال 99 نیز در همین بازه زمانی صورت می گیرد.

در هنگام انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی امکان انتخاب چند رشته محل را داریم؟

شما می توانید حداکثر 100 رشته محل را انتخاب نمایید.

آدرس سایت ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی چیست؟

سایت ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی نیز مانند تمامی ثبت نامی های از این دست سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی