ثبت نام آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست

رتبه قبولی دکتری مهندسی عمران محیط زیست

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست 1400 و اشاره به نکات بسیار مهمی حول این ثبت نام پراهمیت نقطه هدف متن پیش روی شماست. در مقاله حاضر به مواد امتحانی، ضرایب دروس و منابع مناسب آزمون دکتری رشته مهندسی عمران محیط زیست 1400 و بازار کار رشته مهندسی عمران محیط زیست پرداخته شده است. با ما همراه شوید.

شما می توانید سوالات خود را درباره ی ثبت نام آزمون دکتری 1400، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی مختص ثبت نام دکتری مهندسی عمران محیط زیست 1400 از مشاوران خودتان در مشاور گروپ بپرسید.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست 1400

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست 1400 از جمله اطلاعاتی است که داوطلبان شرکت در آزمون دکتری این رشته در قدم اول به ان نیازمند هستند. در ادامه شما لیست دروسی که در کنکور دکتری رشته عمران محیط زیست مورد سوال است را مشاهده خواهید کرد.

  1. مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (مكانیك جامدات (مقاومت مصالح ـ تحلیل سازه ها)) و كارشناسی ارشد شامل (اصول مهندسی تصفیه آب و فاضلاب – مبـانی انتقال، انتشار و مدلسازی آلایندهها)
  2. استعداد تحصیلی
  3. زبان انگلیسی

مهندسی عمران محیط زیست


منابع آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست 1400

منابع آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست 1400 همان چیزی است که برای آمادگی در کنکور دکتری این رشته به آن نیازمندید. قطعا شناخت منابع مناسب آزمون دکتری که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست به خوبی آماده شوید، یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید.

اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. ما در این بخش سعی داریم منابع مناسب آزمون دکتری این رشته مهندسی که پس از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

عنوان دروس آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست 1400

منابع آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست 1400


دروس در سطح کارشناسی مقاومت مصالح بیر جانسون، ترجمه ابراهیم واحدیان
مقاومت مصالح تیموشنکو
تحلیل سازه ها تحلیل سازه مهندس مجید بدیعی (4جلد)
تحلیل سازه، مهندس شاپور طاحونی
دروس در سطح کارشناسی ارشد اصول مهندسی تصفیه آب و فاضلاب کتاب مهندسی فاضلاب: تصفیه و کاربرد مجدد (Wastewater Engineering:Treatment and Reuse)، تالیف متکاف و ادی، مترجم محمدرضا نفری، انتشارات انجمن خوردگی ایران.
کتاب مکانیک سیالات، تالیف بنجامین وایلی و ویکتور لایل استریتر، مترجم بهرام پوستی و محبوبه مسگر تهرانی، انتشارات مرکز نشر دانشگاهی.
کتاب مجموعه سوالات چهارگزینه ای و تشریحی تصفیه آب AWWA(Water Quality and Treatment) با پاسخهای کاملا تشریحی برای دانشجویان ارشد و دکتری رشته های محیط زیست و بهداشت محیط، تالیف مهدی حسینی، انتشارات دی نگار.
مبانی انتقال، انتشار و مدل سازی آلایندها McMarty, P.L. (1975). “Stoichiometry of Biological Reaction.” Progress in Water Technology. Pergamon Press, London.
Nirmalakhandan, N. (2001). Modeling Tools for Environmental Engineers and Scientists, CRC PRESS, 328 p.
Peavy, H.S., Rowe D.R., and Tchbanoglous, G. (1995). Environmental Engineering. McGraw Hill, New York.
Sawyer, C.N., andMcMarty, P.L. (1978). Chemistry for Environmental Engineering. McGraw Hill, New York.
Sincero, A.P., Sincero, G.A. (1996). Environmental Engineering: A Design Approach. Prentice Hall, 795 p.8
USEPA (1998). WASP4, A Hydrodynamic and Water Quality Model: Model Theory, User’s Manual, and Programmers Guide. EPA/600/3-87/039. Environmental Research Laboratory, United States Environmental Protection Agency, Athens, Ga.
 Tchobanoglous G., Stensel H.D., Tsuchihashi R., Burton F. (2013).Wastewater Engineering: Treatment and Resource Recovery 5th Edition by Inc. Metcalf & Eddy.
محمدرضا کارآموز، رضا کارچیان (1393). برنامه‌ریزی و مدیریت کیفی سیستم‌های منابع آب. انتشارات دانشگاه صنعتی امیر کبیر.
       

آینده شغلی رشته مهندسی عمران محیط زیست

آینده شغلی مهندسی عمران محیط زیست مانند دیگر شاخه های مهندسی عمران می تواند بسیار خوب باشد. به طور کلی فارغ التحصیلان رشته مهندسی عمران می توانند به عنوان مهندس اجرایی در شرکت های مشاوره و پروژه های تحقیقاتی، نقشه بردار ،سازمان های پیمانکاری ، مهندس ناظر  و … آینده شغلی خیلی خوبی برای خودشان رقم بزنند. شرکت ­هایی مانند مدیریت منابع آب ، تصفیه خانه، سواحل،  ساخت پل و سد، راه­سازی و ترافیک شهری، شرکت آب و فاضلاب و… می توانند گزینه مناسب متخصصان رشته مهندسی عمران برای کار باشد.

طراحی، محاسبه، اجرا و نظارت تمامی راه ها ، پل‌ ها ، سدها ، سازه‌های دریایی برای سکوهای نفتی، و سازه های مسکونی و تجاری، نیاز به مهندسان عمران واقعی و مسلط و کاربلد دارد.

همچنین شما قطعا می توانید با تکیه بر علم تان و البته شم اقتصادی و باور مالی قوی در زمینه ساخت و ساز مجموعه ی شخصی خودتان را راه ادازی کنید. دیده اید حتی کسانی که تحصیلات مرتبط به این رشته را ندارند به چه صورت توانستند در این رشته به رشد و موفقیت و ثروت برسند.

این یعنی بحث باور اقتصادی و باور ثروتمند شدن بسیار تعیین کننده است. در این حالت شما با داشتن تحصیلات مناسب این فعالیت بسیار پولساز می توانید به یک قطب تعیین کننده و کارآفرین ویژه تبدیل شود.


سوالات متداول ثبت نام آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست 1400

دروس آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست چیست؟

مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (مكانیك جامدات (مقاومت مصالح ـ تحلیل سازه ها)) و كارشناسی ارشد شامل (اصول مهندسی تصفیه آب و فاضلاب – مبـانی انتقال، انتشار و مدلسازی آلاینده ها)// استعداد تحصیلی /// زبان انگلیسی

زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 چه زمانی است؟

بر اساس دفترچه ثبت نام، زمان برگزاری کنکور دکتری، جمعه 15 اسفند ماه 1399، بیان شده است.

منابع مناسب برای آمادگی در رشته مهندسی برق – کنترل چیست؟

فهرست جامعی از منابع مناسب آمادگی برای آزمون دکتری رشته مهندسی عمران محیط زیست در این مقاله برای داوطلبان دکتری این رشته در نظر گرفته شده است.


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی