ورود به سامانه نیکارت فرهنگیان – nicard.ir

نیکارت فرهنگیان nicard.ir

جهت مشاوره در زمینه ورود به سامانه نیکارت فرهنگیان – nicard.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نیکارت فرهنگیان یک نوع کارت اعتباری است که برای فرهنگیان و معلمان طراحی شده است تا به آن‌ها امکان خرید اقساطی کالاهای مورد نیازشان را بدون نیاز به چک یا ضامن بدهد. این کارت توسط شرکتی به نام رامنیک ارائه می‌شود و با هدف ارائه امکانات خرید اقساطی بدون هزینه‌های اضافی یا کارمزد برای فرهنگیان، فعالیت می‌کند. نیکارت فرهنگیان nicard.ir این امکان را به فرهنگیان می‌دهد که از فروشگاه‌ها و مراکز همکاری‌کننده با این سامانه، کالاها و خدمات را با شرایط اقساطی خریداری کنند. این کارت به عنوان جایگزینی برای چک در خرید اقساطی عمل می‌کند تا فرهنگیان بتوانند بدون نیاز به تضمین‌های مالی معمول مانند چک یا ضامن، از خدمات اقساطی استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ورود به سایت نیکارت، ثبت نام نیکارت فرهنگیان و نحوه شارژ نیکارت فرهنگیان، اعلام مفقودی نیکارت همراه ما باشید.

نیکارت فرهنگیان

نیکارت فرهنگیان nicard.ir یک نوع کارت اعتباری برای خرید کالا و خدمات، بدون کارمزد است که به فرهنگیان این امکان را می‌دهد بدون نیاز به تضمین‌هایی مانند چک یا ضامن، از فروشگاه‌هایی که با این کارت قرارداد دارند، کالاها را به صورت اقساطی و با تخفیف خریداری کنند.

شرکت راه آرمان مهر نیکان با تأسیس باشگاه نیکارت، این امکان را برای فرهنگیان فراهم کرده که با ثبت نام در وبسایت اختصاصی این باشگاه، از این کارت برای خرید اقساطی و تخفیفی از فروشگاه‌های عضو استفاده کنند.

مزایای استفاده از نیکارت فرهنگیان عبارت است از:

  • خرید اقساطی بدون نیاز به چک یا ضامن
  • امکان خرید با تخفیف از فروشگاه‌های عضو
  • عدم دریافت هزینه یا کارمزد توسط شرکت رامنیک هنگام خرید

دریافت نیکارت فرهنگیان

شرکت راه آرمان مهر نیکان (رامنیک) با استفاده از تجربه و دانش 17 ساله خود در صنعت تجارت الکترونیک، بازارگاه نیکارت را راه‌اندازی کرده است. این بازارگاه یک ساختار فروش اقساطی کالاهای مصرفی را با بستر مراودات مالی بین دارندگان نیکارت (خریداران) و فروشگاه‌هایی که با رامنیک قرارداد دارند (پذیرندگان نیکارت) فراهم کرده است. محصول ارائه شده توسط رامنیک، یک کارت خرید است که بدون درخواست هرگونه کارمزد از سوی دارنده نیکارت، به او اجازه می‌دهد تا از همه فروشگاه‌ها و مراکز عضو در بازارگاه نیکارت (شامل فروشگاه‌های مصرفی، خدماتی، درمانی، آموزشی، تفریحی و …) به صورت اقساطی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کند.

برای دریافت نیکارت فرهنگیان، فرهنگیان می‌بایست مبلغ ۶ هزار تومان را پرداخت کرده و به مدت 3 سال از این کارت استفاده کنند. تنها در صورت مفقودی یا بروز آسیب، نیاز به تعویض خواهد داشت. این کارت می‌تواند به عنوان جایگزینی برای چک در خریدهای اقساطی عمل کند و افراد می‌توانند از آن برای خریدهای متعدد استفاده کرده و موجودی آن را شارژ کنند. در صورت مفقودی یا آسیب به کارت، باید اقدام به تهیه کارت جدید کنید.

توجه داشته باشید، دریافت نیکارت هیچ هزینه‌ای ندارد. تنها هزینه نیکارت مبلغ شش هزار تومان بابت صدور کارت است که این مبلغ در صورت استفاده، به اولین قسط شما اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

ورود به سایت نیکارت nicard

نحوه ورود به سایت نیکارت فرهنگیان nicard.ir بسیار ساده است و کاربران می توانند به راحتی وارد سایت شوند. برای ورود به سایت نیکارت nicard مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا عبارت “نیکارت فرهنگیان” یا نشانی اینترنتی nicard.ir را در نوار جستجوی مرورگر خود وارد کنید.
  • از نتایج جستجو، لینک مرتبط با نیکارت فرهنگیان را انتخاب کنید.
  • پس از ورود به سایت نیکارت فرهنگیان، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. (برای ورود لازم است شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رمز یکبار مصرف برای شما از طریق پیامک ارسال شود.)

ورود به سایت نیکارت nicard

  • پس از ورود موفقیت‌آمیز، شما به صفحه حساب کاربری خود هدایت می‌شوید. از اینجا می‌توانید به امکانات مختلفی که سایت ارائه می‌دهد دسترسی پیدا کنید، از جمله خرید کالاها، شارژ کارت اعتباری و سایر امکانات.

کاربران از طریق مراجعه به شعب نیکارت یا ثبت نام در پورتال و ثبت درخواست تغییر رمز، می توانند برای تغییر رمزعبور نیکارت اقدام کنند.

برای ورود به سایت نیکارت فرهنگیان «اینجا» کلیک کنید.

ثبت نام نیکارت فرهنگیان

برای ثبت نام نیکارت فرهنگیان لازم است به سایت nicard.ir مراجعه کنید و پس از درج اطلاعات خواسته شده از جمله کدملی و کد پرسنلی فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنید. برای دریافت نیکارت فرهنگیان لازم است مبلغی را پرداخت کنید (هزینه صدور کارت نیکارت) و سپس امکان خرید از فروشگاه‌های عضو نیکارت برای شما فراهم خواهد شد.

در صورت بروز مشکل در هر مرحله از ثبت نام، می‌توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

قوانین و مقررات نیکارت برای مشتریان

شارژ نیکارت فرهنگیان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نیکارت شارژ مجدد آن پس از هر بار پرداخت اقساط است. یعنی پس از وصول هر قسط، مبلغ قسط پرداختی ظرف مدت 24 ساعت کاری به حساب دارنده آن واریز می‌شود، بنابراین نیکارت شما پس از هر بار پرداخت اقساط، مجددا قابل شارژ و استفاده است. فرایند شارژ کارت نیکارت فرهنگیان به صورت زیر است:

1. ورود به سایت نیکارت فرهنگیان (nicard.ir): با استفاده از مرورگر خود، به آدرس nicard.ir بروید.

2. انتخاب گزینه شارژ کارت: پس از ورود به سایت، باید گزینه مربوط به شارژ کارت اعتباری را انتخاب کنید.

شارژ نیکارت فرهنگیان

3. ثبت درخواست شارژ: پس از ورود به صفحه شارژ، باید درخواست شارژ کارت اعتباری را ثبت کنید. این شامل وارد کردن اطلاعات مربوط به شارژ و ارسال درخواست می‌شود.

4. پرداخت و انتظار برای شارژ: پس از پرداخت اقساط، مبلغ قسط پرداختی طی 24 ساعت به حساب دارندگان نیکارت فرهنگیان واریز می‌شود.

5. استفاده از موجودی شارژ شده: پس از شارژ موفقیت‌آمیز، می‌توانید با استفاده از موجودی کارت اعتباری، خرید از فروشگاه‌های متعددی که با نیکارت همکاری دارند را آغاز کنید.

اعلام مفقودی نیکارت

برای اعلام مفقودی نیکارت فرهنگیان، به صورت زیر عمل کنید:

  • مراجعه به سایت نیکارت به نشانی nicard.ir
  • انتخاب گزینه اعلام مفقودی نیکارت
  • درج شماره تلفن همراه و دریافت رمزعبور یکبار مصرف برای ورود به سایت
  • ورود به سایت نیکارت و اعلام مفقودی

مشاهده موجودی نیکارت فرهنگیان

برای دسترسی به تمامی گزارش‌های مالی و خدمات مربوط به نیکارت، باید از طریق پورتال اقدام شود. برای مشاهده موجودی نیکارت فرهنگیان به صورت زیر عمل کنید:

  • روی کلمه ورود بالای صفحه اصلی سایت کلیک کنید.
  • وارد صفحه نخست پورتال شوید و اطلاعات خواسته شده را برای ورود درج کنید.
  • پس از ورود، می‌توانید گزارشات مربوط به نیکارت خود از جمله موجودی، تعداد اقساط، لیست خرید و … را دریافت کنید.

لیست فروشگاه های نیکارت

لیست فروشگاه های نیکارت فرهنگیان از طریق سایت nicard.ir قابل مشاهده است. برای ورود به فروشگاه موردنظر روی لینک مربوطه کلیک کنید. (لیست برخی از فروشگاه‌ها در جدول زیر قرار داده شده است.)

نحوه پرداخت اقساط نیکارت فرهنگیان چگونه است؟ بدلیل تنوع صنفی در نیکارت، اقساط بین 2 تا 22 ماه بسته به نوع صنف، نوع قرارداد یا خدمات فروشگاه می‌تواند متغیر باشد. اولین قسط نیکارت با حقوق ماه بعد از خرید شما شروع می‌شود. در واقع از زمان خرید حداقل یک ماه دوره تنفس خواهید داشت.

جمع بندی

نیکارت فرهنگیان، یک کارت اعتباری بدون کارمزد برای خرید اقساطی کالاهاست که توسط شرکت راه آرمان مهر نیکان (رامنیک) ارائه می‌شود. این کارت اجازه می‌دهد تا فرهنگیان، بدون نیاز به چک یا ضامن، به صورت اقساطی و با تخفیف، از فروشگاه‌هایی که با این کارت قرارداد دارند، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

در این مقاله درباره ویژگی‌ها و امکانات این کارت اعتباری، نحوه ثبت نام، ورود به سامانه نیکارت فرهنگیان nicard.ir، شارژ موجودی، اعلام مفقودی و سایر امکانات نیکارت توضیحاتی ارائه داده شده است.

  • نیکارت چیست؟

  • آیا دریافت نیکارت برای دارندگان آن کارمزد دارد؟

  • تعداد اقساط نیکارت به چه صورت است و شروع آن از چه زمانی می باشد؟

  • آیا نیکارت فقط یک بار شارژ می شود؟

  • آیا فروشگاه ها مجاز به افزایش قیمت پایه اجناس و دریافت کارمزد بابت تقسیط کالا هستند؟

  • چطور میتوانم رمز نیکارت خود را تغییر دهم؟

  • اقساط نیکارت به چه شکل محاسبه می گردد؟

  • چطور میتونم حساب نیکارت خود را چک کنم؟ در واقع تحلیل اقساط پرداخت شده و اقساط مانده را در کدام قسمت می توان مشاهده کرد؟

  • جهت ورود به صفحه پورتال چه مشخصاتی مورد نیاز است؟ ثبت نام پورتال به چه نحو صورت می گیرد؟

  • در صورت مفقودی نیکارت، مسدود کردن یا درخواست مجدد کارت چگونه اقدام کنم؟ و اینکه امکان سوء استفاده از کارت وجود دارد؟

اگر سوالی در رابطه با نیکارت فرهنگیان دارید و پاسخ آن را در مقاله نیافتید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می‌توانید پاسخ تمام سوالات خود را درباره نیکارت به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته‌های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول ورود به سامانه نیکارت فرهنگیان nicard.ir

نیکارت فرهنگیان چیست؟

نیکارت، یک کارت اعتباری است که برای تسهیل خریدهای اقساطی بین دارنده کارت و فروشگاه‌های عضو باشگاه نیکارت طراحی شده است. این کارت اجازه می‌دهد تا افراد بدون نیاز به ارائه چک یا وجه تضمینی، از فروشگاه‌هایی که با این باشگاه قرارداد دارند، کالاها را به صورت اقساطی خریداری یا خدمات دریافت کنند.

چگونه می توان حساب نیکارت nicard را چک کرد؟

برای دسترسی به تمامی گزارش های مالی و خدمات مربوط به نیکارت، باید از طریق ورود به سامانه نیکارت فرهنگیان nicard.ir اقدام شود.

نیکارت فقط یکبار شارژ می شود؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نیکارت شارژ مجدد آن پس از هر بار پرداخت اقساط است. یعنی پس از وصول هر قسط، مبلغ قسط پرداختی ظرف مدت 24 ساعت کاری به حساب دارنده آن واریز می‌شود، بنابراین نیکارت شما پس از هر بار پرداخت اقساط، مجددا قابل شارژ و استفاده است.

1.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ورود به سامانه نیکارت فرهنگیان – nicard.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی